Hotel Adora Golf Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Adora Golf Resort voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Adora Golf Resort

• 8bora24-06-2011

Leuk voor de familie

Het is leuk voor kinderen, die gebruik kunnen maken van de zwembad en glijbanen.

• 9Fam.v.d.Steen27-06-2010

Goed!Aan te bevelen

Goed hotel, maar ondanks het een Golfresort is hebben we maar weinig of geen golfers gezien,maar wel heel veel Russen . Wij waren van 12 Juni tot 26 Juni daar,de laatste week waren we met "2" de enigste West-Europeanen tussen alleen maar Russen. Waar ik me erg aan stoor aan die lui is,dat ze TOTAAL geen fatsoen hebben. Voordringen bij het eten,het niet voorlaten van mensen die al met een bord eten teruglopen naar hun plaats. Jammer voor het hotel!!!!

• 7de rooij22-03-2008

wij waren met 64 tennissers dus we keken krities naar de banen die zijn niet goed, kunstgras ongelijk verlichting niet ok , ook afspraken die gemaakt worden komen ze niet na eten top zwem bad niet gevuld met russen lichte overlast we waren vroeg in hetjaar 15 maart gedurende 1 week

• 9tom van Campenout26-11-2007

1 week fantastische vakantie gehad. Alle onderdelen prima verzorgd. Min puntje; bij de buitenbuffetten moet men de etenswaren beter afschermen (tegen mussen) dat kan m.i. makkelijk en goedkoop. Een 5* hotel moet ook een pin mogelijkheid zijn, anders naar een dorp. Dit is tevens een advies voor de winkeltjes om meer omzet te scoren. Want in principe behoef je het park niet af. Waarde oordeel dan ook een dikke 8. Gaan hier voor de 3e keer zeker naar toe.

• 8Dévon29-10-2007

het was heel leuk het animatie team was goed ze hadden niet zoveel te doen omdat er niet veel mensen waren er waren veel russen maar daar zijn ze zelf ook neit blij mee denk ik ik zou er zeker nog een keer heen gaan het animatie had veel contact met de mensen TOP!

• 9Johnny,Anita,Nicole,Aileen en Demi21-08-2007

van 21 juli tot 11aug.voor de 2e keer geweest.voor ons,net als 2jaar geleden SUPER! Het eten was helemaal ok,zeker de thema avonden sprongen er wel uit!De al a cart restaurants zijn zeker de moeite waard.Bar -en het bedienend personeel zijn zeer vriendelijk,met een simpel DANK JE WEL,zal je merken dat contact maken echt niet moeilijk is.De kwaliteit van de drank is prima.Het zwembad is groot genoeg.ook leuk is het aqua parkje met extra kinderbadje. Het animatie-team is goed, overdag leuk vermaak en s`avonds leuke shows.Wel jammer dat er meer Russen waren dan Nederlanders.Wij vinden dit Hotel leuk,en als medewerkers je na 2 jaar nog herkennen geeft dit toch iets extra's aan je vakantie gevoel!

• 8Fam. Kers15-08-2007

Wij hadden een 3-pers clubkamer,prima maar vrij eenvoudig.de ligging aan het strand en het strand en zee zelf waren super,een lekker zeewindje wat de warmte verdragelijk maakte.Ik vond het eten simpel en saai zeker in het buffetrestaurant en de lunchmogelijkheden zijn het elke dag hetzelfde liedje.jammer is ook dat er geen bediening is in de barretjes en in het restaurant waardoor je in de rij tussen de russen staat die niet op volgorde letten. Ik vind voor een vijf sterren,'s avonds op het terras bediening wel horen.jammer is ook dat je geen contact krijgt met het bedienend personeel,dat is streng verboden, en dat maakt hen oppervlakkig en ongeinteresseerd. Luxe problemen maar ik vind het Adora in vergelijking met andere 5-sterren waar wij geweest zijn de minste,een sterretje minder mag ook wel. iedereen is ook thuisgekomen met gehoorgang ontsteking, dus let op het zwemwater of neem alvast wat mee,want de dokter is niet goedkoop. de kinderen hebben het goed gehad en wij dus ook.

• 8nicole20-07-2007

we hebben een fijne vakantie gehad. maar de airco was niet top. de bedjes versleten ( kei hard ) door overgewicht waarschijnlijk !!! bediening was goed. alleen als enige tussen 2.000 Russen is echt dramatisch geen contact super asociaal. hotel heeft russische belangen. ons zien ze niet meer terug!!!

• 9Y. Spooren27-06-2007

Een uitmuntend hotel, met overvloedig en uitstekend eten

• 8Jeroen van Dommelen09-05-2007

Echt een Top-hotel! Zeer nette kamers, super vriendelijk personeel. Wat ik fijn vond: het feit dat het relatief dicht bij het vliegveld Antalya international Airport ligt. Hierdoor hoef je niet lang in de bus naar het hotel te zitten. Personeel: zeer vriendelijk en hardwerkend. Toen er een glas omviel, mocht ik het haast niet opruimen van de obers. Ze vonden het raar dat ik dat toch deed. Een super hotel voor niet al teveel geld. Het eten is super lekker (buffetten) het enige dat mij iets tegenviel was het a la carte restaurant, dat was italiaans en vond ik wat minder, maar dat is mijn smaak.

De kamers waren netjes en het animatieteam SUPER!!! Ondanks het feit dat er erg veel Russen zaten, wil ik graag nog een keer terug om de barmensen en de mensen van het animatieteam te groeten!

Top hotel!!! Aanrader!

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette