Hotel Magic Sun ****

Matig

31 reviews over Hotel Magic Sun in het Nederlands

zeer slecht

rene klonne, 26-9-2011

wij hebben met ons tweeen even snel een reis geboekt naar magic sun de heen en terugreis liep perfect maar het hotel was superslecht, de eetruimte was smerig tafelkleedje`s werden niet vervangen dus smeer zat er 4-5 op, s`avonds om 19.00 was het bier al op en we waren de enige nl zat vol met russen en iraniers

Goed hotel.

ysband de JONG, 11-8-2011

Ik ben met mıjn vrıendın ın de magıc sun geweest en de beoordeelıng dıe ık las over 2007 ıs nıet juıst. Het ıs nu 2011 en dan ıs het veranderd.Wıj zıjn prıma ontvangen. De kamer ıs zeer goed. Er ıs erco en deze word elke dag gereınigd.Wij waren de enıge hollanders en dat was ook nog prettıg.Elke ochtend werden wıj zeer vrıendelıjk begroet. Wıj hoefden op een gegeven moment nıet ons drınken te halen,dat werd gebracht. Door een tegenvaller waren wij de sleutels kwijt.Dat werd de volgende ochtend opgelost.Omdat wıj niet precıes wısten waar de sleutels waren of wie ze had werd het slot van de deur vernieuwd en de kluis op onze kamer. Dıt natuurlijk tegen een kleıne vergoedıng. deze was op straat weg geraakt. Daarmee was ık snel geholpen. Om 0030 de sleutels weg,en 0700 was de safe open en om 0830 uur vernıeuwd. Het zwembad word elke avond gereinigd net als rond het hotel.Dıt hotel is wel goed.Nu ın ,11 heb İk geen klachten, tevreden.

Zeer slecht hotel. Alleen voor Russen!!!!

Shameeza, 31-7-2010

Dit hotel boekt over. 14dgn lang hebben we dit meegemaakt. Wij hebben ook uren moeten wachten op een kamer en met pijn en moeite kregen we voor 5pers een 3pers kamer, terwijl we voor 2 kamers betaald hebben. Slechte service!! Reisorganisatie is niet goed snik dat ze dit hotel aan nederlanders aanbieden. Boek liever bij een grote en bekende touroperator.

zijn in mei met de hele fam (6 pers

M Smits, 3-10-2007

zijn in mei met de hele fam (6 pers.) naar dit hotel geweest.Geen aanrader.!!!!!

Hotel was nog niet eens klaar, meeste beloofde faciliteiten waren er niet! of nog niet klaar.Het eten was erg slecht. Zijn nu al vanaf eind mei bezig om contact te krijgen om onze geschillen op te lossen. Eindeloze mailtjes,telefoontjes(degene die je hebben moet is er nooit) en brieven leveren tot nog toe niets op.

Net terug van magic sun leuk mooi hotel, heb voor dat we

ilonka en dineke, 2-9-2007

Net terug van magic sun leuk mooi hotel, heb voor dat we weggingen hier op zover dingen gelezen over ratten en vieze kamers en slecht eten enz nou daar zijn wij het echt niet mee eens je bent in een ander land en daar zal je je moeten aanpassen dus ook met het eten maar wanneer is een mens tevreden? het enige minpunt is het drinken aan het strand dat stelt echt niets voor en is warm door de zon. Maar het hotel was schoon hoor en de kamers ook netjes en schoon wij hebben niks te klagen gehad en gezellig moet je het toch zelf maken.De winkels in Beldibi zijn er ook genoeg en is leuk vertoeven voor de avond Kemer is weer groter en wat luxer aan winkels is ook leuk om te ondernemen een leuk park om er te wandelen voor mooie foto`s ligt 17km verderop met de dolmus goed te doen. In het hotel heerlijke hamam een massage en leuke mensen erg gelachen daar.Het animatieteam was echt leuk en deden genoeg.Het personeel was vriendelijk en werkten hard.Wij hebben het goed gehad dus zeker de moeite.

Beste mensen,

Lees aub alle opmerkingen goed door. Ik ga er alvast nooit meer heen. Ik kan me aansluiten bij alle negatieve opmerkingen die er gegeven zijn. En om kort te reageren op sommigen die spotten met Nederlanders en gierig zijn. U mag gerust weten dat ik voor 7 dagen 2.000 euro heb betaald voor 2 volwassenen en 1 kindje van 3 jaar. We zijn op 20/07 s'nachts om halft 2 toegekomen (dus eigenlijk al op 21/07 dan) en weer opgehaald aan het hotel 's nachts op 27/07 jl. (de nacht van 26/07 op 27/07) dus mevrouw of mijnheer, wij zijn daar dan in werkelijkheid 5 dagen geweest en ik vind 500,00 € per dag voor 2 volwassnen en 1 kind verschrikkelijk duur. Is dit dan klagen over een spotprijs??? En nee, ik ben geen Nederlander!!

Wij zijn in juni geweest en oke alles was nog niet helemaal klaar in het hotel(maar wat wil je voor zo'n spotprijs)Wij vonden het eten heerlijk echte authentieke turkse gerechten....

Maarja Nederlanders staan bekend om hun klagen, maar wel voor een koopje op de eerste rij en dan klagen!!!!

Nog een tip, als je rechts het hotel uitgaat kom je aan de rechterkant een klein barretje tegen "Hato bar" daar kan je heerlijke Efes biertjes drinken en waterpijp roken:-))

Beste reisvrienden,

Via via ben ik op deze site terecht gekomen en heb ik spijt dat deze site me niet vroeger bekend was dan hadden we zeker rekening gehouden met de commentaren.

Vuile badkamers, vuile toiletten, geen airco in hotel enkel op de kamers, glazen vuil in restaurant, zwembad niet proper (oorontstekingen kloppen vooral bij onze kinderen), Hotel ligt tussen een hoop puin met vuilbakken, containers en afval rond het hotel, véél zwerfkatten, niemand spreekt een andere taal dan Turks, personeel wordt afgejakkerd, maar zijn wel vriendelijk vooral voor kinderen, drankautomaten verschrikkelijk vuil, strand trekt op niets.... Kortom 3.000 euro verspeeld voor 3 volwassenen. Voor dat geld kan je ergens anders veel beter terecht. Ik neem zeker een raadsman onder de arm.

ben net terug van miijn vakantie in hotel rivero magic sun, voor dat ik mijn verhaal hier schrijf, heb ik alle ervaringen van gasten gelezen die er naar toe zijn geweest, met 1 woord zielig en erg overdreven. het hotel is erg goed vriendelijke personeel leuke animatie, schone kamers, het eten erg goed helemaal niks mis mee!!!! dus eigenlijk in 1 woord een geweldig hotel. zeker een aanrader mensen moeten niet meteen negatief gaan denken !!!!!!!!!!!

Staff chargijnig

Stacy, Kim en de kids, 21-8-2007

Staff chargijnig... kennen geen enkele taal behalve turks en russisch. Smiddags aankomen en een kamer ontvangen waar een bom is ontploft, en dan tot s'avonds laat moeten wachten dat eindelijk je kamer eens schoon is en klaar voor gebruik.

Eten smerig. Geen aanrader. Hotel direct gelegen tegen sloppenwoningen.

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Sun voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magic Sun in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magic Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Magic Sun scoort een 5.06 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: