2 vragen over Hotel Sultan Beldibi

• motojasmit, 13-03-2012 Rapporteren

periode 10-08-2012 wie gaat er ook?

Wij zijn hier jaren terug met z'n 2tjes geweest en gaan van 10 aug tot 24 aug 2012 met ons zoontje van dan 11 heen. Zijn er mensen met kinderen die in die periode gaan? Lijkt me leuk als mijn zoontje wat kinderen om zich heen heeft.

• Sibila, 23-05-2011 Rapporteren

Kiezelstrand

Ik zou graag willen weten of het een kiezel of zandstrand is?

jeanette, 03-06-2011

Hallo, We zijn net (vannacht) terug gekomen, dus vers van de pers: het is een kiezelstrand. Het is niet mogelijk om zo het water in te lopen, je hebt plastic schoenen nodig. Je kunt wel vanaf de steiger in de zee. Verder is het een heel leuk hotel met een goede keuken en personeel. De animatie is uitstekend. Daarover geen opmerkingen. Het enigste waar we voor waarschuwen zijn de kamers. Wij hadden een kamer aan de kant van het zwembad en de bar. Deze zijn klein maar verder goed. Het is de disco naast het hotel die veel lawaai geeft. De mensen van het hotel zijn op de hoogte even als de hostes van neckerm. Vraag gerust om een andere kamer, het is geen probleem ze doen er niet moeilijk over. De kamers aan de andere kant zijn rustiger en ... groter. Het is zeker een aanrader. Fijne vakantie. Groetjes Jeanette