Hotel Belconti Resort

Meer hotelinfo

72 reviews over Hotel Belconti Resort

• 9tea25-10-2011

prima hotel

hartstikke goed hotel, eten goed, service goed, direct aan het strand gelegen. bungalowkamers zijn wat verouderd, vooral de badkamer, verder wel schoon.iedere avond speelde er een band. de buitendisco was tot 2 uur, mag wel wat eerder sluiten. het wellness centrum was ook hartstikke goed, vooral de massage door de 2 broers.

• 10Abattoy10-05-2011

Wat een topper

De week was idd veel tekort, we kijken nu alweer voor volgend jaar weer, was onze 1e x naar Turkije!! Maar was meteen een geslaagde vakantie, personeel was erg vriendelijk het eten zeer gevarieerd, het hotel is super schoon.. we hebben genoten !!

• 0TvdVegte09-05-2011

klasse hotel , prima aanrader

Mooi resort met goed compleet hotelkamer ,we waren in hoofdgebouw, met 2 personen in ruim genoeg standaardkamer. Eten klasse - voor ieder wat wils - erg ruime keuze- zeer vriendelijke obers. Resort zelf zeer groot met mooi zwembad.Goede ligging bij strand ,waar strand zeer lang doorliep , hebben een keer 2 uur langs strand in een richting gelopen en toen terug.De andere kant op 1 uur , daarna terug.Men kon verder lopen - zeer mooi , licht het ene hotel naast het andere, ook sommige met nog grootere opzet - zeer indrukwekkend. Zwembad fijn voor ieder - glijbanen in een pool , rustig zwemmen in andere pool . Had idee dat resort ongeveer 50/60% geboekt was , denk dat als 100% vol het ietwat overlopen word.Obers waren nu all iets overwerkt. Animatie perfect overdag-veel sport activiteiten-iets te saai in de avond- vaak herhaling van hetzelfde,geen al te goede hows. Al met all zeer mooi hotel - geef het een 3.5 ster - maar prijs/leistung is perfect okee.Zeer veel russen - niet lastig

• 9Mo06-05-2011

heerlijk vakantieoord

Een mooi hotel met erg aardig personeel. Wij zaten in het bijgebouw (helaas geen zeezicht) maar we zijn alleen op de kamer geweest om te slapen. De kamers zijn netjes en zeer schoon. Het eten is echt zalig! Absoluut geen last van Russen, ze zijn wel in het hotel maar niet op een vervelende manier. We hebben excursies gemaakt naar Manavgat en Antalya, echt een aanrader. Er is veel te doen voor de kinderen (11 en 14), ook s avonds. Het dorpje Belek is op loopafstand (15 minuten) met heel veel leuke winkeltjes waar je prima kunt afdingen.

Met oudere kinderen

• 5diana01-11-2010

nooit meer

vieze kamers koud eten all inn is geen all inn alleen voor russen ben vaak in turkije geweest voor dit geld zij er echt veel betere resorts zien ons hier nooit meer kun je beter naar grida village gaan of kremlin palace super daar en dan heb je echt niks te klagen

• 9erik15-05-2010

de week duurde te kort!

het was er heel leuk. heel veel mooie dingen. er waren niet van die zeurende animatie dames die zeggen dat je naar de mini club of mini disco MOET komen. dat zijn echt pluspunten.de airco werkt niet zo goed, maar het is niet te warm. er is een animatie hok waar je spullen kan halen, maar die helaas niet de hele dag open. maar 9 mini golf banen. maar dat zij kleine dingen, want het is er tot in de puntjes.... TOP!

Met vrienden

• 9Emy02-05-2010

super

Wij hebben het onwijs naar onze zin gehad gezin met 2 kinderen 16 en 10 jaar buiten de school vakantie. Eten was lekker en gevarieerd vooral de toetjes, bediening was perfect. Kamers iets gedateerd maar schoon en netjes. Zwembad en strand was netjes. Stad Belek is op loop afstand. Goede service en hulp van de receptie vanwege de aswolk van de vulkaan uit ijsland. Kortom een aanrader.

• 8Jinny06-09-2009

Mooi resort!

Super mooi Resort.Iet wat gedateerde kamers(bestaat 12 jaar), schoon en ruim van opzet. Voor ons was het wel even schrikken, op een aantal gezinnen na alleen maar Russische families. Chef receptie erg behulpzaam en vriendelijk. Al het wenselijke werd voor ons gedaan of geregeld. De obers in het restaurant zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook het animatieteam is actief maar wel veelal Russisch. Een hotel om terug te keren maar doordat de Russen er met grote meerderheid 90% aanwezig zijn komen wij er niet meer! Wij zien liever een iets wat gemelleerder publiek.

• 10william05-09-2009

geweldig hotel met zeer goede service

Wij hebben genoten van 14 dagen Belconti, alles strak geregeld erg schoon en vriendelijk personeel. Zijn erg behulpzaam het naar de zin te maken.

• 9Han en Lenie09-08-2009

In 1 woord geweldig

Dit is een geweldig mooi en goed hotel. De service is 100%. Het bedienend personeel doet alle mogelijke moeite om het de gasten naar de zin te maken. Er is werkelijk geen nee te koop. Ook het animatie team is super. De variaties van het eten is groot. De zwembaden zijn heerlijk, de kamers erg schoon. Op loopafstand van het centrum van Belek. Dit hotel is absoluut voor herhaling vatbaar voor ons.

Met oudere kinderen

2 tips over Hotel Belconti Resort

• MijnGezin, 05-05-2014

Ga naar de markt in Manavgat of naar Antalya. De bus stopt voor de deur van het hotel en neemt je mee naar het busstation in Belek alwaar de mensen gesplitst worden in Manavgat en Antalya. Veel goedkoper dan met de taxi.

Bij de receptie zeggen ze in het voorjaar dat de bus niet met zekerheid rijdt maar er zijn elke dag zoveel mensen die meegaan dat er eind April gewoon gereden werd voor € 7 pp retour naar een van beide plaatsen.

• Thijs, 04-05-2012

Turkse stoombad. Die is gratis te gebruiken in de Spa. Zeer ontspannend en reinigt je huid. City Centre Belek is het afgelopen jaar flink verbouwd. Het is een modern centrum met veel shops om in te onderhandelen

2 vragen over Hotel Belconti Resort

• bianca, 28-08-2013

diverse

had een paar vraagjes is wifi gratis in dit hotel? wat wordt er dagelijks bijgevult in de minibar? zijn er cocktails all inclusive? er is maar weinig info

MijnGezin, 05-05-2014

Wifi is gratis maar één kode per persoon. Werkt in de lobby het beste en in de kamer afhankelijk van hoe ver je weg zit. Dagelijk krijg je nieuwe flessen water. Frisdrank is één keer gratis maar is in de rest van het hotel voldoende te vinden.

• Loes, 05-04-2013

Russen op het resort

Hallo Kan mij iemand vertellen of op dit resort veel russen aanwezig zijn. Of zijn dit meestal ook gezinnen, en niet die dronken lui. Willen hier in oktober heen gaan, de beoordelingen ouder spreken over vervelende russen maar de laatste beoordelingen niet. Hoor graag iets.

johan, 06-04-2013

hallo Loes

Wij komen nu al 8 jaar op een rij in Arcadia Er zijn russen aanwezig ,maar in al die tijd hebben wij er nog nooit problemen mee gehad ja goed ze zitten vroeg aan de wodka ,maarja zo heb je ook mensen die ook al 's morgens aan het bier zitten Dus die verhalen van lastige russen kan ik niet bevestigen heb het nog nooit gehad

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk