Hotel PALOMA Foresta Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag39°27°
Hotel PALOMA Foresta Resort
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

PALOMA Foresta Resort is een luxe vijfsterrenhotel in Beldibi. Dit hotel ligt in de natuur en dat is bijzonder voor een hotel in Turkije. Je kijkt uit op de bergen en overal om je heen is het groen. PALOMA Hotel is geschikt wanneer je wilt relaxen in luxe, maar niet op zoek bent naar een massaal hotel.

Als er iets is waar jullie enthousiast over zijn in PALOMA Foresta Resort dan zijn het wel de tuinen. Sabine en Patrick schrijven: ‘Een tuin die zelden te zien is bij andere hotels - perfect onderhouden, groot en rustig.’ Je kunt hier goed zonnen, want er zijn genoeg ligbedden. Maar je kunt ook een balletje slaan op een van de zes tennisbanen.

Wanneer je gevarieerd eten belangrijk vindt, ben je in PALOMA Foresta Resort aan het juiste adres. Je kunt hier aanschuiven in verschillende restaurants. De buffetten zijn erg uitgebreid. Reviewer Hans verbleef hier twee weken, maar heeft geen enkele dag hetzelfde hoeven eten. Ook zijn er verschillende à la carte restaurants. Verder is de bediening in PALOMA Hotel top. Het personeel is vriendelijk en staat overal in het hotel voor je klaar.

Slapen doe je heerlijk in PALOMA Foresta Resort, want de bedden zijn groot en hebben een goed matras. De hotelkamer zelf is schoon en ruim. Je zit hier goed wanneer je houdt van een moderne en luxe kamer. Zelfs aan de details is gedacht volgens Jolanda: ‘Er stond een fles wijn en een fruitschaal met vers fruit op de salontafel.’ Verder heb je een ruim balkon, airconditioning en kun je zelf een kopje koffie of thee zetten.

Al vieren de meeste reviewers vakantie in PALOMA Hotel met hun partner, schrijven sommigen van jullie dat ook kinderen zich hier goed kunnen vermaken. Reviewer Nathamie verbleef hier al drie keer met haar kids. Ze schrijft dat het personeel hier heel vriendelijk is, ook voor kinderen. Er zijn twee zwembaden en bij een van de zwembaden vind je een glijbaan. De tuinen bieden natuurlijk ook genoeg ruimte om te spelen. Ook is er animatie die de hele dag door activiteiten organiseert.

Ligging

PALOMA Foresta Resort ligt direct aan het strand. Er staan ligbedden en parasols waar je gratis gebruik van kunt maken. Wil je een hele dag genieten op het strand in luxe? Jolanda deelt een tip: ‘Aan het strand hebben wij voor een aantal dagen een Cabana gehuurd en je werd daar de gehele dag bedient.’

Verder is het in de directe omgeving van dit hotel rustig. Wil je naar een grotere stad? Vertrek dan naar Kemer. Deze stad ligt op 15 kilometer afstand van PALOMA Hotel. Kemer is een voormalig vissersplaatsje en dat merk je nog steeds. De haven is een absolute hotspot die je niet mag overslaan. Verder kun je hier goed winkelen en eten. Welk souvenirtje neem jij mee naar huis?

Ben je ook enthousiast over dit hotel in de natuur? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor PALOMA Foresta Resort voor je op een rij gezet:

Contact

279 reviews over Hotel PALOMA Foresta Resort in het Nederlands

Goed Paloma hotel, maar al in beter Paloma geweest

pippertje
13-7-2019

Ontvangst niet goed. Wij kregen niets uitleg van die kleine Franstalige receptionist , normaal kregen alle kinderen een rugzakje met een verrassing erin maar dit kregen wij ook niet. Jammer dat wij de nederlandstalige Cindy niet hadden, deze dame is wel vriendelijk en zal je steeds met een glimlach helpen. Verouderd maar wel een mooi hotel. Aan het zwembad, in de tuin en aan het strand bleef vaak dagen dezelfde rommel liggen van achtergelaten speelgoed wat slordig was.Ligbedden en bijzettafels waren niet echt proper. Zeer vriendelijk personeel , behalve die Franssprekende kleine man aan de receptie.Ruime kamers in de tuin.3 glijbanen. Eten ok. Goede kapper in het hotel. De 2 Belgische animatoren Timothy en David waren 2 geweldige kerels in de mini club. Jammer dat er zo weinig Nederlandstalige kids waren. De shows 's avonds waren heel goed . Professionele groepen. Wij hebben een leuke vakantie gehad ook al waren er wel minpunten aan d

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Kwalitatief hotel, maar verbeterpunten mogelijk

De Bruycker
10-6-2019

Kwalitatief hotel, maar vermijd de garden view kamers in de bijgebouwen. De kamers in het hoofdgebouw zijn van een betere kwaliteit in vergelijking met de garden view kamers. Eten in de à la carte restaurants is van een mooie kwaliteit en goed van smaak. Over het buffetrestaurant waren we matig tevreden. Wij waren aanwezig tijdens het suikerfeest en hierop waren de maaltijden duidelijk aangepast. De keuze en smaak van het buffet was bij het begin van onze vakantie namelijk duidelijk een stuk beter dan aan het einde van onze vakantie. Jammer voor een hotel van deze klasse... Bediening in de bar was goed, in het restaurant minder. Voor de rest een zéér rustig hotel, ondanks de volledige bezetting, met een mooi onderhouden tuin. Niet nodig om vroeg op te staan om een ligbedje te vinden. Daarnaast niets dan lof voor de Vlaamse Cindy aan de receptie: ze helpt je steeds verder met een lach op het gezicht! Fantastische aanwinst voor het hotel!

Gereisd Met partner in juni 2019
Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 13-6-2019

Dear De Bruycker,

Thank you for choosing Paloma Foresta Resort Hotel for your holiday. We also would like to thank you for your nice comment about our facilities. It's a pleasure for us to hear that you like being here. We would like to welcome you again. Kind Regards,

Mariya Gözaydın Guest Relations Manager

Geweldig mooi hotel

Caroline De Pauw
27-5-2019

Hotel gelegen in een prachtige natuur, een streling voor het oog. Mooie en goed uitgeruste kamers. Alom vriendelijk personeel met aan de receptie nederlands _ -vlaams sprekende Cindy. Cindy verdient zeker een pluim, ze staat je steeds met de glimlach met raad en daad bij. Lekkere cocktails, uitgebreide buffet maar niet zeer verfijnd. Wij hebben hier een fijne vakantie doorgebracht !

Gereisd Met partner in mei 2019
Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 29-5-2019

Dear Caroline de Pauw,

Thank you for choosing Paloma Foresta Resort for your holiday. We also want to thank you for your nice words about our staff and facilities. We will share them with the management happily. We are pleased that you have had a lovely time here. Looking forward to welcome you again.

Preisdaler

prijs/kwaliteit verhouding in orde maar geen 9,4.

fam. Van Gasse
20-5-2019

Mooi en rustig hotel met prachtige tuin maar toch een minpunt : het avondeten. Als je na 20 u. komt is een deel niet meer aanwezig en wat overblijft, is niet warm. Met 9,4/10 had ik er iets meer van verwacht. We zijn in betere hotels geweest met een mindere quotering. De themarestaurants, waarvan 3 betalend, zijn wel in orde.

Gereisd Met partner in mei 2019

Hemels

Tony Regnerus
19-5-2019

Mega geweldig hotel ! Het eten was subliem , voor ieder wat wils ! Allemaal verassingen zoals voor moederdag en aardbeien feest in het park ! Ben al in 10 verschillende hotels geweest in turkije , maar deze steekt er met vlag en wimpel boven uit ! Zeer netjes , goede bediening , schone kamer ! Lekker rustig hotel om je batterij weer op te laden ! Ligt in rustig dorpje maar naar kemer met de dolmus goed te doen ( 20 min) kortom een zeer goed hotel waar ik zeker weer naar toe zal gaan ! Het is gelukkig geen party hotel. . Maar een zeer goed georganiseerd establisiment! Ben blij dat we dit geboekt hadden ! Ga zo door paloma foresta

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 20-5-2019

Dear Tony Regnerus, Thank you for preferring Paloma Foresta Resort for your holiday. We also want to thank you for your nice words about our facilities. It will be a pleasure for us to welcome you again. Best regards,

Mariya Gözaydın Guest Relation Manager

Helemaal top fantastisch geweldig.

Mathijssen
18-5-2019

Fantastisch resort....alles op en top geregeld van aankomst tot vertrek. Bij aankomst hartelijk welkom geheten door managers en receptie met welkomst drankje We konden voor incheck eerst heerlijk lunchen. Daarna werden we naar onze moooe kamer gebracht. Kamers en heel complex waren zeer proper. Eten in diverse restaurants helemaal top. De bediening in bars bij zwembad en bij strand super. Je kunt er van alles qua drank krijgen. Ook heerlijke cocktails. Je junt er de hele dag door genieten van allerlei drankjes en snacks/gebakjes/fruit. Vele ligbedjes bij zwembaden , strand , tuin en op de steiger die in zee lopen. Er is n zeer mooie tuin aanwezig waar je heerlijk kunt wandelen. Aan strand div zitjes bij strandbar met geweldig uitzicht op zee. Vanuit resort mooie uitzichten op tuin en Taurus gebergte. Binnen alles prachtig en goed onderhouden. We hebben n fantastische vakantie gehad en van alle luxe genoten. Paloma Resort Grande Merci.

Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, Mon May 20 2019 09:23:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Mathijssen, Thank you for choosing Paloma Foresta Resort for your holiday. We also want to thank you for your nice words about our hotel. They have made us very happy. We are looking forward to welcome you again. Best regards,

Mariya Gözaydın Guest Relation Manager

Super accommodatie,ruim opgezet,goed eten en luxe.

Crepin Waldrich
3-5-2019

De accommodatie bestaat uit het hotelgebouw met wat winkeltjes, groot buffet restaurant (gratis), oosters à la carte restaurant (bijbetaling), westers à la carte restaurant (gratis), lounge bar, dans/animatie bar (met mooi weer is deze dicht) en binnenzwembad. Op het ruim opgezet terrein met veel groen bevinden zich villa-gebouwtjes met wat ruimere kamers. Los Turks à la carte restaurant (gratis) en buitentheater. Bij de zee een lounge bar/restaurant à la carte visrestaurant (gratis) en een Mexicaans à la carte restaurant (bijbetaling). Er zijn 5 buitenzwembaden (2x relax , waarvan 1 dicht bij het hotel en 1 tussen de villa's / 3 algemeen, waarvan 1 groot met poolbar, 1 ondiep en 1 kleine tbv 3 waterglijbanen). Sport: basketbal, 6 tennis, voetbal, beachvolleybal en tafeltennis. Aan zee luxe strandcabins en ligbedden op strand en op 2 steigers. Het is eigenlijk een kiezelstrand waarop eind april zand wordt gestort. Rolstoelvriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 6-5-2019

Dear Crepin Waldrich, Thank you for choosing Paloma Foresta Resort for your holiday. We also want to thank you for your comment about our hotel. Because, our guests' thoughts are very important for us. We would like to welcome you here again. Kindly regards,

heel goed resort met vriendelijke mensen en bedien

w.g. ruts
25-4-2019

niet veel gewoom er heen gaan

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 30-4-2019

Dear W.G. RUTS, We thank you for choosing Paloma Foresta Resort for your holiday. We thank you also for your comment. We wish welcome you here again. Best regards,

Prijs / kwaliteit top.

Frans Van Den Houte
12-4-2019

Als reisleider van een groep van 75 tennissende deelnemers wil ik een oprechte dank je wel zeggen aan het voltallige Paloma Foresta Team voor de inzet om telkens de beste service aan de gast te bieden. Bellcaptain Ali , entertainment mgr Sedar , Kitchen chief Lady , everyone 👍 En de locatie van de tennisvelden middenin de mooie grote tuin is uniek.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 17-4-2019

Dear Frans Van Den Houte,

Thank you all for choosing Paloma Foresta Resort for your stay. Your nice words about our staff and facilities have made us very pleased. Your words will be reported to the related departments. We would like to welcome you here again.

Kindly regards,

Mooi verblijf zoals het hoort in een Top 5* Hotel

Sabine en Patrick
26-3-2019

We zijn vaste gasten in dit mooi hotel en zijn nog elke keer verrast door de hoge kwaliteit van de diensten die hier terug te vinden is. Een tuin die zelden te zien is bij andere hotels - perfect onderhouden, groot en rustig. Vriendelijk staf die altijd klaar staat om je de beste bediening te geven (Merve, Aicha, Sertan en nog zoveel andere). En alles begint bij een verzorgd onthaal bij aankomst (de zeer behulpzaam Soner - de Belboy die je over alles informatie kan geven). Het onderhoud van de kamers is top en zeer verzorgd. Het eten is zeer goed en naast het buffet vorm zijn er nog meerdere "à la carte restaurants" die voldoende mogelijkeden bieden om dagelijks iets anders te gaan eten. Zelfs in maart kan je gebruik maken van een verwarmd zwembad (en onder toezicht). Wij danken iedereen bij Paloma Foresta voor hun vriendelijkheid en al hun goede zorgen en tot de volgende keer.

Gereisd Met partner in maart 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 17-4-2019

Dear Sabine and Patrick,

Thank you for interested in Paloma Foresta Resort for spending your holiday. We are very happy that you say such beautiful words about our staff and facilities because our guests' happiness means too much for us. Your words will be reported to the related departments. We are looking forward to welcome you again here.

Kindly regards,

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PALOMA Foresta Resort in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PALOMA Foresta Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.