Hotel Tutav Adalya

Hotel Tutav Adalya

We hebben een aantal aanbieders voor Tutav Adalya voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tutav Adalya in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

acceptabele kamers maar slecht eten

Eva28
14-6-2013

De kamers in dit hotel zijn goed en schoon. Bedden slapen prima. Echter het ontbijt is niet gekoeld en de schimmel zit op de kaas. Avond eten nog smaakt ook waardeloos. Locatie in oude haven is top..Britse dame met wie ik een paar dagen optrok heeft dubbel betaald voor haar kamer. Voor het gedeelte wat ze cash heeft betaald bij aankomst heeft ze geen bonnetje gehad en bij vertrek kon ze nogmaals 200 euro betalen. Vraag altijd een bon of betaal met creditcard!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tutav Adalya in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tutav Adalya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tutav Adalya scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.