Hotel Sultan Beldibi

8.8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

8.8Fantastisch

Contact

130 reviews over Hotel Sultan Beldibi

• 8P.Snippe24-10-2012

Super!

Eerste week van september zijn we met ons gezin naar Sultan Beldibi geweest voor een schitterende zon vakantie. . We kregen eerst een kamer op de 2e verdieping, maar aangezien we nog een kind in de wandelwagen hadden kregen we opverzoek de volgende ochtend een kamer op de beganegrond. Hotel is niet zo massal en doet erg knus aan vooral het restaurant deed ons denken aan de caribean. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak service hield rekening met het middagdutje van onze kinderen, waardoor onze kamer altijd als eerste werd schoongemaakt. Zwembaden zijn schoon en goed onderhouden. Elk zwembad heeft een badmeester. Strand is deels van zand en kiezel. Het eten was gewoon goed en afwisselend. Er waren geen Russen, maar ongeveer 90% Fransen en die vonden wij erg vriendelijk en beleefd. Wij waren de enige Nederlanders.. Het animatieteam wist de gasten prima te vermaken met overdag veel sport en spel en s'avonds kinderprogramma en allerlei optredens.

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte P. Snippe, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordeling, wij hopen jullie terug te hebben als onze gasten in ons hotel. nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling. vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 8de_lie_werner09-09-2012

prijs kwaliteit een goed hotel

een gezellig en klein hotel, mooie grote zwembaden in een groen oase. de kamer is klein en verouderd ook de badkamer was niet groot, maar je gaat niet op reis voor op je kamer te zitten. het eten is best ok, toch wat variatie en pizza en BBQ wordt a la minute voor je gebakken, was allemaal lekker en voldoende, ik ben zelf kok en heb een horecazaak. vriendelijk personeel en meestal snel bedient als je iets vraagt. omdat het niet zo'n groot hotel is moet je nooit ergens aanschuiven en is er altijd overal voldoende plaats. op de kamer na zeker 4 waard / de kamer 3

Erol kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Werner, bedankt voor jullie goede beoordeling, wij hopen jullie weer te zien als onze gaste in ons hotel. nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in september 2012

• 9motojasmit25-08-2012

Geweldig hotel!

Geweldig hotel in een mooie omgeving. Beldibi zelf stelt niet zo heel veel voor, maar het uitzicht (bergen en zee) is geweldig. Hotel is top. Kamers zijn niet luxe en groot maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Personeel werkt hard en doet alles om het je naar de zin te maken. Jammer was alleen dat je om half 6 op zou moeten om een bedje te reserveren bij het zwembad. Eten was geweldig, voor ieder wat wils, veel vers fruit, salades, vlees, groente enz. 's morgens bij het zwembad krijg je nog fruit of een lekker drankje. Wij zijn niet op pad geweest, was te warm, 47 graden in de schaduw... Maar we hebben ons niet verveeld. Er is een animatieteam aanwezig, zowel voor kinderen als volwassenen maar totaal niet opdringerig. Aanradertje!

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordelingen en wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel, nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling. vriendelijke groeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7geert30-07-2012

Gezellig kleinschalig verouderd hotel

Sentido sultan is voor mij maar een drie sterren waard. Dit gezellig eerder klein hotel is toch wel verourderd (vb. restaurant alle soorten borden).

Kamers : proper onderhouden, maar eerder klein (badkamer zeer klein), onderhoudskarretjes blijven gewoon in de gangen staan..

Restaurant : weinig variatie.. heel veel kip en kalkoen gerechten. Eten was eigenlijk niet warm genoeg (lauw).

Animatie : goed animatieteam.. vallen de gasten niet lastig. Avondshow : ondermaats ! (flauw, tussenpauzes, veel volk vertrekt na enkele minuten)

Zwembad/strand : voldoende ligstoelen en stevige parasols. Handdoeken omruilen geen probleem, zelfs meerdere keren per dag.

Personeel : vriendelijk en behulpzaam.

Samengevat : een goed hotel, 3 sterren waard.

Erol Kollu, gm, 26-07-2015

geachte Geert, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen en wij hebben dit doorgegeven aan de manager afdeling. wij doen er alles aan om alle onze gasten de geweldige vakantie te bieden. wij hopen jullie terug te ontvangen als onze gasten in ons hotel. vriendelijke groeten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9snijder507-05-2012

super fijn resort.

qua prijs / kwaliteit verhouding is dit 1 van de betere resorts. kwaliteit van het eten is echt super en je geld meer dan waard. zeer vriendelijk personeel en een geweldig animatie-team. ligging ook zeer mooi tussen antalya en kemer in. we hebben hier dan ook een geweldige vakantie genoten. echt een aanrader.

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Snijders, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordelingen. wij hopen jullie weer te zien in ons hotel als onze gasten en nogmaals bedankt voor jullie beoordelingen. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in maart 2011

• 1Jurgen05-02-2012

nooit meer

dit hotel is zeer afgelegen,dringend aan renovatie toe!!!verouderde kamers,en wat zeker het grootste minpunt is,katten die daar in het restaurant lopen,nog nooit gezien,laat echt de wensen over!!!weinig variatie van het eten,tafels niet afgeruimd.Het enige pluspunt was het mooie weer!!en verder niks!GEEN AANRADER!!!

Erol Kollu, gm, 26-07-2015

geachte Jurgen, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, wij hebben het doorgegeven aan de manager afdeling, wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Thomas26-09-2011

Was leuk

Lekkere vakantie gehad. We hebben daar 2 kamers gehad, de eerste was gewoon te klein deze was in de 100 en 200 reeks. Hier kun je de koffers niet anders kwijt dan in het gangpad, de badkamer deur kon niet dicht als je voor de wasbak stond, als je naar de wc moest dan eerst de deur helemaal open en al boven de wc gaan staan anders kon de deur niet dicht. De ruimte tussen de hoek van de douchecel en de deur was bijna 1 cm. In overleg naar een andere kamer na 2 dagen deze was perfect. De schoonmaakster van deze kamer reeks was slordig. Wat erg storend was waren al die bejaarde fransen bah wat arrogant rot volk, ze zijn maar 1 talig en denken dat alles van hun is. Het strand viel heel erg tegen, geen zand alleen maar keien. Maar bij de zwembadden was het prima hoor. Oja de reisleiding was in handen van touroperator en daar is altijd wel wat mis mee, op de Dominicaanse Republiek, in Kenia en hier net zo.

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, wij hebben dit doorgegeven aan de manager afdeling. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel en nogmaals bedankt om de beoordelingen. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7Matthijs01-07-2011

Prima resort

Wij hebben het met ons gezin, zoon (3) en dochter (1) en beste vriendin het prima naar onze zin gehad in dit resort. Pluspunten zijn: Goed onderhouden resort, tuinen,zwembaden zijn perfect. Het animatie team van TO is professioneel,aardig spontaan en niet opdringerig. Het eten is gevarieerd en gewoon goed. In de periode juni is het qua drukte heel goed te doen, niet al te druk bij het eten, altijd plek en ook aan het zwembad. Ook de handdoeken service is een aanrader. Min punten:Wij hebben gekozen voor een familie kamer, wat op de 3e verdieping is. Er is geen lift aanwezig, dus moet je de kinderwagen zelf naar boven en beneden slepen. De familie kamer is voldoende, echter het Balkon is gewoon te klein, lees smal. Je kunt er eigenlijk niet met fatsoen zitten wanneer de kinderen op bed liggen. De douche is gedateerd en krap. Het strand is niet al te diep en om het water in te komen heb je echt waterschoenen nodig! Niet echt een aanrader.Het dorpje is klein en knus.

Erol kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Mattijs, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordeling, wij hebben het doorgegeven aan de manager afdeling over ( lift en strand). wij hopen jullie weer te zien als onze gaste in ons hotel en nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling. vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10petrus meijer11-06-2011

super

Mooie ligging en heel belangrijk de meiden ende jongens die heel goed met de gasten om gaan,en vooral Zizi een hele lieve meid die ons heel goed begreep Dus Beldibi is bij ons heel goed bevallen en we komen graag weer terug Groeten Zizi van Maria en Petrus

Erol kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Petrus, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordelingen. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel en nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling, het helpt ons cijfer omhoog. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in april 2011

• 7jeanette06-06-2011

leuk hotel, klein maar gezellig

Dit hotel is best de moeite waard, het eten is goed, personeel zeer vriendelijk. Fijne zwembaden en uitsekende animatie in veel talen, waaronder sinds vorige week nederlands. Het enige minpuntje is de disco die vlak naast het hotel is. Wij kregen een kamer aan de kant van de miniclub. deze zijn erg klein (wel goed onderhouden) toen de animatie tegen half 12 s'avonds ophield begon het geluisoverlast van de disco. zelfs met de kamerdeur dicht kwam de bas toch nog goed binnen. Na 4 nachten hebben we van kamer gewisseld, deze zijn beduidend groter. Men doet er niet moeilijk over als je er om vraagt. Belidibi werd zelf overspoelt door oostblok mensen(russen enz) maar in het hotel waren ong 4/5 gezinnen, keurige mensen. we hebben een leuke tijd gehad in dit hotel en kan het aanraden als je op tijd van kamer wisseld. Beldibi is een gezellig niet al te toeristisch dorp.

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Jeanetteboer-bakker, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, wij hebben het doorgegeven aan de manager afdeling. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel en nogmaals bedankt voor jullie beoordelingen. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in mei 2011

13 tips over Hotel Sultan Beldibi

• Gustaaf Baevegem, 28-10-2013

het strand stelt niet veel voor en zeker strandschoenen meedoen ,in de zee liggen reuzen van keien is en slecht toegankelijk

• Nanda, 07-06-2013

Vanuit hotel zie je een prachtige berg. Geen excursies gedaan, het was te heet.

• Maria , 06-05-2014

De 2 eenpersoonskamers aan de zwembadzijde zijn erg krap en in de badkamer kun je je nauwelijks omdraaien. De kamers voor 3 personen, in de 400 serie zijn veel groter, met een mooie badkamer en rustiger gelegen.

Naar Kemer kun je het best gaan met een taxi(wij betaalden 20 euro voor een enkele reis). De Dolmus doet er een uur over, maar kost 2 euro p.p.

2 vragen over Hotel Sultan Beldibi

• motojasmit, 13-03-2012

periode 10-08-2012 wie gaat er ook?

Wij zijn hier jaren terug met z'n 2tjes geweest en gaan van 10 aug tot 24 aug 2012 met ons zoontje van dan 11 heen. Zijn er mensen met kinderen die in die periode gaan? Lijkt me leuk als mijn zoontje wat kinderen om zich heen heeft.

• Sibila, 23-05-2011

Kiezelstrand

Ik zou graag willen weten of het een kiezel of zandstrand is?

jeanette, 03-06-2011

Hallo, We zijn net (vannacht) terug gekomen, dus vers van de pers: het is een kiezelstrand. Het is niet mogelijk om zo het water in te lopen, je hebt plastic schoenen nodig. Je kunt wel vanaf de steiger in de zee. Verder is het een heel leuk hotel met een goede keuken en personeel. De animatie is uitstekend. Daarover geen opmerkingen. Het enigste waar we voor waarschuwen zijn de kamers. Wij hadden een kamer aan de kant van het zwembad en de bar. Deze zijn klein maar verder goed. Het is de disco naast het hotel die veel lawaai geeft. De mensen van het hotel zijn op de hoogte even als de hostes van neckerm. Vraag gerust om een andere kamer, het is geen probleem ze doen er niet moeilijk over. De kamers aan de andere kant zijn rustiger en ... groter. Het is zeker een aanrader. Fijne vakantie. Groetjes Jeanette

Hotel Sultan Beldibi info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats