Hotel Club Salima

Hotel Club Salima
4,9

Matig

13 reviews over Hotel Club Salima in het Nederlands

Prima gelegen resort met voornamelijk laagbouw

Anton Postma
7-3-2016

Redelijk rustig gelegen resort met prachtig aangelegde tuinen en vriendelijk personeel.All inclusive formule goed

Bij aankomst stonk de kamer vies en muf. Kamer zag er in de eerste instantie gerenoveerd en nieuw uit. Echter, er wordt dramatisch slecht schoon gemaakt en er is geen goede ventilatie. Schimmel op wanden in de badkamer en rondom bed. In de lakens zaten ook allerlei vlekken. Daarnaast liepen er mieren rond in het huisje. Het personeel is kortaf en onvriendelijk. Bij klachten wordt je niet geholpen tenzij je in persoon langs de receptie gaat. Het eten is opzich prima hoewel ikzelf buikloop heb gehad. Toen ik naar de dokter ging, in het resort, bleek deze geen duits en geen engels te kunnen (laat staan NL). Als klap op de vuurpijl negeerde hij mij en ging op zijn mobiel staren toen bleek dat we elkaar niet konden verstaan. Tip; krijg geen ziekte daar als je geen turks of russisch spreekt.....Dokter in resort = zinloos! Elke avond bereiden ze slechts enkele "verse" gerechten. Tip: Maak daarvan gebruik

Reviews van anderen kan ik moelijk rijmen met onze ervaringen.

Waanzinnig

Bregtje
4-9-2015

Dit park is de mooiste all-in ervaring die wij ooit hebben gehad. Wat een adembenemend mooi park. Zo schoon, zo netjes, zo mooi. De appartementen waren enorm luxe, ruim en netjes. Prachtige badkamer, heerlijke bedden, goede airco, echt top. Het zwembad gewoon perfect en het eten super goed en uitgebreid. Niet vet, veel keuze, veel gezonde salades, echt heerlijk. Het animatieteam was leuk, de muziek was goed, wij zijn heel erg tevreden. We hebben al veel all-in ervaring, maar dit was de beste ooit. Je kon duiken, zeilen, op de bananenboot, para-sailen etc. Wel tegen betaling. Wij waren de enige Hollanders, maar dat vinden wij een pre. Inderdaad veel russen, maar die gedroegen zich heel netjes en correct. Ik de omgeving wat winkeltjes en met de bus die regelmatig langs rijdt ben je zo in de stad. Ook is er een mooie goede sportschool, gratis, en winkeltjes op het terrein. Echt een aanrader.

Relaxed Paradijs

Katja
30-10-2011

Net terug van een weekje Salima. mooi resort, een groene oase van palmen gras, bloemen,bergen op de achtergrond echt supermooi! Zwembad was oké, water was koud Het restaurant-terras is sfeervol. 1/3 deel was Russisch, maar geen aso gedrag gezien. Eten was prima. animatieteam was leuk. Zee was nog lekker warm, je kunt zo van de steiger de zee in,dus waterschoenen niet noodzakelijk. Alleen de bedden zijn erg slecht,te hard en acryldeken (hoe vaak worden die gewassen? Jeg) Het is in deze tijd s avonds wel frisser 16-18 graden, en je bent altijd buiten dus neem genoeg warme kleren mee..ik ben nu 3x in Turkije geweest maar vind deze plek beste tot nu toe, vanwege de ambiance, het groen de sfeer,en de animatie.

SUper mooi vakantieoord

Salima Liefhebber
6-7-2011

We zijn hier 8 dagen geweest met 1 kind van 4 en 1 kind van 1 jaar.

Het was heeerlijk ! Alles ziet er geweldig mooi schoon en opgeruimd uit. We hadden een centreparks gevoel in het buitenland. De Bungalows zijn mooi, schoon, nettjes en goed onderhouden. Alles werkte. Er wordt veel zorg besteed aan alle groen op het terein waardoor alles eruit ziet alsof het vorig jaar is neergezet.

Tip: VRAAG OM EEN KAMER DICHT BIJ DE RECEPTIE. het terein is erg groot.

Zwembad was super. We waren elke dag hier te vinden. Het strand viel tegen. Mede door de kiezels. Tip: KOOP GOEDE STRANDSCHOENEN MET DIKKE ZOLEN!

Het eten was goed verzorgd. Redelijk gevarieerd. Lekkere vis (2dagen) en kip (3dagen). De bediening was natuurlijk super. VOor onze kleinste konden we krijgen wat we wilden.

Nadeel: Animatieteam is RUssisch. Jammer onze 4 jarige. Die kan dan niet lekker mee. Maar het team deed het leuk. Als je ze kan verstaan heb je veel plezier.

Hotel is een echte aanrader mensen.!!!

Een aanrader!

GEVAERT PATRICIA
12-10-2010

Ben er reeds 5 maal geweest en krijg er niet genoeg van. Prachtige ligging,zeer vriendelijk,kindvriendelijk,top-animatieteam,wervelende shows,lekker eten,kortom...teveel om op te noemen. En die russen, pfff die neem je derbij. Stay positive.

Zeker een aanrader.

2008

NOOIT MEER...!!!!

Petula en Daan
11-9-2008

Ik vind het zeker geen goed hotel en zal het ook niet aanraden aan iemand het ligt ver weg van alles en het zit vol russen.. het is ook niet proper en in de hotelkamer werkte veel dingen niet het eten is redelijk maar verwacht er niet te veel van want het is miniem en sober en het is voor de russen gemaakt denk ik. ook was er niets te doen in het hotel. ik zal er nooit meer komen dat is zeker.

Leuk hotel! Jammer van de vele Russen.

Viktor en Chantal Slabbinck
20-7-2008

Prima hotel. Eten is echt voortreffelijk, niet evident voor een all-in. De animatie is zeer verzorgd, het hele concept is "geïnspireerd" op de Club Med, alleen geen GO's toestanden, maar al de rest is volledig herkenbaar. Een echte Club-sfeer dus, niet zozeer het klassieke rustige hotel. Opvallend veel tieners ook. We zijn hier met 3 kinderen en de Turkse service is echt super vriendelijk. De 3 zwembaden zijn perfect ok. Overal redders aanwezig die het zaakje goed onder controle houden. Leuk kinderzwembad. Strand is volledig met rotsen bezaaid, dus zonder zwemschoenen kom je er best niet op. Nadelen? De familiekamer vinden we aan de kleine kant. Verse lakens en handdoeken om de drie dagen. En vooral het publiek...bijna exclusief Russen. In het EK nors kijken winnen ze zonder twijfel de titel. Moeilijk thuiskomen zo voor ons, we zijn de enige Nederlandstaligen. Maar dat laten we niet aan ons hart komen :). Oh ja...nog vergeten, fantastische shows 's avonds. De moeite!

Een hotel met aparte bungalows: lekker rustig (geen last van burenlawaai!)Heeel lekker eten, zeer vriendelijke bediening!! Leuke animatie, mooi groot zwembad. Wat ons betreft een aanrader!!!

Verblijf in 7.2008

Prima all inclusive hotel met werkelijk uitstekend gerenoveerde zeer ruime kamers. De kamers bevinden zich in bungalows (2 etgages hoog) welke verspreid liggen in een groene tuin. De staf is bijzonder vriendelijk en servicegericht. Welicht ook omdat wij de enige Nederlanders waren in een door Russen, Oekraïners e.d. (95% !) gedomindeerde bezetting. Dit laatse is het enige minpunt ..... onze Oostblokburen gedragen zich vaak buitengwoon lomp en grof. De staf nam daar net als wij ook aanstoot aan en verlangen terug naar de meer Westeuropeese gasten van vroeger.

Het hotel ilgt aan een verbindingsweg tussen Kemer en Beldibi. Er is geen dorp direct in de buurt. Wel een toeristenbazaar waar je amper normaal kunt slenteren omdat iedereen je lastig valt (op een manier die veel agressiever is dan in veel andere Turkse plaatsen). Wil je vanuit het Hotel eens iets anders zien, Antalya is met een prima busje te bereiken in 45 minuten (zeer frequent rijdend).

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Salima in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Salima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.