Hotel Belconti Resort

• Sauna
Meer hotelinfo

72 reviews over Hotel Belconti Resort

• 9Richelle17-07-2008

Wij zijn hier in de zomer van 2006 geweest, en het was hartstikke top, dus ik begrijp niet waarom zoveel mensen zo reageren. Het is een mooi hotel, zwembaden, discotheek en een mooi strand. De service is goed en het viel me op dat de bedden zo mooi werden opgemaakt. Het eten was ook lekker, je hebt Turks eten, a la carte, en ook gewoon pizza en patat. Jammer van de Russen, ze zijn nogal gierig en pakken vaak hele pizza's, terwijl ze er in stukjes liggen, dan moet je weer wachten op de volgende pizza, en het ergste is dat ze ook nog zoveel laten liggen i.p.v. ze het allemaal opeten. De kamers waren niet bijzonder maar ook goed, alles wat je nodig hebt is er. Voor de kinderen is het leuk, 's avonds is er een show en is er van alles te doen, en 's middags allerlei activiteiten, en ook voor volwassenen, leuke animatie! Echt voor herhaling vatbaar!

• 10ries kok01-09-2007

erg mooi hotel goed eten zeer divers belek leuk klein dorpje kamers zeer ruim niet veel nederlanders,dat hoeft voor mij ook als ik op vakantie ben het hotel ligt ook in een erg mooi park

• 8Laura Vreezen22-05-2006

aangenaam verblijf in mei 2006 gehad. hotel is in het algemeen goed verzorgd, goed eten en goede en klantvriendelijke service. er zitten wel veel Russen in het hotel waarvan sommigen nogal ongemanierd zijn. als je je daar niet aan ergert heb je een prima vakantie.

2 tips over Hotel Belconti Resort

• MijnGezin, 05-05-2014

Ga naar de markt in Manavgat of naar Antalya. De bus stopt voor de deur van het hotel en neemt je mee naar het busstation in Belek alwaar de mensen gesplitst worden in Manavgat en Antalya. Veel goedkoper dan met de taxi.

Bij de receptie zeggen ze in het voorjaar dat de bus niet met zekerheid rijdt maar er zijn elke dag zoveel mensen die meegaan dat er eind April gewoon gereden werd voor € 7 pp retour naar een van beide plaatsen.

• Thijs, 04-05-2012

Turkse stoombad. Die is gratis te gebruiken in de Spa. Zeer ontspannend en reinigt je huid. City Centre Belek is het afgelopen jaar flink verbouwd. Het is een modern centrum met veel shops om in te onderhandelen

2 vragen over Hotel Belconti Resort

• bianca, 28-08-2013

diverse

had een paar vraagjes is wifi gratis in dit hotel? wat wordt er dagelijks bijgevult in de minibar? zijn er cocktails all inclusive? er is maar weinig info

MijnGezin, 05-05-2014

Wifi is gratis maar één kode per persoon. Werkt in de lobby het beste en in de kamer afhankelijk van hoe ver je weg zit. Dagelijk krijg je nieuwe flessen water. Frisdrank is één keer gratis maar is in de rest van het hotel voldoende te vinden.

• Loes, 05-04-2013

Russen op het resort

Hallo Kan mij iemand vertellen of op dit resort veel russen aanwezig zijn. Of zijn dit meestal ook gezinnen, en niet die dronken lui. Willen hier in oktober heen gaan, de beoordelingen ouder spreken over vervelende russen maar de laatste beoordelingen niet. Hoor graag iets.

johan, 06-04-2013

hallo Loes

Wij komen nu al 8 jaar op een rij in Arcadia Er zijn russen aanwezig ,maar in al die tijd hebben wij er nog nooit problemen mee gehad ja goed ze zitten vroeg aan de wodka ,maarja zo heb je ook mensen die ook al 's morgens aan het bier zitten Dus die verhalen van lastige russen kan ik niet bevestigen heb het nog nooit gehad

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk