Sorteren

vakanties Beldibi (bij Kemer)

Reviews over Beldibi (bij Kemer)

heerlijke week

Remi
    13-11-2018

Uitstekend hotel, eten meer dan prima

overige faciliteiten goed tot zeer goed

Teleurstellend

Nikki
    10-11-2018

Na de reviews op internet enorm enthousiast geworden. Veel personeel spreekt niet goed Engels, sommige zelfs helemaal niet.

Resort is heel mooi, ruim en groen opgeset. Helaas waren de kamers waren niet schoon en werden ook zeker niet goed schoongemaakt. De bedden waren enorm hard waardoor het gehele gezelschap met rugklachten naar huis ging ondanks de top masseur/fysio. Helaas was er maar in 1 zwembad beschikbaar voor geen VIP's en dat was ook nog eens een zout water zwembad die heel erg koud was. Eten was wel heel erg goed en elke dag weer anders en enorm uitgebreid. Het 24 uurs restaurant viel erg tegen, hele slechte service en gerechten waren niet top. Al met al een prachtig resort met mooie kamers maar het slechte personeel maakt de ervaring erg slecht.

Lieskeg
    9-11-2018

Super locatie, prima luxe kamers. Het eten was prima, heel veel keuze en er zijn meerdere restaurantjes. Veel ruimte en rust.

Super locatie en vriendelijk personeel

Fantastisch!

Annemieke Epema
    9-11-2018

Mooi resort! Vriendelijk personeel, heerlijk eten! Een zeer aan te bevelen resort!

Inger
    9-11-2018

Een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel. Iedereen doet erg haar/ zijn best om het de gasten naar de zin te maken. Ligging perfect! Je wandelt zo naar het strand of één van de mooie zwembaden.

Het eten is gewoon té lekker. Wat een keus iedere keer weer.

Ik ga regelmatig op vakantie maar ga eigenlijk nooit naar dezelfde plek. In dit hotel waren we al voor de 9e(!) keer. We kijken nu al uit naar onze 10e keer ;)

Beldibi (bij Kemer) scoort een 7 uit 10, op basis van 228 reviews