Hotel Belconti Resort

Meer hotelinfo

72 reviews over Hotel Belconti Resort

• 9Pam27-05-2009

Heerlijke vakantie!!!!

Wij zijn net terug van 14 dagen Belconti. Wat hebben wij genoten. Prachtige dubbele kamer, goed en gevarieerd eten, prachtig weer, mooie tuin, fijn zandstrand en een heerlijk Wellness center met vriendelijke masseurs. Belek shoppingcenter ongeveer 10 minuten lopen. Klein min puntje. Er waren geen andere ( op een Belgisch/Nederlands stel na) Nederlanders in het hotel. In elk geval zijn wij ze niet tegen gekomen. Hoofdzakelijk Russen, hebben wij verder geen last van gehad.

• 9Nel27-05-2009

Heerlijke vakantie !!!!

• 9Jan16-08-2008

zeer goed!

Zijn net terug van een heerlijk weekje Belconti.

Het hotel is heel goed gelegen: 40 minuutjes van de luchthaven en 1 km van het centrum van Belek. Voor €1 per persoon heb je een lift met een leuke tractor naar het centrum.

Service was ook zeer goed. De mensen spreken Duits, Engels, Russisch en Turks. Veel meer kan je dus niet van hun verwachten. Obers waren leuk en vriendelijk, en ze leverden goed werk. Borden werden snel opgeruimd, ze waren aanwezig in de zaal.

Het eten was overigens ook heel lekker. Er was een zeer ruime keuze en elke avond werd er gevarieerd. Elke dag een andere barbecue (we hebben nooit 2x hetzelfde gehad) en andere pizza, pasta...

Met vrienden

• 8kristof03-08-2008

goede prijs kwaliteit

juist terug van belconti met 2 kindjes geweest van 7 en 9j zeer goed voor de kinderen enige nadeel 90% waren russen, het zijn schrokkers van eters voor de rest prima hotel geweldige vakantie gehad

• 9Richelle17-07-2008

Wij zijn hier in de zomer van 2006 geweest, en het was hartstikke top, dus ik begrijp niet waarom zoveel mensen zo reageren. Het is een mooi hotel, zwembaden, discotheek en een mooi strand. De service is goed en het viel me op dat de bedden zo mooi werden opgemaakt. Het eten was ook lekker, je hebt Turks eten, a la carte, en ook gewoon pizza en patat. Jammer van de Russen, ze zijn nogal gierig en pakken vaak hele pizza's, terwijl ze er in stukjes liggen, dan moet je weer wachten op de volgende pizza, en het ergste is dat ze ook nog zoveel laten liggen i.p.v. ze het allemaal opeten. De kamers waren niet bijzonder maar ook goed, alles wat je nodig hebt is er. Voor de kinderen is het leuk, 's avonds is er een show en is er van alles te doen, en 's middags allerlei activiteiten, en ook voor volwassenen, leuke animatie! Echt voor herhaling vatbaar!

Familie

• 9Tanja en Jack07-07-2008

We waren er in juni 2008, en hadden de mooiste kamer van het hotel, nr 1431, met plasmascherm, jacuzzi en ongeveer 80 vierkante meter groot!!!!!! Heel mooie tuin, met veel bloeiende bomen en struiken. Daarmee vergeleken was het strand wat sobertjes. Raar was wel dat ondanks ultra inclusive voor tamelijk veel extra's moest worden betaald, bijv. a la carte eten. Is overigens wel aan te bevelen, deze 2 restaurants. Fijne tijd gehad, alleen erg warm 38 graden.

• 4JONCKHEERE 06-10-2007

Zeker geen 5 sterren hotel.Alle dagen hetzelfde om te eten kip en gehakt. Zeer veel russen die arrogant overkomen en hun borden vullen als leeuwen en 3/4 laten staan, ook spijtig dat de dranken aan alle bars in plastieken bekers geschonken worden ook 's avonds, wat toch geen 5 sterren hotel waard is. Er waren reizigers die het jaar voordien gekomen waren en die verklaarden dat het hotel 200 a 300% minder was dan vorg jaar. Voor mij hoeft Belconti niet meer. Ik verbleef er van 22 september 2007 tot 30 september 2007.

• 7Mirjam en Ronald18-09-2007

Positief: Kamer was ok Bediening bar Lobby was uitstekend (met name Ali 2x) Mooie tuin en zwembaden

Negatief: Veel, heel veel brutale en arrogante Russen die obers schoffeerden en bordenvol eten laten staan. Taal die men daar beheerst was naast Turks alleen Duits en Russisch.

Strandstoelen waren al voor 9 uur bezet en sommige stoelen met handdoeken werden die dag niet gebruikt (alleen bezet gehouden dus)

Service: HEEL SLECHT!!! Bij in- en uitchecken word je onderbroken als er Russen verschijnen die ook willen inchecken (hebben gewoon voorrang!!!)

Zeker GEEN * waard; Zijn 2 jaar terug in * Hotel geweest (Alanya) waar de service en het eten veel beter waren.

Kortom: Voor Rusland liefhebbers (brutalen en arroganten) een aanrader. Voor de rest een hotel om snel te vergeten!!!!!

Met vrienden

• 9Cypers-Thys14-09-2007

Net terug van het erg goede Belconti Resort Hotel. Het eten was erg gevarieerd,lekker en vers.Alles werd heel goed onderderhouden van zwembaden tot kamers.Heel vriendelijk en behulpzaam personeel vooral Duits en/of Engelstalig.Goede en uitgebreide animatie met vooral mooie shows. Geen ergernis in de andere gasten mits een beetje tolerantie(er zijn niet enkel Russen maar heel veel andere nationaliteiten). Qua uitstappen is het wat afgelegen net als de omgeving die wat minder is en de zee is niet zo mooi,we konden er niet snorkelen.Stadje is op een wandelafstand en is charmant met voldoende typische Turkse winkeltjes, van namaak tot turks fruit. Een tegenvaller was het reisagentschap Mediterra,veranderende vlieguren,verkeerde vermeldingen in de brochure en nemen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten. Conclusie, perfect hotel heeft de vakantie erg aangenaam gemaakt.

Groeten K&R

• 10ries kok01-09-2007

erg mooi hotel goed eten zeer divers belek leuk klein dorpje kamers zeer ruim niet veel nederlanders,dat hoeft voor mij ook als ik op vakantie ben het hotel ligt ook in een erg mooi park

Familie

2 tips over Hotel Belconti Resort

• MijnGezin, 05-05-2014

Ga naar de markt in Manavgat of naar Antalya. De bus stopt voor de deur van het hotel en neemt je mee naar het busstation in Belek alwaar de mensen gesplitst worden in Manavgat en Antalya. Veel goedkoper dan met de taxi.

Bij de receptie zeggen ze in het voorjaar dat de bus niet met zekerheid rijdt maar er zijn elke dag zoveel mensen die meegaan dat er eind April gewoon gereden werd voor € 7 pp retour naar een van beide plaatsen.

• Thijs, 04-05-2012

Turkse stoombad. Die is gratis te gebruiken in de Spa. Zeer ontspannend en reinigt je huid. City Centre Belek is het afgelopen jaar flink verbouwd. Het is een modern centrum met veel shops om in te onderhandelen

2 vragen over Hotel Belconti Resort

• bianca, 28-08-2013

diverse

had een paar vraagjes is wifi gratis in dit hotel? wat wordt er dagelijks bijgevult in de minibar? zijn er cocktails all inclusive? er is maar weinig info

MijnGezin, 05-05-2014

Wifi is gratis maar één kode per persoon. Werkt in de lobby het beste en in de kamer afhankelijk van hoe ver je weg zit. Dagelijk krijg je nieuwe flessen water. Frisdrank is één keer gratis maar is in de rest van het hotel voldoende te vinden.

• Loes, 05-04-2013

Russen op het resort

Hallo Kan mij iemand vertellen of op dit resort veel russen aanwezig zijn. Of zijn dit meestal ook gezinnen, en niet die dronken lui. Willen hier in oktober heen gaan, de beoordelingen ouder spreken over vervelende russen maar de laatste beoordelingen niet. Hoor graag iets.

johan, 06-04-2013

hallo Loes

Wij komen nu al 8 jaar op een rij in Arcadia Er zijn russen aanwezig ,maar in al die tijd hebben wij er nog nooit problemen mee gehad ja goed ze zitten vroeg aan de wodka ,maarja zo heb je ook mensen die ook al 's morgens aan het bier zitten Dus die verhalen van lastige russen kan ik niet bevestigen heb het nog nooit gehad

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk