Hotel Titanic Beach Lara

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.4Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Titanic Beach Hotel Lara

Ben je op zoek naar een ultra all inclusive vakantieadres in Turkije? Hotel Titanic Beach in Lara is zo’n bestemming. Dit hotel is erg populair onder Nederlanders, die hier met veel plezier jaarlijks naar terugkeren. Dat is ideaal wanneer je graag een praatje maakt met vakantiegangers of wanneer je op vakantie gaat met kinderen. Gezinnen met kids komen dan ook graag in Hotel Titanic Beach Lara. Het personeel zelf spreekt geen Nederlands, maar ze zijn wel erg gastvrij. Benieuwd of Hotel Titanic Beach Lara iets voor jou is? Lees met ons mee.

Ben je dol op zwemmen en zonnen? Dan zit je goed bij Hotel Titanic Beach Lara. De zwembaden zijn fijn en voor de kids zijn er glijbanen. Let er wel op dat de vloer glad kan zijn bij de zwembaden. Ga je op vakantie met een kleintje? Dan is een swim-up room ideaal. Vanuit deze kamer dompel je jezelf meteen onder in het zwembad. Zorg dat je bij het hoofdzwembad niet te laat op zoek gaat naar een ligbed, want dan kun je je plekje in de zon nog wel eens mislopen.

Naast roetsjen van de glijbanen, is er voor kinderen meer te doen in Titanic Beach Lara Hotel. In de avond worden er leuke shows georganiseerd, maar ook overdag is er animatie. Hou er rekening mee dat de animateurs geen Nederlands spreken. Maar leuke activiteiten? Die zijn er genoeg. Enkele voorbeelden zijn de toffe poolgames, koekjes bakken met de mini discoclub, darten en beachvolleybal.

Het eten in Hotel Titanic Beach Lara is van goede kwaliteit. Je kunt eten in het buffetrestaurant of een van de vier à la carte restaurants met elk hun eigen thema. Titanic Beach Lara Hotel in Turkije is een ideale bestemming voor een echte strandvakantie. Dit hotel ligt pal aan zee en op het privéstrand van het hotel kun je genieten tot de max. Ook hier bestel je je favoriete drankje en kun je een hapje eten. Heb je zin om eens echt te genieten van luxe? Huur dan een cabana.

Ligging van het hotel in Lara, Turkije

Hotel Titanic Beach Lara ligt in Lara, de badplaats van Antalya. Meteen buiten de deur van het hotel vind je veel winkeltjes. Hou er wel rekening mee dat de verkopers je hier naar binnen proberen te roepen. Liever een verkoelend uitstapje? Buiten het hotel worden veel uitstapjes georganiseerd zoals een boottocht. Of breng een bezoekje aan de Düden waterval. Wil je deze badplaats toch eens inruilen voor het centrum van Antalya? Met de dolmus of de taxi sta je er binnen een half uur. In Antalya meng je je nog onder de lokale bevolking en vind je authentieke souvenirs om mee naar huis te nemen.

2664 reviews over Hotel Titanic Beach Lara

• 10[email protected]01-09-2020

süper

hartstikke mooi hotel, zeer hygiënische, zeer vriendelijk en behulpzaam, geen ander hotel kan tippen hier in antalya aan deze hotel. ruime plek voor jong en oud. ik bedank alle medewerkers en kom graag weer terug.

CRM Management, Guest Relations Manager, 11-09-2020

Beste Yavuz,

Dank U wel voor Uw positieve beoordeling, Uw vriendelijke woorden worden zeer gewaardeerd. Het is ons een zeer groot genoegen om te lezen dat U en Uw familie zo genoten hebben in ons hotel en dat jullie een onvergetelijke vakantie hebben beleefd! Natuurlijk hopen we op een snel wederzien!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Pinar24-08-2020

Super leuk hotel!

Dit is de 3de keer dat we hier weer zijn ze zijn zeer actief met hygieene regels. Ze hebben dit jaar ook auquapark me zoontje heeft er veel van genoten. Personeel bij solaris bar murat en baris en yasemin van pateserie en sumeyra van almonya waren zeer klntvriendelijke en sociale mensen. Alleen wat is miste was dit jaar de shisha wegens corona mochten ze geen shisha aanbieden. Verder was het een toffe vakantie we komen zeker wel weer terug.

CRM Management, Guest Relations Manager, 30-08-2020

Beste Pinar,

We zijn erg blij dat U als onze vaste gasten wederom voor Titanic Beach Lara heeft gekozen voor Uw recente vakantie! Dank U wel voor Uw tijd en moeite om Uw positieve bijdrage hierbij te delen. We zijn blij dat U wederom zo tevreden was en heeft genoten van Uw welverdiende vakantie en Uw vriendelijke en motiverende woorden naar het personeel zullen zeker gedeeld worden. Uiteraard hopen we jullie hier binnekort weer te mogen verwelkomen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Murat19-08-2020

Perfeckt

We werden echt goed geserveerd, we werden heel netjes bij de ingang opgewacht door het personeel. Service is echt goed geregeld. Restaurant zag er ook heel schoon en netjes uit, elke tafel werd meteen schoongemaakt nadat er mensen waren uitgegeten. En we hadden een hele leuk uitzicht vanuit onze kamers naar het zee. En elke dag worden de kamers ook heel netjes schoongemaakt. Ik raad het wel aan om een vakantie te boeken naar het titanic beach hotel in Lara.

CRM Management, Guest Relations Manager, 21-08-2020

Geachte Murat,

We willen U allereerst hartelijk bedanken voor Uw keuze voor Titanic Beach Lara voor Uw vakantie gedurende de Pandemie. Uw vertrouwen in ons en het delen van Uw positieve ervaringen worden zeer gewaardeerd! We zijn erg blij dat U zo genoten heeft en met al onze services uitrerst tevreden was, het zou voor ons een groot genoegen zijn U hier in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Kerem Cetin29-02-2020

Super bedankt

Het was voor ons de tweede keer dat we hier in Titanic op vakantie waren en het was wederom fantastisch! Alles was geweldig, de kamer, het eten, en vooral het personeel! Iedereen is zo aardig, Haktan en Emre van de receptie waren zeer behulpzaam met onze kamerverslaggever, bedankt! Wij komen zeker terug en kunnen het hotel aan iedereen aanbevelen!

CRM Management, Guest Relations Manager, 04-03-2020

Beste Kerem Çetin,

Dank U wel voor Uw waardevolle tijd om hierbij Uw positieve vakantie beoordeling hierbij te delen, we zijn erg blij dat U zo genoten heeft van Uw welverdiende familie vakantie en we hopen dat U nog lang zult nagenieten. We zullen Uw vriendelijke woorden uiteraard met het personeel en management delen!

Het zou ons een groot genoegen zijn, U hier binnenkort weer welkomen te mogen heten!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Bora11-02-2020

Super

Mooi hotel, lekker eten en drinken, goede receptie, wordt dagelijks schoongemaakt, evenementen zijn goed geregeld.

Uitgebreid bufet met gevarieerde keuze, zeer vriendelijk personeel die je graag te woord staat, heel veel zwembaden en faciliteiten.

Handige tip: neem gewoon euro’s mee, want daarmee kun je ook (bijna) alles betalen

CRM Management, Guest Relations Manager, 12-02-2020

Beste Bora,

Dank U wel allereerst voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara Hotel en natuurlijk voor Uw waardevolle tijd om hierbij Uw peroonlijke vakantie ervaringen te delen. We zijn natuurlijk erg blij dat alles zo goed bevallen is en we hopen dat U nog lang na zult genieten van Uw vakantie! En natuurlijk dat we U hier in de nabije toekomst weer mogen verwelkomen!

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Nurhan04-02-2020

Perfect

Het was super. Mijn derde keer. Proper en het eten was zeer lekker. Vriendelijke mensen en goede ligging. Zeker aan te raden. Sauna en massage is aan te raden. Mooie propere verwarmde buitenzwembad. Ik ga uitgerust terug.

CRM Management, Guest Relations Manager, 06-02-2020

Beste Nurhan,

We waren erg blij jullie hier als onze repeat gasten te mogen verwelkomen. We zijn erg blij dat U zo heeft genoten van Uw welverdiende vakantie in ons Hotel en willen U dan ook graag bedanken voor Uw tijd om hierbij Uw positieve vakantie beoordeling te delen met ons allen!

We geven Uw positieve feedback uiteraard door aan het management en personeel. We hopen U hier spoedig weer te mogen verwelkomen voor nog meer mooie en onvergetelijke vakantie.

• 10Barbara07-01-2020

Bedankt holiday

Dit hotel is een fantastisch hotel vooral voor mensen met gezinnen alleenstaand en noem maar op naar diverse bezoeken hier te zijn geweest erg veel hebben het nog steeds naar ons zin bij, 34 keer per jaar naar dit hotel grandioos hotel goed eten goede service en eigenlijk is er niks mis mee

CRM Management, Guest Relations Manager, 08-01-2020

Lieve gasten,

Dank U wel voor het wederom kiezen voor Titanic Beach Lara en voor Uw tijd om hierbij Uw positieve beoordeling te delen. Het is voor ons een groot genoegen om te lezen dat U na zoveel jaar nog steeds zo heeft genoten van elk aspect van Uw welverdiende vakantie! We hopen jullie snel weer als onze vaste gasten te mogen verwelkomen!

Met vriendeljke groet, CRM Management

• 10Albert Heeremans07-01-2020

Super bedankt

Het perfecte hotel titanic super eten heerlijk uitstekende service een aanrader leuk voor kinderen goede annimatie dichtbij de luchthaven van antalya fantastisch entertainment echt een hotel waar je gauw weer naar toe gaat

CRM Management, Guest Relations Manager, 08-01-2020

Beste Albert Heeremans,

We willen U allereerst bedanken voor Uw positieve bijdrage en Uw vriendelijke woorden. We zijn erg blij dat U wederom weer zo tevreden was en dat een heerlijke vakantie heeft gehad!

We hopen jullie speodig weer te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet,

CRM Management

• 2019
    10Shkurte Ajrulahi19-12-2019

Super bedankt Titanic

Heel tof verblijf gehad in de Titanic, heel vriendelijk personeel vooral Mario die u heel de dag door kon laten lachen en de heel vriendelijke en sympathieke Sherife. Het hotel is prachtig tot in detail afgewerkt, er is er altijd iets te beleven. Verschillende leuke activiteiten voor jan en alleman. Barbeque avond was een topper met de professionele en mooie Nina als buikdanseres. Uitgebreid buffet en wat zeker positief is dat er genoeg buitenzwembaden zijn. Ik kom zeker terug!

CRM Management, Guest Relations Manager, 27-12-2019

Beste Shkurte Ajrulahi,

We willen U graag ebdanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara Hotel en voor Uw positieve bijdrage hierbij. We zijn vereerd met de hoge score en erg blij dat U met al onze facileiten en services iterst tevreden was.

We hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen in ons hotel!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Lucia Brands13-12-2019

bedankt titanic

Personeel is super vriendelijk.. Ramazhan and Mehmet and sevda, leonie, esref, harry, gogita, Doen hun best om iedereen het naar hun zin te maken.. Het eten is super lekker en genoeg voor iedereen.. Kamers zijn mooi en schoon.. Lekker warm buiten zwembad.. Sauna ook erg goed en verzorgd.. Is de 12 de keer dat ik hier ben en kom volgend jaar februari zeker terug..

CRM Management, Guest Relations Manager, 15-12-2019

Beste Lucia Brands,

We willen jullie allereerst natuurlijk hartelijk bedanken voor jullie loyaliteit naar Titanic Beach Lara toe. En uiteraard voor het delen van Uw positieve vakantie beoordeling. Het is zoals altijd een groot genoegen om jullie hier elk jaar te mogen verwelkomen en we zijn erg blij dat U nog steeds zo tevreden bent met ons hotel, faciliteiten en services en personeel!

We kijken vast uit naar jullie volgende bezoek! Met vriendelijke groet, CRM Management

Gereisd met vrienden in december 2019

Hotel Titanic Beach Lara info