304 vragen over Hotel Titanic Beach Lara

• I vloet, 12-03-2019

verwarmd zwembad

Wij vliegen op 20 april voor het eerst met kids naar Titanic. Kunnen we dan nog veel regen verwachten? ik heb zwembad dan nog verwarmd? Ik hoor graag van iemand. alvast bedankt :)

• Emma, 11-02-2019

Glutenvrij

Is er glutenvrij eten/brood bij het buffet?

• Edwin, 10-02-2019

Swim up kamers

Iemand een idee hoe de kamer swim up 2-3 pers in elkaar zitten. Via trap in het zwembad? Maar staat ook bij 1 verdieping . Iemand een foto oid?

Astrid Barends, 15-02-2019

Wij zijn al vaak bij Titanic geweest. Als je een kamer hebt op de begane grond dan kun je direct het zwembad in. Heb je een kamer op de 1ste verdieping dan moet je eerst je kamer uit, met de trap naar beneden en dan kun je naar het zwembad. Dus niet rechtstreeks.

• Bjorn, 14-10-2018

Dokter

Heeft iemand ervaring met de dokter bij hotel Titanic?

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Freesun.nl
    Freesun.nl

• Mark De Weerd, 25-09-2018

Beach strand bar

Is er een bar aan of op het strand en tot hoe laat kan men daar wat nuttigen ?

• Stefanie, 02-07-2018

Babybedje

Kan iemand me vertellen wat ik me moet voorstellen bij het babybedje? Is het een simpel campingbedje met matras? En met beddengoed?

• sibel , 30-03-2018

family kamer bijgebouw

wij hebben 3 kinderen en hebben een familie kamer in het bijgebouw. is dit gemakkelijk met de kinderwagen? op de foto lijkt het of er alleen trappen zijn?

• odilia meelis, 07-01-2018

zwembaden

wij gaan na 8 jaar weer een x teug in mei naar titanic nu weet ik dat je een verwarmd buitenbad heb, is dat er nog steeds 1 buiten of zijn er meer verwarmde zwembaden bij gekomen want ik het grote zwembad douw je je kleine teen nog niet in mei zo koud

Marja, 03-05-2018

Tot midden april verwarmd Daarna niet meer Ook Het binnenbad niet

• johanna, 19-12-2017

temperatuur in januari

heeft iemand ervaring met de temperatuur in januari zoals kan je dan aan het stran liggen en in de korte broek lopen of overdag gewoon lekker aan het zwembad in bikinie. wat is het voor een gevoelstemperatuur. het gemiddelde kan ik opzoeken maar dat is geen ervarings temperatuur. help alvast bedank voor een reactie

odilia meelis, 11-01-2018

titanic heb wel een verwarm buiten bad maar het is niet echt warm in turkije in jan , april mei wordt het temperatuur lekkerder

• Annette, 14-12-2017

jonge nederlands sprekende knullen

Komen er in het hoogseizoen ook veel Nederlandse kinderen van rond de 12 jaar? Of zijn het vooral buitenlands sprekenden?