Hotel Catamaranstersterstersterster

6.8Voldoende

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

6.8Voldoende

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Catamaran

• 8José Adam16-06-2008

Het hotel is wel mooi, maar in de zomerperiode is het hotel voor 98% bezet door russen en daar wordt alles op aangepast. Eten was altijd lauw of koud. Ook op het moment dat het restaurant open ging. Vrijwel geen vlees, alleen kip. Ook niet voldoende tafels in het restaurant. Bij de snackbar ook alles koud en elke dag spaghetti met rode saus zonder vlees of groente. Het vlees dat buiten kip wel eens werd aangeboden was fabrieksvlees (frituur). Naar mijn mening zou het reisbureau dit hotel niet in de zomerperiode moeten aanbieden. Europianen hebben er dan niets te zoeken.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9Pieter07-06-2008

Hartstikke gezellig hotel. De kamers werden elke dag schoon gemaakt, animatie was top! eten was ook lekker, vooral de toetjes. het zwembad was niet te koud en ook niet te warm. Verder is de service ook goed, en is er weinig op aan te merken. Super! Kijk graag terug op deze vakantie.

Gereisd met familie in juni 2008

• 10Idriz18-04-2008

Jullie zeg, Ik kom net terug! Het was hartsikke leuk! Leid je niet af van al die negativiteit, eerst zien en dan geloven!! 10 was het zeker waard!! Mooi hotel, ook voor de kinderen!!

Gereisd met familie in april 2008

• 5bianca25-02-2008

Verschrikkelijke vakantie gehad.. Hotel zat van de zomer aug. 2007 helemaal vol met russen. Echt onbeschoft volk is dat. Hotel zelf is netjes en personeel en animatie team was keurig. Ik zou overigens niet via touroperator boeken want ook zij weten niet wat service betekent.

Gereisd met familie in februari 2008

• 8A.C. Ruiter15-11-2007

Het is een kleinschalig hotel, wat zeker voordelen heeft. Het eten was steeds meer van hetzelfde maar wel goed. De tv had alleen BVN en niet zoals in de info staat nederlandse zenders. Ook staat in de info dat het winterprogramma per 1 nov begint maaar dat begint eerder.

• 6Edwin van helvoort24-10-2007

Okt 2007. Kamers Lobby (zwembad wel koud)strand geen klachten. Animatie is wel een heel erg bezig geweest om de zaak te verzieken. In een volle Lobby vol met toeristen en ook kinderen gaan de twee hoofd animatie mannen aan het vechten meppen met enkele andere mensen bij de receptie. Deze ruzie liep compleet uit de hand met bewakers en keuken en bar personeel. Dit onder toezicht van mijn kind 2.5 jaar en kind 7 jaar ... en na 4 uur onust in het gehele hotel traden de twee vechtersbazen gewoon weer op als hoofd animatie ????

Robbie en michelle waren leuk en gezellig. Marianne en Arjan !!!!!!!!!! Groetjes Moos en Juultje.....

• 6marianne22-10-2007

we zijn net terug van een weekje catamaran.al met al een leuke vakantie gehad maar er waren veel dingen die niet klopten, zo zou er een mini club zijn die er niet was , tijdens de massage werd ik (en anderen) sexueel lastiggevallen.het eten was echt helemaal niet te eten en elke dag hetzelfde en elke dag koud en/of totaal niet afgestemd op westerse toeristen en kinderen.om 12 uur s,avonds ging het licht uit en moest je verplicht naar bed.dit hotel verdient echt geen 5 sterren en wij gaan er nooit meer heen.er zijn voor minder geld veel betere hotels in de buurt te vinden.het persooneel was vriendelijk en enthausiast ,kamers waren schoon ,schone handoeken en beddegoed, anniematietaem was echt niks en er werd tot 2 keer toe gevochten in de lobby zo tussen de spelende kinderen echt niet normaal.

• 8krista piloo07-07-2007

Wij zijn hier van 27 april tot 4 mei 2007 geweest. Het seizoen begon op 1 mei pas echt te lopen: toen werden de zonneschermen bij het zwembad pas geplaatst, de animatie begon pas, het restaurant bij het strand ging toen pas open en de watersportfaciliteiten kwamen. Wij vonden het eten , de keus en aanbod juist fantastisch. Er was van alles meer dan genoeg. Door de aparte eilandjes waarop het eten stond uitgestald en vers werd gekookt, gebakken en gefrituurd werd "filelopen" voorkomen. Jammer dat ook hier weer zoveel Russen rondlopen, alhoewel deze zich nog redelijk inhielden. De handdoeken service was inderdaad wat bureaucratisch, maar wel fijn dat het er was en ng gratis ook. Al met al denken we met veel plezier aan deze vakantie terug.

Gereisd in juli 2007

• 6Mascha23-05-2007

Personeel onvriendelijk, er kon nog geen lachje vanaf. Eten was goed maar er werd weinig tot niks bijgevuld van het fruit. Strand waren ze nog aan het opruimen, pier nog niet klaar, buitenbar niet open. Lobbie werd gebruikt voor de entertainment hierdoor geen rust, dus ook niet op de kamers dit galmt door(ook als je een kamer boven in hebt.)Visrestaurant niet open! Dus ook de uitkijk niet, dit was aaneen gesloten aan het visrestaurant. All-inn?? 's avonds om 20.00 uur iedereen aan de cocktail, wij dachten we doen lekker me nou vergeet het maar alles op!! Kamer zijn goed maar sober. Dit was onze huwelijksreis en helaas voor ons niet nogmaals Turkije. Wat ik uit deze verhalen begrijpen is het voor het hoogseizoen geweldig maar vooral NIET in het voorseizoen, hiervoor krijgt het hotel hooguit 2 sterren.

Gereisd met partner in april 2007

• 10R. Brill31-10-2006

Super hotel voor gezinnen met kinderen! Eten heerlijk. Lunch buiten onder de zon. Absoluut een aanrader. Neem wel je waterschoenen mee. Leuke annimatie voor zowel kinderen als volwassenen. Iedere dag een nieuwe show met professionele dansers. Eind oktober zijn er feestdagen in Turkije waardoor het nog gezelliger is in het hotel. Personeel zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ben je het ergens niet mee eens wordt het direkt opgelost.

Gereisd in oktober 2006

0 tips over Hotel Catamaran

0 vragen over Hotel Catamaran

Hotel Catamaran info

• Aantal sterrenstersterstersterster
      • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand< 25 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten
      • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages