Hotel Titanic Beach Lara

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag23°14°
Hotel Titanic Beach Lara
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

adotravel.nl

Luxe en comfort, dat vind je in het Titanic Beach Lara Hotel in Antalya, Turkije. Relax in de spa terwijl je kinderen de hele dag plezier beleven in de tini kids club. De kamers hier zijn erg schoon en worden elke dag schoongemaakt. Vergeet ook zeker niet een kijkje te nemen bij de beroemde Düden waterval in Lara of de gezellige markt in Manavgat.

2298 reviews over Hotel Titanic Beach Lara in het Nederlands

2050

Eenmalig

Rox
28-10-2018

Het eten was elke dag hetzelfde. Weinig variaties. Schoonmaken is ook niet hun sterkste punt. Hoeslaken werd maar 1 keer in de week verschoond. En een prop papier lag 4 dagen achter het toilet voordat het werd opgeruimd. Minibar niet bijgevuld. Personeel was wel erg aardig. Maar voor zoveel geld hebben we wel betere hotels meegemaakt.

Voor de tweede maal op rij geweldig

ingrid berghmans
17-10-2018

Voor de tweede maal op rij een fantastische vakantie gehad hier. Eten lekker, kamers netjes alsook de zwembaden en toiletten buiten heel proper. Bediening perfect en vriendelijk. Geust relations fantastisch met stip op 1 Leonie Sarban. Nogmaals dank je wel Leonie voor de extra service!! Het animatie team is weinig tot niet zichtbaar.De shows zijn geweldig maar we vinden het een beetje spijtig dat het animatieteam daar niet ergens zelf een show organiseert. We misten wel de lekkere ice koffie van vorig jaar. Echt zonde. We hebben 1 grote opmerking en /of raad. Er is geen beach boy aanwezig. Het zou wel makkelijk zijn dat er iemand op het strand aanwezig is om je te helpen met het zoeken en plaatsen van een ligbedje. Volgens ons zou dit ook het handdoek leggen tegengaan. Maar verder..alles pico bello en we hopen te kunnen terugkeren volgend jaar. Met dank voor de fijne vakantie!!!

Matig

Ingrid De Vries
16-10-2018

Erg achteruit gegaan zijn nu voor de 6e x maar waarschijnlijk de laatste x. Eten matig personeel erg vriendelijk kamers netjes.zwembaden koud ook binnen bad. Leuningen die los zitten. Bubbels bij zwembaden die het niet doen. Animatie in 1 woord slecht. Muziek alleen voor de jongere terwijl die er niet zitten behalve het team zelf. Geen 9 waard meer hooguit een matig 6je

WTC.nl

Grandioos, zo ontzettend genoten!

Renate
17-9-2018

Wij hebben 2 grandioze weken gehad. Heerlijk genoten, precies wat voor ons vakantie is. Zon, zee en strand. Het eten was heerlijk, vers fruit, heerlijke cocktails, het ontbreekt daar aan niets. Ze hebben voor ieder wat wils. De Cabana's op het strand uitmuntend, wat een lieve obers, ze rennen echt voor je de hele dag. Oké daar betaal je dan voor, maar dat is een keuze. 1 minpuntje, was de schoonmaak van de kamer en dan met name het sanitair. Dit werd helaas niet schoon gemaakt. Alleen nieuwe handdoeken, het bad werd uitgespoeld, maar niet een lekkere frisse schoonmaakgeur. En je zag het ook dat dit niet was gedaan. Al met al wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar mei 2019, dan een weekje met vrienden van ons.

Geweldig!

Dam
15-9-2018

Super hotel, mooi prive strand en een heerlijke keuken. Nooit zo goed gegeten in een ander hotel! Wij hebben ons geen 1 dag verveeld. Het is echt geweldig!

Minpunt: met het avondeten kijken ze niet of je drinken op is. Daar moet je steeds zelf achteraan.

Let op: fotoshoot en alle andere zaken zijn erg duur. Veel duurder dan in Nederland.

Relax to the max

Helmie van den Heuvel
3-9-2018

Prima kamers, het personeel is uitstekend en vriendelijk. Het eten smaakt ons erg goed.

Het animatie team organiseert veel activiteiten, leuk om naar te kijken.

Een echte aanrader TOP hotel met TOP servıce

mıchel snoeren
3-9-2018

Zeer goed hotel met vrıendelıjk en erg behulpzaam personeel Zeer goed eten mooıe schone kamers dıverse zwembaden leuke anımatıe voor kleıne kınderen en mooıe shows ın de avond Alles was zeer goed Waren hıer voor de vıerde keeer en de laatste keer was zes jaar geleden en toch herkende het personeel ıns dırect Voelde echt als thuıskomen

Prıma vakantıe gehad

Alex en Celeste
3-9-2018

Prıma hotel met veel luxe. Mensen rennen echt voor je bıj de terrassen zonder dat zıj er ıets voor wıllen. Er word veel aan anımatıe gedaan en elke dag ıs er wel veel te doen voor jong en oud. Kamers zıjn ook erg netjes en worden dagelıjks schoongemaakt. Mensen zıjn heel vrıendelıjk. Een aanrader ıs de kledıngwınkel ın het resort met eerlıjke prıjzen en hele goede kwalıteıt kledıng. Beter dan wınkelen ın Antalya stad.

CRM Management, Guest Relations Manager, 9-9-2018

Beste Alex en Celeste,

We willen jullie graag bedanken voor jullie positive bijdrage op de ze website, voor het delen van jullie vakantie beoordeling.

We zijn blij dat jullie een heerlijke vakantie hebben beleefd in Titanic Beach Lara en we hopen jullie uiteraard nog veel vaker te mogen verwelkomen!

Fantastisch!!!

A de Heus
24-8-2018

Wat een geweldig resort. Kamers goed,eten was heerlijk. Personeel vriendelijk. Heel de dag worden er dingen georganiseerd door het entertainment team voor jong en oud. 1 min puntje was de onwijs gladde vloer bij het zwembad. Zelf gelukkig over eind gebleven maar veel glijpartijen gezien en helaas ook mensen die naar het ziekenhuis moesten. Maar zeker een resort om nog een keer naar toe te gaan.

CRM Management, Guest Relations Manager, 9-9-2018

Beste A de Heus,

Dank U wel voor Uw tijd om hierbij U persoonlijke vakantie beoordeling te delen. Het is ons een groot genoegen om te lezen dat jullie zo tevreden waren en hopen jullie nog veel vaker te mogen verwelkomen.

Uiteraard hebben we Uw feedback ook gedeeld met het Management, wel willen we graag mededelen dat de tegels speciale anti-uitglij zijn en dat er op relevante plekken anti-slip matten zijn gelegd, en dat er overal waarschuwings-bordjes aanwezig zijn om men erop te wijzen dat zwembad-gebied glad kan zijn, om evt. ongelukken te voorkomen.

We hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen in Titanic Hotels!

CRM Management

We gaan zeker weer een x

Yuks
11-8-2018

Geweldig hotel service eten was heerlijk.

Wat wel meer kon is activiteiten voor kinderen groot en klein was niets voor te doen.

CRM Management, Guest Relations Manager, 24-8-2018

Beste Yuks,

Allereerst willen we U bedanken voor het beoordelen van Uw recente vakantie in Titanic Beach Lara en voor Uw topscore!

We zijn erg blij dat U met het hotel algemeen en onze services en faciliteiten tevreden was en dat aan Uw verwachtingen is voldaan.

Voor de kinderen tussen 4-12 jaar our is de Tini Kids Club geopend waar een variatie aan activiteiten worden georganiseerd. Kindjes kleiner dan 4 jaar zijn uiteraard ook welcom, onder supervisie van de ouders. We zullen Uw feedback delen met de entertainment manager.

We hopen jullie nog veel vaker in Titanic Hotels te mogen verwelkomen!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.