Hotel Belek Beach Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Belek Beach Resort
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Belek Beach Resort voor je op een rij gezet:

152 reviews over Hotel Belek Beach Resort in het Nederlands

Fantastische

Emel
31-7-2019

Het is een fantastische hotel ideaal voor gezinnen met kinderen volop te doen, kamers zijn ruim eten heerlijk voldoende variatie kamers worden dagelijks goed fris schoongemaakt, direct aan strand voor kleinen kinderen heb je afgedekte zandbak en de flonder maakt het compleet, de animatie is top geen woorden ervoor mini club geweldig....geef een 10 voor dit hotel echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, Sat Aug 03 2019 06:41:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest Mrs. Emel,

Thank you for staying with us and for sharing your experience here. As Belek Beach Resort Hotel Family we are very glad to hear that you had confortable holiday with our facilities.

We look forward to welcoming you in Belek Beach Resort Hotel in the nearest future.

YILDIZ
31-7-2019

Top Resort,aanrader zowel voor oud en jong en zeker voor gezinnen met kinderen

Gereisd Met vrienden in juli 2019
NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 3-8-2019

Dear Guest Mrs Yıldız,

Super mooi vakantie gehad

Aytac
26-7-2019

Super mooi hotel, aanrader voor familie met kinderen. Eten is variabel, kamers zij ruim en schoon. Personeel super vriendelijk. Ligging van hotel is ook goed.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, Sat Jul 27 2019 05:35:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest Mrs. Aytac,

Nurten
26-7-2019

Iedereen die hier komt kan een goed hotel verwachten eten personeel en de Kamers Zijn ideaal vriendelijke personeel eten was super kamers ruim en zeer schoon mijn dank aan iedereen van belek beach tesort

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 27-7-2019

Dear Guest Mrs. Nurten,

Super leuk gehad

Hazal Aydogan
26-7-2019

Het eten en het ligging van het hotel is zeer goed, vriendelijk personeel, kamers zijn mooi schoon en ruim en het is een supper toffe famillie hotel

Gereisd Met vrienden in juli 2019
NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, 27-7-2019

Dear Guest Mrs Hazal,

Geweldig

Sinem
24-7-2019

Geweldig familiehotel. Voor een leuke ervaring. Veel te beleven. Heel behulpzaam personeel. Veel te doen voor kinderen. Heerlijk eten en veel variatie en keuze. 2 zwembaden. Allebei goed verzorgd. Dagelijks vinden hier activiteiten plaats waar je gratis aan deel kunt nemen. Grenst aan een groot strand. ‘S avonds veel te doen. Een theater waar je kan genieten van voorstellingen en heerlijk muziek. Naast het theater ligt een bar waar je drankjes kunt halen en kan genieten van muziek. Als je geen genoeg hebt gehad van al het feesten kan je altijd nog naar de minibar.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, Thu Jul 25 2019 07:18:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de 4de keer bij Belek Beach Hotel

Aydogan
24-7-2019

Schitterend familiehotel, aardig en hulpzaam personeel, schoon, animaties voor de hele familie en speciaal leuk voor de kinderen. Lekker en goed eten , veel variaties. Echt een absolute aanrader.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, Thu Jul 25 2019 07:18:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

S De Meyer
22-7-2019

Heel mooi hotel , met supervriendelijk personeel en kraaknet onderhouden . Mooie ruime kamers. Heel lekkere maaltijden. Prima familiehotel met mooie zwembaden en glijbanen.

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, Tue Jul 23 2019 08:13:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pauline De Meyer
22-7-2019

Het is een heel rustig hotel met heel vriendelijk personeel en het hele hotel is heel verzorgd . Het eten is top en de kamer is proper en verzorgd. Mooi uitzicht . Mooie grote zwembaden echt prachtig en ook hele goeie animatie .

NALAN, Ultra All Inclusive Hotel, Tue Jul 23 2019 08:14:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Excellent

Fam. Van Meerssche
21-7-2019

Zeer aangenaam, rustig hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zeer verzorgde kamers, hygiëne op en top! Maaltijden enorm gevarieerd en zeer verzorgd! Zwembaden netjes onderhouden! Prijs-kwaliteit enorme aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch
  • Aantal cafés5

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportKanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belek Beach Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belek Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.