Hotel Titanic Beach Lara

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag11°9°
Hotel Titanic Beach Lara
8,5

Omschrijving
Luxe en comfort, dat vind je in het Titanic Beach Lara Hotel in Antalya, Turkije. Relax in de spa terwijl je kinderen de hele dag plezier beleven in de tini kids club. De kamers hier zijn erg schoon en worden elke dag schoongemaakt. Vergeet ook zeker niet een kijkje te nemen bij de beroemde Düden waterval in Lara of de gezellige markt in Manavgat.

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

2301 reviews over Hotel Titanic Beach Lara in het Nederlands

2051

goed voor één keer.

Patrick Jonckheere,
29-11-2018

te veel turken en gesluierde vrouwen.eten iedere dag hetzelfde.propere kamers.

Gereisd met partner in november 2018

Amber,
29-11-2018

Echt een geweldige vakantie gehad. Wij komen sws vaker in dit hotel!

Gereisd met partner in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Laatste keer geweest.

Desiree,
29-11-2018

Voor ongeveer de 10e keer geboekt. Eten was zoals altijd fantastisch! De rest was niet voor herhaling vatbaar. Kreeg een achterafkamer met uitzicht op land en lift. (Geen zon) moest samen met mijn zoon in 1 bed. Uiteindelijk andere kamer gekregen, slot van schuifpui kapot. Stond ook voor het eerst een kaartje: het hotel is niet verantwoordelijk voor spullen die ontvreemd zijn als ze niet in de kluis zitten. Niet zo leuk als je bij het zwembad zit en je ziet mensen van balkon naar balkon klimmen. Veel Russen met geschreeuw. Op het strand verkopers van troep, ook nooit geweest. Voor hotel bedelaars. In het restaurant hebben de obers hun mobiel aan de oplader in de la liggen naast de keuken met als gevolg dat de tafels niet afgeruimd worden want in de la staren is belangrijker. Het hotel vlak ernaast met flikkerlicht irriteert.

Geen 5sterren meer,dat is voorbij.Jammer dat Mrs Demet er niet meer werkzaam is,dan zou dit niet gebeuren.

Gereisd met oudere kinderen in november 2018

Eenmalig

Rox,
28-10-2018

Het eten was elke dag hetzelfde. Weinig variaties. Schoonmaken is ook niet hun sterkste punt. Hoeslaken werd maar 1 keer in de week verschoond. En een prop papier lag 4 dagen achter het toilet voordat het werd opgeruimd. Minibar niet bijgevuld. Personeel was wel erg aardig. Maar voor zoveel geld hebben we wel betere hotels meegemaakt.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor de tweede maal op rij geweldig

ingrid berghmans,
17-10-2018

Voor de tweede maal op rij een fantastische vakantie gehad hier. Eten lekker, kamers netjes alsook de zwembaden en toiletten buiten heel proper. Bediening perfect en vriendelijk. Geust relations fantastisch met stip op 1 Leonie Sarban. Nogmaals dank je wel Leonie voor de extra service!! Het animatie team is weinig tot niet zichtbaar.De shows zijn geweldig maar we vinden het een beetje spijtig dat het animatieteam daar niet ergens zelf een show organiseert. We misten wel de lekkere ice koffie van vorig jaar. Echt zonde. We hebben 1 grote opmerking en /of raad. Er is geen beach boy aanwezig. Het zou wel makkelijk zijn dat er iemand op het strand aanwezig is om je te helpen met het zoeken en plaatsen van een ligbedje. Volgens ons zou dit ook het handdoek leggen tegengaan. Maar verder..alles pico bello en we hopen te kunnen terugkeren volgend jaar. Met dank voor de fijne vakantie!!!

Gereisd met partner in september 2018

Matig

Ingrid De Vries,
16-10-2018

Erg achteruit gegaan zijn nu voor de 6e x maar waarschijnlijk de laatste x. Eten matig personeel erg vriendelijk kamers netjes.zwembaden koud ook binnen bad. Leuningen die los zitten. Bubbels bij zwembaden die het niet doen. Animatie in 1 woord slecht. Muziek alleen voor de jongere terwijl die er niet zitten behalve het team zelf. Geen 9 waard meer hooguit een matig 6je

Gereisd met partner in oktober 2018

Grandioos, zo ontzettend genoten!

Renate,
17-9-2018

Wij hebben 2 grandioze weken gehad. Heerlijk genoten, precies wat voor ons vakantie is. Zon, zee en strand. Het eten was heerlijk, vers fruit, heerlijke cocktails, het ontbreekt daar aan niets. Ze hebben voor ieder wat wils. De Cabana's op het strand uitmuntend, wat een lieve obers, ze rennen echt voor je de hele dag. Oké daar betaal je dan voor, maar dat is een keuze. 1 minpuntje, was de schoonmaak van de kamer en dan met name het sanitair. Dit werd helaas niet schoon gemaakt. Alleen nieuwe handdoeken, het bad werd uitgespoeld, maar niet een lekkere frisse schoonmaakgeur. En je zag het ook dat dit niet was gedaan. Al met al wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar mei 2019, dan een weekje met vrienden van ons.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Dam,
15-9-2018

Super hotel, mooi prive strand en een heerlijke keuken. Nooit zo goed gegeten in een ander hotel! Wij hebben ons geen 1 dag verveeld. Het is echt geweldig!

Minpunt: met het avondeten kijken ze niet of je drinken op is. Daar moet je steeds zelf achteraan.

Let op: fotoshoot en alle andere zaken zijn erg duur. Veel duurder dan in Nederland.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Relax to the max

Helmie van den Heuvel,
3-9-2018

Prima kamers, het personeel is uitstekend en vriendelijk. Het eten smaakt ons erg goed.

Het animatie team organiseert veel activiteiten, leuk om naar te kijken.

Gereisd met vrienden in september 2018

Een echte aanrader TOP hotel met TOP servıce

mıchel snoeren,
3-9-2018

Zeer goed hotel met vrıendelıjk en erg behulpzaam personeel Zeer goed eten mooıe schone kamers dıverse zwembaden leuke anımatıe voor kleıne kınderen en mooıe shows ın de avond Alles was zeer goed Waren hıer voor de vıerde keeer en de laatste keer was zes jaar geleden en toch herkende het personeel ıns dırect Voelde echt als thuıskomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.