Hotel Belconti Resort

• Sauna
Meer hotelinfo

72 reviews over Hotel Belconti Resort

• 8peters01-02-2007

in oktober 2006 15 dagen vakantie gehad in Belconti.Vriendelijk personeel, goede service, kamers netjes en schoon.Prima eten, prijs/kwaliteitverhouding goed. Alleen teveel russen. Wij komen er zeker nog een keer terug. Aanrader voor jonge gezinnen

• 6theunissen11-12-2006

zeker geen 5 sterren hotel geen aanrader er zijn betere

• 9van den hazel04-11-2006

in een woord geweldig hotel dat BELCONTI in BELEK,eten super,personeel erg vriendelijk.wij zijn nu voor de vierde keer in TURKIJE geweest en gaan zeker nog een keer naar BELCONTI toe. de mensen die zo negatief zijn,komen er vast voor de eerste keer in TURKIJE,en weten niet waar ze over praten,en kunnen beter in NEDERLAND blijven,kunnen ze daar over zeiken....

• 9van Harskamp31-10-2006

Wijzijn in de herfstvakantie met 9 personen een week naar Belcontie geweest het was in een woord geweldig ik weeet niet wat mensen hier over verkeerd kunnen zeggen maar ja je hebt mensen en zeikers

• 8fam. s11-10-2006

Ik ben in de zomervakantie 1 week geweest met de kinderen en mijn man. Eerste indruk was mooi grote tuin, eten was goed. Nadeel: te druk, als je een plekje in de restaurant wilde moest je echt op tijd zijn anders zat je helemaal achteraan. Waar ik me mateloos aan heb zitten ergeren zijn de bedtjes waar handoeken opgelegd werdt, ik zag dat ze al om 7.00 uur bij het zwembad stonden, hallo ik ben op vakantie hoor wil ook uitslapen. Vondt de w.c. echt vies buiten, al met al nee niet voor herhaling vatbaar. Het leek wel of ik in rusland was i.p.v. turkije.

• 9Renata27-09-2006

Wij zijn vorige week met ons gezin terug gekomen van twee weken Belconti en het was super. Een prachtig aangelegde tuin, waar je overal een beschut plekje kunt vinden, grote zwembaden, aardig personeel, heerlijk en gevarieerd eten, vooral tijdens de thema-avonden en zeer kindvriendelijk. Vanuit het hotel loop je binnen een half uur naar Belek waar iedere zaterdag markt is. Het is echt een familiehotel en zeker voor mensen met kinderen een aanrader. Het merendeel van de gasten waren Duitsers en Russen, maar daar hebben wij totaal geen last van gehad, op een enkele voordringer na. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 5Michelle19-09-2006

Vod het in een woor verschrikkelijk nog nooit in me leven wilde ik zo snel terug na nederland...Soft animatie,eten 3x per dag hetzelfde en nogeens ziek geworden,kamers werden niet opgeruimd echt niet warad voor mijn geld

• 8Remmelt/Debbie/Jeroen en kim17-09-2006

we zijn in september een weekje naar belconti geweest,vriendelijke mensen,goede service,lekker eten.Vooral de 4 jongens(Mustafa 2X,Ali en Yohan) van de watersport waren echt tof!!Al met al een prima vakantie gehad,en wat betreft de russen,daar moet je gewoon schijt aan hebben,als ze voordringen of arrogant doen,moet je zelf nog arroganter doen dan zij en ze duidelijk maken dat ze achteraan moeten sluiten,dat doen we in nederland bij de slager toch ook!Dan worden ze wel tam.gewoon je mond los doen als ze zich niet gedragen,en het personeel vind het prachtig en staat aan jouw zijde want ook zij moeten die gasten niet!!Al met al een geslaagde week in belconti

• 6Ernst15-09-2006

1-ste indrukken goed, veel groen en ligging aaan strand, zwembaden, echter naar de 5 ster beoordeling kijkend niet waard. Niet echt schoon; eetzalen en poolbar, te veel Russen hebben de duidelijke overhand. Voordringen, arrogantie en geen vakantiesfeer hierdoor! Kamers wel ok, echter geen dagelijkse schoonmaak en geen enkele servicegerichtheid bij receptie. Voor ons dus geen Belconti meer, maar gelukkig hebben ze de Russen nog!

• 7Susan20-06-2006

In Hemelvaartsweek geweest. Inderdaad veel Russen maar de onbeschoftheid viel mij enorm mee. Het eten was perfect! Vooral de Turkse avond was zeer goed. Het zwembad vond ik geweldig. Heel goed schoongehouden en heerlijke temperatuur. Het probleem van de bedjes hadden wij ook en waren dus vroeg op om ook maar handdoeken neer te leggen... Jammer! Verder was er van alles stuk op onze kamer. Bij de receptie werden we echter behandeld alsof wij gek waren. Er werden steeds toezeggingen gedaan en vervolgens niet. De laatste dagen werden we zelfs behoorlijk onbeschoft behandeld en dat terwijl onze wc niet doorspoelde. Niet echt fris dus. Kortom, zwembad geweldig maar niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

2 tips over Hotel Belconti Resort

• MijnGezin, 05-05-2014

Ga naar de markt in Manavgat of naar Antalya. De bus stopt voor de deur van het hotel en neemt je mee naar het busstation in Belek alwaar de mensen gesplitst worden in Manavgat en Antalya. Veel goedkoper dan met de taxi.

Bij de receptie zeggen ze in het voorjaar dat de bus niet met zekerheid rijdt maar er zijn elke dag zoveel mensen die meegaan dat er eind April gewoon gereden werd voor € 7 pp retour naar een van beide plaatsen.

• Thijs, 04-05-2012

Turkse stoombad. Die is gratis te gebruiken in de Spa. Zeer ontspannend en reinigt je huid. City Centre Belek is het afgelopen jaar flink verbouwd. Het is een modern centrum met veel shops om in te onderhandelen

2 vragen over Hotel Belconti Resort

• bianca, 28-08-2013

diverse

had een paar vraagjes is wifi gratis in dit hotel? wat wordt er dagelijks bijgevult in de minibar? zijn er cocktails all inclusive? er is maar weinig info

MijnGezin, 05-05-2014

Wifi is gratis maar één kode per persoon. Werkt in de lobby het beste en in de kamer afhankelijk van hoe ver je weg zit. Dagelijk krijg je nieuwe flessen water. Frisdrank is één keer gratis maar is in de rest van het hotel voldoende te vinden.

• Loes, 05-04-2013

Russen op het resort

Hallo Kan mij iemand vertellen of op dit resort veel russen aanwezig zijn. Of zijn dit meestal ook gezinnen, en niet die dronken lui. Willen hier in oktober heen gaan, de beoordelingen ouder spreken over vervelende russen maar de laatste beoordelingen niet. Hoor graag iets.

johan, 06-04-2013

hallo Loes

Wij komen nu al 8 jaar op een rij in Arcadia Er zijn russen aanwezig ,maar in al die tijd hebben wij er nog nooit problemen mee gehad ja goed ze zitten vroeg aan de wodka ,maarja zo heb je ook mensen die ook al 's morgens aan het bier zitten Dus die verhalen van lastige russen kan ik niet bevestigen heb het nog nooit gehad

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk