Hotel PALOMA Foresta Resort

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

9.5Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor PALOMA Foresta Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

PALOMA Foresta Resort is een luxe vijfsterrenhotel in Beldibi. Dit hotel ligt in de natuur en dat is bijzonder voor een hotel in Turkije. Je kijkt uit op de bergen en overal om je heen is het groen. PALOMA Hotel is geschikt wanneer je wilt relaxen in luxe, maar niet op zoek bent naar een massaal hotel.

Als er iets is waar jullie enthousiast over zijn in PALOMA Foresta Resort dan zijn het wel de tuinen. Sabine en Patrick schrijven: ‘Een tuin die zelden te zien is bij andere hotels - perfect onderhouden, groot en rustig.’ Je kunt hier goed zonnen, want er zijn genoeg ligbedden. Maar je kunt ook een balletje slaan op een van de zes tennisbanen.

Wanneer je gevarieerd eten belangrijk vindt, ben je in PALOMA Foresta Resort aan het juiste adres. Je kunt hier aanschuiven in verschillende restaurants. De buffetten zijn erg uitgebreid. Reviewer Hans verbleef hier twee weken, maar heeft geen enkele dag hetzelfde hoeven eten. Ook zijn er verschillende à la carte restaurants. Verder is de bediening in PALOMA Hotel top. Het personeel is vriendelijk en staat overal in het hotel voor je klaar.

Slapen doe je heerlijk in PALOMA Foresta Resort, want de bedden zijn groot en hebben een goed matras. De hotelkamer zelf is schoon en ruim. Je zit hier goed wanneer je houdt van een moderne en luxe kamer. Zelfs aan de details is gedacht volgens Jolanda: ‘Er stond een fles wijn en een fruitschaal met vers fruit op de salontafel.’ Verder heb je een ruim balkon, airconditioning en kun je zelf een kopje koffie of thee zetten.

Al vieren de meeste reviewers vakantie in PALOMA Hotel met hun partner, schrijven sommigen van jullie dat ook kinderen zich hier goed kunnen vermaken. Reviewer Nathamie verbleef hier al drie keer met haar kids. Ze schrijft dat het personeel hier heel vriendelijk is, ook voor kinderen. Er zijn twee zwembaden en bij een van de zwembaden vind je een glijbaan. De tuinen bieden natuurlijk ook genoeg ruimte om te spelen. Ook is er animatie die de hele dag door activiteiten organiseert.

Ligging

PALOMA Foresta Resort ligt direct aan het strand. Er staan ligbedden en parasols waar je gratis gebruik van kunt maken. Wil je een hele dag genieten op het strand in luxe? Jolanda deelt een tip: ‘Aan het strand hebben wij voor een aantal dagen een Cabana gehuurd en je werd daar de gehele dag bedient.’

Verder is het in de directe omgeving van dit hotel rustig. Wil je naar een grotere stad? Vertrek dan naar Kemer. Deze stad ligt op 15 kilometer afstand van PALOMA Hotel. Kemer is een voormalig vissersplaatsje en dat merk je nog steeds. De haven is een absolute hotspot die je niet mag overslaan. Verder kun je hier goed winkelen en eten. Welk souvenirtje neem jij mee naar huis?

Ben je ook enthousiast over dit hotel in de natuur? Let’s go!

458 reviews over Hotel PALOMA Foresta Resort

• 2019
    10Thomas24-10-2019

Topper

Mooi weer, goed gezelschap en professionele shows savonds

Mariya Gözaydın Guest Relations Manager, General Manager, 11-11-2019

Dear Topper, Thank you very much for choosing Paloma Foresta Resort. We appreciate all your kind words, and hope to welcome you again in Paloma Foresta Resort. Sİncerely yours,

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Lo24-10-2019

Exotisch

Het waren heerlijke temperaturen, ook in de ochtend eN avond . Het hotel heeft veel gezellige plaatsjes en het voelde niet overbevolkt aan. Er was animatie aan het zwembad en de shows savonds waren professioneel.

Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 11-11-2019

Dear Lo, On behalf of Paloma Foresta Resort I would like to thank you for choosing our Hotel. Thank yo for your review, we will be happy to welcome you again in Paloma Foresta Resort. Sincerely yours, Mariya Gözaydın GUest Relations Manager

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Lieske22-10-2019

Prima

Prima hotel, ruime kamers, goed eten en vriendelijke bediening

Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 11-11-2019

Dear Lieske, First of all I would like to thank you for choosing Paloma Foresta Resort. Thank you for sharing your experionce and your high grade. We will be happy to welcome you again in Paloma Foresta Resort.

Sincerely yours,

Mariya Gözaydın Guest Relations Manager

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Johannes Meier22-10-2019

Geweldig

Erg fijn hotel prachtig opgaand in de natuur. Ruime en fijne kamers, heel vriendelijk personeel en fantastisch eten en drinken. De ligging tussen Antalya en Kemer in bied je veel mogelijkheden om uitstapjes te maken.

Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 11-11-2019

Dear Johannes, On behalf of Paloma Foresta Resort I would like to thank you for choosing our hotel. Thank you very much for your high grade and kind words regarding our services. We will be happy to welcome you again in Paloma Foresta Resort. Sincerely yours, Mariya Gözaydın Guest Relations Manager

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Ellen20-10-2019

Mooi resort maar niet voor herhaling vatbaar.

Mooi resort in een prachtige en grote tuin. De kamers zijn groot en schitterend. Balkon wat klein. Goede bars en prima bediening. De stranttent is bijzonder leuk met een prachtig uitzicht. Strand en de grasvelden ernaast heerlijk. Het eten vonden wij tegenvallen. Groente en fruit volop, maar vlees en vis niet zo gevarieerd en klaargemaakt als wij gewend zijn. Uiteindelijk vaak gekozen voor brood, kaas, groente en fruit. De bediening is erg goed. De hygiene laat her en der wat te wensen over.

Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 11-11-2019

Dear Ellen, Thank you very much for choosing Paloma Foresta Resort and for sharing your experionce. We will be happy to welcome you again in Paloma Foresta Resort.

Sincerely yours, Mariya Gözaydın Guest Relations Manager

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 7Luc15-10-2019

Het hotel is minder dan drie jaar geleden

We zijn hier sinds maandag aangekomen. Ontvangst was zeer slecht heel onvriendelijk aan de receptie geen welkomstdrink gezien geen bagageservice bij aankomst toen onze taxi toekwam dus zelf onze bagage moeten binnen brengen. We zijn hier nu voor de 3de keer personeel nog steeds vriendelijk mooie tuin kamers stilaan aan renovatie toe. Veel russen en kledijcode word niet gerespecteerd voor het diner. Wel nog heel mooi weer deze periode..

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 6Dominic12-10-2019

Nie wieder

(vertaald vanuit het Duits naar Nederlands)

Zonder badschoenen kun je niet naar het strand De service is overbelast, je krijgt een drankje voor het avondeten dan komt er niemand Room service is erg slecht, afval wordt ondanks een klacht niet geleegd

Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 11-11-2019

Dear Dominic, On behalf of Paloma Foresta Resort I would like to thank you for choosing our Hotel. Your notes were passed to the hotel management. We will be happy to welcome you again in Paloma Hotels. Sincerely yours, Mariya Gözaydın Guest Relations Manager

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Koen24-09-2019

Renovatie nodig

Her en der merk je dat hier renovatie nodig is , Zwembad ladders en bar aan zwembad ,huisjes schilderen of beter onderhoud . Wel zeer mooie tuin . Eten is niet van hoogstaand niveau s’avonds we hebben al veel beter gehad i S’morgens was het ontbijt wel goed maar te weinig broodkeuze of te uitgedroogd brood

Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 01-10-2019

Dear Koen,

Thank you for choosing Paloma Foresta Resort Hotel for your holiday.

It would be a huge pleasure to welcome you again.

Best Regards,

Mariya Gözaydın

Guest Relations Manager

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Mieke17-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Het personeel is heel vriendelijk. De tuin, eigenlijk het park, is groot, heel goed onderhouden, overal voldoende ligstoelen in de tuin en aan de zwembaden en op het strand en de pier. 2x per dag werd er fruit rondgedeeld in de tuin. Het eten was lekker, zeker het sea food, heel vers! Kreeftjes werden ter plaatse gekookt!

Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 19-09-2019

Dear Mieke,

Thank you for choosing Paloma Foresta Resort Hotel for your holiday.

It would be a huge pleasure to welcome you again.

Best Regards,

Mariya Gözaydın

Guest Relations Manager

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Erwin12-09-2019

Zalig genieten

Heel mooie binnentuin. Vriendelijk personeel en een heel goede service. We hadden een fijne vakantie.

Paloma Foresta Guest Relations, General Manager, 16-09-2019

Dear Erwin,

Thank you for choosing Paloma Foresta Resort Hotel for your holiday. We also would like to thank you for your nice words about our staff and facilities. We will share them with our management happily. It would be a huge pleasure to welcome you again. Best Regards,

Mariya Gözaydın Guest Relations Manager

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking