Hotel Catamaranstersterstersterster

6.8Voldoende

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

6.8Voldoende

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Catamaran

• 8Andre The Dutch Connection14-10-2006

2e week Oktober 2006 Hotel doet het erg goed. Is van prima kwaliteit en verdient mijn inziens best een complimentje , gezien de eerdere slechte kritieken van sommige gasten. Wij zijn zeer tevreden over eten , kamers, netheid van het hotel. Animatieteam doet het erg goed bij kinderen en volwassenen. We zijn netjes en correct behandeld. Tip: maak zsm duidelijk dat u europeaan bent en geen rus, want ook het personeel is niet gesteld op russen en lijkt daardoor soms een beetje onvriendelijk. Russen waren er nu in grote getale, maar ook bv nedelanders en duiters. Kortom een prima prijs / kwaliteit in dit hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2006

• 8Hennie06-10-2006

Het was allemaal nog niet zo slecht,het eten was goed.alleen dat het vol russen zat de eerste week geen hollander gezien.5 sterren is te veel.

Gereisd in oktober 2006

• 9Lisette19-09-2006

Schitterend hotel,vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke dag schone handdoeken voor strand en de badkamer.Goed eten en drinken,snack tussen de middag buiten op terras onder de bomen, heerlijk. Animatie was gezellig en niet opdringerig, 'savonds kinderanimatie en om 21.30 uur een uur showtime voor de volwassenen. Het is ons beide prima bevallen.

Gereisd met partner in september 2006

• 9Anke03-07-2006

Ondanks de negatieve uitingen van sommige mensen vond ik dit wel een zer goed hotel. Liever had ik zandstranden gehad voor de kinderen. Maar dat in Turkije al zo moeilijk te vinden dus koop hen sandaaltjes! Wel gezellige stranden! Personeel was heel vriendelijk. Het was op bepaalde avonden wel moeilijk om plek te zoeken. Hadden voor ons wat geregeld want met kinderen kan je niet te laat gaan eten. heb genoten van deze vakantie en ik kom zeker terug!

Gereisd in juli 2006

• 8easyyet07-05-2006

we zijn in de periode van 29 april /6mei 2006 geweest we hebben een fantastische week gehad her personeel was vriendelijk en zeer zeker het animatieteam kamers waren heel erg netjes en schoon en het eten was er goed
    we kunnen met een goed en fijn gevoel terug kijken op deze week waarschijnlijk volgend jaar weer er waren in deze periode allee nheel veel russen wat ee nverschrikkelijk volk

Gereisd met familie in mei 2006

• 6Ann - Louis16-04-2006

Voor ons geen 5 sterren waard : sluiten blijkbaar in winter en pier was al ontoegankelijk : alle planken eraf en in het midden van de week lieten zij het zwembad al leeglopen en werden houten gangpaden en kleedhokjes op strand afgebroken. 's Avonds wordt lobby van het hotel vol stoelen en tafels gezet en wordt dan gebruikt voor de animatie en kan men nergens rustig apart zitten. Is dan ook steeds overvol. Steeds lange files aan buffet, vooral bij kok. Reeds 6 tal keer in Turkije geweest en vond dit tot nu toe het minst goede.

Gereisd met partner in november 2005

• 6GJV17-11-2005

In oktober mijn vrouw met onze dochter van 3 jaar er een weekje naar toe gestuurd. Wat een tegenvaller !!! We zijn al bij vele 5-sterren hotels in Turkije geweest maar dit hotel verdient maar 3 turkse sterren . Het lawaai van de moskee, het ijskoude water van het kinderbad, het dicht zijn van het binnenzwembad,het wel zeer matige eten, ga zo maar door. Dan als klap op de vuurpijl : Mijn vrouw werd eerst lastiggevallen door iemand van het animatieteam en daarna zelfs door een van de hotelmanagers die zelfs om tien uur 's avonds met een glas wijn aan de kamerdeur stond te rammelen !! Wat een gigantische afgang voor zo een hotel , gelukkig dat Touroperator wel mee wilde denken en meteen voor omboeking naar Kiris Alinda zorgde.

• 6Jaap10-11-2005

Hotel verdient zeker 5* niet. Kamer netjes. Klacht over prikkelende lucht binnenzwembad bij receptie geuit: er zou nog nooit over zijn geklaagd, dus ik zou allergisch zijn! (ik heb professionele ervaring op dit gebied). Men zou gaan kijken; het probleem leek na enkele dagen voorbij. Schaduw van gebergte zorgt ervoor dat begin november de zon al om circa 15.00 uur weg is. Moskee aan noordzijde wekt de gasten met kamers aan die zijde al om 5 uur. Eetzaal vaak te druk en vol. Avondamusement vaak leuk: ook leuk voorafje voor kleine kinderen. Russen komen vooral in juli, augustus. Service bij ongewone vragen: amateuristisch. Eten: ruime keuze, maar "warm" is vaak lauw. Smaakt niettemin wel. Onnodig moeilijk gedoe met borg en verkrijgbaarheid van badhanddoeken. Geen aanrader; het is er niet slecht maar er zijn véél betere hotels in de prijsklasse.

• 7Maarten09-11-2005

Wat een gezeur op deze website zeg! Ik heb met m'n zoon één week in Catamaran gelogeerd (oktober 2005) en ik vond het er gewoon prima. Eten was goed, kamers schoon, personeel aardig, prima zwembad (wel n beetje koud), leuk animatieteam. Geen id of het 5 sterren waard is, maar het is gewoon een prima hotel.

• 2Emmy09-11-2005

Absoluut géén aanrader. In het restaurant te weinig zitplaats, altijd wachten voor de buffetten. Eten genoeg, maar niet warm en niet gevarieerd. Elke dag dezelfde groenten, gevulde paprika, rijst en pastagerecht. Twee vleesgerechten per dag, maar van de 7 dagen hebben we 6 dagen kalkoen/kip gezien. Als iets op was vulden ze niet aan, zodat er 10 minuten voor het diner enorme rijen voor de ingang stonden.Precies om sluitingstijd ruimen ze alles gewoon op ook al heb je nog geen dessert gehad. Na het ontbijt lieten ze de vieze tafellakens liggen voor de lunch. In de bar stond je 10 minuten te wachten, vervolgens ook geen zitplaats. Drankjes mogen niet mee naar de kamer, anders koop je niks meer uit de minibar. Ze zetten er zelfs een bewaker voor bij de lift.

0 tips over Hotel Catamaran

0 vragen over Hotel Catamaran

Hotel Catamaran info

• Aantal sterrenstersterstersterster
      • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand< 25 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten
      • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages