Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Op zoek naar een ultra all inclusivevakantie in Turkije? Hotel Titanic Beach Lara is zo'n bestemming! Nee, hier ontbreekt het je echt aan niets. Niet voor niets dat het hotel superpopulair is onder Nederlandse gezinnen. Die vaak het jaar erop alweer terugkeren omdat ze het zo naar hun zin hebben gehad! Eén van die redenen is dat het hotel echt van alle gemakken is voorzien, voor zowel jong als oud. Benieuwd of een vakantie in Lara ook wat voor jou is? Lees dan snel verder en ontdek het zelf!

En ook Cas heeft met zijn gezin een heerlijke vakantie gehad in hotel Titanic Beach Lara. In zijn enthousiaste review schrijft hij het volgende: "Echt een heerlijk hotel, hele goede service en prachtige locatie, zeer geschikt voor vakantie met jonge kinderen omdat het maar 12km van het vliegveld ligt maar toch vrij rustig. Eten ook zéér goed en lekker. Meerdere zwembaden met glijbanen zijn ook zeer leuk. Cabana's zijn zeker een aanrader om te huren, fijne service en een eigen koelkast!(handig). Zouden zeker nog een keer terug komen naar dit prachtige hotel!" Benieuwd wanneer we ze weer terugzien!

De ligging

Hotel Titanic Beach Lara ligt, zoals de naam al zegt, in de zonovergoten badplaats Lara. Direct buiten de deur van het hotel vind je diverse gezellige winkeltjes. Perfect om jouw ultieme zomeroutfit te scoren! Zin in een dagje weg? Ook dat zit je tijdens een vakantie in Lara helemaal op je plek. In de omgeving van het hotel worden namelijk diverse uitstapjes georganiseerd. Wat dacht je bijvoorbeeld van heerlijk uitwaaien tijdens een boottocht? Of breng een bezoekje aan de Düden-waterval en kijk je ogen uit! Een echte aanrader is ook zeker om eens de drukte van de stad Alanya op te zoeken. Met de dolmus of taxi ben je er vanuit het hotel binnen een half uur. Ideaal! In Antalya beleef je nog echt het authentieke Turkije en spot je diverse bezienswaardigheden, zoals de Hadrianus-poort en de Hidirlik-toren. En ook de dichtsbijzijnde luchthaven vind je in Antalya, op slechts 10 kilometer van het hotel. Sta jij binnen een mum van tijd op je accommodatie. Ideaal!

Het hotel en faciliteiten

Bestaat jouw droomvakantie uit zwemmen en zonnen? Dan zit jij in hotel Titanic Beach Resort helemaal op je plek! De zwembaden zijn namelijk heer-lijk en voor de kids zijn er spectaculaire glijbanen. En bovendien ligt het hotel direct aan een privéstrand dat is voordien van comfortabele ligbedjes. Ga je op vakantie met de jongsten van het gezin? Dan is een swim-up room écht wat voor jou. Vanuit deze kamer spring je namelijk zo het zwembad in. Zo bezorg je de kids ongetwijfeld de vakantie van hun leven! Maar dat is natuurlijk lang niet het enige wat er te beleven valt in hotel Titanic Beach Resort. Zo worden er in de avond bijvoorbeeld leuke shows georganiseerd, maar ook overdag is er volop animatie in de miniclub! En ook de actieve vakantiegangers komen tijdens hun vakantie in Lara helemaal aan hun trekken. Zo kun je de perfecte dunk maken op het basketbalveld, een wereldsmash slaan op het volleybalveld of de tennisbaan, een droomdoelpunt scoren op het voetbalveld, een wereldse strike gooien op de bowlingbaan of je helemaal uitleven in de fitness. En daarna is het natuurlijk tijd voor wat ontspanning. Duik de spa in en laat je heerlijk verwennen. Nee, door de sauna, de hamam en het stoombad is relaxen hier geen probleem. En vooruit, boek direct ook maar die massage. Je hebt het immers verdiend!

De kamers

De standaardkamer van hotel Titanic Beach Resort Lara is de tweepersoonskamer. In deze kamer vind je één tweepersoonsbed en één eenpersoonsslaapbank, wat de kamer gschikt maakt voor maximaal drie personen. De badkamer beschikt over een douche, een föhn en een toilet. De overige faciliteiten van de kamer zijn gratis wifi, een televisie, een kluis, een minibar en airconditioning. Buiten vind je een balkon met een comfortabel zitje waar je even helemaal tot rust kunt komen tijdens jouw vakantie in Lara. Tegen betaling kun je voor een tweepersoonskamer met zeezicht kiezen, of voor een die direct aan het zwembad ligt. Ideaal als je met het hele gezin vakantie komt vieren in Turkije!

Het verschil in kamers

Reis je met een groter gezelschap af naar Titanic Beach Resort Lara? Dan is de vierpersoonskamer écht wat voor jou! In deze kamer vind je namelijk één tweepersoonsbed en twee eenpersoonsbedden, wat de kamer geschikt maakt voor vier personen. De overige faciliteiten komen overeen met de standaardkamer. Ook bij de vierpersoonskamer kun je tegen betaling voor een kamer met zeezicht kiezen. En dan is er ook nog de familiesuite. In deze kamer vind je in de woonkamer één eenpersoonsslaapbank en één eenpersoonsopklapbed. Deze kamer beschikt over één tweepersoonsbed. Ideaal voor als jij tijdens je vakantie in Lara net dat extra beetje privacy wil hebben! De overige faciliteiten komen overeen met de standaardkamer.

Eten en drinken

En natuurlijk ga je ook op vakantie voor het lekkere eten! En daar zal het je in hotel Titanic Beach Lara echt niet aan ontbreken. Zo vind je er maar liefst 5 à la carterestaurants die uiteenlopen van Turks tot Italiaans en van vis en barbecue. Mmm... Voor ieder wat wils dus! Ook beschikt het hotel over een buffetrestaurant waar jij zelf je droommaaltijd kunt samenstellen. Dorst gekregen van dat heerlijk warme weer? Dan neem je toch plaats in één van de maar liefst 6 (!) bars en bestel je je favourite drankje. Nog een lekker tussendoortje uit één van de snackbars erbij, en je kunt er weer helemaal tegenaan. Op naar de volgende heerlijke dag tijdens jouw vakantie in Lara!

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Tijdens jouw vakantie in hotel Titanic Beach Lara verblijf je op basis van de all inclusiveformule. Ideaal! Want zo hoef jij je tijdens je vakantie echt helemaal nergens zorgen over te maken. En door de vele faciliteiten voor zowel jong als oud is het hotel uitermate geschikt voor een vakantie met het hele gezin. Ja, in hotel Titanic Beach Lara beleeft echt ie-der-een te tijd van zijn leven in Lara!

Goed om te weten

Tijdens het diner dienen mannen een lange broek te dragen. Enkele faciliteiten van hotel Titanic Beach Resort zijn seizoensgebonden en weersafhankelijk beschikbaar. Voor de glijbanen in het waterpark geldt een minimumleeftijd van zes jaar. In het hotel zijn honden niet toegestaan. De toeristenbelasting is niet bij de prijs inbegrepen en dient ter plekke te worden betaald.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2628 Reviews over Titanic Deluxe Lara

• 10Ser Yigit16-01-2023

War, boven de verwachting, perfect echt super lux

Alles is perfect geregeld. Alle personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Lkker, varieert én meer dan genoeg eten en drinken . Hotel is heel schoon,
    Mevrouw Gülseren die onze kamer Schoonmaakt bedanken we haar van harte voor de goede zorg . Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar, dank aan alle personeel.
    Met vriendelijke groet Ser.

• 10Fam Kluter01-11-2022

Super uitgebreid resort

Wij hadden een swim-up room en dat was zalig. De ligging is rustig, het restaurant op 1 minuut lopen en de loungebar op een halve minuut van onze kamer. Het eten was goed met veel keuze en het personeel is super vriendelijk. Het mooiste vonden wij dat het zwembad een geheel is. Je kunt een hele ronde zwemmen en dan waren wij rond de 20/25 minuten zalig aan het zwemmen. Elke dag om 11 uur aqua jogging wat professioneel aangepakt wordt, leuk om te doen. En elke avond andere entertainment. Drinken allemaal merk en geen verdunde troep. Schoonmaak super, elke dag wordt de kamer en bed schoon gemaakt en ook de minibar wordt dagelijks aangevuld met drinken, chocolade en zakje kaasstengeltjes. Wil je een week lekker relaxen dan is dit het perfecte resort.

Eigenaar, 03-11-2022

Beste Familie Kluter,

We willen U hartelijk bedanken voor Uw tijd en moeite om hierbij Uw persoonlijke en positieve vakantie ervaringen te delen. We zijn erg blij om te lezen dat U van alle aspecten van ons hotel zo heeft genoten en waarderen Uw lovende woorden zeer!

We hopen dat U nog lang zult nagenieten van deze welverdiende vakantie en natuurlijk dat we U volgend seizoen wederom mogen verwelkomen in ons vernieuwde hotel!

• 10Sonja17-10-2022

Titanic

Prachtig hotel, cabanas zijn perfect, eten is uitstekend, redders zijn ook ok. Swimming pool water buiten is wat koud. Aqua gym is perfect. Zeker een aanrader om hier naar toe te komen. Mooi uitzicht vanop de pier.

Eigenaar, 18-10-2022

Beste Sonja,

Hartelijk bedankt voor Uw beknopte maar positieve vakantie beoordeling na Uw welverdiende vakantie in Titanic Beach Lara. We zijn blij dat U zo genoten heeft en tevreden was, we hopen dat we U nog veel vaker mogen verwelkomen! Wellicht in het hoogseizoen / zomer, als het water warmer is.

• 6Nathalie09-10-2022

Prachtige accomodatie maar slechte service

plus punten! Prachtige zwembaden Glijbanen complex erg leuk. Animatie team fantastisch! Ruime kamer met fijne bedden Wat er te eten was was over het algemeen lekker. De hoofdchef was ontzettend lief. Er waren geen baby fruit potjes meer ( 5 dagen lang niet) heeft hij fruit laten blenden voor ons.

Min punten Onze kamer is in 11 dagen 2 keer niet gedaan. Geen schone handdoeken niks. Het balkon is niet 1 keer schoon gemaakt. Onze minibar is 3 keer niet bijgevuld. Hierover klagen had geen effect. Mijn hotelkamerkaart was continue defect (en nee niet bij de telefoon gehouden) ben maarliefst 14 keer terug geweest voor het herstellen van mijn kaart. Liften zijn drama! Het eten vonden wij persoonlijk ook drama. Weinig keuze en iedere avond het zelfde. Royal wings en delphin imperial veel meer keuze! Ook scheppen ze erg weinig op en kijken de meeste boos als je om meer vraagt. Geen all incl concept meer zoals voor covid helaas.

Eigenaar, 21-10-2022

Beste Nathalie,

We willen U allereerst bedanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara Hotel en natuurlijk voor het delen van Uw persoonlijke feedback na Uw vakantie. We zijn blij dat U met een aantal aspected tevreden was en hopen dat ook dat U genoten heeft. Uw feedback nemen wij natuurlijk ook graag aan, U kunt ervan op aan dat we dit hebben vertaald en aan alle relevante afdelings managers hebben doorgegeven. Als hotel zijn wij 12 maanden per jaar geopend en hebben we tijdens bepaalde periodes te tijd en kans om dingen te verbeteren / renoveren etc, en Uw feedback hierbij natuurlijk worden meegenomen.

Aarzelt U ook alstublieft niet om contact op te nemen met Guest Relations, wij er elke dag en beantwoorden graag evt vragen en nemen we ter plaatse positieve en ook opbpuwende feedback aan!

We hopen dat U alsnog voor Titanic Hotels zult kiezen in de nabije toekomst!

• 10Adriana E08-10-2022

We Love Titanic

Wij hebben wederom genoten samen met onze dochter en kleinzoon van onze vakantie in Titanic. Alles is SUPER geregeld, de kamers keurig netjes en schoon, eten op en top, voor ieder wat wils, buiten kan je de hele dag genieten van de heerlijke restaurantjes bij het strand en lekkere wafels en ijs bij het zwembad. Ook is er voor ieder in de avond wat wils, van live music voor de relax sfeer tot disco en dans muziek! Geweldige shows en party’s met als klapper de Gala White Party SPECTACULAIR!! Ook de SPA is zeker aan te raden heerlijke professionele behandelingen. Kortom wij gaan graag weer terug voor onze volgende vakantie. Een dikke 10 voor het gastrelatieteam, waar je gewoon Nederlands kan praten maar ook prima Engels. Ook heel veel complimenten voor het bedienend personeel want ondanks alle drukte werden we behandeld met een smile TITANIC WE LOVE YOU ️️

Eigenaar, 11-10-2022

Beste Adriana,

Hartelijk bedankt voor het delen van jullie wederom positieve vakantie ervaringen, we vonden het erg leuk jullie, en deze keer met jullie dochter & kleinzoon weer te mogen hebben verwelkomen! We hopen dat jullie nog lang na zullen genieten van jullie welverdiende relax vakantie, en dat we jullie natuurlijk volgend jaar weer als onze repeat gasten mogen verwelkomen!

• 10Eren can27-09-2022

Titanic

Ik heb in dit 24 jaar tijd in verschillende vestigingen van dit hotel keten verbleven. Mijn ervaringen zijn tot heden alleen uitstekend geweest, wat er wel beter kan is empathisch vermogen van sommige medewerkers van het hotel kan verbeterd worden. Dit zeg in een oprecht opbouwend context. Wat in vakantie resorts van dit hotel ook verbeterd kan is kwaliteit van animatie variaties Het vervelende aan animatie is dat elk zomer het zelfde animatie shows aan de toeristen worden gepresenteerd . Het hoogst plus punten geef ik aan hard werkende personeel met glimlach op hun gezicht en schone kamers. Wat er wel verander moet of kan worden is renovatie van het hotel. Na jaren verblijf in het hotel merk ik op dat hotel aan een renovatie/vernieuwing toe is. Bedankt hele Titanic familie voor warme klant gastvrijheid.

Beste Eren Can,

We willen U allereerst hartelijk bedanken voor Uw jarenlange loyaliteit naar Titanic Hotels en Titanic Beach Lara toe. Ook willen we U bedanken voor de tijd die U heeft genomen om hierbij Uw positieve woorden en opbouwende feedback te delen, we hebben het allemaal gedeeld met het Management Team.

We wensen U nog een prettig verblijf en hopelijk tot wederziens in 1 van onze Titanic Hotels!

• 10Derya ozculha23-09-2022

Beste

Super hotel geen min punten alles was perfect, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam,,hygiëne was super en wat betreft eten 10+. Aanrader. We hebben echt genoten top vakantie gehad👍❤️❤️❤️❤️😍😂😂😍

Beste Derya,

Dank U wel, voor Uw vriendelijke woorden, we zijn erg blij dat U van alle aspecten breed genoten heeft en dat aan al uw verwachtingen is voldaan! We zouden het leuk vinden U hier binnenkort weer te mogen verwelkomen!

• 10D. Yalcin22-09-2022

Titanic beach lara

Al de zoveelste keer hier in dit hotel! Genoten hier. Animatie team zijn allemaal geweldig. Harry, Samet, Gogi, Dima, Aytekin mudurum, Ata, Vika, Liza, Alina, Furkan, Sahla, Anna. Housekeeping Sengul hanim was aardig en maakte mijn kamer goed schoon. Ook de receptie was behulpzaam, dank aan Bulent bey. Een echte aanrader. Tot de volgende keer.

Beste d. YAlcın,

Dank U wel voor het wederom verkiezen van Titanic Beach Lara en voor het delen van Uw persoonlijke en positieve beoordeling, Uw vriendelijke woorden worden zeer gewaardeerd! We hopen jullie nog veel vaker te mogen verwelkomen!

• 10Magalie21-09-2022

Moeder-dochter vakantie

Super mooi Hotel met volledige bediening. Toffe excursies en hele leuke cabana met massage op de pier als je dit wil. Zeker een aanrader. Eten en drinken is top. Gezellige avonden met animatie. Grz xxx

Eigenaar, 22-09-2022

Beste Magalie,

Bedankt voor Uw vakantie bestemming bij ons in Titanic Beach Lara en voor het nemen van de tijd om ons hotel te beoordelen en voor uw aanbevelingen! We zijn erg blij om te lezen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad in ons huis en we hopen dat jullie ons hotel weer zullen boeken voor de volgende vakantie.

We zouden het fijn vinden U weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groeten, CRM Management

• 10Shaneau Klever18-09-2022

Great

Het is een super hotel , super goede bediening en heel fijn om met je kindje naar toe te gaan wij komen zeker hier terug volgend jaar. Ganana is super fijn en het eten is heel erg lekker en veel keuze, de kamers zijn super fijn en ruim, huseyin is een super fijne jongen die oms goed bedient heeft

Eigenaar, 20-09-2022

Beste Shaneau Klever,

Bedankt dat U voor Titanic Beach Lara heeft gekozen voor Uw recentelijke vakantie, en natuurlijk ook voor Uw tijd om hierbij Uw positieve ervaringen en high score te delen! We zijn blij dat aan al Uw verwachtingen is voldaan en zouden het leuk vinden jullie hier volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

Hotel Titanic Deluxe Lara info

• Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)