Hotel Aydinbey Famous Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Aydinbey Famous Resort
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Famous Resort voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Aydinbey Famous Resort in het Nederlands

Kleinschalig, gemoedelijk, vriendelijk personeel

G. van Dijk
14-8-2019

In Nederland krijgt dit hotel 5-sterren in Duitsland 4,5- sterren. Ik zou dit hotel ook 4,5 sterren geven i.p.v. 5. Twee jaar geleden zijn we naar hotel Miracle geweest in Lara. Dit hotel is niet te vergelijken met bijv. Miracle. Het is een gemoedelijk, kleinschalig hotel. Vanuit zwembadgedeelte loop je via een paadje direct naar het strand.

• vriendelijk, behulpzaam personeel (vaak Engels, Duits en soms Russisch sprekend)
  • Ze houden alles goed schoon
  • WIFI (tijdens ons verblijf maar 1x Wi-Fi op kamer gehad, daarna geen verbinding)
  • Normale kamer is basic en niet al te groot. Sommige dingen zijn aan onderhoud toe.

Ben je grote 5-sterren resorts gewend in Turkije dan zou ik dit hotel niet aanraden. Ben je op zoek naar een kleinschalig, gemoedelijk hotel geschikt voor kinderen dan is dit hotel iets voor jou. Mochten wij weer voor Turkije kiezen, dan betaal ik net liever iets meer voor een iets meer luxe (ultra allinclusive) resort

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Bovengemiddeld goed

Rick
29-7-2019

Een week in aydinbey geweest. Een hotel met een 9.7 beoordeling op zoover. Dat cijfer is enorm overdreven. Toch een prima vakantie gehad. Entree doet klein en sober aan. Kamers standaard. Zwembad niet echt groot, maar entertainment maakt enorm veel goed. Eten, drinken prima. Na jaren ervaring in kleiner opgezette all incl. Hotels de volgende lijst 1. Leodikya resort 2. Arycanda resort 3. Can garden/ Aydindey resort 4. Murkanas resort (te groot) 5. Saturn palace 6. Kremlin palace

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

goed hotel

fien boekhoorn
19-6-2019

Goed hotel, hel netjes. Klein zwembad, dus er werd druk handdoekje gelegd en om 10.30 geen bedje meer te krijgen. Het strand prima, ook wel druk maar nog altijd plaats te vinden. Het avondeten minder, weinig keus in vlees of vis en allemaal van het goedkopere soort, maar wel smakelijk. Overdag voldoende mogelijkheden om iets te eten b.v. pannenkoekjes, turkse pizza, kleine oliebolletjes. De kamers werden prima schoongehouden en het was ook heel netjes. Ook verder rondom het hotel was het heel netjes en werd er goed gepoetst. Al met al een prima hotel voor de prijs.

Preisdaler

Wij hadden een fantastisch verlof!

Johan Rita
4-6-2019

Alles in dit hotel is perfect! Alle personeel Super vriendelijk. Enkele die ik zeker wil vernoemen..Feramil, Figen, Yasar, Orhan chef, Abidin, Serivan, Osman, Ahmet, yigit, Emre, Mustafa night manager, Uzeyir, mr.Kurt etc. Feramil is de beste F&B manager die we de afgelopen 17 jaar in Turkije hebben meegemaakt!

Gereisd Met partner in mei 2019

fanatastisch

Tiny
26-10-2018

super hotel, goede service, bediening, eten, schoon, mooie kamer, aan het strand, nabij vliegveld Antalya, winkels in de buurt, nabij Belek, watersport, goede animatie, goed restaurant, ervaar het zelf!

Gereisd Met partner in september 2018

Leuk, 3 sterren waardig

Andrea
22-10-2018

Het was leuk, maar dit is geen 5 sterren waardig resort. Het is netjes, maar allemaal net niet.. achterstallig onderhoud in het hotel en buiten. Het eten is matig, ik kan niet zeggen dat ik lekker gegeten heb. Weinig Nederlanders op dit resort, de animatie is daar ook niet op gericht. Ik zou dit resort niet nogmaals bezoeken, omdat ik weet dat er veeeeel beter is in Turkije.

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

In één woord GEWELDIG!!!

Maud
31-7-2018

Prachtig resort met een geweldig mooie ligging. Alles is erg schoon en het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten was uitstekend en er is de hele dag vertier voor jong en oud. De kleine extraatjes zoals een speciaal drankje in de middag en natte doekjes voor verkoeling zorgden voor net dat beetje extra. Wij komen hier zeker nog een keertje terug!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

fantastisch!

Tiny
19-6-2018

geweldig hotel!! een echt familie hotel, ga zo door! super vriendelijk, goed eten, schoon, erg behulpzaam. in één woord SUPER!

Gereisd Met partner in juni 2018

Het is hier fantastisch

Elona Kemperman
17-9-2017

Een prima hotel. Kamer is goed. Vriendelijke personeel.
Verzorging prima. Hygiëne uitzonderlijk goed. Zwembad is gezellig ingericht.
Een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in september 2017

Geweldig mooi verzorgd hotel!

loosjm
10-5-2017

Net terug van een heerlijke week in Aydinbey. Mooi hotel! Goed verzorgde tuin, zwembad en strand. Alles wordt goed schoon gemaakt en schoon gehouden. Heerlijk eten ( diverse restaurant/ bistro mogelijkheden) en drinken( 24 uur per dag mogelijk). Ook cocktails zijn inbegrepen bij de allin formule. Smoothies, verse snack groenten , ijsjes tussendoor. Drankjes worden ook op het strand aangeboden! Zonnebril wordt zelfs voor je schoongemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel, niet opdringerig. Leuke en gezellige animatie! Mooie kamers. Handdoekenservice : ideaal! WiFi op vrijwel het hele resort. Hamam gratis ( massages tegen betaling). Kortom: aanrader!! Personeel Aydinbey bedankt voor deze heerlijke zorgeloze vakantie. We hebben genoten met hoofdletter G!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aydinbey Famous Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aydinbey Famous Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.