Hotel Belek Seagate Resort

• Sauna

41 reviews over Hotel Belek Seagate Resort

• 6Mac27-05-2016

Verwacht niet te veel

Wij waren hier eind april begin mei. Hotel was in bedrijf maar nog niet helemaal klaar. Schijnt nieuw management te hebben. Weinigen in bediening spreken engels of duits. Onze kinderen zijn erg makkelijke eters, ben je dat niet heb je een probleem. Minpunt dat er voor de kids de hele week geen ijsje geboden werd, hoort toch ook bij vakantie met all inclusive. Iedereen doet zijn best. Ook turkse gasten aanwezig en ja die worden net iets sneller geholpen. Kidsclub en entertainment doen hun best maar lager niveau dan we in andere hotels meegemaakt hebben. Prijs was voor meivakantie erg goed (via touroperator Duitsland), in dat licht klopt prijs/kwaliteitverhouding. Acco ligt ver van echt bewoonde wereld. Geen Dolmus en taxi prijs staat vast en niet te weinig, 40 euro retour naar Belek centrum (wat de moeite niet waard is trouwens).

Touroperator hostes kwam acco checken omdat ze deze later in seizoen gingen aanbieden. Vrees dat dit jonge meisje wel wat mopperende gasten gaat ontmoeten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 6Joey14-07-2015

Net terug van Vera Seagate, Het hotel is mooi gelegen, nog geen 15 min van Belek met de taxi (40,- retour vaste prijs.). Het eten was zeer goed, het was vooral origineel dat er buiten gekookt werd. {In de tijd dat wij er waren hebben we het twee keer mee mogen maken.} Het zwemwater is zuiver, lauw warm met drie aanvullende niet zo spectaculaire glijbanen. De kamers waren niet heel ruim. Desondanks waren er ook wat punten van kritiek. Ik ben 18 jaar oud, en zo'n beste ober wou mijn geen bier geven omdat hij me niet geloofde. Ik vroeg me af waar die beste man zich mee bemoeid, maar het zei zo. Tegenstrijdig, maar waar word je uitgelachen als je een cocktail zonder alcohol rond 10 uur in de ochtend besteld. Ook zegt men dat de wifi gratis is, dat is het ook maar dan heb je 0.4down en 0.6up met de beperking dat Youtube, Twitch, Spotify geblokkeerd zijn. Nou begrijp ik dat het een extra service is, maar voor een vijf sterren hotel vind ik wel dat je fatsoenlijke wifi mag verwachten .

Gereisd in juli 2015

• 7Tonny v/d Dobbelsteen02-11-2014

leuk hotel niet super

Het hotel voldeed wel maar is niet super. Kamers waren groot goede bedden we hadden uitzicht op een binnen tuin en we lagen net onder de winkel wat niet zo prettig was erg gehorig Het eten was goed volop keus wel veel kip en kalkoen Zwembad en de zee waren perfect Verder was er in de buurt niet zoveel te zien maar dat hebben we ook niet gemist wij kwamen alleen voor zee en zonnen Wel leuke kinderen animatie voor de kleintjes Verder hebben we toch een leuke vakantie gehad

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9Simone Bladel23-09-2014

Mooi, pal aan het strand, leuk voor kinderen

Heerlijke stek! Pal aan het prachtige zandstrand van Belek. Ook een mooi centrum om te shoppen heel vlakbij. Je kan hier leuke spulletjes kopen. Voor onze kinderen was er erg veel animatie aanwezig. Zijn hebben veel vriendjes gemaakt. De familiekamers zijn super mooi!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10Cidem26-08-2014

Hotel super

Het is hier echt tof en heel vriendelijke mensen en zeker munise ;) echt lekker eten. Zeker aan te raden. Heel toffe vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Suzanne19-08-2014

Top+animatie+team

Jammer+dat+de+foto%27s+iets+anders+laten+zien+dan+in+werkelijkheid+het+geval+is.....dat+viel+helaas+tegen.%0AVerder+werken+er+super+aardige+mensen+bij+het+animatie+team+en+in+het+restaurant.+...+voor+hun+ga+ik+beslist+nog+een+keer+terug...+Helaas+als+je+meer+luxe+wilt+moet+je+hier+niet+heen+gaan+...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 6K16-08-2014

Middelmatig hotel

Voor de prijs hadden we meer van dit hotel verwacht. Alles was redelijk maar aandacht voor verkeerde details. Verse bloemen in de hal maar geen servetjes op tafel. Elke dag ramen lappen maar geen schone handdoeken op de kamer. Wij verbleven met drie personen op 1 kamer. Dit is eigenlijk te krap aan de zijkanten was nog 50 cm ruimte over en we hadden nog geen meter om te lopen. Niet prettig. Eten (vlees) was niet altijd gaar en vaak hetzelfde maar wel smakelijk. Na half negen werd er niet meer bijgevuld dus je moest wel op tijd eten. De animatie was wel erg goed. Terrein redelijk netjes maar het hotel is te hoog geprijsd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8HKTN12-07-2014

Prijs kwaliteit verhouding prima

We hebben een lowcost fam kamer gehad, was niet superschoon , vond nog een vieze ondergoed onder t bed! Wat verouderde mebeulair. Fotos zijn luxer dan de werkelijkheid. Eten was gevarieerd en goed. Miniclub was niks, heb ze ook niet gestuurd. Service en personeel top. Zwembad was ok, direct aan strand. In de omgeving niet veel te beleven, 200m verderop een winkelcentra. Animatie was super, elke avond was anders en geweldig. Er is volop te eten en te drinken, 2 x pd ijs! Om echt 5* te voldoen moet er meer aangedaan worden, maar prijs/ kwaliteit is in orde en we hebben ons niet verveeld. Kinderen hebben genoten, knus hotel en overzichtelijk. Om een keer naar toe te gaan is niks mis mee!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 10durmaz 05-07-2014

alles picobello altijd welkom

ik heet durmaz serkan en kom uit belgie van Brussel ik ben heel content en blij van dit hotel personel ongelofelijk beleefd en altijdaan het lachen eten lekker en heel proper kamers heel goed zwembad ongelofelijk proper düs ik ben nu met mijn vrouw gekomen en zeker volgend jaar kom ik terug met mijn 2kinderen een super week geleefd hartelijk bedankt vera Seagate kusjes

Gereisd met partner in juli 2014

• 10kilic23-06-2014

Een super goed hotel!!

Wij zijn zeer tevreden van onze vakantie. Alle wensen werden vervuld. Problemen bij allen zijn hoffelijk en behulpzaam. Vooral de dame van guest relations was zeer behulpzaam baret met problem. Volgend jaar ben ik weer terug in Vera Seagate...

Gereisd met partner in juni 2004

Hotel Belek Seagate Resort info