Hotel Belek Beach Resort

9.8Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Belek / Aksu / Kadriye

9.8Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Belek Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee

232 reviews over Hotel Belek Beach Resort

• 2019
    10Greta24-10-2019

heel goed hotel

Prima familiehotel. Leuke animatie en een hele goede keuken. Voor elk wat wils

Dear Mrs.Greta,

Thank you for staying with us and for sharing your experience here. As Belek Beach Resort Hotel Family we are very glad to hear that you had confortable holiday with our facilities.

We look forward to welcoming you in Belek Beach Resort Hotel in the nearest future.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Ronald24-10-2019

Top!!

Uitstekend hotel met heel lekker eten en drinken. Mooie kamer. Veel animatie en leuke shows!!

Dear Mr.Roland,

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9elise24-10-2019

toppie!

Goede service, prima locatie, heerlijk eten, fijne slaapkamer (wel een beetje gehorig) en leuke animatie. Een echte aanradar!

Dear Mrs.Elise,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Michelle12-09-2019

Viel erg tegen

Eerder een 3- of 4-sterren resort dan de aangegeven 5 sterren. Hotel (lobby, buffet restaurant, receptie) zelf ziet er mooi uit maar een deel van de kamers zijn echt gedateerd en niet 5- sterren waardig. Personeel zijn aardig en beleefd maar helaas geen persoonlijk contact, kan ook door de taal barrière komen. Veruit alle gasten zijn Russen, dat stoorde ons het meest. Onbeschoft, handdoekjes leggen en lopen halfdronken rond, eentje wankelde zo de bosjes in nog voor lunchtijd. Niet heel fijn want het wordt gepromoot als een “familie resort”. Het eten is lekker maar veel van hetzelfde. Ze doen wel elke dag een ander thema wat leuk is. Veel animatie maar wel gericht op Russen en duitsers.. Transfer tijd is geen 40 minuten maar minimaal 1 uur en 20 minuten. Wij hebben terug een privé transfer geboekt. Al met al was het een ok vakantie, zou het resort alleen niet aanraden. Daarvoor zijn er veel betere, luxere en mooiere resorts in Turkije.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 14-09-2019

Dear Guest Mr. Michelle,

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Gulderen28-08-2019

Heel erg goeie familie hotel

Het eten , service heel erg goed. Super vriendelijke personeel. En heel erg schone nette hotel en kamers.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 31-08-2019

Dear Guest Mr. Gülderen,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Ayse24-08-2019

Geweldig, ook de 2e keer

Zeer fijne vakantie beleefd in dit hotel. Het hotel is erg schoon, en het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het eten is gevarieerd, elke avond een ander concept en voor de kinderen altijd iets wat alle kinderen wel lekker vinden. Wij komen hier voor de tweede keer en het is zeker weer voor herhaling vatbaar, de kinderen genieten van alle aktiviteiten en nog het belangrijkste ivm veiligheid vind ik de lifeguards die alles in de gaten houden. Topservice!

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 26-08-2019

Dear Guest Mrs. Ayse,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mustafa24-08-2019

Geweldig

Geweldige hotel service is top. Hygiene is super iedere dag wordt er schoongemaakt. Personeel is hulpzaam en vriendelijk zeker voor herhaling vatbaar. Hierbij wil ik het hele Belek Beach Resort team bedanken.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 26-08-2019

Dear Guest Mr. Mustafa,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Emel31-07-2019

Fantastische

Het is een fantastische hotel ideaal voor gezinnen met kinderen volop te doen, kamers zijn ruim eten heerlijk voldoende variatie kamers worden dagelijks goed fris schoongemaakt, direct aan strand voor kleinen kinderen heb je afgedekte zandbak en de flonder maakt het compleet, de animatie is top geen woorden ervoor mini club geweldig....geef een 10 voor dit hotel echt een aanrader.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 03-08-2019

Dear Guest Mrs. Emel,

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10YILDIZ31-07-2019

Top Resort,aanrader zowel voor oud en jong en zeker voor gezinnen met kinderen

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 03-08-2019

Dear Guest Mrs Yıldız,

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Aytac26-07-2019

Super mooi vakantie gehad

Super mooi hotel, aanrader voor familie met kinderen. Eten is variabel, kamers zij ruim en schoon. Personeel super vriendelijk. Ligging van hotel is ook goed.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 27-07-2019

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés5

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen