7,9

20 reviews over Hotel Trendy Lara in het Nederlands

Wij waren hier met de kerst periode,was erg rustig waardoor de service super was,wat opviel in vergelijking andere hotels in deze periode dat er erg veel aan de Kerst gedaan werd mooi versierd en op heilige avond een speciale avond in het restaurant Super.eten was goed.Zelfs kregen we met 1e Kerstdag een kerst attentie aan de deur gehangen(super attent).

Aan te bevelen is Restaurant Norma a la carte, waar het bijzonder lekker eten is met top bediening. We hadden regelmatig mooi weer konden aan zwembad liggen en zwemmen in het verwarmde buiten zwembad.Ook bij de Pool bar was het goed te doen met een hapje en drankje.Als laatste de dames van de Quest Relations super aardig, ook ons kamermeisje ( Fatima ) complimenten schoon en erg vriendelijk niets was te veel. Al met al het personeel van Trendy Lara was heel erg vriendelijk.

Goed resort, maar heeft meer potentie...

Familie Bakx, 9-11-2017

Tijdens ons 9-daagse verblijf in november zijn wij absoluut niets te kort gekomen. In deze periode is dit resort slechts voor ongeveer 15-20% bezet. Aan de ene kant bijzonder aangenaam, want je hebt nooit rijen voor bars en aan het buffet is het ook lekker rustig. Ook de ligbedjes zijn er uiteraard in overvloed. Echter heeft deze periode natuurlijk ook een keerzijde, waardoor er slechts één a la carte restaurant open is en ook een aantal snackrestaurants buiten gesloten zijn. Ook de animatie is minder (voor ons absoluut geen nadeel).

Wat ons is opgevallen is dat de diversiteit bij het buffetrestaurant minder is dan wij gewend zijn (in vergelijking met resorts in deze prijsklasse). Dit kan uiteraard ook aan het seizoen liggen. Er is voldoende keuze, maar niet overdadig. Ook is de kwaliteit van het eten wat hoger indien er een congres plaatsvindt. Je vraagt je dan af waarom het niet altijd op dat niveau kan (ook in het laagseizoen).

Een belangrijk aandachtspunt voor het hotel is het schoonmaken van de kamers. Waar wij in vergelijkbare resorts geen stofje of vet vingertje konden ontdekken, was dat in dit resort wel het geval. Niet dat het vies was, maar niet geheel 5-sterren waardig. Ook het beddengoed is slechts 1 keer in deze periode verschoont (bij een ander resort iedere dag). Ook de badkamer werd niet geheel schoongemaakt en ook de vloer is (naar ons idee) nooit schoongemaakt.

Een ander aandachtspunt zijn de borden. Bijna overal zijn stukjes af, zelfs in het a la carte restaurant. Het hotel doet er goed aan om alle borden te vervangen voor minder breekbare exemplaren.

Het personeel was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam.

Het resort zelf is modern en smaakvol ingericht, ruim opgezet en voorzien van een mooie tuin. Doordat het nog nieuw is weinig beschadigingen of zaken die gedateerd zijn. Ga er echter niet naartoe als u het te veel moeite vindt om met een bootje naar het strand te gaan (5 minuten). Daarnaast is het hotel ook niet geschikt voor mensen die waarden hechten om lopend naar een winkelcentrum te willen. Deze is niet aanwezig binnen 2,5 kilometer. Echter stopt er wel een bus voor de deur.

Kortom: Wij hebben absoluut genoten en hebben geen spijt van deze reis, maar dit resort miste de wow-factor om nog een keer terug te gaan.

Wat een luxe, wat een service

Patricia, 16-9-2017

Luxe, zoveel eetgelegenheiden, drankjes alles originele merken, heerlijke slush puppies, geweldig aquapark en ontzettend vriendelijk personeel! Wel afgelegen maar de bus naar centrum lara en antalya stopt voor de deur. Geweldige boot naar het strand en leuke entertainment s avonds. Ik stoor mij niet aan mensen uit andere landen, ik lach er altijd om, zij zullen nederlanders ook apart vinden. Er ging iets kapot in de kamer dat niet gerepareerd kon worden. Hotel heeft ons toen een upgrade gegeven naar een kamer met zeezicht, service en vriendelijkheid helemaal top. En ik vond het heerlijk om bij het zwembad bediend te worden de obers op skates...heel bijzonder en ook de wafels om 16.00 uur waren heerlijk net als de kfc kip op het strand. Wil je echt genieten van luxe, goed eten en drinken...twijfel niet!

top hotel

marcel, 26-8-2017

Nadat het hotel vorig jaar is geopend en na horen van goede verhalen dit jaar zelf maar gaan kijken.

Het hotel ligt aan het einde van Lara, tevens een klein minpuntje want buiten het hotel is niets te doen. (taxi en bus wel voor de deur)

Het hotel is groot, toen wij er waren dik 2000 gasten. in het Hotel,zwembaden merk je daar weinig van.

Kamers zijn echt top, groot mooi, goede bedden, grote inloopdouche. We hadden een familiekamer wat eigenlijk 2 kamers waren met een eigen gangetje.

Hotel ademt luxe, alles is mooi, schoon en over nagedacht.

Eten kan in het buffetrestaurant met echt iedere avond andere gerechten. Wel door de vele gasten was het tijdens spitsuur echt te druk.

Tevens kun je naar all la carte restaurants waar je heerlijk bediend wordt.

Zwembaden top, glijparadijs voor de kinderen en ook het kinderbad is een waar speelparadijs. Bediening aan de bedjes en na geven van fooitje zijn de mensen bereid nog harder te lopen.

Enige minpuntje is dat de Russische gasten weer terug zijn, ze hebben toch echt andere eetgewoontes dan wij.

Tijdens ons verblijf een aantal leuke feestjes gehad zoals poolparty met live zangers, schuimparty en een feest met top DJ.

Al met al een top hotel wat tijdens het hoogseizoen vol geboekt is.

Super nieuw hotel

Eric, 5-8-2017

Na een kort verblijf in een ander hotel ongeboekt naar dit nieuwe hotel. Bij aankomst viel ons op dat personeel Engels en/of Duits sprak, goed opgeleid en ervaren was. Inchecken en uitleg verliep dan ook erg vriendelijk en duidelijk. Onze koffers werden keurig naar de familie kamer gebracht. Dit hotel beschikt over ruime familie kamers. Geen slaapkamer met aansluitend een klein slaapkamertje voor de kids maar ook voor hen een meer dan ruime slaapkamer met eigen sanitair etc. Onze kinderen vonden het prettig om even rustig op hun kamer met de iPad te spelen. WiFi is overigens overal goed en inbegrepen. Het buffet was bijzonder goed en veel wordt vers voor je bereid. Op het terrein staan ook diverse thema restaurants. Animatieteam was erg leuk, spontaan en vriendelijk. Onze kids van 9 en 11 jaar werden keurig en enthousiast gevraagd om mee te doen met allerlei activiteiten. Ober komt rondom het prachtig zwembad op rolschaatsen je drankje brengen. Iedere avond entertainment op niveau.

Heel goed familiehotel

De Jonghe, 25-7-2017

Zijn hier 2 weken in juli 2017 geweest. Na vorig jaar Barut Acanthus zijn we met een bang hartje vertrokken. Voor de prijs die we betaalden (€6500) kunnen we hier zeker niet klagen. Het is inderdaad een druk hotel maar je vindt wel altijd een rustiger plaatsje. Je moet ook rekening houden dat het juli is en bijna iedereen in verlof is en ook de Russen zijn terug, die er vorig jaar niet waren. Als dit echt zo een probleem is om aan te schuiven bij het buffet vermijdt dan de piekuren en kom wat later. A la carte reserveren is inderdaad een beetje aanschuiven maar hebben steeds kunnen reserveren in het restaurant dat we wouden. (zelfs 2 maal in Turquoise) Kamers waren ook steeds proper gepoetst en steeds voor 14 uur. Kregen een upgrade naar een familiesuite op de zesde verdieping met prachtig zeezicht.

Middelmatig

Nuyts, 14-7-2017

Veel meer negatief dan positief

Prachtig hotel wel stil en ver weg van vermaak

Peter keijzer, 17-6-2017

Het hotel is een echt 5 sterren hotel en het eten is meer dan prima evenals de kamers.

Je ligt alleen niet direkt aan het strand maar je kan wel een pendel boot gebruiken

Het vermaak is onder niveau en dan is het eenzaam als het hotel ook maar half vol is.

Fantastisch resort! Beste service ooit!

Erik, 24-10-2016

Wij gaan al jaren naar Turkije, dit was ons 59-ste 5 sterren resort en zijn ook luxe gewent(o.a.ela quality,rixos,delphin). Dit hotel kost in October met 2 volwassen en 2 kids (7/10) 115,- euro per nacht. Voor dit geld krijg je nergens in europa/Turkije de service/eten/drinken die wij hier hebben mogen ontvangen. Werkelijk grandioos!! Hotel was kwart vol, maar zelfs als het hier vol is heb je denk ik nog geen klagen. Overal a-la carte eten/drinken(lunch,6! a la carte restaurants van goed nivo(Jappaner was de highlight of the week!) Wat een service en lekker eten, buffet ook prima!!! Alle merkdranken, Werkelijk geniaal vriendelijk personeel, van schoonmaakster tot kok nog nergens zo net personeel gehad!! Prachtige kamer(super douche!), Patteserie van zeer hoogstaand nivo!! Bistro 24!! uur per dag open met a la carte gerechten(Uniek voor dit geld!). Verse smooties bij ontbijt!! Alles open eind Oktober (Hulde!!!, zeker met deze bezetting!!).Minpunten- wij miste toch onze verse jus bij ontbijt, geen bioscoop en zwembaden binnen en buiten te koud!!!! Verder Top!! Super concept ons zien ze 100% zeker terug!!!(en dat is de eerste keer dat wij ergens naar terug gaan)!!! Mits prijs zo blijft!!!

nooit meer

erwin, 17-10-2016

Erg groot hotel , eten was vaak niet erg warm meer ,

zwembad was behoorlijk koud , strand erg afgelegen en saai , heel veel puinzooi op het strand ,

wel fijne kamers met heerlijke douche erin ,

vriendelijk personeel en behulpzaam ,

buiten het resort niets te doen , moet wel met de bus of taxi naar het stadje ,

Veel aso volk met volgeladen tafels met eten en alles laten staan , voordringen in de rij bij het eten , bij het zwembad net zolang blijven wringen dat ze met hun bedje er tussen lagen , s'nachts op de bel drukken ,

voor ons geen tweede keer meer

We hebben een aantal aanbieders voor Trendy Lara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trendy Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trendy Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trendy Lara scoort een 7.88 uit 10 op basis van 21 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: