Hotel Titanic Beach Larastersterstersterster

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.2Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Ben je op zoek naar een ultra all-inclusive vakantieadres? Hotel Titanic Beach Lara is zo’n bestemming. Dit hotel is erg populair onder Nederlanders. Dat is ideaal wanneer je graag een praatje maakt met vakantiegangers of wanneer je op vakantie gaat met kinderen. Gezinnen met kids komen dan ook graag in Hotel Titanic Beach Lara. Het personeel zelf spreekt geen Nederlands, maar ze zijn wel erg gastvrij. Benieuwd of Hotel Titanic Beach Lara iets voor jou is? Lees met ons mee.

Het eten in Hotel Titanic Beach Lara is volgens jullie van goede kwaliteit. Desiree omschrijft het eten zelfs als fantastisch. Ze vult aan dat dit altijd al zo is geweest. Je kunt zelfs vers fruit opscheppen. Wel zou het eten wat gevarieerder mogen. Een ander puntje van kritiek is de verzorging van het buffetrestaurant. Reviewer Dam geeft aan: ‘Minpunt: met het avondeten kijken ze niet of je drinken op is. Daar moet je steeds zelf achteraan’. Je mag wel altijd zelf een drankje inschenken.

Ben je dol op zwemmen en zonnen? Dan zit je goed bij Hotel Titanic Beach Lara. De zwembaden zijn fijn en voor de kids zijn er glijbanen. Let er wel op dat de vloer glad kan zijn bij de zwembaden. Ga je op vakantie met een kleintje? Dan is een swim-up room ideaal. Vanuit deze kamer dompel je jezelf meteen onder in het zwembad. Zorg dat je bij het hoofdzwembad niet te laat op zoek gaat naar een ligbed, want dan kun je je plekje in de zon nog wel eens mislopen.

Naast roetsjen van de glijbanen, is er voor kinderen meer te doen in Titanic Beach Lara Hotel. In de avond worden er leuke shows georganiseerd, maar ook overdag is er animatie. Hou er rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Maar leuke activiteiten? Die zijn er genoeg. Bianca geeft wat voorbeelden: ‘Meerdere toffe poolgames, koekjes bakken met de minidiscoclub, heel leuk darten, beachvolleybal... een top team.’

Titanic Beach Lara Hotel in Turkije is een ideale bestemming voor een echte strandvakantie. Dit hotel ligt pal aan zee en op het privéstrand van het hotel kun je genieten tot de max. Ook hier bestel je je favoriete drankje en kun je een hapje eten. Heb je zin om eens echt te genieten van luxe? Huur dan een cabana. Minpuntje vinden jullie dat er geen beach boy aanwezig is op het strand, waardoor er soms wel aan het beruchte handdoekje leggen wordt gedaan.

Ligging

Hotel Titanic Beach Lara ligt in Lara, de badplaats van Antalya. Meteen buiten de deur van het hotel vind je veel winkeltjes. Hou er wel rekening mee dat de verkopers je hier naar binnen proberen te roepen. Liever een verkoelend uitstapje? Buiten het hotel worden veel uitstapjes georganiseerd zoals een boottocht. Of breng een bezoekje aan de Düden waterval. Wil je deze badplaats toch eens inruilen voor het centrum van Antalya? Met de dolmus of de taxi sta je er binnen een half uur. In Antalya meng je je nog onder de lokale bevolking en vind je authentieke souvenirs om mee naar huis te nemen.

2658 reviews over Hotel Titanic Beach Lara

• 10Barbara07-01-2020

Bedankt holiday

Dit hotel is een fantastisch hotel vooral voor mensen met gezinnen alleenstaand en noem maar op naar diverse bezoeken hier te zijn geweest erg veel hebben het nog steeds naar ons zin bij, 34 keer per jaar naar dit hotel grandioos hotel goed eten goede service en eigenlijk is er niks mis mee

CRM Management, Guest Relations Manager, 08-01-2020

Lieve gasten,

Dank U wel voor het wederom kiezen voor Titanic Beach Lara en voor Uw tijd om hierbij Uw positieve beoordeling te delen. Het is voor ons een groot genoegen om te lezen dat U na zoveel jaar nog steeds zo heeft genoten van elk aspect van Uw welverdiende vakantie! We hopen jullie snel weer als onze vaste gasten te mogen verwelkomen!

Met vriendeljke groet, CRM Management

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Albert Heeremans07-01-2020

Super bedankt

Het perfecte hotel titanic super eten heerlijk uitstekende service een aanrader leuk voor kinderen goede annimatie dichtbij de luchthaven van antalya fantastisch entertainment echt een hotel waar je gauw weer naar toe gaat

CRM Management, Guest Relations Manager, 08-01-2020

Beste Albert Heeremans,

We willen U allereerst bedanken voor Uw positieve bijdrage en Uw vriendelijke woorden. We zijn erg blij dat U wederom weer zo tevreden was en dat een heerlijke vakantie heeft gehad!

We hopen jullie speodig weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet,

CRM Management

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Shkurte Ajrulahi19-12-2019

Super bedankt Titanic

Heel tof verblijf gehad in de Titanic, heel vriendelijk personeel vooral Mario die u heel de dag door kon laten lachen en de heel vriendelijke en sympathieke Sherife. Het hotel is prachtig tot in detail afgewerkt, er is er altijd iets te beleven. Verschillende leuke activiteiten voor jan en alleman. Barbeque avond was een topper met de professionele en mooie Nina als buikdanseres. Uitgebreid buffet en wat zeker positief is dat er genoeg buitenzwembaden zijn. Ik kom zeker terug!

CRM Management, Guest Relations Manager, 27-12-2019

Beste Shkurte Ajrulahi,

We willen U graag ebdanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara Hotel en voor Uw positieve bijdrage hierbij. We zijn vereerd met de hoge score en erg blij dat U met al onze facileiten en services iterst tevreden was.

We hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen in ons hotel!

• 10Lucia Brands13-12-2019

bedankt titanic

Personeel is super vriendelijk.. Ramazhan and Mehmet and sevda, leonie, esref, harry, gogita, Doen hun best om iedereen het naar hun zin te maken.. Het eten is super lekker en genoeg voor iedereen.. Kamers zijn mooi en schoon.. Lekker warm buiten zwembad.. Sauna ook erg goed en verzorgd.. Is de 12 de keer dat ik hier ben en kom volgend jaar februari zeker terug..

CRM Management, Guest Relations Manager, 15-12-2019

Beste Lucia Brands,

We willen jullie allereerst natuurlijk hartelijk bedanken voor jullie loyaliteit naar Titanic Beach Lara toe. En uiteraard voor het delen van Uw positieve vakantie beoordeling. Het is zoals altijd een groot genoegen om jullie hier elk jaar te mogen verwelkomen en we zijn erg blij dat U nog steeds zo tevreden bent met ons hotel, faciliteiten en services en personeel!

We kijken vast uit naar jullie volgende bezoek! Met vriendelijke groet, CRM Management

• 10Marian05-12-2019

Super bedankt

Uitbetalen super bij de aankomst werden we hartelijk welkom heten personeel is heel vriendelijk Je wordt met alles geholpen het eten heerlijk je hebt genoeg keus en de kamers waren ook heel mooi titanic 👍👍

Beste Marian,

We willen U graag bedanken voor Uw vriendelijke woorden, we zijn erg blij dat U zo tevreden was met ons hotel en met onze services. We hopen U in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Marja02-12-2019

Super hotel

Prima hotel prima kamers Alles is oké hier personeel alles goed het zwembad is ook perfect heerlijk warm kun je lekker in de winter buiten zwemmen oud mag je gratis gebruik maken van de sauna en de ijsgrot heerlijk

Beste Marja,

We willen U allereerst bedanken voor Uw persoonlijke en positieve bijdrage, het is ons een groot genoegen om te lezen dat aan al Uw verwachtingen is voldaan en een heerlijke winter vakantie heeft gehad in ons hotel. We hopen U in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

• 10Maria19-11-2019

Vakantie

De vakantie was geweldig. Aankomst bij hotel vriendelijke service heel behulpzaam en echt top hotel wat je vraagt krijg je zelf service bij het eten. Uitgebreid eten ontbijt/lunch/diner. Top geregeld hier komen we zeker nog een keer!! Schoonmaak alles is schoon niks op aan te merken uitzicht mooi op de kamers op de zee.

Beste Maria,

Wat zijn we blij om te lezen dat U zo genoten heeft van Uw welverdiende vakantie en dat U met ons hotel, onze services en alle faciliteiten zo tevreden was, natuurlijk hopen U hier nog veel vaker als onze gasten te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Ria en Johnny v Koot12-11-2019

super was 2 de keer maar volgend jaar weer

Als je een complete verzorgde vakantie wil moet je hier na toe gaan goede kamers goede service prima schoonmaak van de kamers goed eten en heerlijk verwarmd zwembad voor de wintermaanden dus 👍

CRM Management, Guest Relations Manager, 14-11-2019

Beste Ria en Johnny v Koot,

Dank jullie wel voor het delen van jullie persoonlijke en positieve beoordeling! Het is voor ons een groot genoegen om te lezen dat jullie met ons hotel, onze faciliteiten en service ook in de wintermaanden zo tevreden waren.

Natuurlijk hopen we jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen in Titanic Beach Lara voor wederom een mooie en relaxte vakantie!

Gereisd met partner in november 2019

• 9Keyvan06-11-2019

Lekker eten, goede service en schoon. Een aanrader!!

CRM Management, Guest Relations Manager, 10-11-2019

Beste keyvan,

We willen U graag bedanken voor Uw beknopte maar positieve beoordeling over Uw ervaringen in ons hotel, we zijn blij dat U tevreden was en hopen U nog vaker te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6pen21-10-2019

zinkend schip

wij komen hier al meerdere jaren maar het gaat hard achteruit. Onderhoud is slecht op het terrein. Vele mensen onderuit zien gaan op de vloer buiten. Badkamer met schimmel en slecht doorlopende wasbak. Bed klein voor 2.Eten is goed als ook de schoonmaak. Dit jaar was de animatie nog slechter dan voorheen. Het is al 4 jaar hetzelfde vaste team en hebben geen zin meer om hun best te doen. Zijn lui, drinken s'avonds heel veel en vragen dat ook aan gasten. Ze zitten bij vaste tafels waarvan ze cadeau's krijgen. Er wil er eentje constant in de picture staan met selfies van hemzelf met gasten om followers te krijgen. Als je aandacht aan een ander lid besteed is hij boos. Wifi was slecht. Receptie en Guest relations alleen maar lof. Verder super aardig personeel. Behalve een medewerker die elke avond chagrijnig was (behalve als je tip geeft). Er moet heel wat gebeuren wil Ttanic nog bij blijven bij andere hotels.

CRM Management, Guest Relations Manager, 27-10-2019

Beste Pen,

We willen U bedanken voor Uw loyaliteit naar Titanic toe en voor het delen van Uw persoonlijke beoordeling. We vşinden het jammer dat U deze keer niet volledig heeft genoten van Uw vakantie. We willen U graag mededelen dat al Uw feedback, positief en negatief wordt gedeeld met het management om te zien hoe en waar er eventuele veranderingen doorgevoerd kunnen worden.

Natuurlijk hopen we U in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen om U te overtuigen van onze services.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

68 tips over Hotel Titanic Beach Lara

• Vrolix, 28-06-2014

Reserveer enkel je verblijf en ga met openbaar vervoer (1euro pp) naar Antalya of nabij gelegen dorpjes en geniet van een verzorgde maaltijd en een drankje dat lekker koel is en nog prik bevat. Wil jij dineren en ontbijten buiten in het zonnetje..(in het hotel dan)? Dan ben je best een grote "kattenliefhebber"!

• Joncheere, 21-04-2014

er zijn winkeltjes genoeg voor het hotel dat je als je voor shoppen gaat zeker niet moet naar Antalya gaan. Wel een tip is de markt in Manavgat! extra goedkope prijzen!

• Linda, 26-05-2014

probeer de cocktails uit. veel verschillende zowel met alcohol als alcohol vrij

304 vragen over Hotel Titanic Beach Lara

• I vloet, 12-03-2019

verwarmd zwembad

Wij vliegen op 20 april voor het eerst met kids naar Titanic. Kunnen we dan nog veel regen verwachten? ik heb zwembad dan nog verwarmd? Ik hoor graag van iemand. alvast bedankt :)

• Emma, 11-02-2019

Glutenvrij

Is er glutenvrij eten/brood bij het buffet?

• Edwin, 10-02-2019

Swim up kamers

Iemand een idee hoe de kamer swim up 2-3 pers in elkaar zitten. Via trap in het zwembad? Maar staat ook bij 1 verdieping . Iemand een foto oid?

Astrid Barends, 15-02-2019

Wij zijn al vaak bij Titanic geweest. Als je een kamer hebt op de begane grond dan kun je direct het zwembad in. Heb je een kamer op de 1ste verdieping dan moet je eerst je kamer uit, met de trap naar beneden en dan kun je naar het zwembad. Dus niet rechtstreeks.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht