Hotel Sultan Beldibi

8.8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

8.8Fantastisch

130 reviews over Hotel Sultan Beldibi

• 2019
    7Sylvia03-10-2019

Hotel voor rustzoekers

Hotel op mooie lokatie. Prachtige tuin met zwembaden en direct aan het strand. Hotel is verouderd en familiekamer is klein. Ook de badkamer is erg klein. Een hotel voor rustzoekers. Eten is prima. En vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 4Houben09-08-2019

Nooit meer

Zeer luidruchtige discotheek langs het hotel , waardoor je 3 nachten per week niet kan slapen , waar je kamer ook ligt. Ook zeer oude , kleine kamers. Hotel is vergelijkbaar met een 3 sterren hotel ! Wij zijn zeker niet kritisch , want we hebben nogal 3 en 4 sterren gedaan , maar dit hotel verdient echt maar 3 sterren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

7Denise27-07-2017

Leuk voor een week

Twee weken geweest met het gezin , wij vonden het te lang, eten was eentonig . Voor Nederlandse kinderen is het lastig te spelen met andere kinderen dit door de vele russen 80 % Kamer goed maar verouderd . Personeel erg vriendelijk . Week markt en winkels op loopafstand

Savaş DURULU / Guest Relations Manager, gm, 20-08-2017

Beste Denise,

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Keymeulen Christelle19-06-2017

Eerder 3* waardig dan 4*

Zeer vriendelijk personeel. Het gebouw is wat verouderd, beperkt buffet en in de all-in zijn er geen coctails inbegrepen. Echter wel vodka, gezien de vele Russische toeristen.

Savaş DURULU / Guest Relations Manager, gm, 20-08-2017

Beste Christelle,

Met vriendelijke groet,

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Ben ten Dam02-11-2015

gedateerd, dringend aan renovatie toe

Gedateerd resort dringend aan renovatie toe Prachtige tuin en zwembaden aan eigen strand. Geboekt via touroperator tegen een uitstekende prijs/prestatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Jan22-10-2015

Goed hotel; goede prijs / kwaliteit verhouding!

Leuke vakantie.

Grote kamer met bad, grote kleerkast met voldoende bergruimte. Kastje voor 2 valiezen, groot 2-persoonsbed en een extra zetelbed voor 1 persoon. Bureau / kaptafel. Minibar dagelijks aangevuld! Klein balkon met zijdelings zeezicht en zicht op het Taurusgebergte. Felicitaties voor de housekeeping! Lekker eten, voldoende keuze. Enig minpunt: misschien te weinig variatie bij het warme buffet bij langer verblijf.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8wim met partner05-10-2015

heel goed

mooi gelegen!prima eten.kamers klein maar voldoende.vlakbij een rustig park met aan de overkant veel winkeltjes.

erol Kollu, gm, 11-10-2015

Geachte Wim, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen wij geven dit door aan het managment, wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel en nogmaals bedankt voor de beoordelingen. vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in september 2015

• 10Derksen24-09-2015

gezellig complex ,leuk opgezet

Het is een mooi complex met heel vriendelijk personeel, die het verblijf aangenaam maken. Het eten is er goed, wij zijn er twaalf dagen geweest met twee gezinnen en kindjes tussen de 0 en 6 jaar en hebben het heel goed naar ons zin gehad. Wat betreft de kidsclub zou ik zeggen probeer iemand er bij te zetten die redelijk Nederlands spreekt, wel fijn voor de Nederlandse kinderen, voor de rest doen ze goed hun best. De kamers zijn prima.badkamer wel iets aan een opknapbeurt toe maar verder wel heel schoon.na wat geruchten begrepen dat ze wel die dingen gaan aanpakken . Verder veel variatie op de dag, een hoop dingen te doen, maar ook een complex waar je lekker kan ontspannen, ook heerlijk strak tegen de zee aan. Wat ons betreft een aanrader om naar toe te gaan.

Erol Kollu, gm, 04-10-2015

Geachte Derksen, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordelingen, wij geven dit door aan de managent afdeling, wij waarderen dit enorm. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel. en nogmaals bedankt voor jullie beoordelingen.

vriendelijke groeten,

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7Ilse07-09-2015

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Voor een week vonden wij het een prima hotel. Eten was vrij goed maar niet erg gevarieerd vond ik. Elke dag rijst, pasta, friet, gegrilde vis en dezelfde gegrilde groenten. Wat mij ook erg verbaasde was dat er in de ochtend al friet te verkrijgen was. Slapen vond ik lastig, want er is overal lawaai. Eerst zaten we aan de discokant, na 2 dagen hebben we een andere kamer gevraagd, toen werd ik elke ochtend wakker om 5:30 van de moskee. Was wel handig, want als je niet voor 7:30 je handdoekje legt, is er bij het zwembad geen plek meer.

Als je alles tegen elkaar afzet vond ik het zijn prijs zeker wel waard.

erol Kollu, gm, 16-09-2015

Geachte İlse, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, wij stellen het op prijs. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel, nogmaals bedankt voor jullie beoordelingen. vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in september 2015

• 9Pascalle06-09-2015

Geweldig!

Heerlijk kleinschalig hotel! In juni met mijn 16 jarige dochter en moeder geweest! Zeer vriendelijk personeel! Eten heerlijk en gevarieerd. Alles is mooi schoon. Prachtige tuin met uitzicht op de bergen. Zee vonden wij tegenvallen: smal beetje rommelig strandje... Beetje verouderd, niet aantrekkelijk. Tuin en zwembaden daarentegen heerlijk en prachtig! Kamers en badkamer klein en verouderd, maar schoon! Heerlijk hotel, zeker voor herhaling vatbaar!

Erol Kollu, gm, 16-09-2015

Geachte Pascall, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, het helpt ons cijfer omhoog. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel, nogmaals bedankt voor jullie beoordelingen. vriendelijke groeten.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

13 tips over Hotel Sultan Beldibi

• Gustaaf Baevegem, 28-10-2013

het strand stelt niet veel voor en zeker strandschoenen meedoen ,in de zee liggen reuzen van keien is en slecht toegankelijk

• Nanda, 07-06-2013

Vanuit hotel zie je een prachtige berg. Geen excursies gedaan, het was te heet.

• Maria , 06-05-2014

De 2 eenpersoonskamers aan de zwembadzijde zijn erg krap en in de badkamer kun je je nauwelijks omdraaien. De kamers voor 3 personen, in de 400 serie zijn veel groter, met een mooie badkamer en rustiger gelegen.

Naar Kemer kun je het best gaan met een taxi(wij betaalden 20 euro voor een enkele reis). De Dolmus doet er een uur over, maar kost 2 euro p.p.

2 vragen over Hotel Sultan Beldibi

• motojasmit, 13-03-2012

periode 10-08-2012 wie gaat er ook?

Wij zijn hier jaren terug met z'n 2tjes geweest en gaan van 10 aug tot 24 aug 2012 met ons zoontje van dan 11 heen. Zijn er mensen met kinderen die in die periode gaan? Lijkt me leuk als mijn zoontje wat kinderen om zich heen heeft.

• Sibila, 23-05-2011

Kiezelstrand

Ik zou graag willen weten of het een kiezel of zandstrand is?

jeanette, 03-06-2011

Hallo, We zijn net (vannacht) terug gekomen, dus vers van de pers: het is een kiezelstrand. Het is niet mogelijk om zo het water in te lopen, je hebt plastic schoenen nodig. Je kunt wel vanaf de steiger in de zee. Verder is het een heel leuk hotel met een goede keuken en personeel. De animatie is uitstekend. Daarover geen opmerkingen. Het enigste waar we voor waarschuwen zijn de kamers. Wij hadden een kamer aan de kant van het zwembad en de bar. Deze zijn klein maar verder goed. Het is de disco naast het hotel die veel lawaai geeft. De mensen van het hotel zijn op de hoogte even als de hostes van neckerm. Vraag gerust om een andere kamer, het is geen probleem ze doen er niet moeilijk over. De kamers aan de andere kant zijn rustiger en ... groter. Het is zeker een aanrader. Fijne vakantie. Groetjes Jeanette

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats