Hotel Aydinbey Famous Resort

Hotel Aydinbey Famous Resort
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Famous Resort voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Aydinbey Famous Resort in het Nederlands

Het is hier fantastisch

Elona Kemperman
17-9-2017

Een prima hotel. Kamer is goed. Vriendelijke personeel.

Verzorging prima.

Hygiëne uitzonderlijk goed.

Zwembad is gezellig ingericht.

Een heerlijke vakantie gehad.

Geweldig mooi verzorgd hotel!

loosjm
10-5-2017

Net terug van een heerlijke week in Aydinbey. Mooi hotel! Goed verzorgde tuin, zwembad en strand. Alles wordt goed schoon gemaakt en schoon gehouden. Heerlijk eten ( diverse restaurant/ bistro mogelijkheden) en drinken( 24 uur per dag mogelijk). Ook cocktails zijn inbegrepen bij de allin formule. Smoothies, verse snack groenten , ijsjes tussendoor. Drankjes worden ook op het strand aangeboden! Zonnebril wordt zelfs voor je schoongemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel, niet opdringerig. Leuke en gezellige animatie! Mooie kamers. Handdoekenservice : ideaal! WiFi op vrijwel het hele resort. Hamam gratis ( massages tegen betaling). Kortom: aanrader!! Personeel Aydinbey bedankt voor deze heerlijke zorgeloze vakantie. We hebben genoten met hoofdletter G!

Oude reviews (archief)

Goed hotel, leuke animatie

Stijn
27-9-2016

Leuk hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding. Jong en gemotiveerd animatieteam. Super vakantie.

Wij gingen reeds voor de 5de keer naar dit hotel en voelen ons er steeds super goed. Dit is echt een heel goed familiehotel. Prijs/kwaliteit is dit zeker een aanrader.

Alle personeel is super vriendelijk!

Wij gaan zeker terug.

Super veel dank aan Sevket, Emre, Deniz, Mustafa, Uzeyir voor hun fantastische service!

Een dikke proficiat aan Ferhat (general manager) voor zijn voltallig team.

Nooit meer

Miranda
17-8-2015

Over het algemeen geen klagen gehad over het Resort. Wat ons tegenviel was dat we de enigste Nerderlanders waren en dat de animatie geen Nederlands sprak. Dus niet fijn als je dan met kinderen daar bent. En zoals wij met maar 1 kind, dat dus niet echt met andere kindjes kon communiceren.

nooit weer

fam peters
4-9-2011

als nederlander nooit naar toe gaan personeel kent alleen turks en russisch en zijn echt zeer onvriendelijk.eten is koud en elke dag hetzelfde.mijn kinderen hadden niks aan het animatie team werd niks in het engels of duits gezegd.kamers zijn redelijk maar wel schoon.als ze merken dat je geen rus bent is het personeel zeer chagarijnig.echt een slechte week gehad ben in veel hotels geweest maar deze is echt heel erg slecht ga hier als nederlander dus ook nooit naar toe slecht slecht slecht.

Prima hotel!

Hellen
11-8-2011

Prima schoon hotel, goed eten en de animatie is de hele dag druk om iedereen te vermaken. Zee ligt ontzettend dichtbij en je kunt daar ook tussen de middag lunchen. Weinig Nederlanders. Wij waren met een grote groep en na 9 dagen kwam er nog 1 gezin. Het hotel is meer georiënteerd op Rusland en zijn buurlanden en Duitsland. Dus als je wat aanspraak wilt hebben dan moet je hier niet zijn. Wifi in de lobby is gratis, wel moet je alleen telkens opnieuw inloggen met 2 codes. De airco op je kamer gaat 2x per nacht uit (met uitzondering van de donderdag) om 02.30 en 05.00 uur. Je moet je bed uit om de airco weer aan te zetten omdat de afstandsbediening aan de muur hangt. Handdoekenservice gratis.

Wij hebben het hier naar ons zin gehad, omdat we met een grote groep waren. Zoek je meer aanspraak en/of wil je s'avonds erop uit dan moet je naar Belek zelf gaan.

Goed hotel, klein dat wel

Yvonne
28-11-2009

Niet te vergelijken met de grote Club Asteria, maar een leuk hotel, kamers zijn prima. Binnen en buiten zwembad, animatie, fijn strand. Eten is prima. Maar ja ga dit hotel vooral niet vergelijken met grotere. Gewoon een leuke vakantie en wat knusser. Animatie was leuk!

geweldig hotel alleen de ligging is minder

c.valentijn
11-8-2008

goed hotel alles keurig netjes heel vriendelijk persooneel goed te eten en te drinken .goed animatie team als er in de omgeving meer te doen was ,was het helemaal

er zaten wel heel veel russen en dergelijke vond ik wel erg jammer

voor mensen met kleine kinderen is het er helemaal top

prima hotel

marijke
30-7-2008

We zijn in juli een week hier naar toe geweest en we hebben genoten!! Het hotel is schitterend en zeer schoon. Mooie grote kamers. Het personeel is heel vriendelijk, en zeker voor kinderen heel lief. Zoek je rust dan is dit absoluut een aanrader. Niet echt iets voor jongelui die graag uit willen gaan. Maar voor de kleintjes en mensen die slecht ter been zijn en voor je rust is dit heel geschikt. Het eten was geweldig. Ik kom hier zeker weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aydinbey Famous Resort in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aydinbey Famous Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aydinbey Famous Resort scoort een 9.15 uit 10 op basis van 107 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: