Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

9.6FenomenaalScore uit 2545 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

2725 Reviews over Titanic Beach Lara

• 8Wendy15-06-2022

Mooi hotel alleen geen 9.7 waard!

Als een hotel met een 9.7 beoordeeld wordt denk je al gauw dat het wel perfect moet zijn. Maar dat is het helaas niet. Erg mooi hotel met vriendelijk personeel. Onze schoonmaakster was een toppertje! De grote glijbanen zijn officieel vanaf 12 jaar maar als je een bandje haalt bij de receptie dat je zelf verantwoordelijk bent voor je kind mogen zelfs kindjes van 4 eraf. De familiekamer zit bijna tegen het Miracle hotel aan. Door een flinke gleuf onder de deur heb je tot 00u harde muziek en het gevoel dat je bij ze op het terras zit ipv in je kamer. Mijn dochter had zelfs oordopjes nodig om in slaap te kunnen vallen. De kamers zijn erg slecht geïsoleerd. Wij waren met 9 personen en hadden vaak moeite om een tafel te krijgen. Pasjes deden het vaak niet en om 7u lagen alle goede bedjes al vol met handdoeken. We zagen zelfs een stel met een handdoek op het gras liggen! Dan betaal je zoveel geld? Mooi hotel, maar echt geen 9.7 waard!

• 10Yorden14-06-2022

Geweldige vakantie

Mocht u nog twijfelen of u naar de Titanic wil, ga maar boeken! Hier krijg je waar voor je geld. Ik zal uitleggen waarom: - binnen 20 minuten vanaf het vliegveld in je hotel; - vriendelijk personeel; - kwaliteit van eten en drank (echte merken, Cola, Fanta, Red-Bull etc, maar ook alcoholische dranken; - niet vroeg je bed uit om handdoekjes te leggen; - buitenrestaurants waar je van de menukaart kan bestellen; - leuke winkelstraat op loopafstand; - altijd plek in het restaurant; - iedere avond live shows; - leuke activiteiten tegen betaling in de directe omgeving.

Wat kan je extra doen tegen betaling: - Cabana huren €90. Hier lig je bij het zwembad en wordt er de hele dag voor je gezorgd. Eten en drinken wordt gebracht, lekkere tussendoortjes. Echt nog meer ontspannen. - Watersportactiviteiten: Jetski €60,-, Banaan €25,-, Paraseilen €70,-.

Laatste tip: Excursies via uw reisorganisatie of op straat boeken = goedkoper.

CRM, Eigenaar, 16-06-2022

Beste Yordan,

Allereerst bedanken we U voor Uw keuze voor Titanic Beach Lara om Uw welverdiende vakantie door te brengen. We stellen het zeer op prijs dat U hierbij Uw positieve vakantie ervaringen vriendelijke woorden heeft gedeeld, we zijn erg blij dat U met alle aspecten van ons hotel tevreden bent en ultiem genoten heeft!

We hopen U snel weer te mogen verwelkomen!

• 9Michel Diesveld11-06-2022

Mooi hotel,slechte kamer!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Titanic! Maar,doe eens wat aan het onderhoud van de kamers,wij hadden 1812 en die is dramatisch. De balkondeur hangt scheef waardoor hij slecht sluit,een douchekop uit het jaar nul,boven het balkon zeer veel betonscheuren,vogelpoep op balkonvloer wat niet werd schoongemaakt,een veel te smal bed! TITANIC,PAK dit aan en het was helemaal geweldig geweest!

Beste Michel Diesveld,

Allereerst willen we u bedanken voor uw tijd om hierbij uw persoonlijke vakantie-ervaringen te delen.

We zijn blij dat jullie over het algemeen met Uw verblijf in Titanic Beach Lara tevreden waren, maar we betreuren het dat niet aan al jullie verwachtingen is voldaan, mbt de kamer.

De feedback van onze gasten is voor ons essentieel zodat we kunnen zien welke punten meer aandacht nodig hebben en waar we onszelf kunnen verbeteren, zodat al onze gasten optimaal kunnen genieten van hun vakantie. Graag willen wij u laten weten dat wij uw feedback hebben gedeeld met de betreffende afdelingsmanagers, om zo onze services te evalueren en eventueel wijzigingen door te voeren waar nodig. Aarzel ook voor de toekomst niet om ter plekke contact op te nemen met de Guest Relations, Receptie of Call Center in geval van vragen of problemen tijdens uw verblijf, om elk probleem zo snel en gemakkelijk mogelijk op te lossen. We helpen onze gasten natuurlijk graag!

We hopen U uiteraard nogmaals te mogen verwelkomen,

• 10Arjan Kortholt10-06-2022

fantastisch!

Beste hotel in Lara. Geweldige faciliteiten, eten en door de gastvrijheid voelt het elke keer als thuiskomen. Een must go!

Beste Arjan Kortholt,

We willen jullie graag voor jullie loyaliteit naar Titanic Beach Lara hotel bedanken, het is voor ons altijd een groot genoegen om jullie te mogen verwelkomen, en om te lezen dat jullie wederom genoten hebben!

Tot hopelijk snel weer ziens in Titanic Beach Lara!

• 10Lenny Yzelenberg09-06-2022

Fantastisch hotel, dikke 10

Titanic Beach Lara is geweldig. We kwamen hier voor de 16e x dus voelt het voor ons als thuiskomen. Van A tot Z perfectie. Hotel, eten, animatie alles een dikke 10. Ik heb geen 1 punt om op te noemen wat negatief is. Eten was zeer gevarieerd, iedere avond een ander thema buiten het gebruikelijke. Personeel altijd met een glimlach van schoonmaken tot receptie.

Beste lenny,

Bedankt voor je positieve beoordeling en je vriendelijke woorden nav jullie recente verblijf in Titanic. We zijn erg blij om te lezen dat jullie wederom weer van alles hebben genoten! Het was ons wee een groot genoegen jullie hier als onze trouwe gasten te mogen ontvangen, en hopelijk tot snel weer ziens!

• 7Jos Bindels03-06-2022

Matig

Cabanahs aan de pier waren geweldig met top service door Murat en Mustaffa.

Eten wordt voor je opgediend, vind ik persoonlijk minder. Je moet zelfs een kuipje chocopasta aanwijzen welke achter scherm ligt.

Brood wordt zelf gebakken door personeel en voor ons te hard aan de buitenkant.

Hotelkamer niet iedere dag compleet gepoetst. Badkamer vuil, wc vuil, mieren op hotelkamer.

Verder hebben we weinig op balkon gezeten en met deur dicht geslapen omdat er 24/7 een constante biep aanwezig was vanuit de richting van Delphin hotel. Dit gemeld bij Gastenrelatie en we waren verbaasd dat deze klacht nog nooit gemeld was. We hebben 3 video's laten zien met zeer irritante pieptoon. Ik heb geadviseerd zelf te gaan luisteren in kamer 1341.

Met een matige score ga je niet meer terug omdat je toch een bak geld achter laat.

Beste Jos Bindels,

We willen U allereest bedanken voor Uw vernieuwde interesse in Titanic Beach Lara en voor uw tijd om hierbij uw persoonlijke vakantie-ervaringen te delen.

We hopen dat u over het algemeen een prettig verblijf heeft gehad en dat u in de toekomst toch nog zult overwegen om ons opnieuw te bezoeken!

• 8Mike03-06-2022

Prima maar niet het beste hotel van Turkije!

Wij verbleven eind mei - begin juni in dit hotel. Fijn en mooi hotel! Wel wat verouderd in bepaalde opzichten. Kamer was prima, alleen zijn echt toe aan een renovatie! Deur naar balkon kraakt en piept, bedden kraken kit randen laten los of zijn beschimmeld en kluis knoppen werken alleen als je heel hard drukt. Wij kwamen pas de laatste dag erachter dat ze ons bedonderd hadden! Wij hebben met de reservering 2 aparte kamers geboekt, op de laatste dag kwamen wij erachter dat ze ons in een familiekamer hadden gestopt,de tussendeur op slot gedraaid hadden.. wel uiteraard betaald voor 2 kamers! Balkon geen 1 dag schoon gemaakt en vol vogelpoep. Kamer wordt “schoon” gemaakt op hun manier. Snel een bezem over het tapijt halen.Zwembaden waren prima. Vreemd dat het water van bad van de glijbanen warmer is als dat van kinderbad? Fijne vakantie gehad, hotel wel toe aan renovatie. Eten uitstekend! Niet het beste hotel wat wij kennen van Turkije!

Beste Mike,

We willen U graag ebdanken voor het delen van Uw persoonlijke vakantie ervaringen. We nemen alle feedback van onze gasten uiterst serieus en delen dit ook met de desbetreffende afdelings managers, om te zien zien welke punten meer aandacht nodig hebben en waar we onszelf kunnen verbeteren, zodat al onze gasten optimaal kunnen genieten van hun vakantie. Nav van Uw kamer reservering willen we graag mededelen dat Uw reisorganisatie bij ons voor 2 standaard kamers met zij-zeezicht heeft gereserveerd, met als extra verzoek op een hoge verdieping en niet vlakbij de lift, en wij hebben zoals Uw reservering ook genoteerd staat 2 standaard kamers met zij-zeezicht naast elkaar gegeven. de tussendeur is optioneel te openen / te sluiten, naar wens van onze gasten. De Familie Kamers zelf bevinden zich alleen in de tuin, nabij het zwembad.

We hopen oprecht dat we jullie toch weer een keer mogen verwelkomen in Titanic Beach Lara Hotel, om julie te overtuigen van al onze services en gastvrijheid.

• 10Dave31-05-2022

Titanic top

Deze vakantie voor de 2e keer bij het hotel geweest. Super naar ons zin gehad.er zijn diverse dingen te doen in de omgeving en super. we komen zeker vaker terug.ook de guestrelation is heel erg vriendelijk Superr!

CRM, Eigenaar, 03-06-2022

Beste Dave,

We willen jullie graag bedanken voor het delen van jullie positieve vakantie beoordeling, we zijn erg blij dat alles naar Uw verwachtingen was en we hopen jullie zeker nog vaker te mogen verwelkomen!

• 10Adriana29-05-2022

Voor de 5e keer hier

Na september ‘21 zijn we hier voor de 5e keer. We zitten midden in het hoogseizoen, alle buiten faciliteiten zijn open en we genieten op en top! Er zijn weer nieuwe faciliteiten bij gekomen, en s avonds is het heerlijk chillen met 3 x per week heerlijke live music bij de bar. Op de pier heerlijke ligbedden, het eten is zo fantastisch, ook met extra specialiteiten standjes bij het het avond eten. Bij de brood corner worden we super verwend met elke dag vers brood. Hatice, Nermin en Hatun doen zeer hun best voor ons. De kamer is mooi, lekker 2 bedden voor ons beiden, mooi uitzicht naar de zee, de kamer is super in orde, alles netjes bijgevuld en de maid Feride doet ook heel goed haar best elke dag weer. We zijn ook weer naar de Spa geweest, heerlijk verwend weer. Era en Hakan van de Spa kunnen we jullie aanbevelen. Voor alle vragen kun je terecht bij Leonie & guest relation team. In September komen we weer! Titanic we love you!

CRM, Eigenaar, 03-06-2022

Beste Adriana,

We willen jullie allereerst bedanken voor jullie vernieuwde interesse in Titanic Beach Lara, en voor jullie tijd jullie uitgebreide vakantie beoordeling hierbij te delen. Het is voor ons een groot genoegen om te weten dat jullie wederom uiterst genoten hebben van al onze services en (vernieuwde) faciliteiten!

We kijken ook vast uit naar September! Met vriendelijke groet, CRM Management

• 1Burcu Kizildag26-05-2022

Nachtmerrie!!!

Slecht geïsoleerde kamers, onaangenaam onthaal, onbekwaam en onprofessioneel personeel. Maar het ergste moest nog komen… Ik vulde een allergenenkaart in voor mijn zoon en schreef ook nog eens in drukletters een mail waarin vermeld stond waar mijn zoon allergisch aan is. Hij kreeg 2x een dessert met noten. De zijn eerste reageerde hij niet (dat waren walnoten). Ondanks ik dit ging melden gebeurde er voor een tweede maal dezelfde fout: op het tweede dessert reageerde hij wel (dat waren hazelnoten). Resultaat: urenlang in het ziekenhuis met 2 zeer bange kinderen en zowel fysiek als mentaal uitgeputte ouders. Het personeel minimaliseerde het probleem. Nog nooit hebben we zoiets ervaren alhoewel we al in heel veel hotels in de buurt van Titanic Beach zijn verbleven. We zijn erg teleurgesteld en ontevreden. Erg onprofessioneel personeel die ons aan ons lot hebben overgelaten! Er zijn genoeg goede hotels in de buurt waar ze serieuzer zijn.

CRM, Eigenaar, 31-05-2022

Beste Burcu Kizildag,

Allereerst wensen we U en Uw familie gezondheid toe. Naar aanleiding van Uw beoordelingwillen we alsvolgt reageren. We hebben een gevorderd allergie - systeem in Titanic Hotels waar men op een kaart (in 4 talen) met officiele kleur codes kan aangeven wat de allergie is en dit laten zien in de restaurants en bars. Ook bieden we de mogelijkheid om iets speciaal te bestellen, waarna dit via de Guest Relations aan de relevante afdelingen doorgeven, en wordt het speciaal klaar gemaakt. We betreuren het natuurlijk ten zeerste dat Uw zoon alsnog in aanraking is gekomen met voedsel waar hij allergisch voor is. Naardat U dit aan ons gemeld heeft hebben wij onze hulp aangeboden, de doktor is direct gebeld voor eerste check-up in de kamer, we hebben de voorgeschreven medicatie op hotel kosten laten bezorgen na het ziekenhuis bezoek, en hebben we onze hulp aangeboden qua eten, speciaal menu en een andere kamer met het door U gewenste bad (jacuzzi). Nogmaals willen we graag benadrukken dat wij alle wensen en verzoeken van al onze gasten ten zeerste serieus nemen en aan de hand daarvan onderneemt ons professionele team actie, we betreuren het dat dit U overkomen is tijdens Uw vakantie.

Hotel Titanic Beach Lara info

• WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)