Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanBeldibi (bij Kemer)

9.1FenomenaalScore uit 460 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Paloma Foresta met ultraluxe all-inclusive concept en zijn 346 kamers tussen pijnbomen met zijn ongeëvenaarde strand gelegen waar het Taurusgebergte de Middellandse Zee omarmt en de textuur die sereniteit en kalmte biedt, nodigt de gasten uit in zijn ontspannende en rustgevende wereld.PALOMA Foresta Resort is een luxe vijfsterrenhotel in Beldibi. Dit hotel ligt in de natuur en dat is bijzonder voor een hotel in Turkije. Je kijkt uit op de bergen en overal om je heen is het groen. PALOMA Hotel is geschikt wanneer je wilt relaxen in luxe, maar niet op zoek bent naar een massaal hotel.## FaciliteitenAls er iets is waar jullie enthousiast over zijn in PALOMA Foresta Resort dan zijn het wel de tuinen. Sabine en Patrick schrijven: *‘Een tuin die zelden te zien is bij andere hotels - perfect onderhouden, groot en rustig.’* Je kunt hier goed zonnen, want er zijn genoeg ligbedden. Maar je kunt ook een balletje slaan op een van de zes tennisbanen.Wanneer je gevarieerd eten belangrijk vindt, ben je in PALOMA Foresta Resort aan het juiste adres. Je kunt hier aanschuiven in verschillende restaurants. De buffetten zijn erg uitgebreid. Reviewer Hans verbleef hier twee weken, maar heeft geen enkele dag hetzelfde hoeven eten. Ook zijn er verschillende à la carte restaurants. Verder is de bediening in PALOMA Hotel top. Het personeel is vriendelijk en staat overal in het hotel voor je klaar.Slapen doe je heerlijk in PALOMA Foresta Resort, want de bedden zijn groot en hebben een goed matras. De hotelkamer zelf is schoon en ruim. Je zit hier goed wanneer je houdt van een moderne en luxe kamer. Zelfs aan de details is gedacht volgens Jolanda: *‘Er stond een fles wijn en een fruitschaal met vers fruit op de salontafel.’* Verder heb je een ruim balkon, airconditioning en kun je zelf een kopje koffie of thee zetten.Al vieren de meeste reviewers vakantie in PALOMA Hotel met hun partner, schrijven sommigen van jullie dat ook kinderen zich hier goed kunnen vermaken. Reviewer Nathamie verbleef hier al drie keer met haar kids. Ze schrijft dat het personeel hier heel vriendelijk is, ook voor kinderen. Er zijn twee zwembaden en bij een van de zwembaden vind je een glijbaan. De tuinen bieden natuurlijk ook genoeg ruimte om te spelen. Ook is er animatie die de hele dag door activiteiten organiseert.## LiggingPALOMA Foresta Resort ligt direct aan het strand. Er staan ligbedden en parasols waar je gratis gebruik van kunt maken. Wil je een hele dag genieten op het strand in luxe? Jolanda deelt een tip: *‘Aan het strand hebben wij voor een aantal dagen een Cabana gehuurd en je werd daar de gehele dag bedient.’*Verder is het in de directe omgeving van dit hotel rustig. Paloma Foresta is gelegen in Kemer Beldibi, op een afstand van 18 km van de provinciestad Kemer, 40 km van de luchthaven van Antalya en 29 km van het stadscentrum van Antalya. Kemer is een voormalig vissersplaatsje en dat merk je nog steeds. De haven is een absolute hotspot die je niet mag overslaan. Verder kun je hier goed winkelen en eten. Welk souvenirtje neem jij mee naar huis?Ben je ook enthousiast over dit hotel in de natuur? Let’s go!

Contact

Bekijk de beschikbaarheid

468 Reviews over Paloma Foresta

• 10Piroe07-08-2022

Super vakantie

Het hotel was top en de locatie was prachtig tussen de bergen en direct aan zee!!

Het animatieteam onder leiding van Chiba was super. Ze zorgden ervoor dat de kinderen en de volwassenen echt elke dag en avond wat te beleven hadden in het resort.

Het eten was top en de kamers waren mooi en ruim.

Zeker een aanrader.

• 6Wendy De Pessemier06-08-2022

Minder hotel, niet echt Palomawaardig

Mooie, zeer ruime en nette kamers, airco wel onvoldoende. Animatie is top en shows zijn goed. Te weinig personeel en niet altijd even vriendelijk. Soms lang aanschuiven voor een drankje en overal moet je zelf je drank halen. Hygiëne in het à la carte restaurant aan zee is allesbehalve. Geen service zoals we die kennen van de andere Paloma's. Minste hotel tot dusver en kost toch aardig wat centjes...

• 10Sonia27-07-2022

Top hotel

was een geweldige vakantie, ik vind het geweldig, de kamer was super schoon en de vrouwen erg vriendelijk , het eten het beste van het beste, het zwembad en de tuin was erg schoon, de bars was goede service en veel cocktails 😀 thr dagelijkse programma was goed (darts, volleybal, waterpolo, watergym, boccia en boogschieten) alle animators waren actief en vriendelijk, het nachtprogramma was zeer professioneel elke avond nieuwe shows (Braziliaanse, circus, glamour, Turkse dans.....) was geweldig , direct na de show gaan we graag naar SunsetBar met een prachtig programma (live muziek, bingo, karaoke, guestwhat) Bedankt aan de heer Chiba, een van de beste werkers die we ontmoeten (erg vriendelijk en professioneel in zijn werk?) grote schreeuw naar Miniclubmeisjes heel hard aan het werk om voor de kinderen te zorgen en een mooi programma speciaal elke maandag grote games (Alina +cindy) heel professioneel Ik werk met een lachend gezicht.

• 10Manou Buyssens26-07-2022

Het eten is lekker, de kamer is groot en mooi, goede service in het hoofdrestaurant, de shows in de avond zijn erg goed en de sunset bar is erg tof om s'avonds te vertoeven. Dankuwel aan het toffe animatieteam, zeker aan de hoofdanimator Zied Chiba🇧🇪🇹🇷🇹🇳

• 8M.Koster09-07-2022

Paar dingetjes kunnen beter maar prima hotel

Wij hebben mede door het geweldige animatie team een heel gezellig verblijf gehad.ook het personeel was heel behulpzaam vooral Mehmet Ali Yucel, hij heeft ons met een aantal dingen heel goed geholpen en is heel vriendelijk. Wij hadden een junior suite geboekt dus dat grote balkon van de foto’s zou je denken maar nee 2 hele kleine balkonnetjes, na veel gezeur een paar dagen later een andere junior suite gekregen met een groot balkon. Maar al met al een geweldige vakantie gehad hoor.

Nilgün, Eigenaar, 19-08-2022

Beste M.Koster, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Paloma Foresta als uw vakantiebestemming. We zijn erg blij dat je ons hotel leuk vond. Wij bedienen onze gasten graag met een glimlach. Het maakt ons erg blij dat u ons opmerkt. We zullen blij zijn je weer te zien in Paloma Foresta. met vriendelijke groeten, Nilgün TIRAŞ YILMAZ Guest Relations Manager [email protected]

• 8Hans Stiekema17-04-2022

Heerlijk hotel, super staf

Het hotel is heel netjes, goed georganiseerd, compleet. Vooral het personeel is fantastisch, met name bellcaptain Mehmet Ali verleent werkelijk alle service, en Ikra in de bediening is een toppertje, met een glimlach. Een goede aanrader.

Nilgün, Eigenaar, 01-06-2022

Beste Hans Stiekema, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Paloma Foresta als uw vakantiebestemming. We zijn erg blij dat je ons hotel leuk vond. Wij bedienen onze gasten graag met een glimlach. Het maakt ons erg blij dat u ons opmerkt. We zullen blij zijn je weer te zien in Paloma Foresta. met vriendelijke groeten,

• 9luc28-10-2021

Super

Goed hotel met prachtige tuin en mooi zicht op de bergen en topservice. We zijn hier voor de vierde keer . Met dank aan de manager van het hotel ayhan die heel gemoedelijk met de klanten omgaat ook manager Murat is tof in de omgang . En zeker een super dank u wel voor ramazan die we twee jaar geleden al hebben leren kennen alsook merve ,umut die ons steeds een heel goede service hebben aan geboden. Ook farouk van het spa centrum toffe kerel. Wel hier en daar wat renovatie nodig. Volgend jaar komen we zeker terug.😎

Nilgün, Eigenaar, 01-06-2022

Beste luc, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Paloma Foresta als uw vakantiebestemming. We zijn erg blij dat je ons hotel leuk vond. Wij bedienen onze gasten graag met een glimlach. Het maakt ons erg blij dat u ons opmerkt. We zullen blij zijn je weer te zien in Paloma Foresta. met vriendelijke groeten,

• 10Jam07-09-2021

Fantastic hotel

Het was een leuke en mooie vakantie De kamer erg schoon Het personeel van de receptie was erg vriendelijk en goed welkom dat we hadden Het beste eten dat we ooit hebben mmmmm De bar in de lobby, zeer goed vers drankje en gekke cocktail, ze hebben nog een bar bij zonsondergang naast het strand, zeer goed vriendelijk personeel? Het zwembad erg koel en schoon Het strand is het beste altijd schoon, je kunt heel vrij zijn? De dagelijkse activiteiten zoals darten en boccia volleybal warergym waren erg goed en grappig? De nachtshows en aftershows in de zonsondergangbar zijn het beste erg professioneel? We houden van al het personeel van het animatieteam? De look werkt als familie Zeer grappige manager genaamd Ahmet en onze lieve en hulpvolle vriend, we ontmoeten de heer Chiba het meest vriendelijk? De muziek was erg goed, we houden van, bedankt Dj De miniclub zorgt goed voor de kinderen en zorgt elke avond voor een goede minidisco? Bedankt vo

Nilgün, Eigenaar, 01-06-2022

Beste Jam, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Paloma Foresta als uw vakantiebestemming. We zijn erg blij dat je ons hotel leuk vond. Wij bedienen onze gasten graag met een glimlach. Het maakt ons erg blij dat u ons opmerkt. We zullen blij zijn je weer te zien in Paloma Foresta. met vriendelijke groeten,

• 10Chris05-09-2021

Mooit animation goed hotel

Best paloma Hotel we see, Its good hotel and best family hotel we love we are very relax we love food and service the animation team very friendly and look like our family thank you all and big thanks to😁 Chiba 👌👍very friendly and helpfull all times

Nilgün, Eigenaar, 01-06-2022

Beste Chris, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Paloma Foresta als uw vakantiebestemming. We zijn erg blij dat je ons hotel leuk vond. Wij bedienen onze gasten graag met een glimlach. Het maakt ons erg blij dat u ons opmerkt. We zullen blij zijn je weer te zien in Paloma Foresta. met vriendelijke groeten,

• 10Sonia03-09-2021

beste feesthotel

het was een gekke vakantie met vrienden, ik vind het geweldig, we waren met 6 mensen we feesten altijd, het hotel heeft zeer goede programma's in de nacht en dagelijkse tijden met activiteiten met animatieteam, we hebben goede mannen ontmoet van animatieteam naam Chiba erg vriendelijk en behulpzaam bedankt Chiba uit Tunesië en de rest van het animatieteam en het personeel voor het hotel?

Nilgün TIRAŞ YILMAZ, Eigenaar, 03-03-2022

Beste Sonia, Allereerst willen we u bedanken voor het kiezen van Paloma Foresta als uw vakantiebestemming. We zijn erg blij dat je ons hotel leuk vond. Wij bedienen onze gasten graag met een glimlach. Het maakt ons erg blij dat u ons opmerkt. We zullen blij zijn je weer te zien in Paloma Foresta. met vriendelijke groeten,

Hotel Paloma Foresta info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)