Hotel Titanic Beach Lara

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°20°
Hotel Titanic Beach Lara

We hebben een aantal aanbieders voor Titanic Beach Lara voor je op een rij gezet:

2295 reviews over Hotel Titanic Beach Lara in het Nederlands

2049

Grandioos, zo ontzettend genoten!

Renate
17-9-2018

Wij hebben 2 grandioze weken gehad. Heerlijk genoten, precies wat voor ons vakantie is. Zon, zee en strand. Het eten was heerlijk, vers fruit, heerlijke cocktails, het ontbreekt daar aan niets. Ze hebben voor ieder wat wils. De Cabana's op het strand uitmuntend, wat een lieve obers, ze rennen echt voor je de hele dag. Oké daar betaal je dan voor, maar dat is een keuze. 1 minpuntje, was de schoonmaak van de kamer en dan met name het sanitair. Dit werd helaas niet schoon gemaakt. Alleen nieuwe handdoeken, het bad werd uitgespoeld, maar niet een lekkere frisse schoonmaakgeur. En je zag het ook dat dit niet was gedaan. Al met al wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar mei 2019, dan een weekje met vrienden van ons.

Geweldig!

Dam
15-9-2018

Super hotel, mooi prive strand en een heerlijke keuken. Nooit zo goed gegeten in een ander hotel! Wij hebben ons geen 1 dag verveeld. Het is echt geweldig!

Minpunt: met het avondeten kijken ze niet of je drinken op is. Daar moet je steeds zelf achteraan.

Let op: fotoshoot en alle andere zaken zijn erg duur. Veel duurder dan in Nederland.

Relax to the max

Helmie van den Heuvel
3-9-2018

Prima kamers, het personeel is uitstekend en vriendelijk. Het eten smaakt ons erg goed.

Het animatie team organiseert veel activiteiten, leuk om naar te kijken.

Een echte aanrader TOP hotel met TOP servıce

mıchel snoeren
3-9-2018

Zeer goed hotel met vrıendelıjk en erg behulpzaam personeel Zeer goed eten mooıe schone kamers dıverse zwembaden leuke anımatıe voor kleıne kınderen en mooıe shows ın de avond Alles was zeer goed Waren hıer voor de vıerde keeer en de laatste keer was zes jaar geleden en toch herkende het personeel ıns dırect Voelde echt als thuıskomen

Prıma vakantıe gehad

Alex en Celeste
3-9-2018

Prıma hotel met veel luxe. Mensen rennen echt voor je bıj de terrassen zonder dat zıj er ıets voor wıllen. Er word veel aan anımatıe gedaan en elke dag ıs er wel veel te doen voor jong en oud. Kamers zıjn ook erg netjes en worden dagelıjks schoongemaakt. Mensen zıjn heel vrıendelıjk. Een aanrader ıs de kledıngwınkel ın het resort met eerlıjke prıjzen en hele goede kwalıteıt kledıng. Beter dan wınkelen ın Antalya stad.

CRM Management, Guest Relations Manager, 9-9-2018

Beste Alex en Celeste,

We willen jullie graag bedanken voor jullie positive bijdrage op de ze website, voor het delen van jullie vakantie beoordeling.

We zijn blij dat jullie een heerlijke vakantie hebben beleefd in Titanic Beach Lara en we hopen jullie uiteraard nog veel vaker te mogen verwelkomen!

Fantastisch!!!

A de Heus
24-8-2018

Wat een geweldig resort. Kamers goed,eten was heerlijk. Personeel vriendelijk. Heel de dag worden er dingen georganiseerd door het entertainment team voor jong en oud. 1 min puntje was de onwijs gladde vloer bij het zwembad. Zelf gelukkig over eind gebleven maar veel glijpartijen gezien en helaas ook mensen die naar het ziekenhuis moesten. Maar zeker een resort om nog een keer naar toe te gaan.

CRM Management, Guest Relations Manager, 9-9-2018

Beste A de Heus,

Dank U wel voor Uw tijd om hierbij U persoonlijke vakantie beoordeling te delen. Het is ons een groot genoegen om te lezen dat jullie zo tevreden waren en hopen jullie nog veel vaker te mogen verwelkomen.

Uiteraard hebben we Uw feedback ook gedeeld met het Management, wel willen we graag mededelen dat de tegels speciale anti-uitglij zijn en dat er op relevante plekken anti-slip matten zijn gelegd, en dat er overal waarschuwings-bordjes aanwezig zijn om men erop te wijzen dat zwembad-gebied glad kan zijn, om evt. ongelukken te voorkomen.

We hopen U nog veel vaker te mogen verwelkomen in Titanic Hotels!

CRM Management

We gaan zeker weer een x

Yuks
11-8-2018

Geweldig hotel service eten was heerlijk.

Wat wel meer kon is activiteiten voor kinderen groot en klein was niets voor te doen.

CRM Management, Guest Relations Manager, 24-8-2018

Beste Yuks,

Allereerst willen we U bedanken voor het beoordelen van Uw recente vakantie in Titanic Beach Lara en voor Uw topscore!

We zijn erg blij dat U met het hotel algemeen en onze services en faciliteiten tevreden was en dat aan Uw verwachtingen is voldaan.

Voor de kinderen tussen 4-12 jaar our is de Tini Kids Club geopend waar een variatie aan activiteiten worden georganiseerd. Kindjes kleiner dan 4 jaar zijn uiteraard ook welcom, onder supervisie van de ouders. We zullen Uw feedback delen met de entertainment manager.

We hopen jullie nog veel vaker in Titanic Hotels te mogen verwelkomen!

heerlijke vakantie gehad

Amanda
10-8-2018

wij zijn met een groepje naar dit prachtige hotel geweest in juli (hoogseizoen) de kamers niks op aan te merken schoon en erg ruim met mooi uitzicht..minibar erg fijn en elke dag bijgevult douch/bad ook erg netjes elke dag schonen handdoeken erg naar ons zin gehad! minpunt is wel dat het eten elke dag het zelfde is weinig variatie naar mijn mening..voor zn hotel mogen ze dat best wel afwisselen buiten het hotel ook best veel winkels alleen erg irritant dat ze je naar binnen roepen ook minder doen verdien je veel meer geld en de mensen winkelen dan misschien meer verder bijzonder mooi en goed!!

CRM Management, Guest Relations Manager, 24-8-2018

Beste Amanda,

Dank U wel voor het de tijd nemen Uw persoonlijke vakantie ervaringen na Uw recentelijke vakantie in Titanic Beach Lara te delen.

We zijn blij dat U over het algemeen zeer tevreden was met het hotel en onze services and hopen dat U nog lang na zult genieten.

Onze vakantie was top 👍🏻

Bianca
9-8-2018

Wij zijn 15 dgn op vakantie geweest @ Titanic Beach. De kamers, het personeel, de zwembaden, het eten, de animatie...waren dik in orde. Prachtige shows ‘s avonds. Echt super 👍🏻. Alleen jammer dat deze pas starten om 21u45. Onze kids van 6j en 10j hielden het vaak niet vol om de shows helemaal af te kijken. Dat was jammer.

Een tip voor in de keuken...het was vaak zoeken nr een schoon kopje bij de warme melk en/of koffie. Verder was wel alles schoon.

Ik kan niet begrijpen dat mensen zeggen dat ze om 06u de wekker moesten zetten om hun handdoek te gaan leggen. Vaak genoeg waren er meerdere bedjes, ook naast elkaar, beschikbaar om 08u30 en zelfs later.

Mario en co van het entertainmentteam verdienen ook een dikke 👍🏻. Meerdere toffe poolgames, koekjes bakken met de minidiscoclub, heel leuk darten, beachvolleybal,... een top team 👍🏻.

Doe zo verder Titanic Beach, wij hebben genoten. Dank je wel voor deze topvakantie. 🌞

CRM Management, Guest Relations Manager, 10-8-2018

Beste Bianca,

We zijn erg blij dat U zo genoten heeft van Uw welverdiende vakantie in Titanic Beach Lara en willen U graag bedanken voor Uw positieve bijdrage op deze site. Uw positieve, als ook Uw feedback worden graag met het Management gedeeld.

We hopen dat jullie nog lang zullen nagenieten en dat we jullie volgend jaar weer mogen verwelkomen!

Het hotel is prachtig

Mandy
30-7-2018

Goed schoon en netjes hotel hardwerkend personeel het eten was erg goed na een paar dagen wel gezien er staan teveel cabanas aan het zwembad maar het meest irritante was "handdoekje leggen' dit terwijl het in het regelement staat van het hotel werd hier niets aan gedaan! Jammer dat er geen nederlands persoon in het kinderanimatieteam zat waardoor mijn dochter vaak niet begreep wat de bedoeling was verder hebben we het ontzettend naar ons zin gehad!

CRM Management, Guest Relations Manager, 1-8-2018

Beste Mandy,

Dank U wel voor Uw voorkeur voor Titanic Beach Lara en voor Uw tijd om hierbij Uw persoonlijke beoordeling en feedback te delen.

We zijn blij dat U over het algemeen een heerlijke familie vakantie heeft gehad in ons hotel, en we hopen dat Uw voorkeur in de toekomst wederom naar Titanic zal uitgaan!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titanic Beach Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titanic Beach Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.