Belek / Aksu / Kadriye

All-inclusive vakantie vieren in Belek

Wil je tot rust komen aan de Turkse Rivièra? Dan is een all-inclusive vakantie in Belek een goede keuze. Familie van Petten is erg enthousiast over het strand van Belek: ‘Het strand is geweldig: heel breed, aflopend de zee in, zonder stenen, uitsluitend zand en ook nog eens genoeg ligbedjes!’

Belek staat bekend om de mooie golfbanen in de omgeving. Je kunt hier zelfs op golfvakantie. Daarnaast kun je het centrum van Belek in om leuke winkeltjes, restaurantjes en barretjes te bezoeken. Duk geeft een tip: ‘Op zaterdag is er een leuke markt in Belek en op dinsdag in Kadrye. Dit plaatsje ligt 7 km verderop en is met dolmus maar 1 euro!’

Wil je de omgeving van Belek ontdekken tijdens je all-inclusive vakantie? Je kunt kilometers langs het strand lopen of verder de natuur in gaan. Ga bijvoorbeeld naar de Kursunlu waterval. Dit is een waterval van maar liefst 12 meter hoog. Wiljan schrijft over de watervallen: ‘De Kursunlu Sulalesi oftewel de Kursunlu Watervallen liggen in een prachtig parkachtige omgeving met veel trappen. Het resultaat is geweldig; een hele hoge waterval die breed naar beneden komt.’

Populaire all-inclusive hotels in Belek

Denk je bij een all-inclusive vakantie in Belek aan heerlijke ontspanning, terwijl de kids de hele dag zoet zijn? Dan zit je goed bij Hotel Voyage Belek Golf & Spa. Terwijl de ouders genieten van de zwembaden en spa, vermaken de kids zich in het kinderdorp, de minikermis of met het animatieteam.

Nog een populair all-inclusive resort in Belek is Crystal Paraiso Verde Resort & Spa. Als je van natuur houdt, kun je hier je hart ophalen. Reviewers geven aan dat de mooi aangelegde tuinen waar je doorheen kunt wandelen dit resort bijzonder maken.

Verwacht je bij een all-inclusive vakantie in Belek ultieme ontspanning aan het zwembad? Dan moet je bij Hotel Titanic Deluxe Belek zijn. Hier vind je een gigantisch zwembad waar je de hele dag kunt relaxen. Serge schrijft hierover: ‘Aan het zwembad hoef je niet op te staan van je ligbedje, de serveersters brengen drankjes rond op rolschaatsen. Als je naar het strand wil, brengen ze je met de motorboot. Alles is super geregeld!’

Wil je een (golf)balletje slaan op vakantie? Dan zit je goed bij Hotel Regnum Carya Golf & Spa Resort. Volgens reviewers vind je hier prachtige tuinen en hele mooie golfbanen. Gino schrijft hierover: ‘Dit jaar hadden we een golfkamer met zwembad. Je hoefde maar te bellen en binnen de kortste keren werd je overal naar toe gebracht met de golfkarretjes!’

Zie je jezelf al liggen aan een van de zwembaden tijdens je all-inclusive vakantie in Belek? Kies dan jouw favoriete all-inclusive hotel in Belek en vertrek!

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

accommodaties Belek / Aksu / Kadriye met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Belek / Aksu / Kadriye voor je op een rij gezet:

Kras
Kras