Hotel Sultan Beldibi

8.8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

8.8Fantastisch

Contact

130 reviews over Hotel Sultan Beldibi

• 9peter & carine uit Rotselaar26-05-2015

Goed prijs/kwaliteit

gezellig hotel, grote minpunt het lawaai 's nachts niet van het hotel zelf (daar niets aan te merken) maar van de open lucht discotheek juist ernaast. Na 2 dagen hebben we op aanvraag een andere kamer gekregen die op de tuin gaf ipv op straat (wat minder last van geluid) Zeer vriendelijke personeel. Veel keuze bij het eten. We hebben zelf dagen gehad met kleine attentie zoals fruit 's morgens aan de zwembad, namiddag ijsjes en ook en namiddag thema "aardbeien", drank, dessert en verse aardbeien. Kamers worden elke dag gepoetst. Niet veel last gehad van Russen. Wel als je een uitstap buiten regelt dan is de meerderheid wel Russen. Goede animatie en niet opdringerig en nodige rust gegund tot 15u30 (dan begin pas de namiddag animatie). Aanrader maar wel oordopjes meenemen.

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Carine, wij bedanken jullie voor jullie beoordelingen, het helpt ons cijfer omhoog. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel en nogmaals bedankt. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Anita van der Westen26-05-2015

Top Hotel

Het hotel heeft een mooie ligging tussen de zee en de bergen. De accomodatie zelf is ook zeer groen en schoon. Het personeel is super en zo vriendelijk, alles werd uit de kast getrokken om het je naar de zin te maken.! Ben 8 dagen geweest en geen maaltijd is hetzelfde en van prima kwaliteit. De kamers waren een tikkeltje gedateerd maar wel schoon en ruim genoeg. De 4 zwembaden waren heerlijk en je kreeg gratis badlakens. Er was een top animatieteam die van alles organiseerde. En ja Mammadou, wij komen wel aquajoggen en 's avonds met zijn allen naar de Fly. Het enige minpuntje waren de stenen op strand en in de zee, zonder schoenen niet te doen. Ik heb genoten van een heerlijke verwenvakantie in Sentido Sultan Beldibi en ga zeker nog een keer terug! Anita van der Westen

Erol kollu, gm, 11-07-2015

geachte Anita, wij willen jullie bedanken voor de goede en oprechte beoordeling. het helpt het cijfer omhoog te brengen van de goede beoordelingen over ons hotel, heel erg bedankt hiervoor voor jullie hulp. wij hopen jullie weer te zien in ons hotel als onze gaste. over de stenen op het strand voor elk sesioen haald een bedrijf de stenen een groot deel weg en laten we het strand er mooi uitzien maar helaas na 1 storm liggen er helaas terug heel veel stenen. wij proberen ons uiterste best te doen elk jaar om het zo goed mogelijk te doen op het strand en hotel. nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9esther12-05-2015

Heerlijk overzichtelijk hotel, lieve mensen

Leuk hotel, laagbouw. Mensen aan receptie zijn erg hulpvaardig, bedienend personeel is super attent. Het eten was heerlijk en geen dag hetzelfde. BIj het ontbijt stond er zelfs elke ochtend iemand verse jus d'orange te persen! De mensen van de animatie bieden de hele dag door activiteiten aan, voor ieder wat wils. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en indien gewenst kun je elke dag schone handdoeken krijgen, Hotel is erg kindvriendelijk. Er is veel voor ze te doen via het animatieteam, de miniclub is erg leuk met klein speeltuintje en midgetgolfbaantje en de kinderen kunnen van alles lenen. Het zwembad is overzichtelijk en heeft een leuk glijbaanbad. Sinds vorige week staat er op het strand een nieuwe steiger, leuk voor de grotere kids om vanaf te springen! Er waren zowel nederlandse, franse als turkse gasten,(nog?) niet veel russen. Als ik een minpuntje moet noemen dan zijn het de gedateerde kamers, maargoed deze zijn wel schoon en wat ben je op je kamer op zo'n resort?!!

erol KollU, gm, 11-07-2015

geachte Esterdost, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordeling, het helpt ons onze score te verhogen van ons hotel. wij vinden het enorm fijn om te kunnen lezen dat jullie een super fijne vakantie hebben gehad bij in ons hotel. nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling en wij hopen jullie terug in ons hotel te hebben als onze gasten. vriendelijke groeten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Maria 06-05-2014

Heerlijk hotel met een mooie ligging

Het hotel ligt mooi, tegen een hoge berg aan en aan het strand. Terwijl je aan het zwembad ligt, kijk je uit over de zee. Het is allemaal goed verzorgd en het eten is heerlijk. Het animatieteam doet erg zijn best om je te vermaken.(nee, Mammadoe, ik ga niet mee gymnastics doen...;0

In de meivakantie was het er heerlijk rustig, maar nog niet zo warm. In het hoogseizoen zijn er erg veel russen, het dorp is vnl gericht op russen.

erol Kollu, gm, 11-07-2015

geachte fam. Bosker, wij bedanken jullie voor jullie beoordeling, het helpt ons voor een hoge score te krijge voor ons hotel. wij waarderen jullie beoordeling enorm. we hebben inderdaad ook russise mensen in ons hotel en ook buiten het hotel, daar kunnen we helaas niets aan veranderen, onze excuses. wij hopen jullie terug te kunnen ontvangen als onze gasten in ons hotel. vriendelijke groeten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 9veronique25-04-2014

Fijne vakantie gehad!

Hotel Sentido Sultan Beldibi loste onze verwachtingen in. Kleinschaliger dan andere hotels, laagbouw (2 verdiepingen) wat het ook gezelliger maakt en prachtige tuin met 3 grote zwembaden. Kamer aan de kleine kant maar zoveel zit je niet op je kamer als het buiten mooi weer is. Dus geen probleem voor ons. Iedere dag schoongemaakt en de tegels werden gepoetst. Eten lekker en genoeg keuze, animatie deed meer dan hun best. Voor elke wat wils, boogschieten, pétanque, volleybal, tennis, kayak enzovoort. Iedereen (obers, animatieteam, receptieteam) was heel vriendelijk. Hamman is ook een aanrader. Prijs/kwaliteit is dit volgens ons een heel correct hotel. De omgeving is heel mooi met het Taurusgebergte vlak achter het hotel. Alleen Beldibi zelf is wat rommelig. Wij hebben hier een fijne tijd gehad en hebben moeite om minpuntjes te vinden... Wij willen dit zeker aan vrienden aanraden!

Erol kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Veronique, wij bedanken jullie voor jullie beoordelingen, het helpt ons cijfer omhoog. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel en nogmaals bedankt voor jullie goede beoordelingen. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in april 2014

• 9Gustaaf en Marleen31-10-2013

Goed hotelletje prijs/kwaliteit zeker ok

voor de 10de maal Turkije dus heb al wat resorts gezien.Dit is een klein en gezellig hotel men is er erg vriendelijk en gedienstig kwaa prijs/kwaliteit ok Kamers zijn veroudert maar ja met 28gr zit men niet op zijn kamer hé deze zijn toch maar om te slapen en ja ze worden alle dagen gepoetst,1 ding is spijtig men kan geen bvn op tv nemen en er is nergens 1 krant te vinden.Er zijn 4 zwembaden maar allen ijskoud om in te gaan het is alleen voor ijsberen, zetels zijn er genoeg maar moet wel uitkijken waar men licht en waar de zon ondergaat,Zetels zijn er aan het strand genoeg maar veel keien in de zee dus opletten geblazen.Katten zijn er maar deze vind je ook in 5 sterren resorts,geen Russen gezien of gehoord wel Britten maar deze waren van de deftige soort dus geen gemors met eten en zatte toestanden.Het eten was goed maar geen wow toch wel wat variatie,2 maal per dag verse soep,genoeg desserts,veel groenten misschien wat veel kip maar is gezond hé. Vertrek zeker met een gerust hart

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Gustaaf, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, wij hebben het doorgegeven aan onze manager afdeling. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8mevrouw van de Poel01-08-2013

Leuk hotel maar niet voor Nederlanders.

Het is leuk hotel. Vriendelijk personeel maar totaal geen Nederlanders. Ook animatie niet op NL kindjes ingericht. Spreken alleen Frans of Engels. Mijn zoontje deed derhalve nauwelijks mee. Kamers te klein. Wel schoon. Badkamer piepklein en oud.

erol kollu, gm, 11-07-2015

geachte Mvr. Van Poel, wij bedanken jullie voor jullie beoordeling. wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, onze excuses hiervoor , wij geven het door aan de manager afdeling, en zullen er alles aandoen om het te verbeteren. nogmaals bedankt voor jullie beoordeling, wij waarderen jullie mening.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Melissa13-06-2013

Super leuk hotel

Super hotel gelegen in klein plaatsje Beldibi. Beldibi heeft een klein winkel straat en is niet echt bijzonder. Kemer ligt in de buurt van Beldibi en is een aanrader om te bezoeken. Je hebt verschillende zwembaden, 3 grote en kinderbadje. Animatieteam is erg vriendelijk vooral voor de kinderen. Elke avond is er kinderdisco erg leuk! Personeel werkt erg hard en is super vriendelijk! In de eerste week dat wij er waren ( laatste week mei) waren er erg veel Russen! verschrikkelijke mensen! laatste week waren er veel fransen VEEL BETER! Eten is erg goed! Direct aan strand. Kortom super hotel!

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Melissa, wij bedanken jullie voor de goede beoordeling, wij hopen jullie weer te zien als onze gasten en nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling. vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 10Nanda07-06-2013

superhotel

Super hotel gelegen in klein plaatsje Beldibi waar afgezien van paar toeristische winkeltjes niets te beleven is. Het hotel heeft geen Turkse uitstraling maar meer een Afrikaanse sfeer, met name de receptie en het leuke buitenrestaurant met rieten dak. De verschillende zwembaden, 3 grote en 1 babybadje zijn geweldig! Leuke glijbanen voor de kids. Tevens een mini-golf, tafeltennis, basketbalveld, tennisveld, volleybalveld en een leuke mini-club voor de kinderen tot 12 jaar waar zeer leuke dingen worden gedaan en georganiseerd. Animatieteam ook erg actief. Vooral de kindershow op vrijdagavond is geweldig!! 97% Franse gasten maar dat vonden wij heel fijn. Eten erg goed, vriendelijk personeel wat minimaal Engels of Frans spreekt. Veel ligbedden rond alle zwembaden. Direct aan strand. Fantastisch mooi weer gehad in de meivakantie en absolute aanrader! Hopelijk in september nog een keer!Thank you Beldibi, we had a great time and thanks so much Hajar for the good care. See you soon again!

Erol kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Nanda, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordeling, wij hopen jullie weer te zien in ons hotel als onze gasten. nogmaals bedankt voor jullie goede beoordeling. vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Semiha 03-11-2012

Fantastische plek!

Zeker een aanrader, supergezellig hotelletje, de sfeer zit heel goed, leuke animaties. Supervriendelijke mensen & het eten is geweldig.

Erol Kollu, gm, 19-07-2015

Geachte Semi, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordeling. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel. Vriendelijke groeten.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

13 tips over Hotel Sultan Beldibi

• Gustaaf Baevegem, 28-10-2013

het strand stelt niet veel voor en zeker strandschoenen meedoen ,in de zee liggen reuzen van keien is en slecht toegankelijk

• Nanda, 07-06-2013

Vanuit hotel zie je een prachtige berg. Geen excursies gedaan, het was te heet.

• Maria , 06-05-2014

De 2 eenpersoonskamers aan de zwembadzijde zijn erg krap en in de badkamer kun je je nauwelijks omdraaien. De kamers voor 3 personen, in de 400 serie zijn veel groter, met een mooie badkamer en rustiger gelegen.

Naar Kemer kun je het best gaan met een taxi(wij betaalden 20 euro voor een enkele reis). De Dolmus doet er een uur over, maar kost 2 euro p.p.

2 vragen over Hotel Sultan Beldibi

• motojasmit, 13-03-2012

periode 10-08-2012 wie gaat er ook?

Wij zijn hier jaren terug met z'n 2tjes geweest en gaan van 10 aug tot 24 aug 2012 met ons zoontje van dan 11 heen. Zijn er mensen met kinderen die in die periode gaan? Lijkt me leuk als mijn zoontje wat kinderen om zich heen heeft.

• Sibila, 23-05-2011

Kiezelstrand

Ik zou graag willen weten of het een kiezel of zandstrand is?

jeanette, 03-06-2011

Hallo, We zijn net (vannacht) terug gekomen, dus vers van de pers: het is een kiezelstrand. Het is niet mogelijk om zo het water in te lopen, je hebt plastic schoenen nodig. Je kunt wel vanaf de steiger in de zee. Verder is het een heel leuk hotel met een goede keuken en personeel. De animatie is uitstekend. Daarover geen opmerkingen. Het enigste waar we voor waarschuwen zijn de kamers. Wij hadden een kamer aan de kant van het zwembad en de bar. Deze zijn klein maar verder goed. Het is de disco naast het hotel die veel lawaai geeft. De mensen van het hotel zijn op de hoogte even als de hostes van neckerm. Vraag gerust om een andere kamer, het is geen probleem ze doen er niet moeilijk over. De kamers aan de andere kant zijn rustiger en ... groter. Het is zeker een aanrader. Fijne vakantie. Groetjes Jeanette

Hotel Sultan Beldibi info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats