Sorteren

vakanties Beldibi (bij Kemer)

Reviews over Beldibi (bij Kemer)

Prima hotel

James Meijer
    31-3-2017

Mooie tennisbanen, heerlijke sauna en erg vriendelijk personeel

Geweldig!

Marion van Dijken
    21-2-2017

Beldibi is een klein Turks dorpje wat dichtbij het vliegveld en Kemer. Het is een langgerekt dorp wat aan de ene kant door bergen en de andere kant door de zee wordt omringt, heel veel kleine leuke winkeltjes en het dorpje een kilometer of 7 verderop heeft een leuke grote markt 1 x per week ook in Beldibi is er wekelijks een leuke markt. Je ontkomt er niet aan, de winkeliers willen je graag wat verkopen maar als je naar Turkije gaat weet je dat! In de buurt heb je ook watervallen en natuurlijk kun je een auto huren of een bootreisje maken, de omgeving van Beldibi is heel bergachtig en veel bossen ik vind het een van de mooiste gebieden van Turkije en we gaan natuurlijk ook dit jaar in september weer terug naar Sentido Sultan Beldibi.

leuk plaatsje met winkeltjes.bergen met canyon.

wim
    18-2-2017

heel mooie natuur met de bergen vlakbij.in de goynuk canyon kan je heerlijk wandelen.met de taxi ben je er in 5 minuten.entree een paar euro.naar de stad kemer kun je met de dolbus binnen half uurtje.in september stonden er wel veel hotels leeg in beldibi.[de russen kwamen niet]hopelijk voor de mensen in Turkije komen ze in 2017 weer terug!

Geweldig

Joke
    17-9-2016

Kom voor de rust was heerlijk rustig

heel gezellig

aanrader voor rustige vakantie

Ermin - Alexander
    30-5-2016

alles was goed,behalve dat er in de omtrek te voet niks te zien was.

Beldibi (bij Kemer) scoort een 7,1 uit 10, op basis van 227 reviews