Hotel PALOMA Foresta Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°8°
Hotel PALOMA Foresta Resort
9,2

Omschrijving
Bij Paloma Foresta Resort & Spa heerst rust. Hier verblijf je in een ruime kamer met groot bed. Het eten is van uitstekende kwaliteit en er is voldoende keuze. Het personeel staat altijd voor je klaar en er is ook een speciale kidschef. Paloma Foresta Resort & Spa ligt middenin de natuur bij Kemer in Turkije.

We hebben een aantal aanbieders voor PALOMA Foresta Resort voor je op een rij gezet:

268 reviews over Hotel PALOMA Foresta Resort in het Nederlands

Super hotel

Ivana,
7-12-2018

In paloma foresta voelt het als thuis komen. Wanneer je binnen komt word je hartelijke ontvangen door het vriendelijke personeel. De hotel kamers zijn schoon en netjes. Het eten is van goede kwaliteit. Overdag zijn er leuke verschillende activiteiten te doen georganiseerd door het entertainment team voor ieder wat wils. Ik kom hier al jaren en de volgende vakantie staat alweer gepland. Paloma foresta see your soon!

heerlijke week

Remi,
13-11-2018

Uitstekend hotel, eten meer dan prima

overige faciliteiten goed tot zeer goed

Lieskeg,
9-11-2018

Super locatie, prima luxe kamers. Het eten was prima, heel veel keuze en er zijn meerdere restaurantjes. Veel ruimte en rust.

Super locatie en vriendelijk personeel

Fantastisch!

Annemieke Epema,
9-11-2018

Mooi resort! Vriendelijk personeel, heerlijk eten! Een zeer aan te bevelen resort!

Inger,
9-11-2018

Een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Iedereen doet erg haar/ zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Ligging perfect! Je wandelt zo naar het strand of één van de mooie zwembaden.

Het eten is gewoon té lekker. Wat een keus iedere keer weer.

Ik ga regelmatig op vakantie maar ga eigenlijk nooit naar dezelfde plek. In dit hotel waren we al voor de 9e(!) keer. We kijken nu al uit naar onze 10e keer ;)

Met vriendelijke groet,

Super locatie, alles nodig voor een top tijd

YVONNE,
9-11-2018

We hebben een tennisvakantie gedaan bij hotel Paloma.

Met vriendelijke groet,

Paloma Foresta is een zeer fraai in de natuur gelegen complex. Niet al te groot en daarom krijg je er niet zo'n massa-gevoel.

De kamers zijn ruim & schoon; de bedden zijn groot en de matrassen zijn uitstekend. Paloma Foresta heeft een eigen strandje waarop (op de oorspronkelijke stenen) zand is gepompt uit de zee.

Het eten in buffetvorm is prima van kwaliteit. Helaas af en toe niet helemaal warm, maar dat kun je oplossen door het even in de magnetron te zetten (bij de baby- en kindervoeding). De keuze aan de diverse gerechten is ruim genoeg om dagelijks een ander bord samen te stellen (en ik was er 14 dagen).

Het personeel vond ik bijzonder vriendelijk en behulpzaam; zelden zo goed gezien in Turkije. Vooral de Kids-chef is een schatje en ze spreekt voortreffelijk Engels. Ook de Bell boy Mehmet Ali is echt geweldig! Zeer behulpzaam en hij weet ontzettend veel over de omgeving te vertellen.

Ik vind Paloma Foresta een aanrader!

Heerlijke vakantie!

Marijke,
8-11-2018

Mooi resort, mooi park, lekkere bedden, lekker eten. Elke dag uitgebreide keuze van het buffet, veel variatie. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam.

Geweldig

Monique,
28-10-2018

Prachtig hotel, vriendelijk personeel en diverse eetgelegenheden.

Geweldig hotel!

Marius van den Bergh Weerman,
24-10-2018

Heerlijk hotel! Ik kom hier al jaren, maar elk bezoek is weer even geweldig! Erg lekker eten en supervriendelijk personeel. Ook 6 goede tennisbanen, mooie zwembaden en een privestrand!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PALOMA Foresta Resort in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PALOMA Foresta Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.