Hotel Wind of Lara

29 reviews over Hotel Wind of Lara in het Nederlands

Nooit weer.

Jacqueline
19-8-2018

Het hotel en kamer is schoon en netjes van binnen en van het weinige personeel dat er rond loopt zijn de meeste wel aardig en dat is het enige positieve.

Wij zijn vaker op vakantie geweest in Turkije en dit hotel was de minste van allemaal. In dit hotel lopen ze achter de feiten aan. Door het personeel te kort, stonden de tafels vaak vol met vieze borden en glazen van een ander, het personeel dat er rond liep, zag de rommel wel, maar lieten het gewoon staan.

Er was 1 kok die aan het wokken was voor het hele hotel. De borden waren vaak op en lepels waren moeilijk te krijgen. Het eten was vaak koud. Ook bij het zwembad restaurant zat je tussen de rommel van een ander.

Tegen 5 uur kwamen ze met gepofte aardappels en gebakjes, maar er was 1 persoon die alles alleen moest regelen, dus chaos.

Alleen overdag bij het zwembad kon je zelf water pakken, meestal lauw, s avonds moest je erom vragen bij iemand achter de bar. Dus lang wachten.

Edwin
3-8-2018

Super goed hotel. Relax en geen lange rijen bij t avond eten. Voldoende ligbedden. Aardige mensen, goede service.

Modern en mooi hotel, perfect voor kort verblijf

Monique Kantor
15-6-2018

Het hotel is modern, licht en royaal van opzet. Mooie, schone, ruime kamers met zeer goede bedden. Mooie en voldoende zitgelegenheid op terrassen buiten. Heel groot strandrestaurant met afzonderlijke strandbar, mooie pier en mooi strand. Het hotel ligt niet meteen aan het strand en niet aan de grote drukke doorgaande weg, maar in een zijstraat van de hoofdweg iets hoger gelegen waardoor er altijd een aangename wind voelbaar is. Het personeel is vrij onervaren en spreekt niet veel talen, maar het lukt toch steeds om te krijgen wat je graag wilt hebben. Zwembaden zien er goed uit, opgedeeld in 4 baden en nog een apart aquaparkje met zwembad en zonnebedden. Het aanbod van eten is genoeg, er is voor ieder wel iets. Klein probleem is dat het in grote getale aanwezige volk blijkbaar altijd "uitgehongerd" is en er 15 minuten nadat het restaurant open gaat het erop lijkt dat alles leeggeplunderd is. Het aanvullen van gerechten mag sneller.

Helaaa nooit meer

Hans Orbons
7-6-2018

2 jaar geleden ook Wind of Lara bezocht. Toen zeer tevreden over het verblijf. 2 jaar later met hoge verwachtingen terug gegaan. Het hotel ziet er nog steeds mooi, goed onderhouden uit. Zeer mooie, nette kamers. Badkamers zijn zeer prettig en alles ziet er nog nieuw uit. Helaas kan dat niet gezegd worden over de service. Hotel was bij lange na niet vol, maar de borden en glazen waren altijd op. Dat ik op bij de zwembadbar uit karton moet drinken, oke... Maar savonds verwacht ik in de lobby toch echt wel een glas. De vele Russische gasten krijgen een voorkeursbehandeling. Hoeven nooit te wachten aan de bar, dringen voor en mogen ook meteen bestellen. Wanneer je hier iets van zegt krijg je van het hotelpersoneel ook nog een grote mond terug. Dit gebeurde meerdere keren per dag, zowel aan de bar als in het restaurant. Wanneer je niet Russisch bent, hoef je geen service te verwachten in dit hotel. Er zijn zeker betere hotels in Lara

super

rene
27-5-2018

super hotel wind of lara hotel goed eten en drinken

Nooit meer

Onbekend
30-9-2017

Wind of lara is 1 van de Slechtse hotels in antalya bij aankomst moesten wij twee uurtjes wachten voordat wij onze kamer in mochten we mochten in die tijd gaan lunchen eenmaal 14:00 uur liepen wij weer terug naar de receptie en werden wij naar een ander hotel gestuurd omdat deze vol zat waar wij natuurlijk niet mee eens waren met een beetje ophef hebben we alsnog een kamer gekregen maar de volgende gasten zouden worden gestuurd naar de andere hotel de meiden die achter de receptie stonden weten zeker niks van klantvriendelijk en Voor het zelfde geldt ook voor de manager als je langs hun liep keken ze of scheef na je of helemaal niet. De eten zoals ontbijt,lunch & avond eten waren zeker geen 5sterren waard elke dag het zelfde en de koks als je ze wat vraagt is het altijd nee en ze begrijpen geen Engels of Duits. De zwembad is te koud om in te zwemmen in raad dit hotel niemand aan.

Mooie vakantie

Christine
17-9-2017

Animatie was heel goed kamers mooi eten in orde 👍🏼👍🏼👍🏼

Voor de prijs een redelijk hotel

Marij
8-9-2017

Wat achterstallig onderhoud, zowel bij zwembad als kamer, wij hadden geen douchescherm kamer 4101, na douchen dan ook een jacuzzi, dit 3x doorgegeven, werd niets aan gedaan, daarbij veel personeel van omringende landen die nauwelijks een taal spraken, ga gelijk eten zodra het restaurant open is, anders loopt men het risico dat het eten koud is, weinig personeel in het restaurant, wij stonden met onze borden te wachten tot er een tafeltje schoon gemaakt werd.Hygiene in hotel wel goed, er werd constant schoon gemaakt.

Hotel is nieuw modern

Nederlandse gast
16-8-2017

Schoonmaken viel erg tegen. Eten telkens het zelfde tevens georiënteerd naar de smaak van Arabieren. Die er overigens in overvloed waren. Meeste personeel spreekt geen Duits en bijna geen Engels. Zwembad waar de glijbanen staan niet goed gezuiverd mijn zoon had binnen 2 uur een heftige uitslag gekregen. Strand en bus erheen was prima. Van al het personeel waren er 3 tal die ook aandacht gaven aan de West Europees gasten. Eten vaak lauw bijna koud. Zeker niet 5 sterren waard. Ik zal dit hotel zeker niet verder adviseren voor West Europeanen.

Geen Nederlanders

Antoinet
19-7-2017

Wij zitten hier nu maar we zijn helaas de enige Nederlanders. Heel jammer voor onze dochter van 17. Veel Russen en Turken.

Verder heel mooi hotel. Genoeg bedjes bij zwembad. Schoonmaak kan beter.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wind of Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wind of Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.