Hotel Catamaranstersterstersterster

6.8Voldoende

Turkije, Mediterraan, Beldibi (bij Kemer)

6.8Voldoende

Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Catamaran

• 5nkok10-08-2012

Russen, Russen en nog eens Russen

Verblijf augustus 2012. Hotel is wel schoon en goed gelegen. Jammer dat het personeel niet goed engels kon praten, ze zijn echt meer opgeleid voor Russen, ondanks dat ik zelf Turks ben, had ik moeite om een Turks sprekende Receptioniste te vinden, er was maar elke dienst 1 Turkse receptioniste aanwezig, die even gezocht moest worden. De aanwezige Turkse personeel in het Hotel is heel blij als ze een niet Russisch gast zien, hierdoor krijg je even meer aandacht. Accommodatie was in het je raadt het al in .........Eten was niet slecht. Heel veel problemen met de airco. Hotel heeft een centrale Airco, die regelmatig uitviel, eigenlijk wordt het express uitgezet om de kosten te onderdrukken slechts een paar suits had nog een split airco erbij (niet allemaal). Al met al mooie hotel met goede ligging, maar zou er zeker nooit meer komen. De groeten uit Turkije naar Nederland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 8Henk16-07-2009

Aanrader, prijs kwaliteit is zeer goed

Het hotel is werkelijk aan te raden. Er zijn weinig Nederlandse gasten naast de veelal aanwezige gasten uit het voormalige oostblok. Dit is overigens helemaal geen bezwaar, in tegenstelling tot andere berichten. Het hotel is keurig onderhouden, het personeel is vriendelijk en wordt prima schoongehouden. Het eten is uitstekend. Tijdens ons verblijf is er een 'galadiner' in openlucht langs de randen van het zwembad gehouden en 2 themadiners, een Italiaans en Chinees getint diner. Het animatieteam tijdens ons verblijf was werkelijk van zeer hoogstaande kwaliteit, 's avonds werd er regelmatig een prachtig showprogramma geboden. Een minpuntje tijdens ons verblijf was het rumoer rond het hotel. Het animatieteam presenteerde zich overdag soms te luidruchtig om het programma te presenteren en gasten te werven voor de activiteiten, dit ging dan weer gepaard met muziek en te harde discobeats. Ook was er af en toe geluidsoverlast van het er te dicht naast gelegen hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7Margriet Post14-06-2009

SUPER VAKANTIE GEHAD!

We zijn met 6 personen een weekje in dit hotel geweest van 2 tot 9 juni 2009. 4 volwassenen en 2 kleine kinderen. Werkelijk genieten hier! Geen koud zwembad, werkelijk prima eten met om de dag een thema-avond waarbij de eetzaal prachtig werd aangekleed. Tussen de middag buiten eten. Er is echt voor ieder wat wils.Heerlijk zwembad dat niet zo koud was als in andere hotels waar we geweest waren.Klein min puntje was de airco die dan wel en dan niet werkte en de gebrekkige talenkennis van het personeel.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 9Lis03-02-2009

Mooi hotel

Ik ben hier heen geweest met mijn broer die een verstandelijke beperking heeft. het hotel was heel mooi alleen onze kamer had een lekkende douche en een lekkend plafon dit kwamen ze wel maken. het hotel ligt erg mooi en de zee ligt er tegenaan. Het personeel was wel vriendelijk alleen jammer dat ze slecht engels praatte en dat het erg gericht was op het russisch. wij waren de enigste nederlanders. het eten was goed en werdt snel bijgevuld om een beetje afwisseling te hebben kun je reserveren voor 1 van de a la cart restourants dit was erg lekker. je kunt naar het dichtsbijzijnde winkel gelegenheid voor 3x niks met een dommelsbusje die voor het hotel stopt. elke dag werd ons bed opgemaakt en schone handoeken. de man van het ijskarretje had wel een aantal keer mijn broer belazerd met terug betalen wat mij extra moeite koste om het allemaal goed uit te rekenen. dit vond ik wel heel jammer!

Gereisd in februari 2009

• 8ineke de korte04-01-2009

het was geweldig!!!

we hebben een hele fijne vakantie gehad, 2 weken tussen alleen maar '"russen", mocht de pret niet drukken, daardoor was naar onze mening het personeel zeer vriendelijk en lief voor ons. Lokatie en hotel goed, uistapje naar Kemer goed. Jammer dat het reisbureau geen vervoer terug had geregeld vanaf schiphol.

• 3Jan22-12-2008

Nooit meer

Russische eigenaar. Helft personeel Russisch en spreekt ook alleen Russisch. We waren met 4 andere Nederlanders, 8 Duitsers en de rest, u raadt het al Russen van het meest walgelijke type. Airco op de kamer werkte niet. Na 4 dagen klagen en toneelspel met een monteur die kwam "repareren", kwam aap uit de mouw. De dienstdoende receptioniste vertrouwde ons fluisterend toe dat de airco centraal was uitgeschakeld omdat het niet heet was (klopt. 's-nachts was het op de kamer 25 graden.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9ineke de korte10-09-2008

voor herhaling vatbaar

we hebben een geweldige vakantie gehad. Als enige Nederlanders tussen de Russen werden we door het personeel verwend. Iedere dag schone handdoeken, het eten was oke en altijd voldoende drinken. Het animatieteam was ook erg professioneel.

• 8Palmans Caroline02-09-2008

Ontspannende vakantie gehad!

Ik sta er een beetje van te kijken dat sommige commentaren toch zo negatief zijn. Ook ik heb wel een paar puntjes aan te merken, zoals het personeel dat totaal geen Engels spreekt en de annimatie die vooral gericht was op Russen, en het eten was idd wel wat eentonig en had wel wat extra aandacht moeten krijgen voor een 5* hotel, maar al bij al hebben mijn vriend en ik een leuke vakantie gehad. Vanop ons balkon hadden we zicht op de zee en de bergen, het strand ligt vlak achter het hotel, het zwembad was zalig en de sfeer was er rusig en relax. Zalige vakantie gehad!!

• 6Mart28-07-2008

mooi hotel, eten en drinken zeer slecht

Het hotel en kamers zijn erg mooi, niks op aan te merken. Het eten daarentegen is erg veel van hetzelfde en vaak koud. Soms zelfs smakeloos. Er werd in één week tijd zelfs 2 keer lever geserveerd. Als er niet genoeg plastic bekers waren om bier in te schenken, werd dit gedaan in tempex bekers! Bier was ook regelmatig op in de discotheek, dit werd dan in een PET fles geschonken in een andere bar en vervolgens in de dicotheek geserveerd! Dit moet absoluut niet kunnen in een 5 -sterren restaurant/hotel. Om over de woeker-prijzen nog maar te zwijgen... Turkije heeft voor mij defintitief afgedaan

Gereisd met familie in juli 2008

• 7Franciska03-07-2008

Ik vind inderdaad dat je het eerst zelf moet zien en dan pas geloven.ik ga al ongeveer 6 jaar naar turkije we boeken altijd allin Het is geen slecht hotel maar ten opzichte van anderen vind ik dit hotel onder op.( 2dgn trg)Het annimatieteam is leuk(als je russisch&turks verstaatDe kamers worden prima onderhouden geen commentaar op.het personeel verstaat geen engels alleen als ze je mee uit vragen.De man met de camera, maakt prachtige foto's, spreek eerst een min af( hoeveel je er wilt kopen)anders smeert hij je het hele pakket aan voor 250 euro.neem je die niet is hij boos en delete hij alles.Het eten waseen beetje smakeloos heb niks tegen eten wat is afgekoeld.maar het was KOUD.tijdens het eten werden wij lastig gevallen door het personeel.zo hebben wij nog 100 dinge misschien was het vorrige maand anders maar dit is hoe wij hethebben ervaren

Gereisd met partner in juli 2008

0 tips over Hotel Catamaran

0 vragen over Hotel Catamaran

Hotel Catamaran info

• Aantal sterrenstersterstersterster
      • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand< 25 m
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten
      • Aantal cafés4

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages