Hotel Titanic Beach Larastersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Ben je op zoek naar een ultra all-inclusive vakantieadres? Hotel Titanic Beach Lara is zo’n bestemming. Dit hotel is erg populair onder Nederlanders. Dat is ideaal wanneer je graag een praatje maakt met vakantiegangers of wanneer je op vakantie gaat met kinderen. Gezinnen met kids komen dan ook graag in Hotel Titanic Beach Lara. Het personeel zelf spreekt geen Nederlands, maar ze zijn wel erg gastvrij. Benieuwd of Hotel Titanic Beach Lara iets voor jou is? Lees met ons mee.

Het eten in Hotel Titanic Beach Lara is volgens jullie van goede kwaliteit. Desiree omschrijft het eten zelfs als fantastisch. Ze vult aan dat dit altijd al zo is geweest. Je kunt zelfs vers fruit opscheppen. Wel zou het eten wat gevarieerder mogen. Een ander puntje van kritiek is de verzorging van het buffetrestaurant. Reviewer Dam geeft aan: ‘Minpunt: met het avondeten kijken ze niet of je drinken op is. Daar moet je steeds zelf achteraan’. Je mag wel altijd zelf een drankje inschenken.

Ben je dol op zwemmen en zonnen? Dan zit je goed bij Hotel Titanic Beach Lara. De zwembaden zijn fijn en voor de kids zijn er glijbanen. Let er wel op dat de vloer glad kan zijn bij de zwembaden. Ga je op vakantie met een kleintje? Dan is een swim-up room ideaal. Vanuit deze kamer dompel je jezelf meteen onder in het zwembad. Zorg dat je bij het hoofdzwembad niet te laat op zoek gaat naar een ligbed, want dan kun je je plekje in de zon nog wel eens mislopen.

Naast roetsjen van de glijbanen, is er voor kinderen meer te doen in Titanic Beach Lara Hotel. In de avond worden er leuke shows georganiseerd, maar ook overdag is er animatie. Hou er rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Maar leuke activiteiten? Die zijn er genoeg. Bianca geeft wat voorbeelden: ‘Meerdere toffe poolgames, koekjes bakken met de minidiscoclub, heel leuk darten, beachvolleybal... een top team.’

Titanic Beach Lara Hotel in Turkije is een ideale bestemming voor een echte strandvakantie. Dit hotel ligt pal aan zee en op het privéstrand van het hotel kun je genieten tot de max. Ook hier bestel je je favoriete drankje en kun je een hapje eten. Heb je zin om eens echt te genieten van luxe? Huur dan een cabana. Minpuntje vinden jullie dat er geen beach boy aanwezig is op het strand, waardoor er soms wel aan het beruchte handdoekje leggen wordt gedaan.

Ligging

Hotel Titanic Beach Lara ligt in Lara, de badplaats van Antalya. Meteen buiten de deur van het hotel vind je veel winkeltjes. Hou er wel rekening mee dat de verkopers je hier naar binnen proberen te roepen. Liever een verkoelend uitstapje? Buiten het hotel worden veel uitstapjes georganiseerd zoals een boottocht. Of breng een bezoekje aan de Düden waterval. Wil je deze badplaats toch eens inruilen voor het centrum van Antalya? Met de dolmus of de taxi sta je er binnen een half uur. In Antalya meng je je nog onder de lokale bevolking en vind je authentieke souvenirs om mee naar huis te nemen.

2660 reviews over Hotel Titanic Beach Lara

• 2019
    10Roben09-09-2019

Top tien hotel

Het hotel is erg goed en luxe, het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn erg ruim en schoon en er is erg veel keuze uit eten. Een aanrader voor jong en oud!! Wij zijn met 8 personen geweest. Voor kinderen ook zeer geschikt. Goeie animatie en het zwembad ok heel kind vriendelijk.

Echt een aanrader.

Beste Roben,

We willen U graag bedanken voor Uw boeking voor Titanic Beach Lara en natuurlijk voor het delen van Uw positieve vakantie beoordeling. We zijn blij dat U allemaal als familie van 8 personen zo hebben genoten van jullie welverdiende vakantie in ons hotel en dat alles zo goed bevallen is!

We zouden jullie graag nogmaals willen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, CRM Management

• 10Maikel van Krugten09-09-2019

Super bedankt

geweest. Het hotel is erg goed en luxe, het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn erg ruim en schoon en er is erg veel keuze uit eten. Een aanrader voor jong en oud !!!!!!!!Wij zijn met 8 personen geweest. Het hotel is erg goed, personeel erg vriendelijk kamers zijn erg ruim en schoon en erg veel keuze uit eten. Een aanrader!!!

Beste Maikel van Krugten,

Dank U wel voor het de tijd nemen Uw persoonlijke vakantie beoordeling hierbij te delen, Uw positieve en vriendelijke woorden worden zeer gewaardeerd! We zijn erg blij dat aan al Uw verwachtingen is voldaan en dat U als familie een heerlijke tijd heeft beleefd.

Hopelijk mogen we U nog veel vaker verwelkomen! Met vriendelijke groet,

CRM Management

• 10Jill09-09-2019

Super Titanic hotel

Hotel was super! Personeel erg vriendelijk en de klant is zeker koning. Eten erg gevarieerd en voor ieder wat wils! Zeker een aanrader. We waren met 8 personen en er werd overal rekening gehouden met een grote groep!

Beste Jill,

We zijn erg blij om te lezen dat U een heerlijke vakantie heeft beleefd in Titanic Beach Lara Hotel met Uw familie! Dank U wel voor het delen van Uw persoonlijke en positieve vakantie beoordeling en Uw aanbeveling!

Het zou ons een groot genoegen zijn U hier nogmaals te mogen verwelkomen!

• 10Gursoy09-09-2019

10+ Super

Dit is onze eerste keer samen met zijn 2e, we zijn er 12 dagen gebleven. Toen we hier heen kwamen dachten we buiten Lara dingen te gaan ondernemen. Eenmaal in het Hotel aangekomen hebben we niet de behoefte gehad om weg te gaan. Elke avond is er een andere activiteit met andere thema’s (prachtig) zelfs 2 weken lang. Eten zo goed, zo veel keus voor groot en klein niet normaal. Super schoon!!! De bediening is super ! De animatie is perfect vooral onze grote dansvriend Harry (watergym) oelalaaaa en Ipek bij de (miniclub) sizi seviyoruz boyle devam edin. Wij komen volgend jaar terug dan met onze kinderen ! Dikke 10+

CRM Management, Guest Relations Manager, 11-09-2019

Beste Gursoy,

Allereerst bedanken we U voor Uw lovende beoordeling en voor Uw positieve en motieverende woorden. We zijn blij dat U zo genoten heeft in Titanic Beach Lara en we zullen Uw vriendelijke woorden met alle afdelings managers delen! Het zou ons een groot genoegen zijn U hier volgend jaar wederom te mogen verwelkomen, voor nog meer mooie vakantie ervaringen!

• 10Fam. van Bakel09-09-2019

Fantastisch heerlijke vakantie gehad aanrader!

Wat hebben wij genoten van onze vakantie op titanic. Geweldige zwembaden, je kunt van het een naar het ander zwemmen. Alles heel schoon, kamer erg netjes elke dag ziet het er weer spik en span uit, zwembaden en de vloeren bij het zwembad worden goed onderhouden, je ziet dagelijks avonds de mensen in de weer. Veel vertier voor de kids en de ouders. De dagen vlogen voorbij! Ze zijn zo vriendelijk. We zijn helemaal tot rust gekomen. Wij gaan zeker weer eens terug! Een dikke dikke vette 10+

Beste Fam. van Bakel,

We zijn erg blij dat jullie van jullie van jullie welverdiende familie vakantie in Titanic Beach Lara hebben genoten. We willen U hierbij bedanken voor Uw persoonlijke en positieve vakantie beoordeling en motiverende woorden en hoge score! We hopen dat jullie nog lang zullen nagenieten en dat we jullie nog veel vaker mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8C Racova08-09-2019

Prachtig resort, wel erg duur

Mooi resort. Is goed verzorgd en wordt netjes en schoon gehouden. De activiteiten zijn leuk. Iedere avond een ander thema. Meerderheid van het personeel is vriendelijk, maar spreken echt matig Engels. Zwembaden zijn mooi en groot en divers. Ook leuk voor kinderen. Er zijn veel dingen die je kunt doen zoals jetskieeen of parasailen, maar deze activiteiten zijn best prijzig. Ook kun je leuke cabana’s huren aan het strand, wat wij ook hebben gedaan, wederom naar mijn idee best prijzig (€115), word je daar de hele dag bediend. Een 10 voor Ali, die heeft echt zijn best gedaan om het ons naar onze zin te maken. Het eten is vrijwel dagelijks hetzelfde, met een kleine verandering. Is opzich wel goed bereid, maar dagelijks hetzelfde ben je ook snel klaar mee. De bedden in de kamer zijn veel te klein voor 2 pers (120x200). Let op bij de winkelier beneden met de tassen en schoenen, want hij licht je op! Je betaalt teveel voor slechte kwaliteit!!

CRM Management, Guest Relations Manager, 11-09-2019

Beste C Racova,

Dank U wel voor Uw uitebreide en persoonlijke vakantie beoordeling. We zijn blij dat U, op een paar punten na, over het algemeen tevreden was met ons hotel en onze faciliteiten. Alle feedback vcan onze gasten is even waardevol voor ons en wordt uiteraard gedeeld met de desbetreffende afdelings managers. We willen graag hierbij informeren dat een aantal activiteiten, zoals watersports en de winkeltjes uitbestede bedrijven zijn en niet direct tot het hotel behoren maar we zullen Uw feedback uiteraard aan de relevante personen doorgeven. De kamers zijn uitgerust met 2 1-persoons of 1 2-persoons bedden en worden verdeeld ahv de beschikbaarheid, als U speciale wensen heeft kunt U dat altijd aan ons doorgeven voordat U aankomt, zodat we de nodige notities kunnen maken, we doen altijd ons uiterste best om alle kamers aan de hand van de boeking, wensen van onze gasten en de beschikbaarheid te verdelen!

We hopen U hier wederom te mogen verwelkomen, met vriendelijke groet, CRM Management

• 9Sabine07-09-2019

Mooie kamers, lekker eten, vriendelijk personeel.

Beste Sabine,

Dank U wel voor Uw beknopte en positieve vakantie beoordeling, we zijn blij dat U een heerlijke vakantie heeft beleefd in Titanic Beach Lara en we hopen U hier in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen als onze repeat gasten!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 9Mitchell07-09-2019

Fantastich

Prachtig hotel goed en veel keus bij het eten mooie schonen kamers alles netjes onderhouden prachtige tuin. Vriendelijk behulpzaam personeel verder zijn er kleine aandachtspunten, maar dat heb je overal in elk hotel.

Beste Mitchell,

Dank U voor Uw persoonlijke vakantie beoordeling naar aanleiding van Uw recentelijke vakantie in Titanic Beach Lara. We zijn blij dat U over het algemeen tevreden was met Uw verblijf en ons hotel, aarzelt U niet om ons ter plekke te contacteren voor eventuele vragen en / of feedback, zodat we U terplekke ten dienst kunnen zijn!

We hopen jullie wederom te mogen verwelkomen, met vriendelijke groet, CRM Management

• 10Arie De Jager07-09-2019

Uitstekend

Het is een zeer goed hotel . Mooie zwembaden en goed onderhouden. Schoon. Eten is gevarieerd en goed. Nette kamers en gevarieerd.

Beste Arie de JAger,

Dank U voor Uw tijd om hierbij Uw persoonlijke vakantie ervaringen te delen en voor Uw hoge score en positieve woorden. Uiteraard hopen we U nog veel vaker in ons hotel te mogen verwelkomen voor nog meer onvergetelijke vakanties!

• 10Peter Boden07-09-2019

Fantastich Titanic

Mooi hotel met vriendelijke bediening zowel aan receptie als in de restaurants. Kamers werden dagelijks goed gepoetst.Kortom fijne aanrader voor andere toeristen. Het was een ongelofelijk verblijf wij raden dit hotel bij iedereen aan zo goed thanks aan het personeel en alle werkmensen van de titanic

Beste Peter Boden,

We willen U bedanken voor Uw persoonlijke beoordeling op deze website, en voor Uw maximale score! Het was een groot genoegen voor ons om U hier als onze gasten te mogen verwelkomen en we hopen dat U nog lang zult nagenieten van Uw mooie vakantie.

Hopelijk binnenkort weer tot ziens, CRM Management

68 tips over Hotel Titanic Beach Lara

• Vrolix, 28-06-2014

Reserveer enkel je verblijf en ga met openbaar vervoer (1euro pp) naar Antalya of nabij gelegen dorpjes en geniet van een verzorgde maaltijd en een drankje dat lekker koel is en nog prik bevat. Wil jij dineren en ontbijten buiten in het zonnetje..(in het hotel dan)? Dan ben je best een grote "kattenliefhebber"!

• Joncheere, 21-04-2014

er zijn winkeltjes genoeg voor het hotel dat je als je voor shoppen gaat zeker niet moet naar Antalya gaan. Wel een tip is de markt in Manavgat! extra goedkope prijzen!

• Linda, 26-05-2014

probeer de cocktails uit. veel verschillende zowel met alcohol als alcohol vrij

304 vragen over Hotel Titanic Beach Lara

• I vloet, 12-03-2019

verwarmd zwembad

Wij vliegen op 20 april voor het eerst met kids naar Titanic. Kunnen we dan nog veel regen verwachten? ik heb zwembad dan nog verwarmd? Ik hoor graag van iemand. alvast bedankt :)

• Emma, 11-02-2019

Glutenvrij

Is er glutenvrij eten/brood bij het buffet?

• Edwin, 10-02-2019

Swim up kamers

Iemand een idee hoe de kamer swim up 2-3 pers in elkaar zitten. Via trap in het zwembad? Maar staat ook bij 1 verdieping . Iemand een foto oid?

Astrid Barends, 15-02-2019

Wij zijn al vaak bij Titanic geweest. Als je een kamer hebt op de begane grond dan kun je direct het zwembad in. Heb je een kamer op de 1ste verdieping dan moet je eerst je kamer uit, met de trap naar beneden en dan kun je naar het zwembad. Dus niet rechtstreeks.

Hotel Titanic Beach Lara info

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht