Beldibi (bij Kemer)

We hebben een aantal aanbieders voor Beldibi (bij Kemer) voor je op een rij gezet:

Prettig Reizen

vakanties Beldibi (bij Kemer)

Prettig Reizen

Reviews over Beldibi (bij Kemer)

Tof super leuk aanganaam

Plas Marleen,
    4-1-2019

Heel aangenaam hotel niks is hun teveel als je iets vraagt heel proper ook de wc worden denk ik elk uur gekuist nooit een vuil wc gezien

We zijn in juni en september geweest en we gaan weer boeken voor dit jaar

Alle personeelsleden heel vriendelijk en behulpzaam

Marleen Erembodegem

Gereisd met vrienden in januari 2019
    Customer Relationships Management By Corendon, Guest Relation Manager, 16-1-2019

Beste Plas Marleen,

Graag willen we u bedanken voor uw kostbare tijd die u in de beoordeling van het hotel heeft geïnvesteerd. Wij hopen het voorrecht te hebben u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Het Grand Park Kemer Team

Prima hotel

Philippe,
    17-12-2018

Een goed hotel , prijs kwaliteit , vriendelijk personeel, lekker eten , ruime kamers , kortom prima in orde ,

Gereisd met vrienden in december 2018
    Ayhan Ç., General Manager, 24-12-2018

Dear Mr. Philippe,

Sincerely,

Super hotel

Ivana,
    7-12-2018

In paloma foresta voelt het als thuis komen. Wanneer je binnen komt word je hartelijke ontvangen door het vriendelijke personeel. De hotel kamers zijn schoon en netjes. Het eten is van goede kwaliteit. Overdag zijn er leuke verschillende activiteiten te doen georganiseerd door het entertainment team voor ieder wat wils. Ik kom hier al jaren en de volgende vakantie staat alweer gepland. Paloma foresta see your soon!

Gereisd met vrienden in december 2018
    Guest Relations Team, General Manager, 18-12-2018

Beste Ivana,

Travelled arkadaşlar de Aralık 2018, from Netherlands

heerlijke week

Remi,
    13-11-2018

Uitstekend hotel, eten meer dan prima

overige faciliteiten goed tot zeer goed

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
    S.Sh-Guest Relations Manager, General Manager, 8-12-2018

Beste gast,

Teleurstellend

Nikki,
    10-11-2018

Na de reviews op internet enorm enthousiast geworden. Veel personeel spreekt niet goed Engels, sommige zelfs helemaal niet.

Resort is heel mooi, ruim en groen opgeset. Helaas waren de kamers waren niet schoon en werden ook zeker niet goed schoongemaakt. De bedden waren enorm hard waardoor het gehele gezelschap met rugklachten naar huis ging ondanks de top masseur/fysio. Helaas was er maar in 1 zwembad beschikbaar voor geen VIP's en dat was ook nog eens een zout water zwembad die heel erg koud was. Eten was wel heel erg goed en elke dag weer anders en enorm uitgebreid. Het 24 uurs restaurant viel erg tegen, hele slechte service en gerechten waren niet top. Al met al een prachtig resort met mooie kamers maar het slechte personeel maakt de ervaring erg slecht.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Beldibi (bij Kemer) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 228 reviews