Hotel Turkiz Thalasso Centre & Marina

Hotel Turkiz Thalasso Centre & Marina
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Turkiz Thalasso Centre & Marina voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel Turkiz Thalasso Centre & Marina in het Nederlands

Anders

dit nooit meer

hans
24-10-2012

alles vies.

geen annimatie

personeel wil je niet begrijpen

eten eentonig

geen vijf sterren hotel maar een 3 sterren

je voelt je niet welkom

nooit meer!

J.Hendrikse
16-10-2012

Heel slecht hotel,alles is er vies en smerig.strandbedjes kapot,kussens te vies om op te liggen,eten is koud.bijna niemand spreekt er engels of duits alleen maar russisch,zeer onvriendelijk.foto's op de site van hotel zijn zeker 10 jaar oud.We zijn al vaak in Turkije geweest maar zulke onvriendelijke mensen zijn we nog nooit tegen gekomen.

"Nog nooit zoiets meegemaakt!"

agnes_5
2-10-2012

Dit hotel is ronduit smerig te noemen, zeker geen 5* waardig waar touroperator het voor verkoopt. De kamer / badkamer in 11 dagen van ons verblijf nooit schoongemaakt, schimmel in de badkamer, toilet echt bruin. Het vuil van de vorige mensen was overal te vinden. Eten in het restaurant was koud en de hygiene ver te zoeken. Om over de toiletten maar te zwijgen. Handdoeken bij het zwembad zijn te slecht om voor poetsdoeken te gebruiken. Onbegrijpelijk dat het personeel soms toch nog vrolijk was!!!

D-reizen

Smerig hotel, nooit meer!

J. van de Pas
25-9-2012

Het hotel was ontzettend vies, vooral de toiletten in hotel en zwembad, op de hotelkamer werd slecht tot niet gepoetst zelfs het toilet werd niet schoongemaakt. De vloer in de eetzaal was ronduit smerig. Het eten was altijd koud. Het kwam koud uit de keuken. Een heel klein strand. Wel een hele prachtige tuin met bomen en struiken die goed werd onderhouden. De bedjes mochten in de tuin zodat je altijd in de schaduw kon zitten. Conclusie: zeker geen 5 sterren waard en zeker geen ulta-inclusive en zeker geen touroperator-hotel waardig. We komen er zeker nooit meer terug!!

Hotel netjes, goede service, slecht warm eten

Hasenack
12-10-2011

zeer netjes hotel, mooie zwembaden, prima service. Sauna en massage schrikbarend duur in dit hotel en geven slechte informatie (binnenzwembad werd volgens hun schoongemaakt maar was gewoon al gesloten!)

Leuk animatie team, kwam veel langs om sport en spel aan te bieden.

Het eten buffet was uitgebreid, vanaf 11 uur was de bbq al aan. Alleen was alle het warme eten vaak koud en slecht verzorgd (te massaal,bulk). Vele soorten brood en altijd vers.

een aanrader

jo
5-11-2010

Wat een leuk en netjes hotel, 27-10 tot 3-11 geweest dus net terug. het was alleen jammer dat dit de laatste week was, dat het hotel nog open was. Eten in de eetzaal was perfect maar de andere restaurants waren al gesloten de winkeltjes waren ook aldicht dus mensen ik ga nooit meer de laatste week van een hotel naar toe.we waren de laatste 2 dagen nog maar met 30 man, en beldibi waren nog maar een paar winkels open dus een kale boel.

niet meer hier op vakantie

Hans
8-6-2010

Wij hadden voor de Rixos geboekt maar dat was het al niet meer.De hotel zelf was erg mooi en schoon en het personeel deed allemaal hun best maar het eten bij de poolbar was gewoon slecht, ook naar vele klachten.Wij hebben ook Frans en Italiaans gegeten maar het was ook niet best zodat wij verder aan het buffet gingen eten wat wel goed was.

Toen wij er waren was de hotel bezetting 85% Russen en dat willen wij nooit meer.

Conclusie een goed hotel maar geen 5*

fijn hotel met goede service

Martin en Daniël
5-5-2010

Het is misschien niet het meest moderne of allermooiste hotel, maar dat wordt goedgemaakt door de goede service op alle fronten(in het bijzonder het receptieteam). Er is Ook een goed welnessteam aanwezig. De tuin is mooi en het strand is een van de beste van Beldibi. De keuken is goed (er was altijd wel iets te kiezen naar je zin) en de ladingen verse aardbeien, leuke lepelhapjes hebben ons zeker bekoord. Het barteam deed zijn best om op ons verzoek steeds weer een speciale coktail te maken. Het viel ons verder op dat de aanwezige Russen niet meer zo ongemanierd en luidruchtig waren als we in vorige vakanties gewend waren!

Geweldig hotel

Annemieke de Moor
17-11-2009

Van 22 oktober tot 29 oktober zijn wij naar Rixos Beldibi geweest. Het was geweldig daar. 3 kwartier rijden van Antalya. Zeer vriendelijk personeel. Er was van alles te toen voor jong en oud zelfs aan het einde van het seizoen. Het enige nadeel was dat we tegen de bergen aan zaten en met de klok verzetten hadden we na 3 uur geen zon meer. Maar de temperatuur was dan nog rond de 25 graden.

Zeker een aanrader.

Schepers
24-10-2009

Het eten was heel gevariëerd en zeer lekker ,enorm veel keuze. Het hotel was kwa hygiéne een topper.De bediening was heel goed en ze waren heel vriendelijk.Hier komen we zeker nog eens terug. Toppie.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turkiz Thalasso Centre & Marina in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turkiz Thalasso Centre & Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.