Hotel Tuvana

• Onvoldoende: 1 - 5

heel karakteristiek

krissi
14-10-2013

Hotel Tuvana ligt midden in het oude stadsdeel van Antálya en bestaat uit een vijftal oude mooi gerestaureerde herenhuizen. Heel rustig en toch overal dichtbij de bezienswaardigheden. Rustieke kamers, verschillend in kwaliteit. Klein maar gezellig zwembad, aangename binnentuin. Eten goed. De drank is inderdaad niet goedkoop, maar dat is normaal gezien de winkelprijs van wijn en bier. Het leven in Turkije is nu eenmaal niet goedkoop. All-in-gasten realiseren zich dat niet.

Niet aan te raden

P. Degen
9-7-2013

Bij hotel Tuvana hadden we andere verwachtingen gekregen vooraf.

Allereerst staat in de reisgids en op de site dat het avondeten a la carte is, dat is niet het geval. Het is een standaard, eenvoudig menu.

De drank in het hotel, bij het zwembad, avondeten en s'avonds, is echt enorm prijzig! Voor een fles water betaal je zes keer zoveel dan elders in Antalya (ongeveer 3 euro), voor een klein (kleinste glas) glaasje wijn, betaal je ongeveer 8 euro!! Voor een biertje (lokaal merk Effes bier), koop je een flesje maar je krijgt maar een klein glaasje voor ongeveer 6 euro!!

Wellicht kunt u begrijpen dat we het bij het avondeten voornamelijk maar bij water hebben gehouden, omdat het voelt alsof we worden opgelicht. Het is absoluut niet toegestaan om eten en drinken van buiten mee te nemen naar het hotel. Ook als de bar gesloten is, alles wordt op camera opgenomen en ze spreken je erop aan! Alle kamers lijken op de site anders en groot maar dat klopt niet, zijn allemaal standaard kleine kamers.

Minder fraai hotel

PD
8-9-2012

Wij zijn net terug van een 14 nachten verblijf. Kamers zijn zeer klein en we vonden nog een onderbroek en kousen van voorgaande gsten onder het stoffig bed!

Na 5 dagen in het hotel te gaan eten hadden we het echt wel bekeken. Het eten is niet lekker en low budget. Ontbijt is gemiddeld. De oude stad is wel mooi en je kan ook leuk shoppen. Je zal waarschijlijk wel zeer vroeg wakker worden (om over na te denken)

Wij vinden dit hotel zeker geen aanrader!

een prima hotel

mgfraikin
29-6-2012

Het eten was goed,vriendelijk personeel.

Kamers netjes Eindafrekening keurig gespecificeerd,

Leuke omgeving veel winkeltjes en strand 10 min met de tram.

weg omhoog van het strand maar met de taxi gedaan (5 lire)zeker een aanrader.2 excursies gedaan en een boottocht in de haven geboekt.

we hebben wel 14 dagen heet weer gehad 34/42 graden.

geweldig hotel

anke maas
4-12-2011

Tuvana is een mooi sfeervol hotel midden in de oude binnenstad van Antalya, mooie kamers, vriendelijk personeel en heerlijk eten ( diner niet in buffetvorm maar een vast 5-gangen-menu ). De ligging is ook perfect. Vlakbij de winkelstraten en 5 minuten van het kleine Mermeri-strandje vandaan. Het openbaar vervoer is ook dichtbij. O.a. de sneltram naar het busstation. Ik ga zeker terug.

Aardig hotelletje, maar....

Christel & Annelies
12-9-2011

Hotel bestaat uit 3 aparte gebouwen.Heb je kamer waar ontbijt geserveerd wordt: pech!Om 6.00u 's morgens begint het rammelen met borden en bestek om nog te zwijgen van het lawaai die gasten 's nachts maken want Tuvana is vooral doorgangshotel.Zwembad en ligplaatsen té beperkt.Ontbijt niet wat wij gewoon zijn in Turkije, avondeten net te doen maar geen verfijnde Turkse keuken.Nergens prijslijst van de drankjes te bespeuren, je krijgt ook géén gedetailleerde afrekening bij uitchecken?Bediening heel vriendelijk en netheid ok.Vroeg mij toch af waar de sprinklers zaten in een oud gebouw bijna volledig uit hout opgetrokken met metalen smeedwerk voor de vensters!Als daar ooit brand uitbreekt......

verschrikkelijk

Liz
12-7-2011

ten eerste is de omgeving geen aanrader voor stelletjes. in de omgeving is niet veel te doen een cocktail kost 25 euro. de slaapkamers waren prima alleen het eten was echt heel slecht. als je er heen gaat dan zou ik niet voor vol pension gaan. heel teleurstellend en we gaan niet meer naar deze plaats terug

Een echt charme hotelletje.

Baltzar G
9-6-2011

Een echte aanrader,mooi charmant hotelletje met vriendelijk personeel, proper. De kamer die we hadden was heel knus en rustig, behalve de kamer boven de keuken die is rumoerig.We hebben heel lekker turks gegeten, werd aan tafel geserveerd en alle dagen wat anders. s'Morgens wel een uitgebreid buffet. Het zwembad was klein en niet geschikt voor heel kleine kinderen is overal 1,50 meter diep. Het is heel gezellig gelegen in de oude stad bij de winkeltjes en bus-tram halte.

Ik zou het zeker aanraden aan familie en vrienden.

een aanrader....maaaaar!!

twee linda's
10-9-2010

Hotel Tuvana...aangenaam verblijf,lekker ontbijt,ook s'avonds heel lekker eten,en meer dan genoeg!!steeds in de gezellige tuin met kaarslicht...personeel heel vriendelijk en behulpzaam!!

Minpunt..nergens prijslijst vd dranken..

en betalen voor drank aan tafel,kon enkel bij uitchecken!!

voor wat maar genuttigd werd was de afrekening daarvan schandalig hoog!!!

dus bij deze...!!!!weze gewaarschuwd!!!

Zeker een aanrader

Anoniem
29-8-2010

We zijn hier 2 weken geweest op huwelijksreis en hebben er echt van genoten. Het personeel was heel vriendelijk, het avondeten was steeds verzorgd, de kamers waren heel charmant en trouw aan de geschiedenis van het gebouw ingericht. We hebben er 2 prachtige weken beleefd en als we ooit terug naar Antalya gaan, zal het zeker terug naar Tuvana zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Tuvana voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tuvana in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tuvana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tuvana scoort een 9.44 uit 10 op basis van 97 reviews.