Hotel Catamaranstersterstersterster

6.8Voldoende

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

6.8Voldoende

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Catamaran

• 8Richard31-10-2005

Wij zijn net terug met onze kleine van 4 jaar. Het is ons prima bevallen en zeker het geld waard! Leuk animatie team niet opdringerig en altijd enthousiast. En we hebben geen last gehad van lastige russen (zoals eerder vermeld). De enige opmerking die ik wil meegeven voor de volgende gasten is dat je zorgt voor waterschoenen i.v.m. het kiezelstrand (voor de kleine).

• 9elly30-10-2005

wij zijn net terug van een weekje catamaran. wat ons opviel is dat veel dingen al gingen sluiten. zo was de glijbaan opeens dicht, werd de stijger waar je kunt zonnen afgebroken, de vrouw die tussen de middag pannenkoeken bakt was er opeens niet meer, dit was jammer. verder een prima hotel met goede service. kamers prima, mooi zwembad, goed recreatie-team, dat zijn best doet je te vermaken. het is ons niet tegengevallen.

• 8Thera27-10-2005

Prima hotel, lekker eten, goed verzorgd. Personeel doet erg zijn best om het je naar de zin te maken. Het zwembad is in het voor en naseizoen ERG KOUD! 15 graden!!! Van de moskee en de kippen geen last gehad en we hadden toch en kamer net naast de moskee.

• 7Frank25-10-2005

Prima hotel. Elke dag schone handdoeken en dekens. Voldoende gevariëerd eten zowel binnen als buiten. Geen opdringerig personeel. Waren met hun Duits en Engels goed verstaanbaar. Een nadeel: het water van het buitenbad was veel te koud, slechts ca. 15 graden. Weinig last van de Moskee gehad. Dit hotel kan ik wel aanbevelen.

• 9Marijke09-10-2005

Ik ben net terug van een weekje Turkije. Hotel Catamaran is mij uitstekend bevallen. Ik kan dan ook niets negatiefs bedenken. Goede service, leuk en prettig personeel. Ik zal er dan ook zeker een keer terug gaan. En ja inderdaad veel russen maar in ieder land heb je wel een groep waar je je aan kunt ergeren. Ik heb een heerlijke week gehad en heb heerlijk genoten van het land en het hotel. Ik ben al vaker in Turkije geweest maar dit was super.

• 3rita jansen07-09-2005

wij waren hier in april 2005. het was heel slecht het personeel durf niet eens te lachen zo bang zijn ze van de hoge heren erg jammer.schoonmaken hebben ze nog nooit van gehoord gooide zelf mijn handdoeken op de gang anders werden ze weer opgehangen beddegoed is niet een keer verschoond door het hotel heb zelf de lakens uit de kast op de gang gehaald eten kon stukken beter

Gereisd in september 2005

• 1Ellen30-08-2005

vreselijk hotel, de mensen die hier positief over schrijven zijn echt niets gewend! De ligging naast de moskee waardoor je heel vroeg gewekt wordt, ook als je geen lichte slaper bent. Service ronduit slecht!

Gereisd in augustus 2005

• 2adri&william nollkamper20-08-2005

we zijn er geweest in maart en we hebben nog nooit zo,n ellende meegemaakt.hooguit 3 sterren,gouw overgeboekt naar Marty mira,wat een paradijsje was voor de rest van de 3 weken.ongelovelijk,dat dit hotel 5 sterren heeft

Gereisd in augustus 2005

• 2A. Heijnen04-07-2005

Hotel is absoluut geen vijf sterren waard. Rommelige entree harde muziek s'avonds. Wel voldoende eten maar geen variatie, iedere dag hetzelfde. Geen snacks aan poolbar. Vijf uur thee met koekjes.A la carte restaurant niet open. Ver van alles afgelegen altijd de dolmus pakken om ergens heen te gaan.Wel mooi zwembad en voldoende ligstoelen ook aan het kiezel "strand". Waren er 14 dagen in April 2005.Fam.A. Heijnen

Gereisd in juli 2005

• 6Max02-07-2005

Goed hotel vol op eten en drinken amusement mager meer gericht op de Russen(onbeschoft volk)Handdoeken service was perfect aan het zwembad Let op minibar rekening klopt niet 3 tegen 1 je verliest protesteren gaat niet kader is er nooit Glazen zyn warm voor gekoelde dranken Koelwaterreservoirs gevuld met kraan water smaak naar chloor vooral als de glazen warm zyn Geen aanrader vooral als medicijn met water en chloor moet innemen Water kopen en in het hotel drinken gaat niet want je komt niet voorbij die Vopo

Gereisd in juli 2005

0 tips over Hotel Catamaran

0 vragen over Hotel Catamaran

Hotel Catamaran info

• Aantal sterrenstersterstersterster
      • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand< 25 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten
      • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages