Hotel Sultan Beldibi

86 reviews over Hotel Sultan Beldibi in het Nederlands

Leuk voor een week

Denise
27-7-2017

Twee weken geweest met het gezin , wij vonden het te lang, eten was eentonig .

Voor Nederlandse kinderen is het lastig te spelen met andere kinderen dit door de vele russen 80 %

Kamer goed maar verouderd . Personeel erg vriendelijk .

Week markt en winkels op loopafstand

Savaş DURULU / Guest Relations Manager, gm, 20-8-2017

Beste Denise,

Met vriendelijke groet,

Eerder 3* waardig dan 4*

Keymeulen Christelle
19-6-2017

Zeer vriendelijk personeel. Het gebouw is wat verouderd, beperkt buffet en in de all-in zijn er geen coctails inbegrepen. Echter wel vodka, gezien de vele Russische toeristen.

Savaş DURULU / Guest Relations Manager, gm, 20-8-2017

Beste Christelle,

Met vriendelijke groet,

gedateerd, dringend aan renovatie toe

Ben ten Dam
2-11-2015

Gedateerd resort dringend aan renovatie toe

Prachtige tuin en zwembaden aan eigen strand.

Geboekt via touroperator tegen een uitstekende prijs/prestatie.

Leuke vakantie.

Grote kamer met bad, grote kleerkast met voldoende bergruimte. Kastje voor 2 valiezen, groot 2-persoonsbed en een extra zetelbed voor 1 persoon. Bureau / kaptafel. Minibar dagelijks aangevuld! Klein balkon met zijdelings zeezicht en zicht op het Taurusgebergte.

Felicitaties voor de housekeeping!

Lekker eten, voldoende keuze.

Enig minpunt: misschien te weinig variatie bij het warme buffet bij langer verblijf.

heel goed

wim met partner
5-10-2015

mooi gelegen!prima eten.kamers klein maar voldoende.vlakbij een rustig park met aan de overkant veel winkeltjes.

erol Kollu, gm, 11-10-2015

Geachte Wim, wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen wij geven dit door aan het managment, wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel en nogmaals bedankt voor de beoordelingen.

gezellig complex ,leuk opgezet

Derksen
24-9-2015

Het is een mooi complex met heel vriendelijk personeel, die het verblijf aangenaam maken.

Het eten is er goed, wij zijn er twaalf dagen geweest met twee gezinnen en kindjes tussen de 0 en 6 jaar en hebben het heel goed naar ons zin gehad.

Wat betreft de kidsclub zou ik zeggen probeer iemand er bij te zetten die redelijk Nederlands spreekt, wel fijn voor de Nederlandse kinderen, voor de rest doen ze goed hun best.

De kamers zijn prima.badkamer wel iets aan een opknapbeurt toe maar verder wel heel schoon.na wat geruchten begrepen dat ze wel die dingen gaan aanpakken .

Verder veel variatie op de dag, een hoop dingen te doen, maar ook een complex waar je lekker kan ontspannen, ook heerlijk strak tegen de zee aan.

Wat ons betreft een aanrader om naar toe te gaan.

Erol Kollu, gm, 4-10-2015

Geachte Derksen, wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordelingen, wij geven dit door aan de managent afdeling, wij waarderen dit enorm. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel. en nogmaals bedankt voor jullie beoordelingen.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Ilse
7-9-2015

Voor een week vonden wij het een prima hotel. Eten was vrij goed maar niet erg gevarieerd vond ik. Elke dag rijst, pasta, friet, gegrilde vis en dezelfde gegrilde groenten. Wat mij ook erg verbaasde was dat er in de ochtend al friet te verkrijgen was. Slapen vond ik lastig, want er is overal lawaai. Eerst zaten we aan de discokant, na 2 dagen hebben we een andere kamer gevraagd, toen werd ik elke ochtend wakker om 5:30 van de moskee. Was wel handig, want als je niet voor 7:30 je handdoekje legt, is er bij het zwembad geen plek meer.

Als je alles tegen elkaar afzet vond ik het zijn prijs zeker wel waard.

erol Kollu, gm, 16-9-2015

Geachte İlse,

wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, wij stellen het op prijs.

Geweldig!

Pascalle
6-9-2015

Heerlijk kleinschalig hotel! In juni met mijn 16 jarige dochter en moeder geweest!

Zeer vriendelijk personeel!

Eten heerlijk en gevarieerd. Alles is mooi schoon.

Prachtige tuin met uitzicht op de bergen. Zee vonden wij tegenvallen: smal beetje rommelig strandje... Beetje verouderd, niet aantrekkelijk.

Tuin en zwembaden daarentegen heerlijk en prachtig!

Kamers en badkamer klein en verouderd, maar schoon!

Heerlijk hotel, zeker voor herhaling vatbaar!

Erol Kollu, gm, 16-9-2015

Geachte Pascall,

wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, het helpt ons cijfer omhoog.

vriendelijke groeten.

Zo fijn! en nog 7 dagen en we komen weer!

Marion Langes
8-8-2015

Wij gaan bijna nooit naar hetzelfde hotel! Maar voor Sentido Sultan maken we zeker een uitzondering! Wat een prachtige plek en wat een knus klein hotel met zulke lieve medewerkers het eten is er zo goed dat mijn man nergens anders meer heen hoeft! En dat zegt dus alles! Oke de kamers maar dat weten we! Het animatieteam hebben we nog steeds contact mee zelfs na een jaar Gizem en Orkun zulke lieve mensen en onze favoriete ober Zeynel die alles voor ons klaarzette GEWELDIG!!!! Wij zijn echt aan vakantie toe! En weten tenminste zeker dat we het hebben gevonden!

erol Kollu, gm, 16-9-2015

Geachte Soul,

wij willen jullie bedanken voor jullie goede beoordelingen, het helpt ons cijfer omhoog. wij hopen jullie weer te zien als onze gasten in ons hotel, nogmaals bedankt voor jullie beoordelingen.

vriendelijke groeten.

Prima Hotel voor families

Remon
22-7-2015

Dit is het kleinste Hotel waar wij ooit zijn geweest. Inmiddels met 2 kids van 4 en 9 twee weken geweest in Juli 2015 in een familiekamer (307). Grootste PLUS zijn mooie ligging, goede restaurant, zwembaden en het animatieteam. MIN zijn de kamers. M.n. de kleine badkamers (alleen douche, geen bad) zijn aan renovatie toe zijn. Hoofdzakelijk franse toeristen en een enkele rus en turk. NL en NL sprekende belgen niet of nauwelijks. Animatie spreekt frans, engels en russisch. Kids club hoofdzakelijk frans een redelijk engels. Resort is erg schoon en oogt keurig verzorgd. Wij zaten in 1 van de 18 familiekamers. Deze bevinden zich op de 2e verdieping van het 1e bouwdeel (dit grenst aan het zwembad zeg maar). Hier bevinden zich kamers 101 t/m 324. De even nummers zitten aan de lawaaiige kant (zwembad en theater) de oneven rustig. Het andere bouwdeel kamers 400 - 600 (zie foto). Uitzicht daar is ene kant mooi (tuin) andere kant minder (vervallen straatje naar zee). Beide gebouwen geen lift.

Erol kollu, gm, 26-7-2015

geachte Remon vanessa,

wij willen jullie bedanken voor jullie beoordelingen, jullie beoordelingen zijn doorgegeven aan het manager afdeling. wij hopen jullie terug te mogen ontvangen als onze gasten in ons hotel. nogmaals bedankt voor jullie beoordeling. vriendelijke groeten.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sultan Beldibi in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sultan Beldibi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.