Hotel Sultan Beldibi

8.8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

8.8Fantastisch

Tonen op kaart

Contact

130 reviews over Hotel Sultan Beldibi

• 9Marion Langes08-08-2015

Zo fijn! en nog 7 dagen en we komen weer!

Wij gaan bijna nooit naar hetzelfde hotel! Maar voor Sentido Sultan maken we zeker een uitzondering! Wat een prachtige plek en wat een knus klein hotel met zulke lieve medewerkers het eten is er zo goed dat mijn man nergens anders meer heen hoeft! En dat zegt dus alles! Oke de kamers maar dat weten we! Het animatieteam hebben we nog steeds contact mee zelfs na een jaar Gizem en Orkun zulke lieve mensen en onze favoriete ober Zeynel die alles voor ons klaarzette GEWELDIG!!!! Wij zijn echt aan vakantie toe! En weten tenminste zeker dat we het hebben gevonden!

erol Kollu, gm, 16-09-2015

Geachte Soul, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordelingen, het helpt ons cijfer omhoog. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel, nogmaals bedankt voor jullie beoordelingen. vriendelijke groeten.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Remon22-07-2015

Prima Hotel voor families

Dit is het kleinste Hotel waar wij ooit zijn geweest. Inmiddels met 2 kids van 4 en 9 twee weken geweest in Juli 2015 in een familiekamer (307). Grootste PLUS zijn mooie ligging, goede restaurant, zwembaden en het animatieteam. MIN zijn de kamers. M.n. de kleine badkamers (alleen douche, geen bad) zijn aan renovatie toe zijn. Hoofdzakelijk franse toeristen en een enkele rus en turk. NL en NL sprekende belgen niet of nauwelijks. Animatie spreekt frans, engels en russisch. Kids club hoofdzakelijk frans een redelijk engels. Resort is erg schoon en oogt keurig verzorgd. Wij zaten in 1 van de 18 familiekamers. Deze bevinden zich op de 2e verdieping van het 1e bouwdeel (dit grenst aan het zwembad zeg maar). Hier bevinden zich kamers 101 t/m 324. De even nummers zitten aan de lawaaiige kant (zwembad en theater) de oneven rustig. Het andere bouwdeel kamers 400 - 600 (zie foto). Uitzicht daar is ene kant mooi (tuin) andere kant minder (vervallen straatje naar zee). Beide gebouwen geen lift.

Erol kollu, gm, 26-07-2015

geachte Remon vanessa, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, jullie beoordelingen zijn doorgegeven aan het manager afdeling. wij hopen jullie terug te mogen ontvangen als onze gasten in ons hotel. nogmaals bedankt voor jullie beoordeling. vriendelijke groeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Walter12-07-2015

Hotel Sultan Beldidbi ? Ja, gewoon doen!!

Net terug van een heerlijk ontspannen vakantie in Sentido hotel Sultan in Beldibi. Een hotel in een schitterend onderhouden groene oase van palmbomen en bloemen op een prachtige locatie tussen het Taurusgebergte en de Middellandse zee in het plaatsje Beldibi. De bediening is zeer gastvrij en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt om je vakantie te laten slagen. Het eten is in dit hotel zeer gevarieerd met voldoende keuze om elke dag wat anders te eten en te proeven van lokale delicatesse's, complimenten aan de chef! En ook al is het een buffet, je wordt geregeld bediend aan tafel door zeer vriendelijk personeel. Niet alleen in het restaurant, maar ook op de terrassen. Het animatie team is er voor jong en oud en weet het iedereen geheel ongedwongen naar de zin te maken, wil je meedoen met leuke, sportieve activiteiten dan kan dat maar hoeft niet..een gezellig praatje maken kan ook. Ook in gewoon Nederlands, ze spreken vele talen.. De kamers zijn simpel,schoon en heerlijk koel!

Erol kollu, gm, 19-07-2015

geachte Walter, wij bedanken jullie voor jullie goede beoordeling, wij waarderen dit enorm. wij hopen jullie weer te zien als onze gaste in ons hotel. nogmaals bedankt voor jullie beoordeling. vriendelijke groeten

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Edith wegman23-06-2015

Prachtige ligging aan zee!

De accommodatie is prettig en van een eenvoudige schoonheid met zeer prettig personeel en heerlijk eten! Het animatieteam is vrolijk , actief en doet alle moeite om gevarieerde programma's aan te bieden voor jong en oud. En dat lukt hun goed. De muziek staat af en toe te hard, maar men luistert goed naar bezwaren en om 12 uur snachts is het stil in het hotel. Uitstapjes naar : Antalya: een prachtig museum, Goynuk canyon en Phaselis zijn zeer de moeite waard. Het hotel ligt prachtig aan zee en heeft een zeer verzorgde tuin met prachtige oude bomen.

EROL KOLLU, gm, 26-06-2015

Wij danken u voor uw opmerkingen.Wij zullen deze in behandeling nemen.Graag zien wij u weer terug hopelijk. Met Vriendelijke Groeten

• 9Muriel21-06-2015

Wat een toplocatie!

Een paradijsje op aarde is dit hotel! Prachtige ligging aan zee en tegen de mooie bergen. Het lux privéstrand en de luxe zwembaden geven een heerlijke verkoeling onder de Turkse zon. Het personeel is zeer servicegericht en gastvrij en je voelt je er thuis en welkom. Het eten is zeer uitgebreid en zelfs bij aankomst kregen wij 's avonds laat nog soep met salade en wijn! De kamers worden dagelijks schoongemaakt en hoewel de kamers verouderd zijn, is het er wel schoon. Er is veel entertainment gedurende de dag en als je daaraan niet mee wilt doen, dan is dat ook geen probleem. Na een weekje met mijn moeder er te zijn geweest, kijken wij met een warm gevoel terug op onze vakantie bij Hotel Sentido Sultan Beldibi. Het hotel heeft 4 sterren, maar voor ons is het een absolute 5 sterren hotel. Iedereen van Hotel Sultan Beldibi: bedankt!

Erol Kollu, gm, 26-06-2015

Met Vriendelijke Groeten

Gereisd in juni 2015

• 9Yvonne20-06-2015

Een paradijsje!

Een gezellig en gemoedelijk hotel, gelegen in een prachtige tuin, direct aan het strand. Mooie, goed verzorgde zwembaden met veel ligbedden. Het bedienend personeel is zeer servicegericht en zorgt ervoor dat je je gewenst en bijzonder voelt. Goed gevarieerde buffetten met thema-avonden. Het betrokken en enthousiaste animatie team zorgt voor gezellige afleiding, van sport en spel tot optredens. Absoluut een aanrader voor een relaxte vakantie!

Erol KOLLU, gm, 26-06-2015

Wij danken u voor uw opmerkingen.Graag zien wij u weer terug,hopelijk. Met Vriendelijke Groeten

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 2Iris_H18-06-2015

Nooit meer! !

Prijs kwaliteit niet in orde 750 euro pp betaald buiten seizoen met vroegboekkorting! Kamer: groot - opbergruimte nihil. 1 kast met 8 kleerhangers 3 kleine lades voor 4 (wij verblijven daar 10d met 2 kinderen) 4 eenpersoonsbedden in de muur verankerd en doorgelegen. Donker (je moet altijd licht aansteken) piep klein terras. (minder dan 1 meter diep) Kan je niet op zitten, want dan kan niemand meer langs. Badkamer: super klein en zelfs geen opbergruimte 1 glas - geen plek om producten weg te bergen of scheermes te leggen... gewoon spiegel met wastafel vlak ernaast klein douchecabine met schimmel en daarnaast een toilet (dat blijft doorlopen) Zwembad: Dagelijks verongelukte mensen omdat de roostertjes naast het zwembad kapot gingen. Bomen aan het zwembad niet gesnoeid, je moest al bukkend rond het zwembad lopen. Lawaai: zowel eigen hotel als omringende hotels (kon niet met raam open slapen) Eten: kip niet doorbakken - gekabbelde melk in koffie alle dagen regen (stijgingsregens)

Erol kollu, gm, 19-07-2015

Geachte İris, wij bedanken jullie voor de beoordelingen, wij hebben het doorgegeven aan de manager afdeling. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel. vriendelijke groeten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 8Marga van Egmond12-06-2015

Mooie ligging

Klein hotel 3 laags, We hebben dit hotel gekozen om de ligging tussen de bergen en het strand..de kamers zijn klein de bedden hard en douche was niet echt modern en de wc bleef doorlopen. Maar ik had al op foto's gezien dat de kamers niet zo modern waren.(wel schoon) .Maar de ligging zwembaden en strand zo op korte loopafstand erg fijn, ligbedden op strand gratis. Altijd plek toen wij er kwamen werd het strand groter gemaakt en stenen werden opgeruimd, voor deze prijs en dit resort vonden wij het eten prima keus zat...geen opdringerig personeel..nadeel vonden wij (wij zijn wat ouder..na 10 uur s morgens veel harde muziek voor alle activiteiten alles was rondom de zwembaden ..(natuurlijk de handdoeken leggers)er was buiten niet echt een rustige plek om te lezen ..Omdat alle activiteiten s avonds buiten zijn. Je moet dan ook als je rust wilt hebben de kamers achter boeken

Erol Kollu, gm, 11-07-2015

geachte Margavane, wij bedanken jullie voor de goede beoordeling, wij waarderen jullie mening en wij geven deze informatie door aan onze manager afdeling, wij gaan er alles proberen aan te doen om het te verbeteren. wij hopen jullie terug te mogen ontvangen in ons hotel als onze gasten. vriendelijke groeten

• 8Judith08-06-2015

zeer goed te doen voor 8 dagen.

Plus: lief personeel genoeg ligbedjes schoon lekker maar niet zo gevarieert eten hygiënisch in alles en met alles animatie programma voor jong en oud genoeg plek voor avond programma en bij eet gelegenheid voordeelkamers goede afmeting. Min: geen cocktails en kluisje all in. verwacht geen resort! Het is niet top groot..maar wel groot zat en voldoende ruimte voor iedereen. strand. Is voorzien van grote kiezels en niet goed bijgehouden (kapotte spullen op de rand, niet in beeld, maar je ziet het wel) beldibi is echt een Russisch vakantie oord.

Erol KOLLU, gm, 26-06-2015

Met Vriendelijke Groeten :)

• 10Gülcan26-05-2015

fantastisch hotel

Pas terug van een week vakantie in Sentido Sultan beldebi. Heerlijke vakantie gehad echt genoten. Eten is super en gevarieerd. Iedere avond is entertainment voor jong en oud. Animatie team is de hele dag betrokken bij de gasten en doen hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Hotel is netjes en schoon iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en schone handdoeken. Echt een aanrader dit is een top hotel. Ik ga zeker nog een keer terug naar Sentido Sultan Beldebi Gülcan

eRol kollu, gm, 11-07-2015

geachte Gülcan, wij bedanken jullie voor de goede beoordeling, wij waarderen dit enorm. het helpt onze score omhoog te halen. nogmaals bedankt en wij hopen jullie te terug te mogen ontvangen in ons hotel als onze gasten. Vriendelijke groeten

Gereisd met vrienden in mei 2015

13 tips over Hotel Sultan Beldibi

• Gustaaf Baevegem, 28-10-2013

het strand stelt niet veel voor en zeker strandschoenen meedoen ,in de zee liggen reuzen van keien is en slecht toegankelijk

• Nanda, 07-06-2013

Vanuit hotel zie je een prachtige berg. Geen excursies gedaan, het was te heet.

• Maria , 06-05-2014

De 2 eenpersoonskamers aan de zwembadzijde zijn erg krap en in de badkamer kun je je nauwelijks omdraaien. De kamers voor 3 personen, in de 400 serie zijn veel groter, met een mooie badkamer en rustiger gelegen.

Naar Kemer kun je het best gaan met een taxi(wij betaalden 20 euro voor een enkele reis). De Dolmus doet er een uur over, maar kost 2 euro p.p.

2 vragen over Hotel Sultan Beldibi

• motojasmit, 13-03-2012

periode 10-08-2012 wie gaat er ook?

Wij zijn hier jaren terug met z'n 2tjes geweest en gaan van 10 aug tot 24 aug 2012 met ons zoontje van dan 11 heen. Zijn er mensen met kinderen die in die periode gaan? Lijkt me leuk als mijn zoontje wat kinderen om zich heen heeft.

• Sibila, 23-05-2011

Kiezelstrand

Ik zou graag willen weten of het een kiezel of zandstrand is?

jeanette, 03-06-2011

Hallo, We zijn net (vannacht) terug gekomen, dus vers van de pers: het is een kiezelstrand. Het is niet mogelijk om zo het water in te lopen, je hebt plastic schoenen nodig. Je kunt wel vanaf de steiger in de zee. Verder is het een heel leuk hotel met een goede keuken en personeel. De animatie is uitstekend. Daarover geen opmerkingen. Het enigste waar we voor waarschuwen zijn de kamers. Wij hadden een kamer aan de kant van het zwembad en de bar. Deze zijn klein maar verder goed. Het is de disco naast het hotel die veel lawaai geeft. De mensen van het hotel zijn op de hoogte even als de hostes van neckerm. Vraag gerust om een andere kamer, het is geen probleem ze doen er niet moeilijk over. De kamers aan de andere kant zijn rustiger en ... groter. Het is zeker een aanrader. Fijne vakantie. Groetjes Jeanette

Hotel Sultan Beldibi info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats