Hotel Nirvana Mediterranean Excellence

Hotel Nirvana Mediterranean Excellence

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 689p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Ultra all inclusive
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

55 reviews over Hotel Nirvana Mediterranean Excellence

• 2019
    10Hanneke30-04-2019

In 1 woord: G e w e l d i g.

Heerlijk eten, super service, mooi groen resort, een aanrader!

Nirvana Lagoon Luxury Hotel Managment, General Manager, 25-07-2019

Dear Hanneke,

Would like to say a big thanks to you for choosing Nirvana Lagoon Luxury for your holiday and for sharing your positive impressions on Zoover.

We are certainly looking to welcome you back at Nirvana Lagoon Luxury in the nearest time.

Nirvana Lagoon Luxury Hotel Managment

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    7Nikki10-11-2018

Teleurstellend

Na de reviews op internet enorm enthousiast geworden. Veel personeel spreekt niet goed Engels, sommige zelfs helemaal niet. Resort is heel mooi, ruim en groen opgeset. Helaas waren de kamers waren niet schoon en werden ook zeker niet goed schoongemaakt. De bedden waren enorm hard waardoor het gehele gezelschap met rugklachten naar huis ging ondanks de top masseur/fysio. Helaas was er maar in 1 zwembad beschikbaar voor geen VIP's en dat was ook nog eens een zout water zwembad die heel erg koud was. Eten was wel heel erg goed en elke dag weer anders en enorm uitgebreid. Het 24 uurs restaurant viel erg tegen, hele slechte service en gerechten waren niet top. Al met al een prachtig resort met mooie kamers maar het slechte personeel maakt de ervaring erg slecht.

Nirvana Lagoon Luxury Hotel Managment, General Manager, 25-07-2019

Dear Nikki,

First of all, we thank you for choosing us and taking your time to review your stay with details. Your evaluations are very important for us in terms of improving and developing our hotel, assessing our personnel accurately, analyse whether our quality-focused understanding of service adapted for our valuable guests has been implemented and adding value to our facilities. All the issues you have mentioned will be evaluated carefully and the necessary precautions will be taken as soon as possible.

We are looking forward to seeing you here and promise to pay a special attention for you.

Your Sincerely,

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Fusun04-10-2018

Verwennerij

We waren erg moe van t reizen dus wilden snel naar onze kamer en dat was zeker geen probleem want de check in ging erg aangenaam en snel. Veelvoud zo vriendelijk en brachten ons met een golfkarretje naar onze kamer. Super comfortabel kamer die erg modern uitzag en super schoon! Bediening service is geweldig, barmannen super snel en vriendelijk. Entertainment doet zijn best om je een leuke avond te bezorgen en hebben pro shows! Guest relations is er voor als je vragen hebt, dank je Bayram voor al je hulp. Bungalow aan de pier gehuurd waar je ook nogeens bediend wordt door oa door Semih, hij is de man voor pina coladas!!! Kortom een geweldig team die ervoor zorgt dat je n onvergetelijk vakantie beleefd. We komen volgend jaar zeker terug.

Nirvana Lagoon Luxury Hotel Management, General Manager, 25-07-2019

Dear Fusun,

It is a big proud for us to know that our service and staff met your expectations and you spent memorable holiday with us. Thank you for wonderful compliments about our staff members.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Indy21-08-2018

Geweldige vakantie gehad!

Prachtig parkachtig hotel in een schitterende omgeving die beter en uitgebreider is dan de beste 5 sterren hotels op de Lara strip. De verwende vakantie komt hier volledig aan zn trekken. Bv..hele dag champagne, sushi, magnums, ijssalon, alle bekende merken drank, prachtig aquapark, bediening bij t zwembad. Zéér uitgebreid aanbod bij ontbijt lunch en diner. (Bruin)brood sochtends ook zéér goed...veel keuze. Veel bars op t hele resort. Restaurant bij aquapark ook super, waar je van de kaart besteld en alles vers word gemaakt..geen gaarbak eten. Elke dag een fruitkraam bij t zwembad met kok die een fruitsalade voor je maakt. Schoon strand met weinig kiezels Minpunten..geen Nederlanders, dus geen praatje..allemaal oost-blokkers, maar geen last van gehad,geen aso gedrag en geen borden vol. Zwembad met zeewater. Betalen voor a-la carte..beetje jammer en vreemd op dit nivo..kosten 10 euro pp per keer. Buiten t hotel is weinig, Kemer is mooi!

Nirvana Lagoon Luxury Hotel Management, General Manager, 25-07-2019

Dear Indy,

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Fam. Vollebregt26-05-2018

Heerlijke vakantie, mooi resort. Wel veel Russen.

Nirvana Lagoon is een erg luxe en overzichtelijk resort. Vriendelijk en hard werkend personeel. Het eten was erg goed (veel keuze). Aquapark is erg leuk, vooral voor wat oudere kinderen (sommige glijbanen zijn vanaf 10 jaar). Een speciaal compliment voor de leuke kidsclub. Zij maken er echt een feestje van voor de kinderen van alle leeftijden. Deze kidsclub bevindt zich in een eigen gebouw midden op het terrein. Verder zijn er diverse zwembaden op het resort en kan je ook nog kiezen voor het strand. Rond mei was er voldoende plek overal. Het is overigens wel een resort waar voornamelijk mensen uit Rusland en omstreken komen. Op zich geen last van gehad, maar het aantal West-Europeanen is beperkt. De kamer was erg mooi (wij verbleven in het hoofdgebouw) We kregen bij aankomst gratis een upgrade naar een familiekamer. Dat was een leuke start!

Erdoğan TURAN, General Manager, 05-06-2018

Dear Family Vollebregt,

Thank you for sharing such a wonderful review. We are proud of our achievements in quality, service and hospitality, but the best reward for us is the appreciation from our guests, so it is an honor for us that you found our hotel a truly excellent place to stay. We want to note that our hotel is international and absolutely every guest is important to us equally. We certainly look forward to the opportunity to welcome you back to enjoy the true Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa experience for the next time.

Best Regards, Erdoğan TURAN General Manager

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Vendelien07-05-2018

Wat een prachtig resort. Je wordt met een golfkarretje naar je appartement gebracht, heel decadent 😉. De kamer was super, ruim en een mooie grote en schone badkamer. Koelkastje was iedere dag goed gevuld! Het hele resort is mooi opgezet, prachtige tuinen. Mooi zwembad en pal aan het strand. Helaas wel een kiezelstrand... het eten is goed en veelzijdig. Wel veel russen, maar weinig last van gehad.

General Manager, General Manager, 22-05-2018

Dear Vendelien,

Thank you for sharing such a wonderful review. We appreciate your feedback and would like to thank you for taking the time to share your review. We are proud of our achievements in quality, service and hospitality, but the best reward for us is the appreciation from our guests, so it is an honor for us that you found our hotel a truly excellent place to stay. We certainly look forward to the opportunity to welcome you back to enjoy the true Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa experience for the next time.

Best Regards, Erdoğan TURAN General Manager

Gereisd met partner in mei 2016

• Oude reviews

10Jeroen S26-02-2017

Super

Top hotel, welke vele hotels overtreft aan Lara Beach in Antalya. Redenen: * top glijbanen, 13 stuks en zeer lang allemaal; * top qua drank; alle topmerken inclusief haast onbeperkt Magnums eten * elke ochtend beginnen met champagne en verder gaan bij het zwembad, dat kan hier :) * doordat het onze trouwvakantie was kregen we gratis een upgrade met direct uitzicht op zee; * een gratis luxe tas per verblijf per kamer. Ik vroeg er twee en die kreeg ik dus ook; * vroeg in het seizoen mochten we a la Carte bestellen, niet verkeerd met bijv. Carpaccio; * zin in onbeperkt kreeft, garnalen? Dat kan hier * Animatie top! * heerlijk hotel om rond te wandelen; vele bomen en voelt als een vakantiedorp.

Overweeg weer om te gaan in 2017 en doe dat zelden vanwege variatie (alleen Royal Wings 2x geweest)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Ronald Knipping26-08-2016

Prachtig hotel

Verbleven in een Garden Villa, prachtig gelegen aan de rand van een van de zwembaden met ook een eigen bar voor de ca. 8 aanwezige huisjes. Schoonmaak is zeer goed van huis evenals gehele park met prachtige natuur. Eten is vooral in a la carte restaurants prima, grote restaurant is voldoende keus echter wat matiger van smaak. Alle medewerkers erg vriendelijk punt van aandacht is dat niet alle medewerkers voldoende Engels spreken terwijl deze wel achter een bar of in de bediening werken. Aquaparkje met 13 glijbanen is helemaal top voor de kids, en er zijn volop zwembaden en mogelijkheden om in zee te zwemmen vanaf het strand of de pieren. Voor de jongere kinderen is er een groot animatie gedeelte aanwezig en ook elke avond is er wel wat te mbt optredens. Nadeel is de plaats Beldibi want hier is niet te beleven, onze huurauto heft uitkomst geboden want je bent zo in Kemer.

General Manager, General Manager, 29-08-2016

Dear Guest,

It was a great honour to welcome you here at Nirvana! We thank you for sparing your time to review your stay. Your appreciation to each section of hotel is the greatest reward for us. We promise to keep our standards in highest level.

We are looking forward to seeing you here again!

Yours Sincerely,

Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Management

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5Buck 15-05-2016

Mooi park, slechte service.

Mooi park, mooie omgeving, en mooie ruime kamers. Wij zitten hier nu sins afgelopen vrijdag 3 dagen. Bij aankomst in de kamer stonden er gebruikte en half volle flesjes shapoo en douchgels in de badkamer. Ook de wc was niet schoon. Verder zag alles er prima uit. Na de volgende morgen gingen we er vanuit dat bij de schoonmaak sochtens er nieuwe flesjes neergezet zouden worden en de wc schoon gemaakt was. Helaas was dit niet het geval. Alleen hadden ze even de bedden opgemaakt, en de handoeken die we gebruikt hadden en op de grond lagen, zijn nat opgevouwen en terug gelegd in het badkamer meubel. Hierover hebben we even een melding gemaakt bij de manager, die ging gelijk bellen en zorgen dat dit geregeld zou worden. Oke prima ! Geen probleem verder. Vervolgens heel de dag niemand langs geweest. Om 14.uur hadden we de volgende dag met de reisbegeleider van touroperator een welkomst borrel. Dit bij hem neer gelegd waarop hij gelijk actie ondernam. Maar helaas, vandaag is het zondag en nog steeds een zooitje. In middels hebben we zelf schone handoeken ed. van een karretje ergens anders op het park gezocht, en gaan we er verder niet mee zitten. Maar wel heel slecht voor een 5 sterren hotel. Bediening is wisselen, er zijn hele vriendelijke bedieners maar er zitten er tussen die er niet zo zin in hebben, een glas water uit de kraan geserveerd krijgen waar je de gloor smaak van proeft is ook niet echt acceptabel. Vlees is lekker, friet bijna altijd koud, en groente schalen ook. Het park zelfde en het strand en de 3 pieren ziet er allemaal super mooi uit ! Met een goed management zou het een fantastisch park kunnen worden.

Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Management, General Manager, 22-07-2016

Dear Guest, First of all we would like to thank you for sparing your valuable time to share your positive and negative thoughts. Your evaluations are very important for us in terms of improving and developing our hotel, assessing our personnel accurately, analyzing whether our quality-focused understanding of service adapted for our valuable guests has been implemented and adding value to our facilities.

We are sorry for the inconveniences you had during your stay regarding cleanliness and service. We would like to inform you that we make the necessary corrections and improvements constantly. If we have the pleasure of seeing you here again, we would like to give you a special attention.

Kind regards, Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Management

Gereisd met partner in mei 2016

• 6hans de groof13-08-2015

nooit meer

een vakantie fabriek zoals zoveel in Turkije eten was allemaal net niet,flauw weinig smaak doorgekookt en halffabrikaten wij zijn ziek geworden daar (middenoorontsteking) maar de arts daar op het park vaart daar wel bij 100 euro voor een receptje penicilline het is zeker niet het beste hotel waar wij in Turkije zijn geweest wij waren ook niet de enigste die ziek waren geworden hotel is erg op Russen georiënteerd wij waren afgegaan op de reviews van deze site maar ik vind ze erg optimistisch Jammer

Ali Balaban General Manager, General Manager, 20-08-2015

Dear j_degroof63,

Thank you for your feedback and for your opinion. We were sad to read, that some points, which you mentioned above did not let you enjoy your holiday to the fullest, however we hope that in the conversation with our General Manager afterwords at least you found some satisfying explanations to your issues.

We noticed all negative points and comments from you and as soon as possible we will take necessary actions.

Please note, it would be a great pleasure to see you here again.

Kind Regards,

Nirvana Lagoon Villas Suites & Spa Hotel Yönetimi

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Hotel Nirvana Mediterranean Excellence info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, < 25 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Japans, Mexicaans, Steaks, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking