Hotel Titanic Beach Larastersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Ben je op zoek naar een ultra all-inclusive vakantieadres? Hotel Titanic Beach Lara is zo’n bestemming. Dit hotel is erg populair onder Nederlanders. Dat is ideaal wanneer je graag een praatje maakt met vakantiegangers of wanneer je op vakantie gaat met kinderen. Gezinnen met kids komen dan ook graag in Hotel Titanic Beach Lara. Het personeel zelf spreekt geen Nederlands, maar ze zijn wel erg gastvrij. Benieuwd of Hotel Titanic Beach Lara iets voor jou is? Lees met ons mee.

Het eten in Hotel Titanic Beach Lara is volgens jullie van goede kwaliteit. Desiree omschrijft het eten zelfs als fantastisch. Ze vult aan dat dit altijd al zo is geweest. Je kunt zelfs vers fruit opscheppen. Wel zou het eten wat gevarieerder mogen. Een ander puntje van kritiek is de verzorging van het buffetrestaurant. Reviewer Dam geeft aan: ‘Minpunt: met het avondeten kijken ze niet of je drinken op is. Daar moet je steeds zelf achteraan’. Je mag wel altijd zelf een drankje inschenken.

Ben je dol op zwemmen en zonnen? Dan zit je goed bij Hotel Titanic Beach Lara. De zwembaden zijn fijn en voor de kids zijn er glijbanen. Let er wel op dat de vloer glad kan zijn bij de zwembaden. Ga je op vakantie met een kleintje? Dan is een swim-up room ideaal. Vanuit deze kamer dompel je jezelf meteen onder in het zwembad. Zorg dat je bij het hoofdzwembad niet te laat op zoek gaat naar een ligbed, want dan kun je je plekje in de zon nog wel eens mislopen.

Naast roetsjen van de glijbanen, is er voor kinderen meer te doen in Titanic Beach Lara Hotel. In de avond worden er leuke shows georganiseerd, maar ook overdag is er animatie. Hou er rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Maar leuke activiteiten? Die zijn er genoeg. Bianca geeft wat voorbeelden: ‘Meerdere toffe poolgames, koekjes bakken met de minidiscoclub, heel leuk darten, beachvolleybal... een top team.’

Titanic Beach Lara Hotel in Turkije is een ideale bestemming voor een echte strandvakantie. Dit hotel ligt pal aan zee en op het privéstrand van het hotel kun je genieten tot de max. Ook hier bestel je je favoriete drankje en kun je een hapje eten. Heb je zin om eens echt te genieten van luxe? Huur dan een cabana. Minpuntje vinden jullie dat er geen beach boy aanwezig is op het strand, waardoor er soms wel aan het beruchte handdoekje leggen wordt gedaan.

Ligging

Hotel Titanic Beach Lara ligt in Lara, de badplaats van Antalya. Meteen buiten de deur van het hotel vind je veel winkeltjes. Hou er wel rekening mee dat de verkopers je hier naar binnen proberen te roepen. Liever een verkoelend uitstapje? Buiten het hotel worden veel uitstapjes georganiseerd zoals een boottocht. Of breng een bezoekje aan de Düden waterval. Wil je deze badplaats toch eens inruilen voor het centrum van Antalya? Met de dolmus of de taxi sta je er binnen een half uur. In Antalya meng je je nog onder de lokale bevolking en vind je authentieke souvenirs om mee naar huis te nemen.

2660 reviews over Hotel Titanic Beach Lara

• 2019
    10Filip Durieux02-10-2019

Het perfecte verblijf aan de turkse riviėra

Een weekje verbleven in het hotel met alleen maar positieve ervaring,grote aan rader zijn de cabannatjes op het strand en de pier met fool service. Vriendelijk persoon en alles word gedaan wat er gevraagd word, Eveneens alles netjes en clean. Even vermelden dat murat je een overgetelijke tijd geeft op de pier.

CRM Management, Guest Relations Manager, 27-10-2019

Beste Filip Durieux,

We willen U allereerst bedanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara voor uw recentelijke vakantie. We zijn blij dat U zo heeft genoten en we zullen Uw vriendelijke woorden met het personeel en het management delen!

We hopen U wederom te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, CRM Management

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Erica Sluyter30-09-2019

Goed Titanic

We hebben het enorm naar ons zin hier gehad in hotel Titanic het eten personeel en de activiteiten zijn echt goed.de cabana zijn ook zeker de moeite waard hele dag service aan je hut we komen zeker terug volgend jaar!

Beste Erica Sluyter,

Dank U voor Uw positieve beoordeling en Uw vriendelijke woorden naar het personeel en over onze services! Het was ons een groot genoegen jullie hier als onze gasten te hebben mogen ontvangen en hopelijk tot snel ziens!

• 10Arjan28-09-2019

fantastisch, must try!

Dit is het beste hotel om heerlijk tot rust te komen. Heerlijke eten, ontspannen bij het zwembad en op het strand. Zeer vriendelijke bediening, het voelt elke keer als of je thuis komt. Absolute aanrader.

Beste Arjan,

We zijn erg blij dat U zo genoten heeft van Uw welverdiende rust vakantie, en zijn ook blij dat U ons hotel aanraadt aan anderen! We hopen dat U nog lang zult nagenieten en dat jullie in de nabije toekomst wederom voor Titanic zullen kiezen!

• 10Annie28-09-2019

Super hotel

Super hotel wij zijn er nu voor de 10e keer Personeel heel vriendelijk en behulpzaam ,animatie team ook super goed mooie shows
    Als je toch ergens tegen aan loopt of vragen heb loop je na guest relation en daar helpen ze super goed en wordt het opgelost Super!!!!

Beste Annie,

Bedankt voor Uw vriendelijke woorden, positieve beoordeling en hoge score! Het was weer leuk om jullie hier als onze vaste gasten te mogen hebben ontvangen en we hopen juliie natuurlijk volgend jaar weer te mogen zien in ons hotel, voor wederom mooie en relaxte vakantie dagen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10C van de Laak28-09-2019

Geweldig!!!!

De ontvangst is hier geweldig. We zijn al eerder in andere hotels geweest in Kundu en Side maar hier in Titanic is alles echt perfect. Het zit hem in de details, het personeel is ongelooflijk behulpzaam en altijd vriendelijk. Normaal gaan we niet voor een 2e keer naar hetzelfde hotel maar volgend jaar gaan we weer, en dan met de hele familie!

Beste C van de Laak,

We willen U allereerst bedanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara en natuurlijk voor Uw tijd om hierbij Uw persoonlijke en positieve beoordeling te delen. We zijn erg blij dat U zo heeft genoten van Uw welverdiende vakantie en we zijn trots dat U ons voor een tweede keer zou willen bezoeken!

• 10Van Malderen ann27-09-2019

Titanic het beste

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Hotel titanic het is geweldig al het personeel zo geweldig eten als geweldige kamers zijn altijd schoon questrelation als superanimatie zijn de beste gogi dima Samet Harry yulia en de rest bedankt allemaal .... Gökhan en aytikin bedankt voor een geweldige vakantie

Beste Van Malderen,

Dank jullie wel voor jullie loyaliteit naar Titanic toe en voor het delen van Uw vriendelijke woorden over het hotel en naar het personeel toe, het wordt zeer gewaard! We hopen jullie snel weer als onze trouwe gasten in ons hotel te mogen verwelkomen!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Ilona24-09-2019

Super top

Een week verbleven in titanic hotel,prima hotel. Goede service, goed eten. All inclusive is erg uitgebreid voor ieder wat wils. Animatie erg aardig en genoeg activiteiten voor iedereen. Zeker een aanrader!

Beste Ilona,

Dank U wel voor Uw positieve beoordeling en aanbeveling! Het was super om jullie hier als onze gasten te mogen verwelkomen en we hopen jullie natuurlijk binnenkort weer te mogen verwelkomen!

• 10T Brabander24-09-2019

Goed Titanic

Goede service. Kamers zijn ook schoon. Een aanrader. Vriendelijk personeel. Cabana elke dag gehuurd en was ook super. Thankyou Titanic. See you next time!! Barbecue was heel goed verzorgd goede muziek heel gezellig

Beste T Brabander,

We willen U bedanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara en voor Uw vriendelijke woorden. We zijn blij dat U met ons hotel en de extra services zoals de BBQ en de Cabanas zo tevreden was.

We hopen U wederom te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, CRM Management

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Bo Janssen17-09-2019

Super 10 titanic

10 jaar geleden ook hier geweest. Nu weer hier en het is nog altijd fantastisch! Eten was super goed! Gebruik gemaakt van de Cabana ook dit was super goed! Complimenten voor het personeel! Titanic top 10 :)

Beste Bo Janssen,

Dank U wel voor Uw beknopte maar zeer positieve beoordeling! We zijn blij dat U wederom heeft genoten van Uw vakantie hier en dank U ook voor de hoge score!

We hopen U snel weer te mpogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, CRM Management

• 2Muammer Tas13-09-2019

Nooit meer

Zeer slecht hotel, vooral niet in je hotel kamer bellen, ik kreeg voor 12 min naar nederland bellen een factuur van 65 euro terwijl hun beweerde dat ik 24 min belde. Ze konden het ook niet aantonen en heel erg paniekerig bij de lobby. Service is heel slecht je moet zelf je drinken gaan halen er komt niemand naar je toe met de vraag wat je wilt drinken. Heel slecht en vies kamers alles is oud de eerste en laatste keer naar de titanic. Royal wings is zeker een aanrader.

Beste Muammer Tas,

We betreuren het zeer om te lezen dat aan Uw verwachtingen niet is voldaan. Naar aanleiding van de tele4foon-kosten willen we U graag mededelen dat de prijzen vastgelegd zijn door de Turkse Telekom, er wordt aan de hand van de gebelde minuten berekend en wij hebben daar als hotel geen invloed op. We vinden het jammer dat we U op geen manier tevreden konden stellen met ons hotel en onze faciliteiten en services, naar vergelijking met door U eerder bezochte hotels.

Met vriendelijke groet, CRM Mangement

68 tips over Hotel Titanic Beach Lara

• Vrolix, 28-06-2014

Reserveer enkel je verblijf en ga met openbaar vervoer (1euro pp) naar Antalya of nabij gelegen dorpjes en geniet van een verzorgde maaltijd en een drankje dat lekker koel is en nog prik bevat. Wil jij dineren en ontbijten buiten in het zonnetje..(in het hotel dan)? Dan ben je best een grote "kattenliefhebber"!

• Joncheere, 21-04-2014

er zijn winkeltjes genoeg voor het hotel dat je als je voor shoppen gaat zeker niet moet naar Antalya gaan. Wel een tip is de markt in Manavgat! extra goedkope prijzen!

• Linda, 26-05-2014

probeer de cocktails uit. veel verschillende zowel met alcohol als alcohol vrij

304 vragen over Hotel Titanic Beach Lara

• I vloet, 12-03-2019

verwarmd zwembad

Wij vliegen op 20 april voor het eerst met kids naar Titanic. Kunnen we dan nog veel regen verwachten? ik heb zwembad dan nog verwarmd? Ik hoor graag van iemand. alvast bedankt :)

• Emma, 11-02-2019

Glutenvrij

Is er glutenvrij eten/brood bij het buffet?

• Edwin, 10-02-2019

Swim up kamers

Iemand een idee hoe de kamer swim up 2-3 pers in elkaar zitten. Via trap in het zwembad? Maar staat ook bij 1 verdieping . Iemand een foto oid?

Astrid Barends, 15-02-2019

Wij zijn al vaak bij Titanic geweest. Als je een kamer hebt op de begane grond dan kun je direct het zwembad in. Heb je een kamer op de 1ste verdieping dan moet je eerst je kamer uit, met de trap naar beneden en dan kun je naar het zwembad. Dus niet rechtstreeks.

Hotel Titanic Beach Lara info

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht