Hotel Belconti Resort

8,9

65 reviews over Hotel Belconti Resort in het Nederlands

Rob
25-8-2019

Waren er juli 2019 hebben een 3pers kamer geboekt uitzicht op zee... mooie schone kamer met voor ons goede bedden airco top en het uitzicht over het resort naar zee perfect. Eten was er goed en gevarieerd voor elk wat wils ook met ontbijt. Schoon resort maken iedere dag alles schoon geen papiertje op de grond gezien. Personeel is heel de dag bezig om jouw een zorgeloze vakantie te geven dus voor ons was het een super vakantie.

Fantastisch. Zeer tevreden.

Renata van Opstal
24-4-2019

Komen hier al 7 jaar. Mooi hotel. Ruime keuze bij de maaltijden. Zwembadlift. Aardig personeel.

Hotel Belconti Resort in Belek, grandioos.

Anita
18-2-2017

Hotel Belconti Resort in Belek is een grandioos Hotel direct aan het strand, met gratis en voldoende bedjes. Het Hotel bestaat uit 3 gebouwen, wat recent gerenoveerd is. Het personeel is super vriendelijk, het eten in de restaurants is heerlijk en worden bereid waar je bij staat. Iedere dag iets anders. Van Thaise avond tot vers gevangen tonijn. De kamers zijn ruim en fraai opgezet vooral ook goed schoon gemaakt. Men heeft een geweldig entertainment team, voor ieders wat wils. Mini disco tot de disco voor de volwassen, iedere dag shows en live muziek. Mooie zwembaden en voldoende ligbedden, dus handdoekje leggen hoef je hier echt niet te doen. De tuinen zijn heel mooi om door te wandelen, wil je een balletje slaan of voetballen, er liggen super mooie velden om deze sport te beoefenen. Wij zijn inmiddels al voor de 10e keer geweest en dit jaar gaan we er weer naar toe. Het is een mooi hotel wat wij aanraden.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

kon beter

VDD
      3-1-2016

Het hotel is zeker zijn 5 sterren niet waard , 4 sterren vind ik meer of voldoende, eten weinig gevarieerd , zicht vanuit kamer een afdak dat je zag, kamers heel invoudig , afval bakjes waren roest wat niet past als je voor een 5 sterren betaald

Gereisd Met vrienden in december 2015

geweldig Resort Hotel, een aanrader!

fam de Groot
      7-6-2015

Wij hebben er een geweldige vakantie gehad. Wij zijn door misstap voet, van hotel naar ziekenhuis gebracht, met tolk, gescheurde achillespees. De rest van de vakantie die nog 13 dagen was in de watten gelegd, onze eigen tafel gereserveerd zodat ik niet hoefde te zoeken. Kreeg rolstoel van hotel, super goede service, kamers ruim en schoon, hotel rolstoelvriendelijk, goede animatie, goed management, receptie erg vriendelijk spreken engels en duits en staan altijd voor je klaar, hebben alles voor ons geregeld, zodat wij ons nergens zorgen over hoefde te maken. Personeel in restaurants heel vriendelijk. Eten is erg uitgebreid en altijd aangevuld, veel variatie ook dieetvoeding. Zwembaden mooi, genoeg ligstoelen, mooi strand, ligstoelen gratis, handdoekenservice. Iedere dag schoonmaken kamers, iedere dag koelkast aanvullen,gratis kluis en wifi. Animatie voor kinderen, dierenparkje,sportmogelijkheden, iedere avond livemuziek en optredens, disco ook super gaaf. Wij raden het iedereen aan Top

Gereisd Met partner in mei 2015

Aanrader: Prima plek om te verblijven

MijnGezin
      5-5-2014

Positief: * Ligging van het park op half uur van vliegveld * Uitgebreid park met allerhande faciliteiten * Zwembaden met glijbanen * Mini golf baan (gratis) * Grote variëteit bij het eten * Wifi op het hele park * ITF tennistoernooien in het voorjaar

Negatief * Wifi op verder weg gelegen kamers erg zwak * Per persoon één wifi kode * Personeel komt niet erg vriendelijk over, afpoeieren heeft voorkeur boven helpen * Tijdens de ITF toernooien zijn er weinig tennisbanen beschikbaar * Tennisbanen moeten voor € 10 per uur gehuurd worden * Voor het eerst in Turkije kennis gemaakt met de beroemde Russen met bijbehorend onaangepast gedrag

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Goed te doen, gezellig

John
      20-11-2013

Hotel wordt in november bevolkt door vele nationaliteiten, wij waren de enige Nederlanders, verder veel Turken, Duitsers, wat Belgen en verder schandinaviers. Niet veel Russen, blijkbaar is die tijd een beetje voorbij. Eten heerlijk en een grote variatie!

Gereisd Met partner in november 2013

topper

roland
      24-10-2012

een goed hotel met iederen dag lekker eten bijv donner of pizza en turks eten voor kinderen is zeer veel te doen een mini club kinder dico en een kinder bufet springkussen tegen betaling het zwembad is mooi en schoon met 4 glijbanen en een peuterbad de kamers waren goed wij zaten in een villa na de mini dico is er altijd een leuke sohow

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2012

Mooi goed verzorgt hotel.

Boy
      12-9-2012

Het hotel ligt in een kring van andere hotels, het complex is erg groot voldoende plaats bij het zwembad en bij het eten.

Maar in de maand juli / augustus is het hotel goed bezet, moeilijk een stoel of bedje aan het zwembad te krijgen. voor de rest een mooi hotel voor ieder wat wils.

Eten is goed, voldoende aanwezig en veel variatie.

Het plaatje Belek ligt op 10 minuten lopen, inkopen is duurder dan bv Antalya.

Voor de rest best een aanrader. Wij zijn gevlogen met touroperator dit is dus een afknapper je voelt je in het vliegtuig het zelfde als dat je 10 mensen op een wc zet.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed, maar er zijn betere.

Thijs
      4-5-2012

Bel Conti ligt dicht in de buurt van het centrum van Belek. Lopend ben je daar in 10 min. De ligging is dus ideaal. Van alle hotels in Belek is Bel Conti één van de goedkoopste. Dat merk je wel terug in de service, eten en drank. Zo moet je voor verschillende alcoholische drankjes zoals Cocktails betalen.

De eerste avond was ons eten koud. Dat had naar mijn mening met de bezetting v/h hotel te maken. Het was er rustig. Pas vanaf 1 mei begon de drukte toe te nemen en kwam er ook meer entertainment. Elke avond was er een show. Zo hebben wij Mongolische acrobaten, Russische en Turkse dansgroepen gezien. Overdag was het met de entertainment groep ook erg gezellig. 's avonds gingen wij nog tot 02.00 in de Disco door. Daar werd goede muziek gedraaid. Grote minpunt waren ganzen die er vrij rondliepen. Die waren agressief vanwege de kuiken en poepte alles onder. Na veel geklaag zijn deze weg gehaald. Met onze vriendengroep (19 t/m 21 jaar) hebben wij het i.i.g gezellig gehad.

Gereisd Met vrienden in april 2012

• Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenFast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasFrans Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • JacuzziAanwezig
      • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
      • Tennisbaan10, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieKosten, Materiaalverhuur
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belconti Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belconti Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.