Hotel PALOMA Foresta Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°19°
Hotel PALOMA Foresta Resort
9,4

Bij Paloma Foresta Resort & Spa heerst rust. Hier verblijf je in een ruime kamer met groot bed. Het eten is van uitstekende kwaliteit en er is voldoende keuze. Het personeel staat altijd voor je klaar en er is ook een speciale kidschef. Paloma Foresta Resort & Spa ligt middenin de natuur bij Kemer in Turkije.

We hebben een aantal aanbieders voor PALOMA Foresta Resort voor je op een rij gezet:

Contact

276 reviews over Hotel PALOMA Foresta Resort in het Nederlands

prijs/kwaliteit verhouding in orde maar geen 9,4.

fam. Van Gasse
20-5-2019

Mooi en rustig hotel met prachtige tuin maar toch een minpunt : het avondeten. Als je na 20 u. komt is een deel niet meer aanwezig en wat overblijft, is niet warm. Met 9,4/10 had ik er iets meer van verwacht. We zijn in betere hotels geweest met een mindere quotering. De themarestaurants, waarvan 3 betalend, zijn wel in orde.

Gereisd Met partner in mei 2019

Hemels

Tony Regnerus
19-5-2019

Mega geweldig hotel ! Het eten was subliem , voor ieder wat wils ! Allemaal verassingen zoals voor moederdag en aardbeien feest in het park ! Ben al in 10 verschillende hotels geweest in turkije , maar deze steekt er met vlag en wimpel boven uit ! Zeer netjes , goede bediening , schone kamer ! Lekker rustig hotel om je batterij weer op te laden ! Ligt in rustig dorpje maar naar kemer met de dolmus goed te doen ( 20 min) kortom een zeer goed hotel waar ik zeker weer naar toe zal gaan ! Het is gelukkig geen party hotel. . Maar een zeer goed georganiseerd establisiment! Ben blij dat we dit geboekt hadden ! Ga zo door paloma foresta

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 20-5-2019

Dear Tony Regnerus, Thank you for preferring Paloma Foresta Resort for your holiday. We also want to thank you for your nice words about our facilities. It will be a pleasure for us to welcome you again. Best regards,

Mariya Gözaydın Guest Relation Manager

Helemaal top fantastisch geweldig.

Mathijssen
18-5-2019

Fantastisch resort....alles op en top geregeld van aankomst tot vertrek. Bij aankomst hartelijk welkom geheten door managers en receptie met welkomst drankje We konden voor incheck eerst heerlijk lunchen. Daarna werden we naar onze moooe kamer gebracht. Kamers en heel complex waren zeer proper. Eten in diverse restaurants helemaal top. De bediening in bars bij zwembad en bij strand super. Je kunt er van alles qua drank krijgen. Ook heerlijke cocktails. Je junt er de hele dag door genieten van allerlei drankjes en snacks/gebakjes/fruit. Vele ligbedjes bij zwembaden , strand , tuin en op de steiger die in zee lopen. Er is n zeer mooie tuin aanwezig waar je heerlijk kunt wandelen. Aan strand div zitjes bij strandbar met geweldig uitzicht op zee. Vanuit resort mooie uitzichten op tuin en Taurus gebergte. Binnen alles prachtig en goed onderhouden. We hebben n fantastische vakantie gehad en van alle luxe genoten. Paloma Resort Grande Merci.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 20-5-2019

Dear Mathijssen, Thank you for choosing Paloma Foresta Resort for your holiday. We also want to thank you for your nice words about our hotel. They have made us very happy. We are looking forward to welcome you again. Best regards,

Mariya Gözaydın Guest Relation Manager

Neckermann

Super accommodatie,ruim opgezet,goed eten en luxe.

Crepin Waldrich
3-5-2019

De accommodatie bestaat uit het hotelgebouw met wat winkeltjes, groot buffet restaurant (gratis), oosters à la carte restaurant (bijbetaling), westers à la carte restaurant (gratis), lounge bar, dans/animatie bar (met mooi weer is deze dicht) en binnenzwembad. Op het ruim opgezet terrein met veel groen bevinden zich villa-gebouwtjes met wat ruimere kamers. Los Turks à la carte restaurant (gratis) en buitentheater. Bij de zee een lounge bar/restaurant à la carte visrestaurant (gratis) en een Mexicaans à la carte restaurant (bijbetaling). Er zijn 5 buitenzwembaden (2x relax , waarvan 1 dicht bij het hotel en 1 tussen de villa's / 3 algemeen, waarvan 1 groot met poolbar, 1 ondiep en 1 kleine tbv 3 waterglijbanen). Sport: basketbal, 6 tennis, voetbal, beachvolleybal en tafeltennis. Aan zee luxe strandcabins en ligbedden op strand en op 2 steigers. Het is eigenlijk een kiezelstrand waarop eind april zand wordt gestort. Rolstoelvriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 6-5-2019

Dear Crepin Waldrich, Thank you for choosing Paloma Foresta Resort for your holiday. We also want to thank you for your comment about our hotel. Because, our guests' thoughts are very important for us. We would like to welcome you here again. Kindly regards,

heel goed resort met vriendelijke mensen en bedien

w.g. ruts
25-4-2019

niet veel gewoom er heen gaan

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 30-4-2019

Dear W.G. RUTS, We thank you for choosing Paloma Foresta Resort for your holiday. We thank you also for your comment. We wish welcome you here again. Best regards,

Prijs / kwaliteit top.

Frans Van Den Houte
12-4-2019

Als reisleider van een groep van 75 tennissende deelnemers wil ik een oprechte dank je wel zeggen aan het voltallige Paloma Foresta Team voor de inzet om telkens de beste service aan de gast te bieden. Bellcaptain Ali , entertainment mgr Sedar , Kitchen chief Lady , everyone 👍 En de locatie van de tennisvelden middenin de mooie grote tuin is uniek.

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 17-4-2019

Dear Frans Van Den Houte,

Thank you all for choosing Paloma Foresta Resort for your stay. Your nice words about our staff and facilities have made us very pleased. Your words will be reported to the related departments. We would like to welcome you here again.

Kindly regards,

Mooi verblijf zoals het hoort in een Top 5* Hotel

Sabine en Patrick
26-3-2019

We zijn vaste gasten in dit mooi hotel en zijn nog elke keer verrast door de hoge kwaliteit van de diensten die hier terug te vinden is. Een tuin die zelden te zien is bij andere hotels - perfect onderhouden, groot en rustig. Vriendelijk staf die altijd klaar staat om je de beste bediening te geven (Merve, Aicha, Sertan en nog zoveel andere). En alles begint bij een verzorgd onthaal bij aankomst (de zeer behulpzaam Soner - de Belboy die je over alles informatie kan geven). Het onderhoud van de kamers is top en zeer verzorgd. Het eten is zeer goed en naast het buffet vorm zijn er nog meerdere "à la carte restaurants" die voldoende mogelijkeden bieden om dagelijks iets anders te gaan eten. Zelfs in maart kan je gebruik maken van een verwarmd zwembad (en onder toezicht). Wij danken iedereen bij Paloma Foresta voor hun vriendelijkheid en al hun goede zorgen en tot de volgende keer.

Gereisd Met partner in maart 2019
Paloma Foresta Guest Religions, General Manager, 17-4-2019

Dear Sabine and Patrick,

Thank you for interested in Paloma Foresta Resort for spending your holiday. We are very happy that you say such beautiful words about our staff and facilities because our guests' happiness means too much for us. Your words will be reported to the related departments. We are looking forward to welcome you again here.

Kindly regards,

Prima hotel

Philippe
17-12-2018

Een goed hotel , prijs kwaliteit , vriendelijk personeel, lekker eten , ruime kamers , kortom prima in orde ,

Gereisd Met vrienden in december 2018
Ayhan Ç., General Manager, 24-12-2018

Dear Mr. Philippe,

Sincerely,

Super hotel

Ivana
7-12-2018

In paloma foresta voelt het als thuis komen. Wanneer je binnen komt word je hartelijke ontvangen door het vriendelijke personeel. De hotel kamers zijn schoon en netjes. Het eten is van goede kwaliteit. Overdag zijn er leuke verschillende activiteiten te doen georganiseerd door het entertainment team voor ieder wat wils. Ik kom hier al jaren en de volgende vakantie staat alweer gepland. Paloma foresta see your soon!

Gereisd Met vrienden in december 2018
Guest Relations Team, General Manager, 18-12-2018

Beste Ivana,

Met vriendelijke groet, Travelled arkadaşlar de Aralık 2018, from Netherlands

heerlijke week

Remi
13-11-2018

Uitstekend hotel, eten meer dan prima overige faciliteiten goed tot zeer goed

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PALOMA Foresta Resort in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PALOMA Foresta Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.