Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa

Hotel
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag40°24°
Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa
9,1

Fenomenaal

Score uit 374 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,9
  • Service9,3
  • Prijs/kwaliteit9,2
  • Eten9,2
  • Kamers9,3
  • Kindvriendelijk9,2
  • Zwembad9,3
  • Hygiëne9,3
 

We hebben een aantal aanbieders voor PALOMA Foresta Resort & Spa voor je op een rij gezet:

4
Lavida Travel
Lavida Travel
5
Tjingo
Tjingo
Bekijk alle aanbieders

Reviews

374 reviews over Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
337
Goed: 7 - 8
18
Matig / voldoende: 5 - 7
12
Onvoldoende: 1 - 5
5

Datum review
Alle
Nederlands
 

5

Dommage!!

Kassouri
29-6-2018
  • Ligging7
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten2
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad5
  • Hygiëne6
 

Magnifique hôtel, les chambres et les extérieurs rien a dire.Mais piscine intérieur froid,hamam trop petit,la nourriture répétitive le pire c'est le service qui était très mauvais:dommage.

Guest Relations Manager, General Manager, 4-7-2018

Cher(ère) Kassouri,

Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Soyez informé que la piscine intérieure est chauffée jusqu’Avril. J’aimerez bien de noter que les portes de restaurants à la carte sont ouvertes à nos invités et vous pouvez y goûter les repas délicieux de la cuisine Mexicaine, Turque, Internationale, égéene et le restaurant Steakhouse. La satisfaction de nos clients est notre priorité, mais apparemment nous n'avons pas réussi cette fois-ci. Si vous nous donnez l'opportunité de regagner votre confiance, nous nous ferons un plaisir de vous offrir le meilleur dont nos clients se réjouissent chaque jour.

Sincèrement,

10

Çalışanlar çok profesyonel

Zinaida
20-6-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

Haziran ayında konakladık. Personel çok ilgiliydi. Yemekler çeşitli ve lezzetliydi. Odamız tertemizdi. Eğlence programları çok iyiydi.

9

Erg goede service, vriendelijk personeel.

Pauline
18-5-2018
  • Ligging8
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne10
 

Heerlijk hotel om een week te relaxen aan het strand en zwembad. Personeel is super vriendelijk.

Guest Relations Manager, General Manager, 24-5-2018

Beste Pauline,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,


We hebben een aantal aanbieders voor PALOMA Foresta Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1
Corendon
Corendon
2
Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
3
adotravel.nl
adotravel.nl
4
Lavida Travel
Lavida Travel
5
Tjingo
Tjingo
7
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
8
WTC.nl
WTC.nl
9
Suntip
Suntip
10
trivago
trivago
Bekijk alle aanbieders

10

Fantastische bestemming voor heel het gezin

Nathamie
19-4-2018
  • Ligging7
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad10
  • Hygiëne8
 

Gaan al 3 jaar op rij in de paasvakantie met de kinderen en het is telkens weer opnieuw zeer aangenaam. Zelden slecht weer en vooral zeer vriendelijke mensen! Vooral Aykul de front manager ☺️

Paloma Foresta Resort and SPA, General Manager, 26-4-2018

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

9

In één woord "Fantastisch".

Jolanda
7-3-2018
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne9
 

Heel mooi en vooral goed verzorgd hotel. Bij late aankomst kregen we bij het inchecken een lekker koud biertje, en ook hadden we de gelegenheid om nog even wat te eten. Kamer was heel mooi en niet onbelangrijk "Schoon". Er stond een fles wijn en een fruitschaal met vers fruit op de salon tafel.

Ontbijt was heel goed en zo ook de lunch en diner. Er waren diverse zwembaden, waarvan er een bar aanwezig was, om de dorst te lessen. Het hotel is zeker ook toegankelijk voor mensen in een rolstoel. Ligging is prima. Omgeven door natuur en aan een heerlijk strand. Aan het strand hebben wij voor een aantal dagen een Cabana gehuurd en je werd daar de gehele dag bedient. Echt een aanrader. Prijskwaliteit prima. Eten volop te krijgen en is prima. Hygiëne is ook prima. Zowel de kamer als alle andere openbare ruimtes werden goed schoon gehouden. Ik vind het hotel echt een aanrader.

Paloma Foresta Resort and SPA, General Manager, 26-4-2018

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

6

JAMAIS PLUS !!! 5* ????

Christelle
23-1-2018
  • Ligging8
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten5
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne2
 

Hôtel magnifique, bien situé (en dolmus, vous allez très rapidement à Kemer ou Antalya, ou ailleurs)...MAIS... accueil plutôt "inexistant" à l'arrivée, on était 5-6 touristes à parler le français dans tout le complexe (donc, on ne vous parle pas en français, mieux, on ne vous considère à peine). Les serveurs sont serviables, ils "soignent" les vacanciers qui donnent des pourboires et les Russes. La nourriture est HYPER REPETITIVE : énormément de "trucs" frits (morceaux de poulets, frites, etc.), de la viande marinée (toujours la même et resservie le plus possible afin de ne pas jeter : j'ai eu droit à une assiette de viande ne sentant pas le frais ! Beurk !). Pizza, pâtes, fromage (toujours le même, des morceaux tout secs resservis à chaque repas), BEAUCOUP de légumes (choux, céleris, carottes râpés, salades diverses, tomates), la soirée barbecue se résume à des petits "rochers" de foie TRES cuits. Le buffet de desserts : pâtisseries très écoeurantes, la glace est bonne, les fruits sont fades. Bref, surprenant pour un hôtel de cette classe. Les chambres, que dire ? Elles sont grandes. Vue sur la mer ? Oui, si vous êtes aux 4ème, 5ème étages. Sinon, vue sur le toit du lobby (avec ses fenêtres de toit bombées et des petites "cheminées") sur lequel on a placé du gazon en plastique. Nous avions de la "chance" : notre chambre disposait d'une porte fenêtre donnant sur un petit "jardin" (c'est à dire un "enclos" de 10 m² entouré et couvert de pelouse en plastique où sont installés 2 lits de piscine, une petite table et 2 chaises de jardin). On a trouvé ça chouette...jusqu'à ce qu'on décide d'aller sur cette terrasse ! Quelle horreur !!! Les lits, table, chaises, "gazon", bref TOUT est couvert de déjections d'oiseaux ! C'est dégoûtant !!! La salle de bain n'était pas faite à notre arrivée, elle n'a d'ailleurs pas été faite tous les jours... Hygiène douteuse. Le top:le dernier jour, nous rangeons notre chambre, refaisons le lit (ce que nous faisions chaque jour) et que voit-on ??? Une énorme tache de sang séché (elle faisait une cinquantaine de cm de diamètre) au bout de notre drap de lit !!!! La totale !!! Les couloirs "puent" la cigarette, les enfants (russes pour la plupart, l'hôtel est rempli de vacanciers de l'Est qui sont impolis, sans gêne, désagréables...mais dépensiers. Intéressant pour les hôteliers...) courent partout et transforment les couloirs en salle de jeux ! Il est interdit de fumer dans le complexe (il existe quelques "fumoirs" un peu partout dans le jardin) mais on fume PARTOUT et on ne dit rien (à la piscine, sur les terrasses, dans le lobby). Il est demandé d'être habillé correctement pour le repas du soir:on remarque certains vacanciers qui font l'effort de porter une jolie tenue mais les 3/4 se présentent au buffet en tongs, shorts, t-shirts (style "marcels"). Les animations (en journée et en soirée) sont TRÈS légères (concours de fléchettes 2 x/jour, aquabike 2 x/jour, aquagym 1 ou 2 x/ jour. Nous n'avons rien vu d'autres, pourtant on en a fait des tours de "resort" et le soir, si le spectacle est assuré par l'équipe de l'hôtel, c'est assez "catastrophique" (vannes à 3 sous, on ne parle pas le français). Il suffisait de voir le nombre de vacanciers quittant l'amphithéâtre (aux coussins trempés et dégueulasses - gaffe aux belles tenues, jupes et pantalons clairs) tout au long de l' "animation" pour comprendre que la qualité n'y était pas. Par contre, sous le "tipi", un groupe animait la soirée : c'était super chouette ! Préférez cela aux "spectacles". Attention aux arnaques : les boutiques de l'hôtel vendent TRES cher leurs marchandises (soi-disant de marque). Attention aux excursions proposées par les représentants des TO sur place : avant d'aller visiter ce que vous avez choisi de voir, on vous dépose dans des "usines à bijoux" (de mauvaise qualité) où les vendeurs font TOUT pour fourguer leur camelote hors de prix ! JAMAIS PLUS ! Un vacancier nous a dit que c'était le pire "Paloma" ! Plage sale !


Advertentie
2017
9

Good resort

Adem Ozdemir
28-10-2017
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne6
 

I will translate my other review to English. It will be a bit shorter and more to the point, but you will know what we did and what our review is.

We went here with 2 toddlers. They had a fantastic time here.

Room

The room was very big. The minibar was free for us, because we don’t drink any alcoholic drinks. I don’t know if alcoholic drinks are charged. They fill the minibar everyday.

We had two bathrooms, two toilets, two tv’s and extra beds for the children.

Our room had no view. The only thing we saw was a wall of the hotel and other rooms. This was a bit boring with toddlers. Toddlers tend to sleep in the afternoon, so you want to sit on the balcony or check the tv. The channels on the tv are there just to give a sound on the background, nothing to watch there. The balcony wasn’t a place to go too, so we tried to internet, but the wifi is very weak. The floor wasn’t really cleaned. And there wasn’t much information about what the do outside or in the hotel. There can be more information, about Turkey and Turkish culture.

Activities with toddlers

Many activities, but we couldn’t use all of them. This is because of the children. You can’t go out when two small children are sleeping in the room. Small children need you and we need them. There were many activities for children, pizza baking, kids club, midget golf running around etc. It would be nice if they had a play corner for children in the restaurant.

There are many activities and the kids weren’t bored at all. Outside of the resort you can go to Dinoworld, Goynuk Canyon or Kemer.

Food

Food is just fantastic. I really don’t understand the reactions about the food. We were here for 7 nights and we didn’t eat the same thing any of the nights. There are foodthemes like sea-food, Turkish night, international night etc. It changes in the main restaurant. If you don’t want to eat in the main restaurant, you can reserve in one of the other restaurants. Enough to eat here.

Staff

Staff was nice and helpful.

There is one thing I want to address here. The personal can be more strict towards people. I don’t understand this submissiveness. Why do I say this? We sat down at a table at the beach restaurant. The staff was talking with each other and one of them said to the other “I did prepare the table for other guest but they sit there and now I have to prepare it again.” I spoke with him and asked him why he didn’t tell us, we would go to another table. He told me that they couldn’t say anything to guests who sit down anywhere. Another thing I saw were some guests who ordered all kinds of food and just ate one bit of it and got away. Me and my wife got mad about this, but the staff throws it just away and doesn’t say anything to the guests. The hotel is good for the environment, but this is the environment too. You can’t let people behave like this. They have to tell more about the Turkish culture and about the being just a decent human being. Just tell them in a nice way and if they don’t behave, throw them out of the hotel.

Other activities

There are many more activities, but like I said we couldn’t use all of them because of the toddlers. Who had a great time there. You can tennis, play darts, football, swim, fitness, yoga etc etc etc. No problem there.

Would we go again?

Yes, it’s a really nice resort. We went here at the end of the season, but we liked it.

Tamer Dolanay, General Manager, 27-11-2017

Dear Adem Ö

Thank you for taking the time to review your recent stay at the Renaissance Antalya Beach Resort & Spa.

As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that this was an isolated issue that is corrected moving forward.

Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Antalya.

Best Regards,

Tamer Dolanay

General Manager

9

Leuke vakantie gehad

Adem Özdemir
28-10-2017
  • Ligging7
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne6
 

Wij waren hier met 2 jonge kinderen (jongen van 3 jaar en meisje van 1 jaar). Ze hebben hier een fantastische tijd gehad.

Kamer

Kamer was bijzonder groot. We grapten al dat het groter was dan ons allereerste appartementje. Twee badkamers met twee wc's, groot bed en extra bedden voor de kids, een eettafel, klein balkon en twee tv's. Minibar werd dagelijks bijgevuld en wij konden hier gratis gebruik van maken (noot: wij drinken geen alcohol. Ik weet niet of alcoholische dranken ook gratis zijn).

Minpuntje hier was, dat we een kamer hadden gekregen met uitzicht op het gebouw voor ons. Met kleine kinderen is dit bijzonder saai. TV zenders en internet zijn ook niet denderend dus het was even afzien tot de kids weer wakker waren. De kids slapen nog wel eens in de middag en dan zit je op het balkon naar een gebouw te kijken. Verder werd de vloer niet echt schoongemaakt.

Activiteiten met kids

Veel activiteiten, maar helaas konden wij niet overal gebruik van maken. Daar kunnen zij niks aan doen. Kleine kinderen kosten tijd. Wel waren er leuke activiteiten voor kleine kinderen. Pizza bakken, kids club en midget golf, rondrennen etc. Het was ook leuk geweest als er een speelhoek ofzo. was in het restaurant, maar goed, je kan niet alles hebben. Er is echt genoeg te doen, omdat wij niet van alles gebruik konden maken begonnen we na 4 dagen wel te kijken of er wat te doen was buiten het resort. De kids waren lang nog niet uitgekeken op het resort, maar goed je wil zelf ook wat. Dus we zijn naar de Göynük kanyon gegaan. Dit was super leuk en het is heel dichtbij. Daarna hebben we nog een dagje Kemer gedaan. Kemer was wel leuk, maar niet heel speciaal. Gewoon een toeristische stad. Laatste dag gingen we nog naar Dinoworld. Leuk voor kleine kinderen, je kan er een uurtje tot anderhalf uur doorbrengen, dan heb je het ook echt wel gezien.

Eten

Eten is gewoon goed. Snap ook de reacties niet. Het eten is zeer gevarieerd. Wij zijn er 7 dagen gebleven en niet een dag hebben we hetzelfde gegeten. Er zijn ook thema-avonden; seafood, turkish food en international night etc. Daarnaast kan je nog reserveren voor allerlei restaurants op het resort.

Personeel

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik ben zelf niet goed met het geven van fooi en had af en toe het gevoel dat ze het wel verwachten.

Ik heb wel een aantal eigenaardigheden gehoord en gezien. Wij gingen bij het strand zitten op een plek. Ik hoorde het personeel praten over dat ze onze plek hadden klaargemaakt voor andere bezoekers, maar ze zeiden niks tegen ons. Dus sprak ik de ober aan waarom ze ons niks hebben gezegd, dan gingen we gewoon ergens anders zitten. "ja we zeggen niks als mensen ergens al zitten." en we hebben ook meegemaakt dat bezoekers super veel eten hebben besteld en na een hap alles lieten staan. Werden hier kokend heet van. Hierover mag het personeel best mensen aanspreken. Dit gaat nergens over. Men moet ook beseffen dat ze in een land op vakantie zijn waar sommige mensen het niet zo breed hebben. Deze mensen mogen van mij het park uitgezet worden. Ik snap ook wel dat het niet kan, maar iets minder onderdanigheid mag best wel. Gewoon mensen aanspreken.

Andere activiteiten

Wij hebben hier niet veel gebruik van kunnen maken, maar je kan gewoon flaneren over het park, tennissen, zwemmen, rondje rennen om het park, indoor zwemmen, fitnessen of meedoen aan de ingeroosterde activiteiten zoals voetballen, basketballen, darten etc. etc. genoeg te doen dus.

Tamer Dolanay, General Manager, 27-11-2017

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen voor een review te schrijven over uwe recente vakantie in Renaissance Antalya Beach Resort & Spa.

We zorgen er steeds voor dat onze gasten een onvergetelijke vakantie doorbrengen in ons Resort, maar helaas zijn we tijdens jullie verblijf er niet in geslaagd om aan dat doel te voldoen. Daarom bieden zij u onze oprechte excuses aan. We hebben uw feedback aan het management van ons hotel meegedeeld zodat we ervoor kunnen zorgen dat hetzelfde problem zich niet herhaalt in de toekomst.

Graag zouden we u nogmaals willen verwelkomen in Renaissance Antalya Beach Resort & Spa wanneer uw volgende vakantie u terugbrengt naar het zonnige Antalya.

Met vriendelijke groeten,

Tamer DOLONAY

General Manager

4

Niet meer!

Anoniem
1-10-2017
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten6
  • Kamers5
  • Zwembad8
  • Hygiëne2
 

Personeel is alleen vriendelijk voor tip en geld wisselen. Vooral receptie onaardig en guest relations. Eten is eentonig en niet speciaal. Hotel mist goede koffie! Geen 5*

Kamers meubilair zwaar beschadigd.

Tamer Dolanay, General Manager, 3-10-2017

Geachte anoniem,

Hartelijk bedankt voor jullie review. Jullie mening is uiterst belangrijk voor ons Resort.

Het is een grote eer om te horen dat jullie een fantastische vakantie bij ons doorgebracht hebben.

Graag willen wij jullie opnieuw in ons Resort verwelkomen wanneer uw volgende vakantie u terugbrengt naar Antalya.

Met vriendelijke groeten,

9

Super

M&I
29-9-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad8
  • Hygiëne9
 

Perfect hotel om volledig tot rust te komen. Proper, grote kamers, vriendelijk personeel en veel en heel lekker eten. Ook voor ons kleintje van 1,5 jaar was dit een supervakantie. Zeker een aanrader!

Tamer Dolanay, General Manager, 3-10-2017

Geachte Mgiesberts,

Hartelijk bedankt voor jullie review. Jullie mening is uiterst belangrijk voor ons Resort.

Het is een grote eer om te horen dat jullie een fantastische vakantie bij ons doorgebracht hebben.

Graag willen wij jullie opnieuw in ons Resort verwelkomen wanneer uw volgende vakantie u terugbrengt naar Antalya.

Met vriendelijke groeten,


We hebben een aantal aanbieders voor PALOMA Foresta Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1
Corendon
Corendon
2
Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
3
adotravel.nl
adotravel.nl
4
Lavida Travel
Lavida Travel
5
Tjingo
Tjingo
7
Mimosa Reizen
Mimosa Reizen
8
WTC.nl
WTC.nl
9
Suntip
Suntip
10
trivago
trivago
Bekijk alle aanbieders

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa scoort een 9.14 uit 10 op basis van 374 reviews.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie