Hotel Belconti Resort

• Sauna
Meer hotelinfo

72 reviews over Hotel Belconti Resort

• 9Rob25-08-2019

Waren er juli 2019 hebben een 3pers kamer geboekt uitzicht op zee... mooie schone kamer met voor ons goede bedden airco top en het uitzicht over het resort naar zee perfect. Eten was er goed en gevarieerd voor elk wat wils ook met ontbijt. Schoon resort maken iedere dag alles schoon geen papiertje op de grond gezien. Personeel is heel de dag bezig om jouw een zorgeloze vakantie te geven dus voor ons was het een super vakantie.

• 10roland24-10-2012

topper

een goed hotel met iederen dag lekker eten bijv donner of pizza en turks eten voor kinderen is zeer veel te doen een mini club kinder dico en een kinder bufet springkussen tegen betaling het zwembad is mooi en schoon met 4 glijbanen en een peuterbad de kamers waren goed wij zaten in een villa na de mini dico is er altijd een leuke sohow

• 9Mo06-05-2011

heerlijk vakantieoord

Een mooi hotel met erg aardig personeel. Wij zaten in het bijgebouw (helaas geen zeezicht) maar we zijn alleen op de kamer geweest om te slapen. De kamers zijn netjes en zeer schoon. Het eten is echt zalig! Absoluut geen last van Russen, ze zijn wel in het hotel maar niet op een vervelende manier. We hebben excursies gemaakt naar Manavgat en Antalya, echt een aanrader. Er is veel te doen voor de kinderen (11 en 14), ook s avonds. Het dorpje Belek is op loopafstand (15 minuten) met heel veel leuke winkeltjes waar je prima kunt afdingen.

• 9Han en Lenie09-08-2009

In 1 woord geweldig

Dit is een geweldig mooi en goed hotel. De service is 100%. Het bedienend personeel doet alle mogelijke moeite om het de gasten naar de zin te maken. Er is werkelijk geen nee te koop. Ook het animatie team is super. De variaties van het eten is groot. De zwembaden zijn heerlijk, de kamers erg schoon. Op loopafstand van het centrum van Belek. Dit hotel is absoluut voor herhaling vatbaar voor ons.

2 tips over Hotel Belconti Resort

• MijnGezin, 05-05-2014

Ga naar de markt in Manavgat of naar Antalya. De bus stopt voor de deur van het hotel en neemt je mee naar het busstation in Belek alwaar de mensen gesplitst worden in Manavgat en Antalya. Veel goedkoper dan met de taxi.

Bij de receptie zeggen ze in het voorjaar dat de bus niet met zekerheid rijdt maar er zijn elke dag zoveel mensen die meegaan dat er eind April gewoon gereden werd voor € 7 pp retour naar een van beide plaatsen.

• Thijs, 04-05-2012

Turkse stoombad. Die is gratis te gebruiken in de Spa. Zeer ontspannend en reinigt je huid. City Centre Belek is het afgelopen jaar flink verbouwd. Het is een modern centrum met veel shops om in te onderhandelen

2 vragen over Hotel Belconti Resort

• bianca, 28-08-2013

diverse

had een paar vraagjes is wifi gratis in dit hotel? wat wordt er dagelijks bijgevult in de minibar? zijn er cocktails all inclusive? er is maar weinig info

MijnGezin, 05-05-2014

Wifi is gratis maar één kode per persoon. Werkt in de lobby het beste en in de kamer afhankelijk van hoe ver je weg zit. Dagelijk krijg je nieuwe flessen water. Frisdrank is één keer gratis maar is in de rest van het hotel voldoende te vinden.

• Loes, 05-04-2013

Russen op het resort

Hallo Kan mij iemand vertellen of op dit resort veel russen aanwezig zijn. Of zijn dit meestal ook gezinnen, en niet die dronken lui. Willen hier in oktober heen gaan, de beoordelingen ouder spreken over vervelende russen maar de laatste beoordelingen niet. Hoor graag iets.

johan, 06-04-2013

hallo Loes

Wij komen nu al 8 jaar op een rij in Arcadia Er zijn russen aanwezig ,maar in al die tijd hebben wij er nog nooit problemen mee gehad ja goed ze zitten vroeg aan de wodka ,maarja zo heb je ook mensen die ook al 's morgens aan het bier zitten Dus die verhalen van lastige russen kan ik niet bevestigen heb het nog nooit gehad

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk