Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

61 Reviews over Belconti Resort

• 9Rob25-08-2019

Waren er juli 2019 hebben een 3pers kamer geboekt uitzicht op zee... mooie schone kamer met voor ons goede bedden airco top en het uitzicht over het resort naar zee perfect. Eten was er goed en gevarieerd voor elk wat wils ook met ontbijt. Schoon resort maken iedere dag alles schoon geen papiertje op de grond gezien. Personeel is heel de dag bezig om jouw een zorgeloze vakantie te geven dus voor ons was het een super vakantie.

• 9Renata van Opstal24-04-2019

Fantastisch. Zeer tevreden.

Komen hier al 7 jaar. Mooi hotel. Ruime keuze bij de maaltijden. Zwembadlift. Aardig personeel.

• 10Anita18-02-2017

Hotel Belconti Resort in Belek, grandioos.

Hotel Belconti Resort in Belek is een grandioos Hotel direct aan het strand, met gratis en voldoende bedjes. Het Hotel bestaat uit 3 gebouwen, wat recent gerenoveerd is. Het personeel is super vriendelijk, het eten in de restaurants is heerlijk en worden bereid waar je bij staat. Iedere dag iets anders. Van Thaise avond tot vers gevangen tonijn. De kamers zijn ruim en fraai opgezet vooral ook goed schoon gemaakt. Men heeft een geweldig entertainment team, voor ieders wat wils. Mini disco tot de disco voor de volwassen, iedere dag shows en live muziek. Mooie zwembaden en voldoende ligbedden, dus handdoekje leggen hoef je hier echt niet te doen. De tuinen zijn heel mooi om door te wandelen, wil je een balletje slaan of voetballen, er liggen super mooie velden om deze sport te beoefenen. Wij zijn inmiddels al voor de 10e keer geweest en dit jaar gaan we er weer naar toe. Het is een mooi hotel wat wij aanraden.

• 5VDD03-01-2016

kon beter

Het hotel is zeker zijn 5 sterren niet waard , 4 sterren vind ik meer of voldoende, eten weinig gevarieerd , zicht vanuit kamer een afdak dat je zag, kamers heel invoudig , afval bakjes waren roest wat niet past als je voor een 5 sterren betaald

• 10Murat DENİZ12-10-2015

Muhteşem

Arkadaşlar gitmeden önce tereddütlerim vardı, olumsuz yorumları okuyunca. Ama şunu gördüm ki olumsuz yazalar ya hiç beş yıldızlı otele gitmemişler ya da bulmuşlar bunuyorlar. Otel muhteşem ötesiydi benim içim. Bu güne kadar devletin seminerleri dahil yaklaşık altmışa yakın otelde kaldım bundan iyisini görmedim benim için zirve oldu. Olumsuz ne gördün diye soracak olursanız sadce kahvaltıda peynir çeşidini biraz az buldum :) ve reçeller kapalı olsa daha iyi olurdu, ama hayatımda hiç bu kadar çok açık büfeyi görmedim kesinlikle gidin, pesonel hepsi çok ilgili ve alakalı. Olumsuz yorumlara aldanmayın sakın...

• 10fam de Groot07-06-2015

geweldig Resort Hotel, een aanrader!

Wij hebben er een geweldige vakantie gehad. Wij zijn door misstap voet, van hotel naar ziekenhuis gebracht, met tolk, gescheurde achillespees. De rest van de vakantie die nog 13 dagen was in de watten gelegd, onze eigen tafel gereserveerd zodat ik niet hoefde te zoeken. Kreeg rolstoel van hotel, super goede service, kamers ruim en schoon, hotel rolstoelvriendelijk, goede animatie, goed management, receptie erg vriendelijk spreken engels en duits en staan altijd voor je klaar, hebben alles voor ons geregeld, zodat wij ons nergens zorgen over hoefde te maken. Personeel in restaurants heel vriendelijk. Eten is erg uitgebreid en altijd aangevuld, veel variatie ook dieetvoeding. Zwembaden mooi, genoeg ligstoelen, mooi strand, ligstoelen gratis, handdoekenservice. Iedere dag schoonmaken kamers, iedere dag koelkast aanvullen,gratis kluis en wifi. Animatie voor kinderen, dierenparkje,sportmogelijkheden, iedere avond livemuziek en optredens, disco ook super gaaf. Wij raden het iedereen aan Top

• 9MijnGezin05-05-2014

Aanrader: Prima plek om te verblijven

Positief: * Ligging van het park op half uur van vliegveld * Uitgebreid park met allerhande faciliteiten * Zwembaden met glijbanen * Mini golf baan (gratis) * Grote variëteit bij het eten * Wifi op het hele park * ITF tennistoernooien in het voorjaar

Negatief * Wifi op verder weg gelegen kamers erg zwak * Per persoon één wifi kode * Personeel komt niet erg vriendelijk over, afpoeieren heeft voorkeur boven helpen * Tijdens de ITF toernooien zijn er weinig tennisbanen beschikbaar * Tennisbanen moeten voor € 10 per uur gehuurd worden * Voor het eerst in Turkije kennis gemaakt met de beroemde Russen met bijbehorend onaangepast gedrag

• 3Len09-04-2014

Einmal und nie wieder!!

Bis Belek geht man ca. 1,5 km-es gibt keinen Bus vor der Tür.Rechter Bürgersteig erneuert-linke Seite stolprig.Belek ist überteuert-man rechnet eins zu eins.Vorsicht:alles fake und nicht preiswert.

• 8John20-11-2013

Goed te doen, gezellig

Hotel wordt in november bevolkt door vele nationaliteiten, wij waren de enige Nederlanders, verder veel Turken, Duitsers, wat Belgen en verder schandinaviers. Niet veel Russen, blijkbaar is die tijd een beetje voorbij. Eten heerlijk en een grote variatie!

• 10Paweł04-02-2013

klawe miejsce dla 4 osobowej rodziny

każdy znajdzie coś dla siebie, bazseny, bary, jedzenie o każdej porze, polecam

Hotel Belconti Resort info

• KapperBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (9)
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)