Hotel Anfora

Hotel Anfora

We hebben een aantal aanbieders voor Anfora voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Anfora in het Nederlands

Net Turks schoon hotel

Angelique
19-10-2016

Net Turks schoon hotel met Turkse eigenaar die alleen Turks spreekt. Personeel en man van de receptie spreken wel Engels of Duits. Hard bed, douche in het ligbad met erg hoge instap, koelkastje op de kamer, slechte wifi op de kamer, gehorige kamers. Groot zwembad, uitgebreid ontbijt. Lunch is pas om 16.00 uur. Wij hadden alleen ontbijt erbij geboekt. Hotel ligt net iets buiten het centrum van Belek. Is te voet te lopen, maar niet echt dichtbij. Supermarkt naast het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anfora in Belek / Aksu / Kadriye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anfora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.