Hotel Trendy Lara

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag35°24°
Hotel Trendy Lara
7,5

29 reviews over Hotel Trendy Lara in het Nederlands

Fantastisch en komen hier nog terug

P.cave
11-8-2019

Wat hebben wij het naar ons zin gehad. Het is echt een familie hotel. Personeel zeer vriendelijk en werken keihard. Je word echt overal bediend. Superschoon ook. Dit gaat echt 24 uur door. Het eten is gevarieerd en voor ieder wat wils. Wel is het aan de drukke kant bij het zwembad. Dit komt toch , doordat het strand niet zo aantrekkelijk is. Wat voor de rest wel prima is, maar oogt eromheen wat armoedig. Hier is denk ik het hotel wel op berekend. Dus daardoor wat druk bij het zwembad en vroeg het handoelje neerleggen. Ik denk als het hotel in de tuin er een zwembad bij zouden maken. Dat ze er goed aan zouden doen. Daar is het dan rustig voor de mensen die dat willen. En wat meer ruimte. Wij hebben in ieder geval eenn top vakantie gehad .

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

May
10-7-2019

Heel mooi hotel, erg schoon. Vriendelijk personeel. Eten was ook erg lekker en gevarieerd. Animatie was top voor ieder wat wils. Mochten alleen wat meer bedjes zijn maar verder een echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima hotel. Goede prijs kwaliteit.

Bianca Krispijn
7-8-2018

Prima Hotel. Het eten is prima. De kamers en badkamers zijn prima. Veel Russen en Britten, maar wel het beschaafde deel. Niets gemerkt van wangedrag.

Enige nadeel is dat er geen winkels in de buurt liggen. Echter met een taxi voor de deur die je voor 20 euro bij drie verschillende shoppingmalls afzet en weer netjes bij het hotel af zet.

Teleurstellende ervaring

Fam Jansen
31-7-2018

Mooi hotel maar kan het aantal gasten niet aan. Lange rijen in restaurant, te weinig bedjes bij zwembad en als je dan al ligt, lig je als haringen in een tonnetje. Hotel modern en schoon, kamers prima maar toch niet meer terug , te veel mensen op een te kleine ruimte . Jammer, geen aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooi hotel maar nooit meer!

LaraLover
28-7-2018

Mooi, nieuw hotel met prima kamers en goed eten. Maaaarrrr totaal niet geschikt voor aantal gasten. Lange rijen in restaurant, rennende kleine kinderen, sowieso veel kleine kinderen, hutje mutje op bedjes bij zwembad. Hele dag harde muziek aan zwembad, geen ontkomen aan door hoofd entertainer die zichzelf graag hoort praten.

Jammer jammer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Zeker niet voor herhaling vatbaar!

Alexzander
26-7-2018

Eerste indruk zeer slecht. Onze jongste zoon van 7 jaar moet gewoon op een zetel slapen, terwijl we wel dik betaald hebben voor een volwaardige 4 persoonskamer. Je kan toch niet een kind van 7 jaar 10 nachten op een sofa laten slapen! Wat er ook allemaal wel goed mag zijn? voor ons is dit al een mislukt avontuur. Veel te veel betaald voor te moeten slapen op een zetel. Als we dan gaan vragen hoe dit komt, dan worden we gewoonweg uitgelachen waar we bij staan, service dus ook al niks. Zeer jammer om de vakantie zo te moeten beginnen.

fantastisch

Karin
14-5-2018

net terug van een geweldige vakantie in een geweldig hotel. Alles was top, vooral de goede service, altijd even vriendelijk , heerlijke bedden en elke dag heerlijk eten met een voortreffelijke bediening in het restaurant en in het bijzonder van Ridvan 😊 komen er zeker terug.

Aanrader!!

Stoltz
14-5-2018

Hotel verdient veel meer dan een 7.8 als cijfer!!! Wat een service in dit hotel! Enorm mooi complex en heerlijk eten, heel veel keuze en alles erg goed op smaak. Veel thema dagen. Zelfs bij het zwembad wordt je in de watten gelegd en komen ze drinken brengen, soms zelfs spontaan een cocktail. Ook voor de kinderen is het hier erg leuk! Mooie kamers en een heerlijk bed! Wij gaan zeker terug!

1 minpunt: erg veel Russen

Slechte eerste indruk

Jessica
4-5-2018

Net aangekomen in dit hotel. Na de slechtere recensies wilden wij de gok toch wagen. Bij aankomst niet de kamer die wij opgegeven hadden als preferentie. In plaats daarvan kregen we een kamer ver weg van het zwembad met uitzicht op een betonnen dak. Uiteraard kan dat gebeuren dus hebben ons laten omboeken naar een kamer met beter uitzicht. Waar wij voor moesten bijbetalen. Toen we hier aankwamen rook het naar zweet. De toilet was nog vies en de bril was helemaal oranje. Toen ik hem zelf ging schoonmaken kwam er heel veel oranje/bruine drap af. We hebben dit neergelegd bij de receptie... eens kijken wat ze gaan doen. Wordt vervolgt.... Ps: de glijbanen staan om 16 uur al uit, terwijl hier anders over wordt geadverteerd.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Hotel is bijzonder mooi,en erg mooi afgewerkt,

Rob
31-12-2017

Wij waren hier met de kerst periode,was erg rustig waardoor de service super was,wat opviel in vergelijking andere hotels in deze periode dat er erg veel aan de Kerst gedaan werd mooi versierd en op heilige avond een speciale avond in het restaurant Super.eten was goed.Zelfs kregen we met 1e Kerstdag een kerst attentie aan de deur gehangen(super attent). Aan te bevelen is Restaurant Norma a la carte, waar het bijzonder lekker eten is met top bediening. We hadden regelmatig mooi weer konden aan zwembad liggen en zwemmen in het verwarmde buiten zwembad.Ook bij de Pool bar was het goed te doen met een hapje en drankje.Als laatste de dames van de Quest Relations super aardig, ook ons kamermeisje ( Fatima ) complimenten schoon en erg vriendelijk niets was te veel. Al met al het personeel van Trendy Lara was heel erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trendy Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trendy Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.