Hotel Crystal Flora Beachstersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Flora Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

231 reviews over Hotel Crystal Flora Beach

• 7Chantal24-01-2020

Er zijn veel betere accommodaties

Voor 8 dagen is het ok. Gedeeltelijk vriendelijk personeel. Veel Russen en daar is het meestemeespersoneel personeel op ingespeeld. Zwembad en eten te koud wel veel keus. Ontbijt goed. Kamers en bed zijn klein en gedateerd maar alles is aanwezig wat je nodig hebt. De hygiëne laat hier en daar wel te wensen over. Strand is prima.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2019
    10Fuus15-10-2019

Zeker herhalingsvatbaar!

Je voelt je echt thuis in dit hotel. Het personeel is zo vriendelijk en behulpzaam dat ze je echt het gevoel geven alsof je al jaren hun komt bezoeken. De bellboys Fatih en Mustafa zijn n geweldig duo. Altijd glimlachen en groeten. Als ze door het hotel rijden met hun golf car en ze zien je staan zeggen ze hallo of als ze de tijd hebben zetten ze je af waar je moet zijn. Mijn vrienden vonden de Golfcar situatie net iets te geweldig dat ze canstant aan het lachen waren als ze n lift krijgen. Housekeep is netjes en allemaal erg vriendelijk. Het maakt niet uit hoe druk ze het hebben of hoe heet het is, ze blijven lachen en wensen je een fijne dag toe! F&B is geweldig en ook erg vriendelijk. Entertaiment team, super lief en word snel vrienden met ze. Vooral Erkan, Erol en Nesia. Ze hebben ons verblijf extra gezellig gemaakt. Als je relax en thuis gevoel vakantie wilt, is dit DE plek!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
    7Rob06-08-2018

Goede vakantie gehad, maar volgende keer een ander

Wij met 4en (2 oud. en 2kids 15 en 17 j). Familiekamer viel tegen, kleine kamer met kleine en harde bedden. Airco werkte wel goed. Het schoonmaken is super, zowel kamer als accomodatie. Het eten is overall vrij saai, elke dag hetzelfde en weinig wisselingen per dag. Het animatieteam is goed en de avond shows zijn boven gemiddeld. Het all inclusief format werkt prima, veel extra’s, maar de bediening is af en toe slecht. Overdag loopt het wel door, maar s’avond lopen er obers met oogklepen rond. Ook hier veel Russen en overige oost Europeanen. De zwembaden zijn prima met een redelijk nieuw glijbanen complex. De directe ligging aan zee is ook goed. Maar al met al vinden wij dit geen 5 sterren hotel, maar meer een 4 sterren hotel. De 5e ster zal wel met de glijbanen te maken hebben.

Kaan Varol, GENEL MÜDÜR, 29-09-2018

Sayın Mustafa Bey Crystal Flora Beach otelimize olan ilginize ve zaman ayırıp tatil deneyiminiz hakkındaki görüşlerinizi bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederiz. Siz ve sevdiklerinizi tekrardan aramızda görmekten mutluluk duyarız. Saygılarımızla

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Allegonda09-06-2018

Voor herhaling vatbaar

Het is een goed hotel met wat verouderde kamers maar heel schoon. Eten was echt fantastisch en een prachtige omgeving Wel is het hotel russisch georiënteerd. Waar wij echt totaal geen problemen mee hebben gehad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad en strand zijn prima en het gedeelte bij de glijbanen en speelparadijs voor de kleintjes wordt goed bewaakt. Het enigste is dat het hotel wat afgelegen ligt. Maar dat is voor ons geen probleem geweest. Er rijden busjes en taxi.s

Kaan Varol, GENEL MÜDÜR, 13-06-2018

Geachte gasten,

Nogmaals willen we u bedanken voor uw beoordeling en hopen u gauw hier te mogen verwelkomen en laten zien dat we aan uw punten aandacht hebben besteed.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Y. Gunther Mohr04-09-2016

Zeer mooi gelegen hotel, veel groen en bergen

Heeel mooi hotel. Prachtige ligging. Eten heel goed maar dat kwam vooral dat we bijna iedere avond a la carte hebben gegeten in alle 5 de a la carte restaurants. Italiaans,mexicaans,bbq,ottomaans en visrestaurant. Liggen allen heel mooi aan zee. Zeer aan te raden zijn de privé exotische huisjes op t pier voor € 36 per dag extra. Eigen koelkast in die huisjes en alles bestellen van eten tot drinken welke door n ober gehaald en gebracht worden. Je waant je de koning te rijk. Zeer luxe. Zeker doen ! Minpuntje waren de matrassen op de kinderkamer. Die waren veel te hard.

Kaan VAROL, GENEL MÜDÜR, 05-09-2016

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Lisa Bergenhenegouwen18-08-2016

Goede vakantie gehad!

Service en eten in dit hotel is erg goed! Persoonlijk vind ik de tweepersoonskamers met tweepersoonsbed redelijk aan de kleine kant maar ze zijn erg schoon. Zwembad is heel erg schoon en de zee met pieren zijn mooi! Hotel is goed onderhouden. Animationteam is gezellig en voeren de activiteiten goed uit.

Kaan Varol, GENEL MÜDÜR, 19-08-2016

Gereisd in augustus 2016

• 8Dam23-05-2016

Erg leuk, kleine slaapkamers

Leuk hotel. Animatieteam is goed en doen hun best. Ieder avond fantastische shows. De slaapkamers vallen tegen erg klein en zijn onhandig ingedeeld. Met een baby en een kinderwagen kregen wij een kamer boven (net een doolhof). Advies was om de kinderwagen dan maar buiten (beneden) te laten staan en dat zagen wij niet zitten. Onze kamer keek uit naar vuilnis en rommel en het babybedje had geen matras. Uiteindelijk sliepen we de eerste nacht met de baby in bed en na zeuren en klagen kregen wij een fatsoenlijke kamer met maar 3 traptreden. Dat viel dus mee. Ook kregen we een matrasje voor de baby. Personeel doet hun best. Ze rennen en vliegen voor hun bezoekers. Het hotel ligt achter een berg waardoor je vroeg schaduw hebt. Erg prettig met een kleine. 2 zwembaden prima gelegen. De balihuisjes zijn geweldig en ideaal met een baby.

Kaan VAROL, GENEL MÜDÜR, 25-05-2016

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9familie van Paassen25-10-2015

heerlijke vakantie

Onze kinderen hadden deze gezinsvakantie geregeld omdat wij 40 jaar getrouwd zijn. We konden dus niets van te voren opzoeken. We zijn heerlijk verrast door de gastvrijheid en de vriendelijkheid. Er was ruimte genoeg bij zwembad, activiteiten voldoende om aan mee te doen en we hebben genoeg keuzes gehad bij eten en drinken. De bedden zijn behoorlijk hard en vrij kort en onze schoonzoon had hierdoor last van zijn rug. De familiekamers zouden beter op de begane grond kunnen worden gesitueerd. Elke dag een heel gesjouw met een buggy en een kind van 2 jaar 3 trappen op en af. Voor ons ouders/ opa en oma was het prima. Alles klopte aan deze vakantie. Ook kregen we ongevraagd een leuke attentie van de manager, n.l een fles rode wijn met glazen en een leuke ingepakte fruitmand met bordjes en bestek. Hartelijk dank voor jullie inzet en goede zorg.

Kaan Varol, GENEL MÜDÜR, 30-10-2015

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

• 6pensionada20-10-2015

zeer matig

Het hotel is aan de oudere kant maar het park ziet er netjes en onderhouden uit, zwembaden ook goed. Maar het eten in de eetzaal is nog geen 20 graden warm terwijl de temperatuur meters 86 graden aan gaven, alleen als je bij de koks bleef staan als zei aan het bakken waren had je warm eten en iedere dag hetzelfde. Twee keer naar restaurant gegaan van de vijf, eerste keer Mexicaans daar kregen we wel warm eten en de tweede keer bij het Italiaans restaurant dat was nog erger als in de eetzaal zo koud.

Kaan Varol, GENEL MÜDÜR, 24-10-2015

Geachte gasten, Allereerst willen we u bedanken voor uw beoordeling. Feed back ontvangen van onze gasten, is erg belangrijk voor ons. Hier door kunnen we ons services verhogen. Het hotel wordt dagelijks onderhouden door onze technische dienst, overigens in de periode dat het hotel gesloten is, wordt er n grote onderhoud genomen. We vinden t erg jammer dat u niet tevreden was met onze maaltijden. Het hotel werkt volgends de Europese HACCP regels en wordt t temperatuur nauwkeurig bijgehouden. Ook al wordt t gerecht op t buffet op de juiste temperatuur gehouden, het komt weleens voor dat wanneer er veel gasten achter elkaar de kleppen openen, de temperatuur gauw verlaagd. Onze koks lopen altijd langs de buffetten en staan altijd te hulp voor onze gasten.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9tilly29-09-2015

geweldig

geweldig hotel eten was zeer goed voor ieders wat wils elke avond wat te doen we hebben ons niet verveeld waren wel russen aanwezig geen last van gehad we gaan zeker terug

Kaan Varol, GENEL MÜDÜR, 10-11-2015

Gereisd met vrienden in september 2015

6 tips over Hotel Crystal Flora Beach

• vlietvanwilco, 09-10-2012

Antalya bezoeken Boottocht vanaf Kemer langs kust/Taurusgebergte Dagje Kemer met Dolmus (+/- 3 euro pp max.)

• Bart Peters, 20-05-2012

Enige tip die ik kan geven is dat je je waterschoenen niet moet vergeten! Voor de rest; sit back and relax

• Fam. Boon, 17-05-2015

Vanuit het hotel is het mogelijk om naar boven >2600 meter in de bergen te gaan en in je korte broek in de eeuwige sneeuw te staan. Ook een bezoek aan de indrukwekkende oude binnenstad (wereld erfgoed) van Antalya is zeer de moeite waard.

4 vragen over Hotel Crystal Flora Beach

• Cheerietje, 03-09-2015

Bedden verbeterd?

Wij willen misschien gaan boeken voor oktober. Maar ik lees zoveel slechte berichten over de bedden, is dit inmiddels als verbeterd? Of hebben ze de mogelijkheid om er een topmatras (geen dekbed!) op te leggen? (wordt in veel hotels gedaan bij klachten over het bed)

Misschien dat het hotel zelf ook deze vraag kan beantwoorden?

• Anouk, 17-01-2014

Balkon

Hoe groot is het balkon van een familiekamer?

Bea, 16-09-2014

70 x 70 cm

• monique, 08-06-2010

wie weet???

draag je er een armbandje? zijn er winkeltjes in de buurt? kun je een eindje over t strand lopen of staan er hekken tussen de hotels?

groetjes monique

Bea, 16-09-2014

Ja je krijgt bij aankomst een armbandje om.

Simone, 26-07-2010

Ik geloof dat we wel een armbandje droegen, maar niet een hindelijk ding ofzo. Comfort flora of nu christal flora is echt super. Als je het resort afloopt zijn er wel wat winkeltjes maar niet enorm veel. Het is geen boulevard ofzo. Maar je kunt zo met de dolmus en dan een eindje verderop zijn er wel allerlei winkeltjes. Wat betreft het strand... je kunt wel een eindje lopen, het terein is niet afgezet met hekken!!!

Hotel Crystal Flora Beach info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Turks, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk