Hotel Peker

6.3Voldoende

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

6.3Voldoende

• Animatie

7 reviews over Hotel Peker

• 8Henk en Elly17-10-2007

Wij zijn 1 t/m 8 oktober geweest Bijna alleen maar Russen.( waar wj ons overigs niet aan gestoord hebben) 6 Nederlanders en een verdwaalde Duitser. De ligging is prima, het uitzicht prachtig,de kamers niets op aan te merken. De animate was aleen in et Russisch en Turks, maar wij hebben niet het gevoel gehad daar iets aan gemist te hebben. Het avond eten zou inderdaad van 19.00 tot 21.00 uur zijn. Om 20.00 uur begonnen ze inderdaad met het opruimen van het terras. Dat maakt het toch wel ongezellig. Wij vertrokken om 21.00 uur naar het vliegveld en hadden vanaf 12.00 uur geen all incl. meer omdat ons bandjewerd afgknipt. In onze ogen belachelijk. De omgeving bestaat alleen maar uit hotels. Wij hebben ondanks alles een heerlijke vakantie gehad, maar zoeken de volgende keer tochwat anders. Het zou voor ons geen plek zijn om met kids heen te gaan. Er is geen speeltuin, kinderen kunnen niet in zee spelen omdat je via de steiger de zee in moet en het daar meteen diep is.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8B. Keizer07-10-2007

Er zijn heel veel Russen en maar weinig Nederlanders.Maar er heerste een ontspannen sfeer. Alleen het diner wordt al drie kwatiet voot tijd afgebroken,ze ruimrn alles al direct op terwijl je nog zit te eten.Soms was soms het halve terras al weg.Ook als je later dan acht uur kwam was er zowat geen eten meer terwijl je tot negen uur kon eten.Ook vervelend was dat er al heel veel tafels bezet werden gehouden een paar uuur voor aanvang door alvast wijn op de tafels te zetten of een tas of handoek achter te laten. En deze mensen zorgde wel dat hun tafel goed vol kwam met eten,terwijl laatkomers vaal achter het net viste.

Gereisd met partner in september 2007

• 9conny29-09-2007

ik vond het een mooi en goed hotel.het eten was goed en lekker.we hebben geen last gehad van de russen.we zijn er een week geweest maar we hadden het er wel langer vol kunnen houden.het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.het uitzicht was ook heel mooi.de ene kant de zee,en de andere kant de bergen.we zouden zo weer gaan.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Sopacua-Brouwer02-08-2007

Wij zijn van 20 juli t/m 31 juli in peker-hotel geweest. We hebben een prima vakantie gehad . En geen last gehad van de russen

Wij zijn van 20 juli t/m 31 juli in hotel Peker geweest . We hebben genoten van het uitzicht de zee , en de kinderen hebben zich prima vermaakt , in het zwembad , met de glijbaan. Het eten was goed , vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Belinda Uitham08-06-2007

Leuk hotel,nette kamers en een geweldig uitzicht. Het eten was heerlijk en zeer veel keuze (ook voor de kinderen).Er komen niet zoveel Nederlanders in het hotel, er zijn veel russen die daar hun vakante houden.Verder zij de mensen erg gastvrij en er wordt elke dag/avond wat georganiseerd. Ik ga zeker snel weer boeken!

Groetjes Belinda

Gereisd in juni 2007