Belek / Aksu / Kadriye

We hebben een aantal aanbieders voor Belek / Aksu / Kadriye voor je op een rij gezet:

vakanties Belek / Aksu / Kadriye

Reviews over Belek / Aksu / Kadriye

Wintervakantie in Arcadie (Belek)

Joke,
    17-1-2019

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

Er is een mooie tuin met gezellige zitjes en ligstoelen,welke aan het strand grenst. Op het strand heb je uitzicht op de besneeuwde bergen. Ook. Is er op het strand een bar. Zelfs in dit seizoen staan er ligstoelen!

De buffetten zijn zeer uitgebreid.

De kamers worden goed schoongemaakt en zijn over het algemeen voorzien van een ligbad.

Een groot pluspunt is de aanwezigheid van een sauna,stoomhut,Turks Bad naast het zwembad.

Gaan dus want de prijs is laag in de winter en als je regelmatig komt discount voor verschillende dingen.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Super

Van wijk,
    4-1-2019

Snap niet wat de mensen lopen te zeiken.

Hebben jullie ochtends 5 soorten broodjes?

Of een buffet waar je u tegen zegt,dit zijn mensen die zelf niks hebben en niet kunnen koken.

Zo dat is eruit.

Het was fantastisch, eten volop,drinken wat je maar wilde,kortom super vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Kan beter

Filko,
    3-1-2019

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Het enige minpuntje is dat de organisatie beter moet als er grote groepen mensen binnen komen. Vooral bij conferenties. Animatie voor kleine kinderen kan ook beter gezien de medewerker heel de dag op haar telefoon zit ipv met de kinderen bezig te zijn. Het eten was heerlijk genoeg variatie ook was de kamer altijd schoon. Gezien faciliteiten en prijsverhouding is het een prima hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 4-1-2019

Beste Filko,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd.

Wij vinden het zeer spijtig dat u niet volledig heeft genoten van uw vakantie in ons resort.

Uw mening is zeer van belang voor ons! Dankzij betrokken gasten zoals u, die de tijd nemen om hun feedback te geven, kunnen we onze service verbeteren.

Wij zullen uw feedback met onze verschillende afdelingen intern bespreken.

Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met zonnige groten,

Limak Arcadia Team

Uitstekend

Dylan oomen,
    27-12-2018

Het verblijf is goed het eten is goed

Gereisd met partner in december 2018
    ALPER, guest relations clerk, 2-1-2019

Thank you vey much for writing all the kind words regarding our stuff and the hotel.

We will be happy to welcome you again.

Limak Family

Super!

Hayley,
    27-12-2018

Bali is (bijna) altijd openHotel is super, altijd mooie gekuist eten heel lekker patate pure nooit veranderen het is super lekker en wat is er super goed... , de

Bali is (bijna) altijd open

We blijven hier altijd komen

We blijven hier altijd komen

Gereisd met vrienden in december 2018
    Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 29-12-2018

Beste Hayley,

Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden op Zoover en we zien u graag weer terug in Limak Arcadia.

Tot ziens bij de volgende vakantie!

Veel liefs,

Limak Arcadia Team