Hotel Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace*

Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace is een vijfsterrenhotel in Kundu. Het hotel zelf is goed, maar hou er rekening mee dat het in 2018 is overgenomen door een Russische maatschappij. Dit zorgt ervoor dat er veel Russen vakantie vieren in Swandor Hotels. Het personeel in het hotel spreekt dan ook slecht Engels. Sinds dit hotel is overgenomen is er wel veel gerenoveerd. Benieuwd naar de faciliteiten van Swandor Hotels & Resort Topkapi Palace? Lees met ons mee.

Wanneer je de reviews van vakantiegangers die in Swandor Hotels verbleven doorleest, is er één ding dat opvalt: jullie enthousiasme over het animatieteam van dit hotel. Denisse zegt bijvoorbeeld: ‘Leuk animatieteam en een paar avonden per week een professionele show.’ De avonden dat er geen show is, is er live-muziek. Overdag is het animatieteam aanwezig bij het zwembad. Het zwembad in Swandor Hotels is mooi en je vindt er drie glijbanen. Hou er wel rekening mee dat de glijbanen openingstijden hebben en je er niet de hele dag door vanaf kunt roetsjen. Diana schrijft dat de glijbanen ook wat gedateerd zijn. Een groot voordeel is dan wel weer dat er altijd genoeg ligbedden vrij zijn bij de zwembaden.

Heel veel vakantiegangers schrijven over de goed gevulde minibar in Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace. Elke dag wordt deze aangevuld en je komt nooit iets te kort. Verder zijn jullie meningen verdeeld over de kamers. Degenen die in het nieuwe deel verbleven zijn positief, maar over het andere deel zijn jullie veel minder positief. Wel slaap je in zowel het nieuwe als het oude deel in een groot en goed bed.

Wat je volgens jullie verder nog kunt verwachten in Swandor Hotels? Reviewer L.W. vat het samen: ‘Het is een mooi ruim resort met goed eten en een mooie sportschool.’ Zelfs op het strand kun je all-inclusive genieten van wat lekkers. Wat dacht je van een Turkse pannenkoek of een tosti? En in de fitness vind je genoeg apparatuur voor een goede workout.

Ligging

Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace ligt in de plaats Kundu. Het hotel ligt direct aan het strand, maar niet in de buurt van veel winkels. Wil je naar een levendig centrum? Dan is het het handigste om een taxi te nemen of in de dolmus te stappen. Ga bijvoorbeeld naar het centrum van Antalya, dit ligt op 30 minuten rijafstand. In het oude centrum van Antalya beleef je nog typisch Turkije en struin je over leuke markten.

In de buurt van Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace vind je volgens Denisse verschillende leuke bazaars. Ga bijvoorbeeld naar de Kundu bazaar.

Ben je ook enthousiast over dit hotel? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace voor je op een rij gezet:

498 reviews over Hotel Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace

• 10Vermeulen karin17-10-2019

Fantastisch hotel

Het hotel is super en de animatie met emir fantastisch ander personeel is ook heel vriendelijk

Guest Relations Manager, CRM, 19-10-2019

Beste gast,

Namens Swandor Hotels & Resorts wil Topkapı Palace graag onze dank uitspreken voor het delen van uw review. Beoordelingen over ons hotel zijn erg belangrijk en helpen ons de kwaliteit van onze service continu te verbeteren. We willen u informeren dat alle aanbevelingen, verzoeken en klachten die hier worden vermeld, samen met alle afdelingen van het hotel worden geregistreerd en verwerkt. Blij dat je ons hotel hebt gekozen om je vakantie door te brengen.

Bedankt voor je positieve reactie over ons hotel! Uw opmerkingen zijn voor ons een grote motivatie!

We willen u eraan herinneren dat we u altijd graag verwelkomen in een van onze Swandor Group-hotels, waar we ons richten op perfectie door al onze services vorm te geven op basis van de feedback van onze gewaardeerde gasten.

Vriendelijke groeten Guest Relations Manager Mustafa KARABABA

• 10Anouk17-10-2019

Eerste keer hier. Echt helemaal super. En leuk entertainment.. voor al Emir we komen zeker terug

Guest Relations Manager, CRM, 18-10-2019

Sehr geehrter

Wir danken Ihnen für Ihren Beitrag über Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace.

Alle Arten von Bewertungen über unser Hotel sind sehr wichtig für uns und helfen uns, unseren Service und die Qualität zu verbessern. Auch möchten wir einen herzlichen Dank aussprechen, dafür dass Sie durch die bei uns erhaltenen Dienstleistungen so zufrieden waren dass Sie diese mit allen Lesern geteilt haben.

Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und es wäre eine große Freude, Sie wieder zu sehen!

Mit freundlichen Grüßen,

Guest Relations Manager Mustafa KARABABA

• 10Amit yohananof23-09-2019

Geweldige vakantie

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Het is onze eerste keer hier, alles was geweldig - het eten, de shows, het hotel en het personeel, vooral emir

SwandorCRM, CRM, 25-09-2019

Dear Guest,

On the behalf of Swandor Hotels & Resorts Topkapı Palace would like to express our gratitude for sharing your review. Reviews about our hotel are very important and help us continuously improve the quality of our service. We wish to inform you that all recommendations, requests and complaints stated here are recorded and processed together with all departments of the hotel. Glad that you have chosen our hotel to spend your holiday.

Thank you for your positive comment about our hotel! Your comments are a great source of motivation for us!

We would like to remind you that we will always be pleased to welcome you in one of our Swandor Group hotels, where we focus on perfection by shaping all our services according to the feedback of our valued guests.

• 7Ronny fierens23-09-2019

Goed maar voor ons niet meer

Eerste keer hier. Hotel dik in orde, animatie ok zeker emir , maar niet aan te raden vermits het op Russen gebaseerd is. Dit is het enige minpunt, maar toch leuke vakantie gehad

SwandorCRM, CRM, 25-09-2019

• 10Alice19-09-2019

Eerste klas hotel

(Vertaald van Engels naar Nederlands) We verblijven momenteel in dit hotel, geweldig hotel, animatieteam is fantastisch, erg vriendelijk en gastvrij. Emir erg grappig en vriendelijk.

SwandorCRM, CRM, 20-09-2019

• 10Fjolla15-09-2019

Was een goede tijd

we komen uit Macedonië en het hotel was erg goed. het is de eerste keer dat we in dit hotel komen en we hebben er echt van genoten, vooral het animatieteam was erg goed emir )

• 9Stefanie Legrand12-09-2019

Voor herhaling vatbaar!

Heel mooi hotel, zeer kindvriendelijk. Animatie is goed, maar zoeken niet veel toenadering, zijn niet erg vriendelijk. Maar anders tophotel! Emir wilde heel graag dat zijn naam vernoemd werd (animatie) :).

• 9Shana glorie12-09-2019

Zalig hotel

Alles dik in orde , Jammer van het animatie team, zoeken niet echt toenadering en zijn niet echt vriendelijk, En emir wil dat ik hier zeg dat hij vooral zijn best doet .

• 9Eda elmas12-09-2019

Super hotel met zeer lekker eten!

Een leuk hotel voor koppels en familie. Wij zijn zeer goed onthaald en kregen direct een warme welkom van vriendelijk personeel. Het hotel is zeer proper en het belangrijkste.. het eten is zeer lekker! Een extra merci aan het animatieteam, vooral Emir en Mensah hebben ons altijd betrokken bij de leuke activiteiten. Top hotel!

• 8Melisa Demertzis12-09-2019

Onvergetelijke vakantie

Ik kom uit België samen met mijn famillie. Ik kom hier voor de eerste keer en alles is super mooi, heel luxe, snelle service en vriendelijke animator groep, vooral Emir en Ibrahim en Dj Gökhan!

11 tips over Hotel Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace

• Dana, 01-06-2014

Neem een taxi voor 1 euro p.p naar de shopping center.. taxi blijft de gehele dag bij je en brengt je weer naar het hotel! Ga eten bij het mexicaanse restauran in het naastgelegen gremlin hotel, waar je eveneens gebruik van mag maken! Top Top.

• Barbara, 13-05-2014

Met de dolmus ben je zo bij de winkels een paar km verderop. Ong. 1 euro pp. Bezoek ook de Festival Bazaar in Antalya, grote bazaar en prijzen zijn stuk lager dan in Kundu/Lara! Bus nr 511 brengt je erheen! De watervallen zijn ook de moeite waard! Ga een keer eten in het a la carte restaurant La Gondola, leuke sfeer!

• Suzan , 14-05-2014

Vraag naar de'' muhallebici'' dit is een Patisserie binnen het hotel waar je de lekkerste lekkernijen kan proefen. Het is wel een beetje verstopt dus het is verstandig dat je er naar vraagt. Wat ook een andere tip is, is dat het hotel ernaast Kremlin Palace ook vrij is om te betreden als je in het Topkapi verblijft. Beide hotels horen bij elkaar er mag dan ook gebruik gemaakt worden van de accomodaties van het Kremlin Palace. (Je kan binnendoor via de tuin bij het Kremlin Palace komen)

19 vragen over Hotel Swandor Hotels & Resorts Topkapi Palace

• Ross , 06-05-2016

Duiken

Ik heb ergens gelezen,dat er tegen Betaling ook gedoken ken worden,wie ken me hier meer over vertellen,ik ben een ervaren duiker,dus of met een boot,oftewel kantduiken,bedankt Alvast Ross

• Mariska, 09-01-2015

Pannenkoeken :-)

Ik ga op 5-5-2015 met mijn zoon van 11 naar dit resort. Mijn zoon gaat voor de glijbanen en Turkse pannenkoeken. Weet iemand of je daar Turkse pannenkoeken kan krijgen 's middags?

Frances Kempkes, 28-07-2015

Ja, s middags in de sultan tent

• Jamiethebest, 02-01-2015

Wat is de temperatuur van de zwembaden

Frances Kempkes, 28-07-2015

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Regionaal, Sushi, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Disco
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats