Pension White Garden

8 reviews over Pension White Garden in het Nederlands

2nd time Here

Carlos Van Gijsegem
29-6-2015

Super hotel with super location. Very Happy to be here for the second time. Very kind managers and staff. We will miss you.

super vakantie

Carlos
4-7-2014

18 dagen genoten van een mooie vakantie. super vriendelijk en behulpzaam personeel en directie. Uitgebreid ontbijtbuffet met enorm veel vers fruit. heel verzorgd.

fantastisch pension

anne moyaert
23-10-2012

kleinschalig hotel, uitgebaat door een heel vriendelijk koppel. ligging is ideaal in het oude stadscentrum. heel lekker ontbijt. kamers zijn mschn wat klein maar worden prima onderhouden.meerwaarde in dit hotel dit jaar dat je halfpension kon krijgen. we waren nu al voor de derde keer in dit hotel en volgend jaar keren we steevast terug. een echte aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor White Garden voor je op een rij gezet:

erg kleine kamer in mooie wijk.

bangel74
24-10-2011

white garden pension ligt in mooie wijk Kaleici. Dicht bij de haven. Slaap kamer vond ik erg klein. Ik ging op de foto af van touroperator waar bed mooi was opgemaakt met handdoeken als zwaan. Helaas zag het er anders uit. Verder zijn personeel wel erg vriendelijk. Ontbijt was uitgebreid. Ik miste alleen de sinaasappel sap. Verder heeft plek binnen terras met klein zwem badje. Heeft iets weg van Australische lodges.Ook wel iets weg van backpackers hostel. (Behalve dat je niet kamer met 8 personen hoeft te delen). veel jongeren zijn hier. Als je geen luxe wilt dan is dit goede plek.Het ligt immers in mooie wijk.

precies goed

ALarido
19-10-2011

niet te duur, niet te luxe, mooie sfeer, heel erg behulpzaam, goed Engels, gezellig binnenterras

Een heerlijke plek!

Erna Vink
23-6-2010

Een ontdekking in de oude stad! Geweldige ligging, mooie maar ietwat kleine kamers en een zeer uitgebreid ontbijt op een aangename binnenplaats. Vriendelijk personeel en dat alles tegen een backpackersprijs. Transfer van/naar de airport is mogelijk. Ik kom hier zeker terug.

Goed hotel in geweldige buurt in leuke stad

H.Vermoolen
1-9-2009

De oude stad in Antalya is zeer de moeite waard. het hotel ligt er heel centraal. Prima kamers en aardig personeel wat graag engels praat/leert. Vooral voor backpackers heel geschikt.

Prima goedkoop pension in Antalya

Roelinga
10-6-2009

Pension in de oude binnenstad (Kaleici) van Antalya. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, allervriendelijkst personeel en een uitgebreid ontbijtbuffet met yoghurt en verse aardbeien. Mooie binnentuin met zwembad met heerlijk schoon en helder water. Een aanrader in de oude binnenstad.

We hebben een aantal aanbieders voor White Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension White Garden in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension White Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension White Garden scoort een 9.38 uit 10 op basis van 8 reviews.