68 tips over Hotel Titanic Beach Lara

• Vrolix, 28-06-2014

Reserveer enkel je verblijf en ga met openbaar vervoer (1euro pp) naar Antalya of nabij gelegen dorpjes en geniet van een verzorgde maaltijd en een drankje dat lekker koel is en nog prik bevat. Wil jij dineren en ontbijten buiten in het zonnetje..(in het hotel dan)? Dan ben je best een grote "kattenliefhebber"!

• Joncheere, 21-04-2014

er zijn winkeltjes genoeg voor het hotel dat je als je voor shoppen gaat zeker niet moet naar Antalya gaan. Wel een tip is de markt in Manavgat! extra goedkope prijzen!

• Linda, 26-05-2014

probeer de cocktails uit. veel verschillende zowel met alcohol als alcohol vrij

• hilde, 18-04-2014

Voor kleinzoon van 8 jaar was er niet zoveel, maar hij zit toch heel de dag in zwembad , wou meedoen met vogelpik met volwassen alhoewel er maar drie personen mocht hij niet meedoen Fotosessie laten doen schitterend maar prijzig

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

• arnold, 08-05-2014

Antalya is leuk om te bezoeken, maar neem niet de bus. Deze is propvol en het duurt erg lang. Een taxi is dan wel een beetje duurder, maar je hebt de ruimte en je bent er snel

• Miranda, 16-07-2012

Bij de oude haven van Antalya zijn veel leuke restaurants te vinden. Taxi half uur €20 of dolmus naar centrum €1 + paar euro taxi. Haman in hotel is extreem duur, via touroperator veel goedkoper. Koop zonnebrand niet in het hotel maar elders, wij betaalden 7,50 ipv de 25 die hotelshop vroeg.

• Michelle Nijdam, 25-07-2014

We zijn een dag met een boot naar de watervallen geweest. Dat was erg leuk. Reisleidster Monika is een geweldige vrouw! De kinderen hebben echt een superdag gehad. Vergeet alleen niet een reistabletje :-)

We hebben ook een Cabana gehuurd. Op zich niet goedkoop, maar wel waar voor ons geld. De hele dag persoonlijke bediening die de hele dag eten, drinken, ijsjes, fruit en koekjes komt brengen. Echt super!

Ik vond het winkeltje in het hotel belachelijk duur. Maar overkant straat stuk goedkoper

• Hans, 10-10-2013

Pas op met je tablet of iPhone die kunnen je sleutelkaartje wissen , hierdoor kun je je kamer niet in. Heb voor 25 euro een week WiFi kunnen gebruiken, snelheid kan beter maar op alle etages WiFi zenders aanwezig. Facebook en whatsapp gingen prima..

• Babette, 28-09-2013

Koop geen dingen in het hotel op de Ice Watch na, de rest is in de winkelstraat goedkoper. Nog een tip, laat je zondagavond met de weekmarkt op het resort niet overhalen om op een kameel te gaan zitten je maakt een rondje van 20m en nadien willen ze €20,- (hebben wij overigens echt niet betaald)

• Ria, 09-10-2013

Er is een wekelijkse markt op het resort maar er wordt geen bekendheid aan gegeven Wij hebben een busreis met corendon naar Antalya gemaakt .Je gaat dan ook naar watervallen en bent voor €12 veilig in Antalya

• Familie Roosendaal, 26-09-2013

Huur een Cabana. De jongens doen goed hun best.

• Gina, 01-10-2013

als je wifi neemt maar 1x per gezin betalen je kan met die zelfde code ook op een andere tel inloggen. reis je met kleine kids om 18:30 begint het kinderbuffet. kunnen ze net iets rustiger eten.

• Roger, 17-08-2013

Wacht met kleding kopen tot de weekmarkt op het hotel gehouden wordt (wekelijks herhaald) , deze hebben goede en eerlijke prijzen , hoef je niet voor naar de bazaars en urenlang "irritant" te onderhandelen. ----------------- Tegen de Titanic entertainment zijn maar weinig andere hotels opgewassen , deze ver over de TOP , waanzinnig , iedere avond weer. ----------------- bij de beachbar zit een Fish spa (dode huidcel visjes) Duits sprekende jongen. Een echte aanrader voor een eerlijke prijs.

• Dirk-Jan Kraan, 07-11-2011

• Vincent, 01-07-2013

Als je de oude stad antalya wilt bezoeken doe dat dan niet via een excursie je bent namelijk bijna 6 uur onderweg voor krap 2 uur rond lopen. Je gaat verplicht langs twee sponsors een leder winkel en een juwelier. En bij beide ben je verplicht 1 uur te blijven dan stop je nog even om te eten en 10 minuten bij een waterval voor dat je naar de stad gaat.

• Rian, 07-08-2013

De ligstoelen, parasols, etc. zijn gratis te gebruiken bij het zwembad en op het strand.

• chanburger, 04-08-2012

Neem geen wifi..kost 25 euro p.w. en je hebt bijna geen bereik.

• Melissa, 14-06-2013

De laatste dag konden we tegen betaling (10 per uur) een kamer bijboeken omdat we s avonds laat terug vlogen. Geen goed idee wij waren 70 euro kwijt aan een vies klein donker hokje boven de receptie...

• Vakantiegangers, 24-07-2013

Handdoeken vroeg genoeg gaan leggen! Voor een plaatsje buiten om te eten ofwel heel vroeg gaan eten of heel laat. Familiekamers hebben in dit resort de beste ligging.

• gie, 24-03-2013

Een daguitstap naar Antalya (zelfs meer dan één keer) is zeker aan te bevelen.

• langenakker, 09-05-2013

Samen gevat: Goed hotel iets te duur voor de service die je krijgt(delphin palce iets duurder maar 2x beter, Miracle resort iets goedkoper maar net zo goed.)Voor een leuke vakantie met kinderen zeker aan te raden door de zwembaden

• Sam, 30-01-2014

Er is wienig buiten het hotel.

• Maarten, 30-03-2013

vooral in de stadjes is er veel leuke dingen te doen

• Robbert en Eva, 03-07-2014

Voorzijde of achterzijde van het hotel een kamer boeken want aan de vleugelkant kijk men tegen andere hotels aan.

• Theus, 25-01-2013

Kamers met zeezicht, betreft hier vooral zijzeezicht.

• Sharon en Melanie, 11-09-2012

Zorg dat je maagtabletten bij je hebt of diarree pillen.

• Melissa, 29-07-2012

Wij hebben als excursies raften en een jeepsafari gedaan. Wat ons betreft een echte aanrader!

Van 12.00 tot 16.00 zijn er vlak voor het strand nog 2 eetgelegenheden open. Ideaal als lunch!

• fam., 26-07-2012

Tip Laat geen fotohoot maken, Ze begonnen met 700 euro uiteindelijk wilde hij niet lager dan 350 euro en ze worden boos als je 10 bij 15 fotos wil en dan de foto cd Uiteindelijk 25 fotos voor 200 euro betaald Losse fotos zonder mapje of iets Echt overdreven duur

• Peter, 18-07-2012

eerste 3/4 verdiepingen zijn luidruchting door de bar die beneden is en het middengedeelte open is.

• steenkamer, 12-07-2012

gewoon gaan goed en degelijk eten over drinken niet gesproken geen verdunde limo maar uit fles wishky geen imitatie echte malibu enz

• Jozef, 27-04-2012

Aspendos in de buurt is zeker de moeite.

• Luc Meeus , 18-04-2012

Jeep safari doen , bezoek antalya , bezoek manavgat ! En zeker de helft afbieden in de winkels !

• jacqueline toerse, 07-07-2012

Barpersoneel moet in elk geval beter zijn best doen. Dan wordt die tip box wat ze daar hebben staan in elk geval een stuk voller.

• Mark, 03-07-2012

A la carte eten is een aanrader, voor 7 euro krijg je 4 gangen en je zit net even wat rustiger (en buiten) dan in de overigens ook uitstekende 'normale' eetzaal.

De bar sluit om 24:00, maar mocht je hierna nog even verder willen dan is de beachbar tot 3:00 geopend.

Als je even iets anders wilt eten dan het aanbod in het hotel zelf dan zijn er op die tijdstippen voldoende alternatieven (met pizza, doner en hartige snacks).

De midnightsnack bevindt zich in het a la carte restaurant vanaf 0.00

• van de Kamp, 17-05-2012

Gezinnen kunnen beter kiezen voor een kamer ín het hotel dan de buiten gelegen familiekamers i.v.m. de gehorigheid/overlast van de late entertainment.

• MGL, 14-05-2012

Jammer is dat als je van het resort gaat, je een inie mini shopping mall in de buurt hebt,verderop een grote shopping mall,maar als je komt voor de gezellige knusse restaurantjes of een terrasje op loopafstand, dan zit je hier verkeerd. Buiten het resort is het een kale, saaie beouwde plek zonder de charme van bijvoorbeeld een schilderachtig stadje als Side. Het hotel staat in een rij aaneengesloten met meer van die kollossale hotels. Dus blijf je in het Resort, dan heb je het goed!

• Annemarie, 02-06-2012
    • De tassenwinkel in het hotel is niet te duur en heeft kwalitatief goede spullen. Eigenaar is bijzonder vriendelijk en komt oprecht over. Afdingmarge is minder dan bij bazaars maar de startprijzen zijn ook lager. Ook het kledingwinkeltje in het hotel is goed. Voor chips, luchtbedden, sigaretten etc. moet je even naar de shoppingmal aan de overkant, de helft goedkoper...

• Joncheere, 18-04-2012

Om wat spulletjes te kopen moet je zeker niet meer aan Antalya gaan ruim genoeg winkeltjes dicht bij het hotel!

• gust, 19-03-2012

Goed hotel, maar de omgeving stelt niets voor.

• k09051954, 11-03-2012

Ga eens naar Terra City in Antalya met de dolmus. Geen gezeur van verkopers en vaste prijzen, dat in ontspannen shoppen.

• Yildiz, 04-03-2012

Maak geen gebruik van het geld apparaat van het hotel. Deze geeft geen geld maar er wordt wel van je rekening afgeschreven de klanten service van het hotel is dan ook niet behulpzaam want volgens hen is het niet hun apparaat maar van de bank. Excursie naar Antalya kan je het beste zelf doen via het openbaar vervoer (dolmusbusjes) dan via het hotel of reisorganisatie "C.r.nd.n" . Is meer dan 10x goedkoper en je gaat met hen naar een juwelier, waar je opdringerige verkopers krijgt.

• frasiko, 19-06-2012

Wil je drinken hebben moet je ver lopen om wat te krijgen. De bar nabij het zwembad is al gesloten om 16.00 uur. Niet alles is open of kan worden gebruikt.

• nathalietje_th, 02-10-2012

buiten hotel begin er meer en meer winkeltjes te komen

• Britt, 12-02-2012

Vindt jij ook de bedden zo hard?? Ga naar de receptie, en vraag om een matje en ze komen er direct aan!!! Dit geeft ons wel een puntje meer!!

• anoniem, 10-01-2012

Ik vond het matras te hard en heb dit bij de receptie aangegeven. Direct werd er iemand gestuurd die er een soort matje tussen kwam leggen. Wij hebben gebruik gemaakt van de hamam van het hotel. Ook hier kan / moet je afdingen. De Hamam in Antalya is veel goedkoper en uitgebreider. Incl. vervoer ben je voor weinig geld een ochtend onder de pannen (ook gedaan) tip: vers gemaakte pizza's, kebab en pitabroodjes in zaakje richting strand. A la carte hebben wij niet gegeten, buffet was prima.

• Sandra, 07-12-2011

Als je van lekker shoppen houdt en ook wat van de omgeving wilt zien dien je rekening te houden met extra kosten voor excursies. In de omgeving van het hotel zijn wel wat shopping malls, maar is veel hetzelfde en het echte Turkije zie je er niet. Nergens staan prijzen bij en de verkopers staan je op straat naar binnen te praten. Wordt erg veel Duits gesproken.

• Joost en Anne, 12-12-2011

als je wilt winkelen ga dan naar antalya daar is het leuk en spotgoedkoop

• Nathalie Borghart, 26-05-2013

Ga mee op jeepsafari! Daarbij bezoek je lokale bevolking, proef je Johannesbrood en kun je zwemmen bij een mooie waterval. Wat ook erg leuk is, is een dagtrip naar Manavgat en een boottocht naar een ander stuk strand. Dan ben je er toch even tussenuit en waardeer je het weer als terug bent in luxe.

• Wendy, 16-10-2011

Lara stelt niet veel voor. Veel shoppingcentra, maar daar hadden we bij 42° echt geen zin in. 1 dag een auto gehuurd en uitstap gemaakt naar Perge, Aspendos en Kursunlu watervallen. Prettig is dat je geen all in bandje krijgt. Miniclub voor de kids erg leuk (koekjes en pizza bakken, bodypaint, ...). Turkse Büket verstaat en spreekt beetje NL. Strand ook heel netjes met luifels. Heel leuk vonden de kids ook de 'pittatent' waar vrouwtjes lekkere Turkse pizza's maken. Enige-punt:handdoekje leggen

• jagrutihaas, 08-10-2011

Vraag om een kamer aan de voorkant, daar is het wat stiller.

• Sjarrel Lansbergen, 13-09-2012

Hou je van zwemmen zit je hier goed, vervelend dat mensen hun handdoek neerleggen, wi Je een plek zou ik het zelfde doen, weinig Russen aanwezig.

• iwanzondag1, 27-07-2014

ik zou als tip mee willen geven dat de eetformule uitgebreid worden op meerdere locatie's, want hier had iedereen het over.

• Franziska Matthes, 08-08-2014

Er voor te zorgen dat er geen klachten komen. Ze waren er voorgaande jaren nl niet.

• Michael , 10-08-2014

De Balkondeuren sluiten al jaren niet meer moet toch eens naar gekeken worden ....

• Kevin, 21-08-2014

Neem als je op een lage etage zit soms de trap. Is sneller dan de lift. Vooral bij spitsuren.

• vd heerik, 27-05-2015

Een cabana huren is echt de moeite waard!

• Manon van Bakel, 24-08-2014

Glijbanen open van 9-18 uur. Ook vroegontbijt en lunchpakketten mogelijk maken. Minimaal 1 Nederlander in animatieteam. Persoonlijkere aanpak en meer aandacht voor de gast.

• Riet Bolleboom, 05-09-2014

We hebben een boottocht gemaakt...besteld bij Erol en Monika...je stapt bij de stijger op de boot om 10.30 uur Monika was onze reisleidster wat een heerlijk mens en kon het goed verwoorden...onderweg tijd om te zwemmen ook heel leuk...met een klein bootje onder de waterval geweest zo gaaf!!! Leuke mensen aan boord allemaal van ons hotel,.. Heerlijk gegeten was goed verzorgd!!! Om 15 uur waren we in de haven van Antalya zijn toen op een terras wat gaan drinken..Monika bleef daar zitten.

• Fer, 29-06-2015

Kamers aan de kant van de ingang zijn zeer rustig, uitzicht daar in tegen is wat minder.

• valenticat, 03-12-2014

we waren op het 7de verdiep-heel mooi uitzicht.antalya kan me bezoeken met de bus of taxi. er zijn winkels in de nabije omgeving.

• jurgen-melissa, 04-08-2016

geef een kleine fooi aan de kamermeiden want die doen echt wel zeer veel moeite om alles perfect te poetsen

• Slaatje, 23-08-2014

Personeel is wel vriendelijk vooral bij de Habana zijn we zeer vaak geweest omdat keesie echt een topper is

• Fam Visser, 08-07-2015

De prijzen voor het huren van een cabana lagen zeer hoog! Iets wat in andere hotels veel lager ligt. Een Nederlands sprekend vrouw/man in de kidsclub zal een meerwaarde zijn. En de glijbanen bij het piratenschip sluiten nu om 17.00 uur,terwijl er nog zoveel kinderen in het bad aan het spelen waren, omdat moment was het soms best gevaarlijk met kinderen die op de glijbanen gingen klimmen. Wij komen zeker terug!

• Melissa, 30-09-2014

Vraag om een kamer aan de kant van het zwembad en dan zover mogelijk naar de punt. Hier heb je het mooiste uitzicht. Volgens mij dien je dan sowieso zijzeezicht te boeken. Wees snel met reserveren voor a la carte. Dit is maar twee dagen in de week. Als je bereid bent een hele lange dag in te leveren zou ik zeker aanraden naar Pamukkale te gaan, dit is heel mooi! Hou er rekening mee dat de lunch en het zwemmen in de Cleopatra pool niet inbegrepen is. Lunch € 7,50 en Cleopatra pool € 15 p.p

• Joke, 17-08-2014

geef het bedienend personeel een spoedcursus 'fatsoenlijk en alert reageren'...

• Riet , 20-01-2015

Restaurant is top, en zeer vriendelijk en behulpzaam. We huren ook weer een cabana dat is fantastisch. Die obers zijn zo leuk en gezellig spelen er helemaal op in...wat hebben we gelachen...ook de mensen van de entertainment zijn top mooie shows

• Hoeven, 01-07-2014

Je hoeft niet van het hotel weg elke zondag is er een kleine markt bij het zwembad kleding tassen en kamelen waar je een ritje op kan maken langs het zwembad En in het hotel zijn ook winkeltjes kleding winkel is ook super wel wat duurder als buiten .Maar als je in de avond wilt wandelen is prima buiten het hotel echt super gezellig !!!

• Tom Berendsen, 03-07-2015

De meerprijs van zijzeezicht is het geld waard, geluid valt mee door goede isolatie. In de middag is het goed lunchen in het restaurant bij strand, de rechtse kant zelfbediening en linkse kant bediend worden met ook daar goed eten.