Hotel Trendy Lara

• Sauna

31 reviews over Hotel Trendy Lara

• 2019
    8Mozes K23-09-2019

Ideaal voor gezinnen met peuters!

Ideaal hotel voor gezinnen met kinderen. Mijn dochter van drie had het ontzettend naar haar zin. Perfecte glijbanen voor haar leeftijd. Omdat alles op afstand was hebben wij vanaf het vliegveld tot onze terugreis een auto gehuurd, zodat wij toch dagelijks mobiel waren om shoppingmalls zoals Agora, Mall of Antalya, TerraCity en MarkAntalya te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10P.cave11-08-2019

Fantastisch en komen hier nog terug

Wat hebben wij het naar ons zin gehad. Het is echt een familie hotel. Personeel zeer vriendelijk en werken keihard. Je word echt overal bediend. Superschoon ook. Dit gaat echt 24 uur door. Het eten is gevarieerd en voor ieder wat wils. Wel is het aan de drukke kant bij het zwembad. Dit komt toch , doordat het strand niet zo aantrekkelijk is. Wat voor de rest wel prima is, maar oogt eromheen wat armoedig. Hier is denk ik het hotel wel op berekend. Dus daardoor wat druk bij het zwembad en vroeg het handoelje neerleggen. Ik denk als het hotel in de tuin er een zwembad bij zouden maken. Dat ze er goed aan zouden doen. Daar is het dan rustig voor de mensen die dat willen. En wat meer ruimte. Wij hebben in ieder geval eenn top vakantie gehad .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9May10-07-2019

Heel mooi hotel, erg schoon. Vriendelijk personeel. Eten was ook erg lekker en gevarieerd. Animatie was top voor ieder wat wils. Mochten alleen wat meer bedjes zijn maar verder een echte aanrader

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2018
    8Bianca Krispijn07-08-2018

Prima hotel. Goede prijs kwaliteit.

Prima Hotel. Het eten is prima. De kamers en badkamers zijn prima. Veel Russen en Britten, maar wel het beschaafde deel. Niets gemerkt van wangedrag.

Enige nadeel is dat er geen winkels in de buurt liggen. Echter met een taxi voor de deur die je voor 20 euro bij drie verschillende shoppingmalls afzet en weer netjes bij het hotel af zet.

• 4Fam Jansen31-07-2018

Teleurstellende ervaring

Mooi hotel maar kan het aantal gasten niet aan. Lange rijen in restaurant, te weinig bedjes bij zwembad en als je dan al ligt, lig je als haringen in een tonnetje. Hotel modern en schoon, kamers prima maar toch niet meer terug , te veel mensen op een te kleine ruimte . Jammer, geen aanrader dus.

• 5LaraLover28-07-2018

Mooi hotel maar nooit meer!

Mooi, nieuw hotel met prima kamers en goed eten. Maaaarrrr totaal niet geschikt voor aantal gasten. Lange rijen in restaurant, rennende kleine kinderen, sowieso veel kleine kinderen, hutje mutje op bedjes bij zwembad. Hele dag harde muziek aan zwembad, geen ontkomen aan door hoofd entertainer die zichzelf graag hoort praten.

Jammer jammer

• 4Alexzander26-07-2018

Zeker niet voor herhaling vatbaar!

Eerste indruk zeer slecht. Onze jongste zoon van 7 jaar moet gewoon op een zetel slapen, terwijl we wel dik betaald hebben voor een volwaardige 4 persoonskamer. Je kan toch niet een kind van 7 jaar 10 nachten op een sofa laten slapen! Wat er ook allemaal wel goed mag zijn? voor ons is dit al een mislukt avontuur. Veel te veel betaald voor te moeten slapen op een zetel. Als we dan gaan vragen hoe dit komt, dan worden we gewoonweg uitgelachen waar we bij staan, service dus ook al niks. Zeer jammer om de vakantie zo te moeten beginnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Karin14-05-2018

fantastisch

net terug van een geweldige vakantie in een geweldig hotel. Alles was top, vooral de goede service, altijd even vriendelijk , heerlijke bedden en elke dag heerlijk eten met een voortreffelijke bediening in het restaurant en in het bijzonder van Ridvan 😊 komen er zeker terug.

• 10Stoltz14-05-2018

Aanrader!!

Hotel verdient veel meer dan een 7.8 als cijfer!!! Wat een service in dit hotel! Enorm mooi complex en heerlijk eten, heel veel keuze en alles erg goed op smaak. Veel thema dagen. Zelfs bij het zwembad wordt je in de watten gelegd en komen ze drinken brengen, soms zelfs spontaan een cocktail. Ook voor de kinderen is het hier erg leuk! Mooie kamers en een heerlijk bed! Wij gaan zeker terug!

1 minpunt: erg veel Russen

• 5Jessica04-05-2018

Slechte eerste indruk

Net aangekomen in dit hotel. Na de slechtere recensies wilden wij de gok toch wagen. Bij aankomst niet de kamer die wij opgegeven hadden als preferentie. In plaats daarvan kregen we een kamer ver weg van het zwembad met uitzicht op een betonnen dak. Uiteraard kan dat gebeuren dus hebben ons laten omboeken naar een kamer met beter uitzicht. Waar wij voor moesten bijbetalen. Toen we hier aankwamen rook het naar zweet. De toilet was nog vies en de bril was helemaal oranje. Toen ik hem zelf ging schoonmaken kwam er heel veel oranje/bruine drap af. We hebben dit neergelegd bij de receptie... eens kijken wat ze gaan doen. Wordt vervolgt.... Ps: de glijbanen staan om 16 uur al uit, terwijl hier anders over wordt geadverteerd.

Hotel Trendy Lara info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking