Hotel Titanic Beach Larastersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Ben je op zoek naar een ultra all-inclusive vakantieadres? Hotel Titanic Beach Lara is zo’n bestemming. Dit hotel is erg populair onder Nederlanders. Dat is ideaal wanneer je graag een praatje maakt met vakantiegangers of wanneer je op vakantie gaat met kinderen. Gezinnen met kids komen dan ook graag in Hotel Titanic Beach Lara. Het personeel zelf spreekt geen Nederlands, maar ze zijn wel erg gastvrij. Benieuwd of Hotel Titanic Beach Lara iets voor jou is? Lees met ons mee.

Het eten in Hotel Titanic Beach Lara is volgens jullie van goede kwaliteit. Desiree omschrijft het eten zelfs als fantastisch. Ze vult aan dat dit altijd al zo is geweest. Je kunt zelfs vers fruit opscheppen. Wel zou het eten wat gevarieerder mogen. Een ander puntje van kritiek is de verzorging van het buffetrestaurant. Reviewer Dam geeft aan: ‘Minpunt: met het avondeten kijken ze niet of je drinken op is. Daar moet je steeds zelf achteraan’. Je mag wel altijd zelf een drankje inschenken.

Ben je dol op zwemmen en zonnen? Dan zit je goed bij Hotel Titanic Beach Lara. De zwembaden zijn fijn en voor de kids zijn er glijbanen. Let er wel op dat de vloer glad kan zijn bij de zwembaden. Ga je op vakantie met een kleintje? Dan is een swim-up room ideaal. Vanuit deze kamer dompel je jezelf meteen onder in het zwembad. Zorg dat je bij het hoofdzwembad niet te laat op zoek gaat naar een ligbed, want dan kun je je plekje in de zon nog wel eens mislopen.

Naast roetsjen van de glijbanen, is er voor kinderen meer te doen in Titanic Beach Lara Hotel. In de avond worden er leuke shows georganiseerd, maar ook overdag is er animatie. Hou er rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Maar leuke activiteiten? Die zijn er genoeg. Bianca geeft wat voorbeelden: ‘Meerdere toffe poolgames, koekjes bakken met de minidiscoclub, heel leuk darten, beachvolleybal... een top team.’

Titanic Beach Lara Hotel in Turkije is een ideale bestemming voor een echte strandvakantie. Dit hotel ligt pal aan zee en op het privéstrand van het hotel kun je genieten tot de max. Ook hier bestel je je favoriete drankje en kun je een hapje eten. Heb je zin om eens echt te genieten van luxe? Huur dan een cabana. Minpuntje vinden jullie dat er geen beach boy aanwezig is op het strand, waardoor er soms wel aan het beruchte handdoekje leggen wordt gedaan.

Ligging

Hotel Titanic Beach Lara ligt in Lara, de badplaats van Antalya. Meteen buiten de deur van het hotel vind je veel winkeltjes. Hou er wel rekening mee dat de verkopers je hier naar binnen proberen te roepen. Liever een verkoelend uitstapje? Buiten het hotel worden veel uitstapjes georganiseerd zoals een boottocht. Of breng een bezoekje aan de Düden waterval. Wil je deze badplaats toch eens inruilen voor het centrum van Antalya? Met de dolmus of de taxi sta je er binnen een half uur. In Antalya meng je je nog onder de lokale bevolking en vind je authentieke souvenirs om mee naar huis te nemen.

2660 reviews over Hotel Titanic Beach Lara

• 2019
    9Keyvan06-11-2019

Lekker eten, goede service en schoon. Een aanrader!!

CRM Management, Guest Relations Manager, 10-11-2019

Beste keyvan,

We willen U graag bedanken voor Uw beknopte maar positieve beoordeling over Uw ervaringen in ons hotel, we zijn blij dat U tevreden was en hopen U nog vaker te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6pen21-10-2019

zinkend schip

wij komen hier al meerdere jaren maar het gaat hard achteruit. Onderhoud is slecht op het terrein. Vele mensen onderuit zien gaan op de vloer buiten. Badkamer met schimmel en slecht doorlopende wasbak. Bed klein voor 2.Eten is goed als ook de schoonmaak. Dit jaar was de animatie nog slechter dan voorheen. Het is al 4 jaar hetzelfde vaste team en hebben geen zin meer om hun best te doen. Zijn lui, drinken s'avonds heel veel en vragen dat ook aan gasten. Ze zitten bij vaste tafels waarvan ze cadeau's krijgen. Er wil er eentje constant in de picture staan met selfies van hemzelf met gasten om followers te krijgen. Als je aandacht aan een ander lid besteed is hij boos. Wifi was slecht. Receptie en Guest relations alleen maar lof. Verder super aardig personeel. Behalve een medewerker die elke avond chagrijnig was (behalve als je tip geeft). Er moet heel wat gebeuren wil Ttanic nog bij blijven bij andere hotels.

Beste Pen,

We willen U bedanken voor Uw loyaliteit naar Titanic toe en voor het delen van Uw persoonlijke beoordeling. We vşinden het jammer dat U deze keer niet volledig heeft genoten van Uw vakantie. We willen U graag mededelen dat al Uw feedback, positief en negatief wordt gedeeld met het management om te zien hoe en waar er eventuele veranderingen doorgevoerd kunnen worden.

Natuurlijk hopen we U in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen om U te overtuigen van onze services.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Chantal21-10-2019

Super bedankt Titanic

Afgelopen week een weekje doorgebracht in de Titanic. Een fijne week gehad. De aankomst kon beter we hadden 2 kamers voor 3 personen naast elkaar geboekt. Dit kregen we helaas niet. 2x 2 persoons kamer met een bed sofa voor de 3 persoon. Dit was jammer maar wel goed te doen. Eten bij alle maaltijden volop keus en goed bereid. Wel het bekende handdoeken leggen bij het zwembad. Schoonmaak dagelijks gedaan soms wel wat laat op de dag dat je al terug naar je kamer wilde. Vriendelijk personeel en staan graag voor je klaar. Nadeel was wel dat de kamer kaart niet bij de telefoon gehouden kon worden en liep die leeg en deed hij het niet meer. Dus dan weer bij de receptie activeren. Lekkere cocktails en drankjes overal de hele dag verkrijgbaar. Al met al we hebben genoten van deze week in dit fijne hotel Titanic.

Beste Chantal,

Dank U wel voor het schrijven van Uw vakantie ervaringen in Titanic Beach Lara Hotel. We zijn blij dat U over het algemeen een fijne vakantie heeft beleefd in ons hotel. Vergeet niet, U kunt altijd contact opnemen met de Guest Relations, 24hrs Call Center en / of Reception voor enige vragen of andere verzoeken, ook voor speciale schoonmaaktijden (normaal tussen 08:00 - 17:00), we zullen U altijd helpen waar we kunnen om voor U een zo onbezorgd mogelijke vakantie te realiseren!

Hopelijk tot weerziens! Met vriendelijke groet, CRM Management

• 10Ranate19-10-2019

Titanic Beach best

Weer een heerlijke vakantie gehad in ons favoriete hotel. Voor ons is dit homecoming. Al meerdere malen geweest. Ieder jaar komen we weer terug. Vriendelijk personeel van de receptie tot housekeeping, restaurants, cabanas en vooral animatie. Gogi, Dima, Harry, Samet, Julia, Gökhan en alle anderen. Zij zorgen allemaal voor een ongelooflijk mooi verblijf. Een aanrader op en top. Tot volgend jaar weer.

Beste Ranata,

Dank U wel, allereerst, voor Uw loyaliteit naar Titanic Beach Lara toe en voor Uw waardevolle tijd om na Uw vakantie Uw positieve ervaringen te delen! We kijken ernaar uit jullie hier volgend jaar weer te mogen verwelkomen!

• 10Carolina❤️❤️❤️18-10-2019

Titanic

Heel goede personeel zo als Dimitri miniclab. En huseyin van Gabbana bediening ook Murat van Gabbana’s. Heel veel aandacht voor kinderen. Schoone kamers. Eten is goed. Ik wil bedanken aan personeel van Gabbana’s en animaties jongens Dima Harry en Gogi.

Beste Carolina,

Dank U wel voor Uw positieve beoordeling en voor Uw aardige en motiverende woorden over het personeel! We zullen dit zeker doorgeven! We zijn blij dat U een heerlijke vakantie heeft gehad en we hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen!

• 10Jordy17-10-2019

Titanic super 😍👍

Titanic is een goed hotel waar je lekker tot rust komt en er is veel te doen. Het eten is er goed en lekker en ziet er goed uit. Entertainment en personeel is vriendelijk Shows zijn ook goed Je zult je er nooit vervelen 👍

Beste Jordy,

DankU, voor Uw hoge score en positieve beoordeling. We zijn blij dat aan Uw verwachtingen is voldaan en we hopen U nog veel vaker als onze gast te mogen verwelkomen!

• 10Pinar09-10-2019

Super titanic

Voor de 1e x bezocht en SUPER blij dat wij voor dit hotel gekozen hebben. We twijfelden tussen meerdere hotels maar uiteindelijk hebben wij gekozen voor de Titanic hotel en GELUKKIG hebben wij dat gedaan , want het was op en top. Eten is uitgebreid ( ochtend, middag bij het strand of in het restaurant van het hotel, avond EN in de nacht van 12.00 tot 03.00). Je hebt genoeg activiteiten en hele leuke werknemers zoals mnr Murat, Alex , Mario, Merve, Hava etc. Supppper leuke mensen die met iedereen meedoen. Ze creeeren een familiegevoel en je voelt je heel erg op je gemak. Ze maken elke dag jouw kamer schoon als je dat aangeeft. Je hebt verschillende zwembaden. Ook heb je een binnenzwembad mocht het niet zo warm zijn buiten. Je kan bijna altijd drinken halen van verschillende bars. Al met al zijn wij heel erg tevreden over dit hotel en raden het bij iedereen aan. Wij zullen zeker nog een x terugkomen

Beste Pinar,

Wat zijn we blij om te lezen dat u zo genoten heeft van uw welverdiende vakantie in Titanic Beach Lara en willen u dan ook graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaringen hierbij te delen. We hopen dat uw positieve herinneringen aanleiding zijn om wederom voor Titanic Hotels te kiezen voor Uw volgende vakantie.

Hopelijk tot snel ziens, met vriendelijke groet, CRM Management

• 10Merve Erdogan09-10-2019

Super bedankt

Het was een prachtige vakantie!!! Top, service, medewerkers , ligging en kamer was tip en top. Eten was heel uitgebreid. Nergens last van gehad, de receptie was heel klantvriendelijk. Dit hotel is in het kort echt super! Veel activiteiten te doen en elke dag is er wel een leuke show in de avond. Het is heel kindvriendelijk, kamer werd elke dag spik en span schoongemaakt. En als je in de nacht honger kreeg geen enkel probleem er is tot 3:00 uur snachts eten. Ik kan hier niet beschrijven hoe geweldig ik het heb gevonden, je moet het echt zien en meemaken. TITANIC verdient 10/10 sterren van mij.

Beste Merve Erdogan,

We willen U hartelijk bedanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara hotel en natuurlijk voor Uw waardevolle tijd om hierbij Uw persoonlijke en positieve beoordeling te delen, en voor de hoge score! Het is ons een groot genoegen om te lezen dat U van alle aspecten van ons hotel heeft genoten en we hopen U natuurlijk nog veel vaker te mogen verwelkomen!

• 4Analda Burgman09-10-2019

Hell of All inclusive

Afschuwelijke all inclusive hell!! Op de eerste dag kregen wij al een foutieve vieze kamer dan wat wij geboekt hadden. Gelukkig de oude originele kamer die wij gereserveerd hadden terug gekregen. Voorts is het altijd super druk en massaal, je moet vanaf s ochtends al vechten om een bedje bij het zwembad. Iedere dag weer. Mensen houden onnodig bedjes bezet! Tevens gaan op een drukke dag de glijbanen van 12:00-13:30 dicht en dat terwijl je in een all in zit en het hotel compleet vol zit. Bizar!! Het eten bestaat uit buffet vorm, veel aanbod. Maar de kwaliteit is matig, beter minder eten maar goed van smaak. Het personeel is zijn vriendelijkheid ook verloren, zo werd je in het strand restaurant nog net niet afgeblaft. Mocht je a la carte willen eten voor bijv. Italiaans, Turks of Aziatisch moet je hier minimaal 1 dag van tevoren voor reserveren! Ben je onbezorgd op vakantie, moet je alsnog met een strakke planning rekening houden. Indien d

Beste Analda Brugman,

Allereerst bedanken we U voor Uw tijd om hierbij Uw persoonlijke vakantie beoordeling te delen. We vinden het erg jammer dat aan Uw verwachtingen niet is voldaan. Graag willen we mededelen dat we onze gasten afraden om te reserveren voor ligstoelen, dit staat ook aangegeven op de kamers en op bepaalde plaatsen in het hotel, er zijn er tenslotte genoeg voor iedereen! De glijbanen werekn op basis van vaste uren omdat er altijd een lifeguard aanwezig moet zijn, voor de veiligheid van al onze gasten. De a'la carte restaurants (Turks, Vis & Italiaans) zijn te boeken op verschillende locaties in het hotel en kunnen tot op de dag zelf, ahv de beschikbaarheid, geboekt worden. Er is plek voor meer dan 90 personen!

We betreuren het dat aan Uw verwachtingen niet is voldaan, Uw feedback wordt uiteraard gedeeld met het management.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Emma06-10-2019

Wederom top!

We zijn hier al zo vaak geweest en we zijn nog steeds zeer tevreden. We zien vooral verbeteringen bij het personeel, iedereen doet zijn best! We hebben heerlijk een paar dagen de cabanas gehuurd, was weer heerlijk en met goede service. Vooral huseyin bij de cabanas, receptie manager Bulent, Leonie, animatie team zijn allemaal top! We komen in december weer!

Beste Emma,

Dank jullie wel voor jullie loyaliteit naar Titanic Beach Lara toe en natuurlijk voor jullie positieve en motiverende beoordeling! We zullen Uw dankwoord uiteraard delen met het personeel en we hopen jullie snel weer als onze vaste gasten te mogen verwelkomen!

Gereisd met partner in oktober 2019

68 tips over Hotel Titanic Beach Lara

• Vrolix, 28-06-2014

Reserveer enkel je verblijf en ga met openbaar vervoer (1euro pp) naar Antalya of nabij gelegen dorpjes en geniet van een verzorgde maaltijd en een drankje dat lekker koel is en nog prik bevat. Wil jij dineren en ontbijten buiten in het zonnetje..(in het hotel dan)? Dan ben je best een grote "kattenliefhebber"!

• Joncheere, 21-04-2014

er zijn winkeltjes genoeg voor het hotel dat je als je voor shoppen gaat zeker niet moet naar Antalya gaan. Wel een tip is de markt in Manavgat! extra goedkope prijzen!

• Linda, 26-05-2014

probeer de cocktails uit. veel verschillende zowel met alcohol als alcohol vrij

304 vragen over Hotel Titanic Beach Lara

• I vloet, 12-03-2019

verwarmd zwembad

Wij vliegen op 20 april voor het eerst met kids naar Titanic. Kunnen we dan nog veel regen verwachten? ik heb zwembad dan nog verwarmd? Ik hoor graag van iemand. alvast bedankt :)

• Emma, 11-02-2019

Glutenvrij

Is er glutenvrij eten/brood bij het buffet?

• Edwin, 10-02-2019

Swim up kamers

Iemand een idee hoe de kamer swim up 2-3 pers in elkaar zitten. Via trap in het zwembad? Maar staat ook bij 1 verdieping . Iemand een foto oid?

Astrid Barends, 15-02-2019

Wij zijn al vaak bij Titanic geweest. Als je een kamer hebt op de begane grond dan kun je direct het zwembad in. Heb je een kamer op de 1ste verdieping dan moet je eerst je kamer uit, met de trap naar beneden en dan kun je naar het zwembad. Dus niet rechtstreeks.

Hotel Titanic Beach Lara info

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht