Géén boekingskosten

• Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

193 Reviews over Alva Exclusive Donna

• 8Fam. Goderis13-07-2018

heel goed hotel, maar enorm veel russen

Van het hotel op zich is niets op aan te merken. Eten: goed veel variatie Kamer: proper kinderbed was uitklapbare sofa waar het hard op liggen was Bediening: Heel vriendelijk maar weinig zijn de engelse taal machtig Zwembad: Veel animatie spijtig dat alles in het Russisch was Kidsclub: Alles terug in het Russisch, dus onze kleinzoon (9j) kon er dan ook niet gaan Alva Arena (Show): Alle dagen was er een hele mooie show, enkel een paar oordoppen zijn wel nodig want zonder is het soms niet te doen, eenmaal zijn we moeten opstappen want het was zeker niet gezond voor de oren. Heel goed hotel, maar we dachten eerst dat we in Rusland een hotel geboekt hadden. Ik ga weinig schatten maar toch zeker 90% van de hotel gasten waren Russen. Wat ons niet verteld was in het reisbureau. We zouden daarom ook dit hotel niet meer boeken volgende maal.

• 9Baeyens09-09-2017

aanrader

Ruime nette kamer, lekker eten, internationale dranken in elke bar, mooi domein, wel veel russen maar geen last van gehad

• 10Mark Sanders07-05-2016

Heerlijke vakantie

2 weken naar alva donna geweest met partner en dochter van 6 jaar. Schitterend hotel, met mooi strand. Het hotel is heel erg schoon, heel de dag lopen schoonmakers rond om vuil te rapen. Verschillende zwembaden waarvan 2 verwarmd. Voor iedereen is er wat te doen. De miniclub is fantastisch, kinderen worden geregistreerd bij binnenkomst en mogen niet alleen weg, pas wanneer je dat als ouder doorgeeft. Er is heel de dag vermaak voor de kinderen, er wordt gekunsteld, gesport, dansen enz... Ook kan je een beach pavillion huren, heerlijk om even verwend te worden aan het strand. Eten is heerlijk, veel variatie en er zijn veel a la carte restaurants. Al met al een prachtige vakantie, en voor herhaling vatbaar.

• 9Davy27-05-2015

Toffe vakantie in dit ruim rustig gelegen hotel

Voor wie enkel een zwembad en zon nodig heeft op vakantie is dit een aanrader. Het complex is zeer ruim en in 2 gescheiden door een weg maar verbonden met een oversteekbrug. Zeer mooi hotel waar je altijd een gevoel van ruimte hebt. In het levendige hoofdgedeelte vindt ook alle animatie plaats. In het rustigere relaxgedeelte aan de overkant van de straat is het rustig aan het zwembad. Het kinderbad is afgesloten met een omheining en op de grote glijbanen heeft onze oudste een fantastische tijd gehad. Ieder hotel heeft zijn voor- en nadelen, zoals ook dit hotel. De animatie is vooral gericht op Russen, Duitsers en Turken, maar dat is ook ergens normaal als dit je grootste gastengroep is. Voor onze kinderen wel een minpunt, omdat ze dan moeilijker konden meedoen. De familiekamer waar wij in logeerden was ok. Het hotel is kraaknet, maar op de kamers zouden ze soms wat grondiger mogen poetsen. Al bij al een top-rustvakantie gehad in dit hotel. Hotel ligt wel wat afgelegen.

• 9Bob Verdonck25-05-2015

Topper

Wij gaan met ons gezin sinds 10 jaar, gemiddeld 2 maal per jaar,naar 5 sterren hotels in Turkije. Bij ons staat Alva Donna in de top 3. Alles uitstekend verzorgd, kamers, schoonmaak, service, eten en animatie.

• 8J.B.20-05-2015

Ruim opgezet complex, zeer verzorgd

Alles zeer schoon. Ruim opgezet complex met ruime kamers. Per mei 2015 is er een nieuw gebouw a.d. andere kant van de weg met eigen binnen en buiten zwembad, restaurant e.d. Voor kleinere kinderen aparte zwembaden / glijbanen in afgezet gedeelte waarin ook kinderanimatie. Voor grotere kinderen en volwassenen aparte glijbanen. Strand vonden wij niet zo mooi, kiezels, stokjes ed. Zee loopt niet geleidelijk af waardoor voor kinderen lastig. Eten en personeel is prima. Goede animatie en avondshows. Bij uitgang van hotel naar rechts is er een shoppingcentrum. Links een dolmus halte richting Belek (let op duurt meer dan 1 uur), met taxi maar 10 minuten. Kamers a.d. wegkant zijn erg gehorig (transferbussen, brommers, e.d. ook 's nachts) en aggregaat wat regelmatig aanspringt.

• 9roger30-10-2014

Prachtig complex

Alva Donna is een mooi verzorgd complex. Het heeft verschillende bars en restaurants met een uitgebreide all-in. Voor de thema restaurants moet je wel een reserveringskost van 6 € betalen met als gevolg een povere bezetting. Wij kunnen niet klagen over het personeel voor wat betreft vriendelijkheid en kennis van het engels meer nog aan de receptie is er een bediende die perfect nederlands spreekt. Niets anders dan lof over het eten,drank (coca cola, fanta, sprite etc),personeel,professionele shows en accomodatie in het algemeen. Minpunt is echter de ligging, nl 8 km van Belek. Er rijdt hier echter géén dolmus, een taxirit naar Belek kost 25€. Dus enkel een aanrader voor hen die van rust,netheid, vriendelijkheid en lekker eten houd.

• 8Serge en Nicole02-10-2014

goed hotel,maar... ?

Wij zijn net thuis van 6 dagen in dit hotel. Zeer mooi hotel en vriendelijk personeel.Proper op enkele kleine dingen na. Wat het eten betreft,daar zijn we het niet over eens dat veel klanten 9 op 10 durven geven. Voor ons was het eten een 5 à 6 op tien waard. Veel variatie zat er eigenlijk niet in. Veel slaatjes maar als je ziet: tomaten, tomaten met komkommer,komkommer apart,sla mat tomaat, sla apart,kipsalami,kipsalami met kruiden,en dan een beetje verder terug hetzelfde om het "grote"buffet vol te krijgen. Veel dezelfde kipgerechten, nooit showcooking ...enz. Ontbijt was ok en ook deserts als je natuurlijk een zoetebek bent. Neen een 9,2 op 10 is dit hotel zeker niet waard.In juli zijn we één week naar AMARA DOLCE VITTA LUXURY geweest in Kemer en ik moet zeggen, dit was wel 9,2 op 10 waard en zeker wat het eten betreft, een aanrader wat ik niet kan zeggen van ALVA DONNA EXCLUSIVE

• 9Bjorn, Lennert en Tamara20-08-2014

Goede 5 sterren en prima prijs kwaliteit

Ons 12e 5 sterren hotel in Turkije. Prijs kwaliteit zeker dik in orde. Overal geImporteerde dranken en geen Turkse brol (aangelengd met water) en voldoende eetgelegenheden. Leuke kids club en tof animatieteam. Qua service hadden wij niet te klagen. Enkel jammer dat er voor de a la carte restaurants moest bijbetaald worden, terwijl deze eigenlijk niet zo uitzonderlijk waren! Hotel ligt afgezonderd dus veel winkelgelegenheden zijn er niet. Hotel is wel afgestemd op de Russen die ook talrijk aanwezig zijn.

• 7sien en mario29-07-2014

niet voor herhaling vatbaar

op zich is het geen slecht hotel maar de prijs die de mensen gaan betalen in het hoogseizoen is het echt niet waard!!!! service mmmmmm daar is geen stoef op ze zijn daar niet van de rapste je kan gemakkelijk 20 min moeten wachten op een reeds bestelde pint . eten is niet warm ook al hebben we dit meermaals gemeld . op 5 min is de kamer gepoetst????? rond het hotel valt er niets te beleven wij hebben de alva donna in side ook gedaan en dat is pas een echte aanrader en zeker zijn geld waard !!!!!! in alva donna in belek wordt je smorgen gewekt rond 04:40 door de moskee die er vlakbij licht. het gebouw is wel mooi en goed ingedeeld met een relaxzone

Hotel Alva Exclusive Donna info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (3)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (7)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)