Hotel Belant club

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Belant club in het Nederlands

Familie

2007

Wel leuk, maar niet super

Merijn
4-7-2007

Wel leuk, maar niet super.

De kamers waren netjes en schoon, alleen erg veel russen aan de bar en bij 't zwembad.

Als je een stoel aan het zwembad wil hebben moet je bijna om 7u opstaan!

Ontbijt was minder.. weinig keuze en misschien een beetje te 'turks'.

Geen aanradar, maar personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam

2006

Woow het was gewoon leip daar ouwe

A..
29-10-2006

Woow het was gewoon leip daar ouwe. leuke personeels alles was gewoon toppie, iedereen was vriendendelijk.. miss het nu al heel erg, volgend jaar kom ik zeker terug. en je ken heeel makkelijk kennis maken :D de mensen zijn gewoon toppie heb zelf daar mijn verloofde ontmoet, hij werkte daar. ik heb er echt helemaal van genoten geen spijt gehad allen dat k terug keerde naar nederland dat was heel erg jammer

Fantastische locatie - prima hotel - relaxed personeel - ruime uitgaansgelegenheden op loopafstand op het strand - wij (ik - mijn vrouw en onze twee kinderen) hebben prima genoten ervan.

hoi

vorige week terug gekomen van dit prachtige resort het eten is goed kamers heel schoon personeel vriendelijk eigenlijk waar voor je geld goede service van Touroperator. tot volgend jaar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belant club in Beldibi (bij Kemer), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belant club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.