Hotel Belconti Resort

Meer hotelinfo

72 reviews over Hotel Belconti Resort

• 9Renata van Opstal24-04-2019

Fantastisch. Zeer tevreden.

Komen hier al 7 jaar. Mooi hotel. Ruime keuze bij de maaltijden. Zwembadlift. Aardig personeel.

• 2017
    10Anita18-02-2017

Hotel Belconti Resort in Belek, grandioos.

Hotel Belconti Resort in Belek is een grandioos Hotel direct aan het strand, met gratis en voldoende bedjes. Het Hotel bestaat uit 3 gebouwen, wat recent gerenoveerd is. Het personeel is super vriendelijk, het eten in de restaurants is heerlijk en worden bereid waar je bij staat. Iedere dag iets anders. Van Thaise avond tot vers gevangen tonijn. De kamers zijn ruim en fraai opgezet vooral ook goed schoon gemaakt. Men heeft een geweldig entertainment team, voor ieders wat wils. Mini disco tot de disco voor de volwassen, iedere dag shows en live muziek. Mooie zwembaden en voldoende ligbedden, dus handdoekje leggen hoef je hier echt niet te doen. De tuinen zijn heel mooi om door te wandelen, wil je een balletje slaan of voetballen, er liggen super mooie velden om deze sport te beoefenen. Wij zijn inmiddels al voor de 10e keer geweest en dit jaar gaan we er weer naar toe. Het is een mooi hotel wat wij aanraden.

• Oude reviews

10fam de Groot07-06-2015

geweldig Resort Hotel, een aanrader!

Wij hebben er een geweldige vakantie gehad. Wij zijn door misstap voet, van hotel naar ziekenhuis gebracht, met tolk, gescheurde achillespees. De rest van de vakantie die nog 13 dagen was in de watten gelegd, onze eigen tafel gereserveerd zodat ik niet hoefde te zoeken. Kreeg rolstoel van hotel, super goede service, kamers ruim en schoon, hotel rolstoelvriendelijk, goede animatie, goed management, receptie erg vriendelijk spreken engels en duits en staan altijd voor je klaar, hebben alles voor ons geregeld, zodat wij ons nergens zorgen over hoefde te maken. Personeel in restaurants heel vriendelijk. Eten is erg uitgebreid en altijd aangevuld, veel variatie ook dieetvoeding. Zwembaden mooi, genoeg ligstoelen, mooi strand, ligstoelen gratis, handdoekenservice. Iedere dag schoonmaken kamers, iedere dag koelkast aanvullen,gratis kluis en wifi. Animatie voor kinderen, dierenparkje,sportmogelijkheden, iedere avond livemuziek en optredens, disco ook super gaaf. Wij raden het iedereen aan Top

• 8John20-11-2013

Goed te doen, gezellig

Hotel wordt in november bevolkt door vele nationaliteiten, wij waren de enige Nederlanders, verder veel Turken, Duitsers, wat Belgen en verder schandinaviers. Niet veel Russen, blijkbaar is die tijd een beetje voorbij. Eten heerlijk en een grote variatie!

• 9tea25-10-2011

prima hotel

hartstikke goed hotel, eten goed, service goed, direct aan het strand gelegen. bungalowkamers zijn wat verouderd, vooral de badkamer, verder wel schoon.iedere avond speelde er een band. de buitendisco was tot 2 uur, mag wel wat eerder sluiten. het wellness centrum was ook hartstikke goed, vooral de massage door de 2 broers.

• 0TvdVegte09-05-2011

klasse hotel , prima aanrader

Mooi resort met goed compleet hotelkamer ,we waren in hoofdgebouw, met 2 personen in ruim genoeg standaardkamer. Eten klasse - voor ieder wat wils - erg ruime keuze- zeer vriendelijke obers. Resort zelf zeer groot met mooi zwembad.Goede ligging bij strand ,waar strand zeer lang doorliep , hebben een keer 2 uur langs strand in een richting gelopen en toen terug.De andere kant op 1 uur , daarna terug.Men kon verder lopen - zeer mooi , licht het ene hotel naast het andere, ook sommige met nog grootere opzet - zeer indrukwekkend. Zwembad fijn voor ieder - glijbanen in een pool , rustig zwemmen in andere pool . Had idee dat resort ongeveer 50/60% geboekt was , denk dat als 100% vol het ietwat overlopen word.Obers waren nu all iets overwerkt. Animatie perfect overdag-veel sport activiteiten-iets te saai in de avond- vaak herhaling van hetzelfde,geen al te goede hows. Al met all zeer mooi hotel - geef het een 3.5 ster - maar prijs/leistung is perfect okee.Zeer veel russen - niet lastig

• 9Pam27-05-2009

Heerlijke vakantie!!!!

Wij zijn net terug van 14 dagen Belconti. Wat hebben wij genoten. Prachtige dubbele kamer, goed en gevarieerd eten, prachtig weer, mooie tuin, fijn zandstrand en een heerlijk Wellness center met vriendelijke masseurs. Belek shoppingcenter ongeveer 10 minuten lopen. Klein min puntje. Er waren geen andere ( op een Belgisch/Nederlands stel na) Nederlanders in het hotel. In elk geval zijn wij ze niet tegen gekomen. Hoofdzakelijk Russen, hebben wij verder geen last van gehad.

• 9Nel27-05-2009

Heerlijke vakantie !!!!

• 8kristof03-08-2008

goede prijs kwaliteit

juist terug van belconti met 2 kindjes geweest van 7 en 9j zeer goed voor de kinderen enige nadeel 90% waren russen, het zijn schrokkers van eters voor de rest prima hotel geweldige vakantie gehad

• 9Tanja en Jack07-07-2008

We waren er in juni 2008, en hadden de mooiste kamer van het hotel, nr 1431, met plasmascherm, jacuzzi en ongeveer 80 vierkante meter groot!!!!!! Heel mooie tuin, met veel bloeiende bomen en struiken. Daarmee vergeleken was het strand wat sobertjes. Raar was wel dat ondanks ultra inclusive voor tamelijk veel extra's moest worden betaald, bijv. a la carte eten. Is overigens wel aan te bevelen, deze 2 restaurants. Fijne tijd gehad, alleen erg warm 38 graden.

2 tips over Hotel Belconti Resort

• MijnGezin, 05-05-2014

Ga naar de markt in Manavgat of naar Antalya. De bus stopt voor de deur van het hotel en neemt je mee naar het busstation in Belek alwaar de mensen gesplitst worden in Manavgat en Antalya. Veel goedkoper dan met de taxi.

Bij de receptie zeggen ze in het voorjaar dat de bus niet met zekerheid rijdt maar er zijn elke dag zoveel mensen die meegaan dat er eind April gewoon gereden werd voor € 7 pp retour naar een van beide plaatsen.

• Thijs, 04-05-2012

Turkse stoombad. Die is gratis te gebruiken in de Spa. Zeer ontspannend en reinigt je huid. City Centre Belek is het afgelopen jaar flink verbouwd. Het is een modern centrum met veel shops om in te onderhandelen

2 vragen over Hotel Belconti Resort

• bianca, 28-08-2013

diverse

had een paar vraagjes is wifi gratis in dit hotel? wat wordt er dagelijks bijgevult in de minibar? zijn er cocktails all inclusive? er is maar weinig info

MijnGezin, 05-05-2014

Wifi is gratis maar één kode per persoon. Werkt in de lobby het beste en in de kamer afhankelijk van hoe ver je weg zit. Dagelijk krijg je nieuwe flessen water. Frisdrank is één keer gratis maar is in de rest van het hotel voldoende te vinden.

• Loes, 05-04-2013

Russen op het resort

Hallo Kan mij iemand vertellen of op dit resort veel russen aanwezig zijn. Of zijn dit meestal ook gezinnen, en niet die dronken lui. Willen hier in oktober heen gaan, de beoordelingen ouder spreken over vervelende russen maar de laatste beoordelingen niet. Hoor graag iets.

johan, 06-04-2013

hallo Loes

Wij komen nu al 8 jaar op een rij in Arcadia Er zijn russen aanwezig ,maar in al die tijd hebben wij er nog nooit problemen mee gehad ja goed ze zitten vroeg aan de wodka ,maarja zo heb je ook mensen die ook al 's morgens aan het bier zitten Dus die verhalen van lastige russen kan ik niet bevestigen heb het nog nooit gehad

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje

• Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk