Hotel Belconti Resort

6 reviews over Hotel Belconti Resort in het Nederlands

kon beter

VDD
3-1-2016

Het hotel is zeker zijn 5 sterren niet waard , 4 sterren vind ik meer of voldoende, eten weinig gevarieerd , zicht vanuit kamer een afdak dat je zag, kamers heel invoudig , afval bakjes waren roest wat niet past als je voor een 5 sterren betaald

Gereisd Met vrienden in december 2015

Mooi goed verzorgt hotel.

Boy
12-9-2012

Het hotel ligt in een kring van andere hotels, het complex is erg groot voldoende plaats bij het zwembad en bij het eten.

Maar in de maand juli / augustus is het hotel goed bezet, moeilijk een stoel of bedje aan het zwembad te krijgen. voor de rest een mooi hotel voor ieder wat wils.

Eten is goed, voldoende aanwezig en veel variatie.

Het plaatje Belek ligt op 10 minuten lopen, inkopen is duurder dan bv Antalya.

Voor de rest best een aanrader. Wij zijn gevlogen met touroperator dit is dus een afknapper je voelt je in het vliegtuig het zelfde als dat je 10 mensen op een wc zet.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed, maar er zijn betere.

Thijs
4-5-2012

Bel Conti ligt dicht in de buurt van het centrum van Belek. Lopend ben je daar in 10 min. De ligging is dus ideaal. Van alle hotels in Belek is Bel Conti één van de goedkoopste. Dat merk je wel terug in de service, eten en drank. Zo moet je voor verschillende alcoholische drankjes zoals Cocktails betalen.

De eerste avond was ons eten koud. Dat had naar mijn mening met de bezetting v/h hotel te maken. Het was er rustig. Pas vanaf 1 mei begon de drukte toe te nemen en kwam er ook meer entertainment. Elke avond was er een show. Zo hebben wij Mongolische acrobaten, Russische en Turkse dansgroepen gezien. Overdag was het met de entertainment groep ook erg gezellig. 's avonds gingen wij nog tot 02.00 in de Disco door. Daar werd goede muziek gedraaid. Grote minpunt waren ganzen die er vrij rondliepen. Die waren agressief vanwege de kuiken en poepte alles onder. Na veel geklaag zijn deze weg gehaald. Met onze vriendengroep (19 t/m 21 jaar) hebben wij het i.i.g gezellig gehad.

Gereisd Met vrienden in april 2012

de week duurde te kort!

erik
15-5-2010

het was er heel leuk. heel veel mooie dingen. er waren niet van die zeurende animatie dames die zeggen dat je naar de mini club of mini disco MOET komen. dat zijn echt pluspunten.de airco werkt niet zo goed, maar het is niet te warm. er is een animatie hok waar je spullen kan halen, maar die helaas niet de hele dag open. maar 9 mini golf banen. maar dat zij kleine dingen, want het is er tot in de puntjes.... TOP!

Gereisd Met vrienden in mei 2010
2008

zeer goed!

Jan
16-8-2008

Zijn net terug van een heerlijk weekje Belconti.

Het hotel is heel goed gelegen: 40 minuutjes van de luchthaven en 1 km van het centrum van Belek. Voor €1 per persoon heb je een lift met een leuke tractor naar het centrum.

Service was ook zeer goed. De mensen spreken Duits, Engels, Russisch en Turks. Veel meer kan je dus niet van hun verwachten. Obers waren leuk en vriendelijk, en ze leverden goed werk. Borden werden snel opgeruimd, ze waren aanwezig in de zaal.

Het eten was overigens ook heel lekker. Er was een zeer ruime keuze en elke avond werd er gevarieerd. Elke dag een andere barbecue (we hebben nooit 2x hetzelfde gehad) en andere pizza, pasta...

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 16 2008 15:48:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Positief: Kamer was ok Bediening bar Lobby was (met name

Mirjam en Ronald
18-9-2007

Positief: Kamer was ok Bediening bar Lobby was uitstekend (met name Ali 2x) Mooie tuin en zwembaden

Negatief: Veel, heel veel brutale en arrogante Russen die obers schoffeerden en bordenvol eten laten staan. Taal die men daar beheerst was naast Turks alleen Duits en Russisch.

Strandstoelen waren al voor 9 uur bezet en sommige stoelen met handdoeken werden die dag niet gebruikt (alleen bezet gehouden dus)

Service: HEEL SLECHT!!! Bij in- en uitchecken word je onderbroken als er Russen verschijnen die ook willen inchecken (hebben gewoon voorrang!!!)

Zeker GEEN * waard; Zijn 2 jaar terug in * Hotel geweest (Alanya) waar de service en het eten veel beter waren.

Kortom: Voor Rusland liefhebbers (brutalen en arroganten) een aanrader. Voor de rest een hotel om snel te vergeten!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2007

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belconti Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belconti Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.