Hotel Rixos Sungatestersterstersterster

8.8Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

8.8Fantastisch

112 reviews over Hotel Rixos Sungate

• 2019
    9Danielle25-06-2019

Every year again!

Beste entertainment hotel waar ik ooit ben geweest! In dit hotel verveel je jezelf geen seconde. Er worden overdag veel sportactiviteiten georganiseerd, poolparty’s en andere leuke dingen. ‘S avonds optredens van artiesten. Het eten is heerlijk en je hebt ook keuze uit vele restaurants. Ik raad dit hotel zeker aan!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2018
    9Daniëlle21-03-2018

Heel groot hotel met echt non-stop entertainment! Wij hebben ons geen minuut verveeld. Eerste week van mei was het een Russische feest week met van s'middags tot s'nachts laat feest. Het eten is heerlijk en er is genoeg keus (hotel heeft veel restaurants). Voor de kinderen zo een goede mini club dat je denkt dat het bijna een adult-only hotel is (kinderen zijn heel de dag zoet in de mini club). Ook zijn de standaard kamers mooie, groot en luxe.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• Oude reviews

6Raymon24-02-2017

Tegenvaller

Hotel was een tegenvaller. Verschillende dagen aan onze kamer gestaan en onze kaart die niet werkte waardoor we helemaal naar de receptie moesten stappen... 1 keer ok maar meerdere keren is toch wel jammer. Bij aankomst slechts 2 kleine handdoeken beschikbaar en lauw water bij het douchen. Na overleg met consulent van touroperator, nadien geen klagen meer over gehad. Ook zaten wij in een kamer welke volgens ons een familiekamer was (deur tussen 2 kamers) waardoor wij gemakkelijk een blikje in de kamer naast ons hoorden open gaan. Ik heb ook wel pool games gemist... Voor de rest was de animatie zeker degelijk. Door het mindere weer (kan het hotel niets aan doen) hebben wij redelijk veel getennist wat wel tof en goed onderhouden was. Qua eten, gevarieerd en goed. Bars en zwembaden waren goed onderhouden en tof. Deze vakantie was de minste van de 7 keer Turkije... Ook al is dit niet zo een slecht hotel, het is ook niet het wow gevoel wat ik altijd wel heb gehad.

Dear Guest,

Thank you very much for taking the time to write about your experience at Rixos Sungate Hotel. The goal of Rixos Sungate is make our guests more comfortable during their visit and we believe we met and exceed your expectations. We appreciate your comments and consider them as guidelines as to where we can improve ourselves. We would like to indicate forwarding your feedbacks to our relevant departments immediately. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best Regards Rixos Sungate Guest Relations Department

Gereisd met partner in juni 2016

• 3Fam van der Steen03-05-2016

Nooit meer naar dit hotel

Wij boekten dit samen met onze 3 kinderen van 9, 10 en 12 jaar. Ze hadden dit hotel gekozen vanwege het aquapark. Bij aankomst was het aquapark dicht en bij navraag ging het pas 1 mei open, terwijl wij op 30 april terug zouden gaan. Dus: geen aquapark voor de kinderen. De reisorganisatie was hier niet van op de hoogte gesteld waardoor ook zij er gewoon van uit gingen dat het aquapark open zou gaan. De gasten service in het hotel hebben een compensatie gegeven wat prima was en de belofte dat het aquapark 3 dagen eerder open zou gaan. Helaas waren ze hierbij vergeten te vermelden dat het om 1 glijbaan ging van de 11(!). Dus zwaar teleurgestelde en verdrietige kinderen. Verder was iedereen in het hotel te druk met de voorbereidingen van hun Mayfest (feesten ala ibiza stijl). Dit zou starten op 1 mei waardoor het hotel vol zat met Oekrainse feestbeesten die om 10 uur al dronken bij het zwembad lagen. Kortom... waarschijnlijk waren wij hier in de verkeerde week, maar ons verblijf was drama! Totaal geen familie hotel. Heel de week zaten we met honderden zaken mensen in de eetzaal vanwege congressen. Liepen wij in badkleding en zij strak in pak. Vreemde gewaarwording. Helaas, deze vakantie was totaal niet wat wij ervan verwacht hadden!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 10Aleyna19-08-2015

Ik ga zeker nog een keer

Het was een super vakantie echt de max en ze hebben ook een club voor kinderen en het eten is altijd lekker hèt is zeker een aanrader ik ga zeker terugkomen en er zijn veel Russen maar daar heb je geen last van ze zijn er heel vriendelijk

Dear Guest,

Thank you for being our guest and for the time you spent to post such a lovely feedback on Zoover to share your experience regarding your recent stay with us. As Rixos Sungate, our philosophy is to present the highest quality of service and product in the hotel for maximum guest comfort. We are so glad to read your review that you have enjoyed the atmosphere, layout and our team members during your stay.

We will truly be looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Kindest regards, Rixos Sungate Guest Relations Department

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10mustafa k29-10-2013

een fantastische plek ook kindvriendelijk

het is een super hotel, lijkt wel dat je op een eiland op vakantie bent, de hotel medewerkers zijn vriendelijk, de bars zijn tot laat open, goed kwaliteit eten word er geserveerd ( open buffet ). activiteiten voor kinderen.

Rixos Sungate Guest Relations Department, Guest Relations Manager, 04-03-2017

Dear Guest, Thank you for taking you time to write a review. Thanks to your supports we are always improving our service quality. We will be very glad to host you in Rixos Sungate Hotel again. Our Hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10josiane vincent16-10-2013

Een mooie vakantie

Ons 3de bezoek aan dit hotel en nog altijd een aanrader . Kwaliteit van het eten, professionaliteit van het personeel, onderhoud van het enorme complex, allemaal positieve punten. Nog steeds een probleem voor ons : het grote bufettenrestaurant is ongezellig en luidruchtig, maar ik kan begrijpen dat zo een groot aantal reizigers voeden zo een grote ruimte nodig heeft . We hadden geluk dat dit restaurant dichtging voor onderhoud en we in het Pino restaurant konden eten, veel gezelliger en moderner . Een tip voor wie een lekkere koffie of tee wil : the Coffee room, naast de receptie . Een aanrader ! En voor wie het bij alcohol of bier wil houden en binnen bediend wil worden : the Piano Bar, zeer cosy en stipte bediening . Mijn dank aan de gymmeisjes Anastasia en haar roodharige collega (naam vergeten, sorry) voor de prettige lessen 2 x per dag . En natuurlijk aan Elis Seval van Guest Relations voor haar professionele en menselijke uitstraling . Doe zo voort, Rixos !

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Gert08-08-2013

Beste hotel die we al bezocht hebben

Prachtige aangelegde tuin en zwembaden, groot genoeg. Ondanks het hoogseizoen viel de drukte goed mee. Hotel is wel gericht op Russen, maar hebben hier geen last van gehad, integendeel zelfs. Het kinderpark met apart restaurant, animaties zwembaden was zeer goed onderhouden en netjes. Animatie is hier super en professioneel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 10Wit04-08-2013

Top Resort

Opzet is zeer groot, veel zwembaden zowel binnen als buiten. Rond het zwembad volop lounge bedden, handdoek leggen accepteren zij niet. Voor 08.00 kan je niet reserveren, onbeperkt badlakens wisselen. Veel sport activiteiten: voetbal, tennis, karten etc maar ook vechtsporten en yoga. Elke middag rond het zwembad kangoo jump. Gigantisch groot waterpark erbij voor 10+ daarnaast een groot apart kinderpark erbij met zwembaden, kabelbaan, speeltuin en klimbos. Ook nog een eigen entertainment met kinder restaurant. Meer dan 10 restaurants waaronder Susi, Tepanyaki, VIP etc met bijbetaling van $20,- pp. Entertainment is top, veel bekende artiesten en DJ komen optreden, juli kwam Haddaway en Timiti. Standaardkamer is groot genoeg voor 4personen.

Rixos Sungate Guest Relations Department, Guest Relations Manager, 04-03-2017

Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and for taking your time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your Holiday. Our Hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Best Regards Rixos Sungate Guest Relations Department

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Cédric De Boeck15-07-2013

De hemel op aarde!!! :-D

Een goed onderhouden en zeer proper hotel, er werd onmiddellijk gereageerd op vragen. Zeer vriendelijk personeel, heel kindvriendelijk, bijna professionele shows in plaats van gewone animatie. Wat betreft eetgelegenheden: voor elk wat wils, sommige aan betaling. Kamers worden dagelijks gepoetst met aanvulling van gratis minibar en toiletartikelen (shampoo, conditioner, douchegel, bodylotion en zeep + handdoeken). Handdoeken voor zwembad en strand kunnen altijd vervangen worden. Mooie ligging tussen de bergen en zee. Een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dear Guest,

Thank you for being our guest and for the time you spent to post such a lovely feedback on touroperator to share your experience regarding your recent stay with us. As Rixos Sungate, our philosophy is to present the highest quality of service and product in the hotel for maximum guest comfort. We are so glad to read your review that you have enjoyed the atmosphere, layout and our team members during your stay.

We will truly be looking forward to welcoming you back in the nearest future.

Kindest regards, Rixos Sungate Guest Relations Department

Gereisd in juli 2013

5 tips over Hotel Rixos Sungate

• theo&corry, 14-07-2013

als je naar het strand wil waterschoenen aanbevolen snorkelen mooie vissen personeel af en toe tippen werkt hier best wel

• Peter, Esther en Ginger Timmer, 10-06-2012

Ps wel een kamer boeken met balkon of terras, voordeel kamers zou ik niet aan durven.

• Wit, 04-08-2013

Wil je rustig ontbijten of dineren dan kan je dit bij het Phantasie restaurant doen, bediening is aan de tafel. Wel vtv reserveren geen extra kosten

3 vragen over Hotel Rixos Sungate

• Theun, 11-12-2011

Aquapark

Hallo,

is het eten en drinken in het aquapark inbegrepen in de all-in formule ? Kan je er smiddags ook eten of moet je hiervoor naar het restaurant ? Op foto's lijkt het alsof het aquapark enorm ver ligt van de hotelkamers. Klopt dit ?

Alvast bedankt

Cédric De Boeck, 15-07-2013

Je kan er drinken, maar niet eten. Voor het eten kun je naar de Alara snack bar/restaurant die zich op enkele tientallen meters van het Aquapark bevindt. Keuze is er wel beperkter dan in Turquase (hoofdrestaurant, centrum van het domein, wel veel verder). Afstand naar het aquapark hangt ervan af in welke blok je zit, maar valt al bij al nog wel mee. Het lijkt op foto's allemaal verder dan het in werkelijk is. Veel plezier! Het is echt de moeite waard!

• kathy , 28-07-2011

kapper

hallo,kan er iemand zeggen of er een kapper aanwezig is in het hotel?

Hélène, 06-11-2011

ja

• Annick, 24-06-2010

Kleding

Kan iemand mij zeggen of de heren in een bermuda mogen/kunnen gaan eten?

bobbyderukker, 24-05-2012

geen probleem, heb geen enkele avond lange broek aangehad

Hotel Rixos Sungate info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking