Hotel Titanic Beach Lara

Hotel Titanic Beach Lara

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

2277 reviews over Hotel Titanic Beach Lara in het Nederlands

Geweldig hotel, zeker een aanrader!

R&I
18-6-2018

Wij zijn 17 dagen met zijn 2 in Titanic Beach Lara geweest. We hadden de swim-up kamer waardoor we meteen vanuit ons balkon het zwembad in konden! Dat was echt geweldig. Het hotel zelf was ook prachtig, heel schoon en over het algemeen heel vriendelijk personeel. Het zwembad had een fijne temperatuur om af te koelen. Het animatieteam was top en er was genoeg te doen voor iedereen! Dit hotel had bij het strand een beachclub, zoveel beter dan wat je bij andere hotels ziet waar de disco in de kelder is. Het eten wat er was, was heel goed. Alleen de variatie viel tegen, dat kan toch echt beter voor zo'n hotel. We hebben tot 2 maal toe een Cabana op de pier gehuurd! Super luxe en geweldig genieten! Al met al een hele dikke aanrader dit hotel!

Nooit meer

Mario
16-6-2018

Ultra all inclusive ala titanic:

Vrijwel alle alcoholische dranken zijn eigen merk (vies en weinig smaak)

Alle merk dranken tegen bijnetaling (zelfs relatief goedkoop spul zoals gordons gin of jack daniels.

Al la carte restaurants: €10 pp bijbetalen.

Diverse plaatsen bij zwembad of zee 50, 70 of 90 euro bijbetalen.

Party ivm suikerfeest. Vanaf €75 euro.

Hygiene in restaurant: zeer slecht.

Eten vrij goed maar geen afwisseling.

Bijna niemand spreekt engels, in restaurant heel erg.

Heel veel ‘regels’ waar je misselijk van wordt, weinig tot geen flexibiliteit.

Ondanks alles leuke vakantie gehad maar wel met veel teleurstellingen. Ik had er veel meer van verwacht. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

CRM Management, Guest Relations Manager, 17-6-2018

Beste Mario,

We willen U graag bedanken voor het delen van Uw persoonlijke ervaringen over Uw recentelijke verblijf in Titanic Beach Lara.

We zijn natuurlijk blij om te lezen dat U over het algemeen een leuke vakantie heeft beleefd maar we vinden het erg jammer dat niet aan al Uw verwachtingen is voldaan. Buiten ons All Inclusive concept, waarbij onder andere alle maaltijden in het hoofd- en Snack restaurant, de patisserie, de meeste locale en import drankjes aan alle bars, de mini bar, wifi etc toebehoren, zijn er een aantal extra opties, zoals de a'la carte restaurants, cabanas, VIP lounge die men extra kan boeken die men optioneel (niet verplicht) kan bij boeken.

We bedanken U voor Uw feedback en zullen alles delen met het management.

Zinkend schip

Adriana
12-6-2018

Voor de 10x hier maar wordt steeds meer een zinkend schip. Als je hier voor de 1e komt is alles ok maar wij zien iedere x meer dingen van het menu afgaan, animatie minder en onderhoud slecht. Shows gehalveerd. We gaan 2 a 3 x per jaar dus we weten best wat er minder wordt. Deze x in mei geen aardbeien,walnoten,zalm,garnalen bv. Pattiserie pas 2e week open en dan maar tot 7 uur dus na het eten geen gebakje of ijscoupe. Er werd geklust aan het zwembad aan het dak van de animatie op de dag...cirkelzaag en al! Zwembad bij de ingang was ook niet meer verwarmd dus niet te doen in mei! Kamers zijn nog steeds top en ook guest relation en Esref bij de bar. Tevens top bediening in a la carte. Kortom kom op Titanis doe je best dan komen we graag terug maar minder en minder en de prijs hoog houden? Dan gaan jullie verliezen van andere hotels voor dezelfde prijs.
CRM Management, Guest Relations Manager, 17-6-2018

Beste Adriana,

Allereerst willen we U graag bedanken voor Uw loyaliteit naar Titanic Beach Lara toe, we zijn erg blij dat Uw voorkeur al 10 x naar ons hotel is uitgegaan.

We willen U ook graag bedanken voor Uw tijd om Uw persoonlijke vakantie beoordeling hierbij te delen. We vinden het jammer om te lezen dat deze keer niet aan al Uw verwachtingen is voldaan.

Graag willen we mededelen dat sommige seizoensvoorbereidingen aan de buiten-faciliteiten weersafhankelijk uitgevoerd worden.

We werken altijd met de beste en verste producten voor onze gasten, daardoor kan het voorkomen dat sommige (fruit) soorten in een bepaald seizoen niet aangeboden worden.

We hebben al Uw feedback, ook Uw vriendelijke woorden met het management en personeel gedeeld.

We hopen jullie hier uiteraard nog veel vaker als onze vaste gasten te mogen verwelkomen!

Heerlijk !!

elss63
24-5-2018

Het was een heerlijk hotel , netjes ,schoon , lekker eten en niet zo over de top als sommige andere hotels in Turkije soms kunnen zijn waar dan ook vaak een ander soort toerist op afkomt dit was gewoon gezellig ! Genoeg ligbedden altijd wel een plekje te vinden . Wat ik wel erg jammer vond was dat er geen waterijs in het hotel te verkrijgen was. Zelfs in het winkeltje was er alleen ijs waar melk aan toegevoegd was te koop, en omdat mijn kleinzoon een melk allergie heeft , heeft hij de hele vakantie geen ijsje kunnen eten . Jammer dat er geen Nederlands gesproken werd bij de kinder club . Fijn was ook dat het werknemers niet zo op een fooitje uit waren , uiteraard waren ze er wel blij mee en verdienen ze ook af en toe wat extra's ( vergeet daarbij de tuinmannen en de mevr van de handdoeken niet ) . Al met ap een heel fijne vakantie gehad en hoop nog eens terug te kunnen komen .
CRM Management, Guest Relations Manager, 29-5-2018

Beste elss63,

We willen U graag hartelijk bedanken voor het de tijd nemen om Uw persoonlijke vakantie ervaringen hierbij te delen. We waren erg blij U hier als onze gast te mogen verwelkomen.

Het is ons een genoegen om te lezen dat U over het algemeen een heerlijke vakantie heeft beleefd en dat U tevreden was met het hotel en de faciliteiten en services. Wel betreuren we het te lezen dat Uw zoon geen ijsje heeft kunnen eten vanwege allergie. Voor in de toekomst, kunt U altijd van tevoren kontakt opnemen voor dit soort (aan)vragen, we doen altijd ons uiterste best om iederen van dienst te zijn en om voor iedereen een zo leuke en onbezorgde vakantie te kunnen waarmaken.

We hopen jullie hier nog veel vaker te mogen verwelkomen!

CRM Management

super, fantastisch, geweldig, aanrader!

Rob
23-5-2018

Alles is goed, Titanic doet zeker zijn naam eer aan qua service, ligging, kamers, animatie, shows en noem maar op top top.

Ober Efran, top jonge thx voor de geweldige service

CRM Management, Guest Relations Manager, 27-5-2018

Beste Rob,

We willen U graag bedanken voor het delen van Uw positieve beoordeling, en voor Uw vriendelijke woorden naar het personeel toe. We zullen Uw motiverende woorden delen met het management en personeel.

We hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen!

CRM Management

Kom graag nog een keer terug, Fantastisch!

Bianca Groen
21-5-2018

Schitterend hotel, mooie kamer, meerdere zwembaden, schoon en goed eten.

Animatie team niet opdringerig maar gezellig, mooie shows.

CRM Management, Guest Relations Manager, 27-5-2018

Beste Bianca Groen,

Allereerst willen we U bedanken voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara, en natuurlijk voor het delen van Uw positieve vakantie ervaringen. We zijn blij dat aan al Uw verwachtingen is voldaan en dat U heeft genoten van Uw welverdiende vakantie!

Super hotel

Monique
13-5-2018

Met vrienden en kinderen een week geweest. Super hotel. Netjes schoon. Eten goed. Genoeg keuze. Mensen die zeuren over het eten moeten zich schamen. Genoeg ligbedden bij de zwembaden. Voor kleine kinderen een groot ondiep bad met glijbanen. Voor de grotere kinderen ook leuke glijbanen. Zelfs de volwassenen hebben er plezier van gehad. Kamer keurig schoon. Zelfs in de hoekjes en onder de bedden. Vriendelijk personeel. Kortom een super vakantie gehad.
CRM Management, Guest Relations Manager, 14-5-2018

Beste Monique,

Allereerst willen we U bedanken voor Uw tijd om Uw positieve beoordeling hierbij te delen. We zijn erg blij dat U en Uw familie en vrienden zo genoten hebben van jullie welverdiende vakantie in ons hotel en van alle faciliteiten en services!

We hopen dat jullie nog lang na zullen genieten en dat we jullie nog veel vaker mogen verwelkomen!

Toppie

Laura
13-5-2018

Bij aankomst na een nacht onderweg te zijn geweest bleek het hotel overboekt te zijn. Blij waren we natuurlijk niet maar we kregen bij het naastgelegen hotel een suite en onze kamer in Titanic werd de dag erna geupgrade naar een Swim-up room dus dat was toch netjes. Dochter was haar knuffel vergeten in andere hotel en die zijn hun gaan halen dat was ook top. Leuke vakantie gehad, veel glijbanen, alles brandschoon, het eten is goed. Aardige mensen, miniclub doet hun best, ik snap alleen niet als er meer dan 50% Nederlanders in dit hotel zitten dat er bij de miniclub niet 1 persoon Nederlands praat, dat was het enige jammere.

Beste Laura,

Allereerst willen we U bdeanken voor het verkiezen van Titanic Beach Lara voor Uw recente familie vakantie. We betreuren het dat Uw aankomst niet als gewenst was maar zijn toch blij dat U hoe dan ook een heerlijk verblijf heeft gehad met Uw familie in ons hotel, en we hopen jullie dan ook nog veel vaker te mogen verwelkomen!

een geweldig hotel in een woord gewoon 100 % genieten

Beste Jelle,

Dank U vriendelijk voor Uw beknopte maar positieve beoordeling, we zijn erg blij dat U zo tevreden was met on hotel, onze faciliteiten en services en we hopen U dan ook nog veel vaker te mogen verwelkomen!

CRM Management

Hopelijk van de zomer weer.

Fam Rees
10-5-2018

Net terug van een weekje heerlijke luxe. Dit hotel stond al een tijdje op ons lijstje en heeft ons zeker niet teleurgesteld. Alles is superschoon en goed onderhouden, zwembad ook echt brandschoon. Personeel is heel vriendelijk en is zeer bereidt om je verblijf onvergetelijk te maken. Wij vonden het zo goed dat ik nu aan het kijken ben voor de zomervakantie, helaas gaat dat denk moeilijk worden want zit echt vol. Hopelijk kan ik rechtstreeks nog iets voor elkaar krijgen.

1 klein minpuntje, vond dat de presentatie van het eten wel iets mooier kon, doet niks af aan de smaak want die was prima, maar het oog wil ook wat.

Beste Fam Rees,

Allereerst bedanken we jullie voor het kiezen van Titanic Beach Lara voor jullie recente vakantie, we zijn erg blij dat jullie een heerlijke en onbezorgde vakantie hebben beleefd en dat aan jullie verwachtingen is voldaan!

We zullen Uw positieve woorden en ook Uw feedback met het management delen.

We hopen jullie uiteraard nog veel vaker te mogen verwelkomen!

CRM Management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titanic Beach Lara scoort een 8.97 uit 10 op basis van 2510 reviews.