Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°15°
Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor PALOMA Foresta Resort & Spa voor je op een rij gezet:

253 reviews over Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa in het Nederlands

Fantastische bestemming voor heel het gezin

Nathamie, 19-4-2018

Gaan al 3 jaar op rij in de paasvakantie met de kinderen en het is telkens weer opnieuw zeer aangenaam. Zelden slecht weer en vooral zeer vriendelijke mensen! Vooral Aykul de front manager ☺️

In één woord "Fantastisch".

Jolanda, 7-3-2018

Heel mooi en vooral goed verzorgd hotel. Bij late aankomst kregen we bij het inchecken een lekker koud biertje, en ook hadden we de gelegenheid om nog even wat te eten. Kamer was heel mooi en niet onbelangrijk "Schoon". Er stond een fles wijn en een fruitschaal met vers fruit op de salon tafel.

Ontbijt was heel goed en zo ook de lunch en diner. Er waren diverse zwembaden, waarvan er een bar aanwezig was, om de dorst te lessen. Het hotel is zeker ook toegankelijk voor mensen in een rolstoel. Ligging is prima. Omgeven door natuur en aan een heerlijk strand. Aan het strand hebben wij voor een aantal dagen een Cabana gehuurd en je werd daar de gehele dag bedient. Echt een aanrader. Prijskwaliteit prima. Eten volop te krijgen en is prima. Hygiëne is ook prima. Zowel de kamer als alle andere openbare ruimtes werden goed schoon gehouden. Ik vind het hotel echt een aanrader.

Leuke vakantie gehad

Adem Özdemir, 28-10-2017

Wij waren hier met 2 jonge kinderen (jongen van 3 jaar en meisje van 1 jaar). Ze hebben hier een fantastische tijd gehad.

Kamer

Kamer was bijzonder groot. We grapten al dat het groter was dan ons allereerste appartementje. Twee badkamers met twee wc's, groot bed en extra bedden voor de kids, een eettafel, klein balkon en twee tv's. Minibar werd dagelijks bijgevuld en wij konden hier gratis gebruik van maken (noot: wij drinken geen alcohol. Ik weet niet of alcoholische dranken ook gratis zijn).

Minpuntje hier was, dat we een kamer hadden gekregen met uitzicht op het gebouw voor ons. Met kleine kinderen is dit bijzonder saai. TV zenders en internet zijn ook niet denderend dus het was even afzien tot de kids weer wakker waren. De kids slapen nog wel eens in de middag en dan zit je op het balkon naar een gebouw te kijken. Verder werd de vloer niet echt schoongemaakt.

Activiteiten met kids

Veel activiteiten, maar helaas konden wij niet overal gebruik van maken. Daar kunnen zij niks aan doen. Kleine kinderen kosten tijd. Wel waren er leuke activiteiten voor kleine kinderen. Pizza bakken, kids club en midget golf, rondrennen etc. Het was ook leuk geweest als er een speelhoek ofzo. was in het restaurant, maar goed, je kan niet alles hebben. Er is echt genoeg te doen, omdat wij niet van alles gebruik konden maken begonnen we na 4 dagen wel te kijken of er wat te doen was buiten het resort. De kids waren lang nog niet uitgekeken op het resort, maar goed je wil zelf ook wat. Dus we zijn naar de Göynük kanyon gegaan. Dit was super leuk en het is heel dichtbij. Daarna hebben we nog een dagje Kemer gedaan. Kemer was wel leuk, maar niet heel speciaal. Gewoon een toeristische stad. Laatste dag gingen we nog naar Dinoworld. Leuk voor kleine kinderen, je kan er een uurtje tot anderhalf uur doorbrengen, dan heb je het ook echt wel gezien.

Eten

Eten is gewoon goed. Snap ook de reacties niet. Het eten is zeer gevarieerd. Wij zijn er 7 dagen gebleven en niet een dag hebben we hetzelfde gegeten. Er zijn ook thema-avonden; seafood, turkish food en international night etc. Daarnaast kan je nog reserveren voor allerlei restaurants op het resort.

Personeel

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik ben zelf niet goed met het geven van fooi en had af en toe het gevoel dat ze het wel verwachten.

Ik heb wel een aantal eigenaardigheden gehoord en gezien. Wij gingen bij het strand zitten op een plek. Ik hoorde het personeel praten over dat ze onze plek hadden klaargemaakt voor andere bezoekers, maar ze zeiden niks tegen ons. Dus sprak ik de ober aan waarom ze ons niks hebben gezegd, dan gingen we gewoon ergens anders zitten. "ja we zeggen niks als mensen ergens al zitten." en we hebben ook meegemaakt dat bezoekers super veel eten hebben besteld en na een hap alles lieten staan. Werden hier kokend heet van. Hierover mag het personeel best mensen aanspreken. Dit gaat nergens over. Men moet ook beseffen dat ze in een land op vakantie zijn waar sommige mensen het niet zo breed hebben. Deze mensen mogen van mij het park uitgezet worden. Ik snap ook wel dat het niet kan, maar iets minder onderdanigheid mag best wel. Gewoon mensen aanspreken.

Andere activiteiten

Wij hebben hier niet veel gebruik van kunnen maken, maar je kan gewoon flaneren over het park, tennissen, zwemmen, rondje rennen om het park, indoor zwemmen, fitnessen of meedoen aan de ingeroosterde activiteiten zoals voetballen, basketballen, darten etc. etc. genoeg te doen dus.

Tamer Dolanay, General Manager, 27-11-2017

Hartelijk bedankt om de tijd te nemen voor een review te schrijven over uwe recente vakantie in Renaissance Antalya Beach Resort & Spa.

We zorgen er steeds voor dat onze gasten een onvergetelijke vakantie doorbrengen in ons Resort, maar helaas zijn we tijdens jullie verblijf er niet in geslaagd om aan dat doel te voldoen. Daarom bieden zij u onze oprechte excuses aan. We hebben uw feedback aan het management van ons hotel meegedeeld zodat we ervoor kunnen zorgen dat hetzelfde problem zich niet herhaalt in de toekomst.

Graag zouden we u nogmaals willen verwelkomen in Renaissance Antalya Beach Resort & Spa wanneer uw volgende vakantie u terugbrengt naar het zonnige Antalya.

Tamer DOLONAY

General Manager

Niet meer!

Anoniem, 1-10-2017

Personeel is alleen vriendelijk voor tip en geld wisselen. Vooral receptie onaardig en guest relations. Eten is eentonig en niet speciaal. Hotel mist goede koffie! Geen 5*

Kamers meubilair zwaar beschadigd.

Geachte anoniem,

Hartelijk bedankt voor jullie review. Jullie mening is uiterst belangrijk voor ons Resort.

Het is een grote eer om te horen dat jullie een fantastische vakantie bij ons doorgebracht hebben.

Graag willen wij jullie opnieuw in ons Resort verwelkomen wanneer uw volgende vakantie u terugbrengt naar Antalya.

Super

M&I, 29-9-2017

Perfect hotel om volledig tot rust te komen. Proper, grote kamers, vriendelijk personeel en veel en heel lekker eten. Ook voor ons kleintje van 1,5 jaar was dit een supervakantie. Zeker een aanrader!

Perfect!

De Cock, 25-9-2017

Ideale rustvakantie in een prachtig resort met alles erop en eraan.

Met vriendelijke groeten,

Super hotel met heerlijk eten

Lizette, 18-9-2017

Grote kamer met ruime badkamer en genoeg opbergruimte voor kleding/make-up spullen. Via een parkachtige tuin loop je naar het strand, met genoeg ligbedden, een bar, loungegedeelte en eetgelegenheid. In het restaurant ontzettend veel en verschillende gerechten/fruit/gebak/kaas/enz. Bediening allemaal super aardig. Kortom een aanrader. Kindvriendelijkheid en zwembad kan ik niet beoordelen, omdat we geen kinderen meehadden en geen gebruik hebben gemaakt van het zwembad.

Als enig minpuntje vonden wij de kleine balkon (ca. 1x1 meter).

Tamer Dolanay, General Manager, 21-9-2017

geweldig

Greet, 12-9-2017

Personeel is erg vriendelijk behulpzaam en er zijn enkele diamantjes die daar werken.

Kamer is proper. Tuin is geweldig alleen spijtig dat de kruiden zo overwoekerd zijn door o.a. gras.

Eten vrij eentonig.

Toiletten aan zwembad niet altijd even proper.

Tamer Dolanay, General Manager, 19-9-2017

Mooi hotel, kamer waardeloos

van den Berg, 8-9-2017

Vandaag aangekomen.

Vooralsnog weinig te klagen over het hotel, ziet er allemaal keurig uit, echter konden we dat ook maar van onze invalide kamer zeggen.

Een gezond stel in een invalide plaatsen die is aangepast op invalide mensen van kijkdag tot spiegel tot douche (wij zijn beide niet groot maar kunnen niet fatsoenlijk douchen.

Tevens is alles aan elkaar geplakt van boekjes tot spiegel om hem op zijn plaats te houden.

Vragen naar een andere kamer ook omdat er twee losse bedden in staan resulteert in arrogant antwoord dat het hotel vol zit!

Tamer Dolanay, General Manager, 12-9-2017

Een hotel met klasse

Marianne, 20-6-2017

het hotel is stijlvol en heeft een prachtige tuin. Het eten is heerlijk, de a la carte restaurants super. Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op de zee, prachtig. Vriendelijk en behulpzaam personeel en het management doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Dank je wel aan iedereen die onze vakantie zo gezellig heeft gemaakt, speciaal Mr. Tamer en Ahu, Aykull, Uhmut, Burcha en natuurlijk onze vriend Murat
Tamer Dolanay, General Manager, 24-7-2017

Met vriendelijke groeten,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel PALOMA Foresta Resort & Spa scoort een 9.17 uit 10 op basis van 371 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: